mikähän biisi pyörii tossa mainoksessa?
stockmannin uus mainos
9
11623
Vastaukset
- .pongo.
Eiköhän yksi viesti riitä tästäkin aiheesta. Kyllä ihmiset osaavat vastata tuohon aiempaan ketjuun, jos kappaleen tietävät.
- Mister A
Kysyin biisistä stokkalta ja vastasivat seuraavaa:
"TV-kampanjamme on suunnitellut Stockmann markkinoinnin tilauksesta mainostoimisto BOB Helsinki. Musiikki on tilaustyö, joka on saatu kansainväliseltä tuotantoyhtiöltä. Tekijät ovat kansainvälisiä mainosmusiikin ammattilaisia, mutta emme nimeä henkilöitä tai tuotantoyhtiötä.
Aurinkoista lopputalvea ja mukavaa viikonloppua toivottaen
STOCKMANN
Asiakaspalautteet"- TÄTÄ ELÄMÄÄ!
Jos jumaliste tehdään sattumalta vahingossa mainokseen hyvä biisi (en tiedä onko, mainoksessa ei ehdi tulee paljoo) ni vois sen muillekin jakaa :(
- Deku
TÄTÄ ELÄMÄÄ! kirjoitti:
Jos jumaliste tehdään sattumalta vahingossa mainokseen hyvä biisi (en tiedä onko, mainoksessa ei ehdi tulee paljoo) ni vois sen muillekin jakaa :(
No niin on kyllä ihan älytöntä! Baah, se siitä ilosta.
- Musiikkiniekka
Deku kirjoitti:
No niin on kyllä ihan älytöntä! Baah, se siitä ilosta.
Tuo biisi kuulostaa ihan samalta kun Mew:n tuotanto. Jos diggasit biisistä, tsekkaa Mew:n levy Frengers tai uudemmalta levyltä esim. "Special".
- veeeee
TÄTÄ ELÄMÄÄ! kirjoitti:
Sanopa muuta, se on hyvänkuuloinen biisi, mutta ei kait sitä sitten mistään saa...
- tosta
veeeee kirjoitti:
Sanopa muuta, se on hyvänkuuloinen biisi, mutta ei kait sitä sitten mistään saa...
biisistä tulee mieleen myös kotimainen Kastor. Kannattaa kuunnella myöskin Kastroin Lost Station -levyä.
- Ceìlicailin
No emmä siit välitä. Mut on se sillai aika pervo mainos ku ne miehet ottaa niit korttei naisten hameitten alta ja yks otti sielt paidan sisält. Se on silti mun lempimainos siks ku niil tyypeil oli ne rokokoopuvut:Dvoi ku mä haluisin nähä sen uuuestaan oon nähny sen vaan kerran ja mä ihastuin siihen
- jannehoo
http://youtube.com/watch?v=9yKsZIVRjtw&feature=related
Tosin tuo ei ole se missä kortteja vedetään helmoista, vaan se jota eka esitettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815