Omistan todella pienet jalat, kengänkokoni on noin 35-36. Ongelmana on, että sopivan kokoisia (varsinkin juhlakenkiä) ei löydy mistään. Missä olisi siis kauppa josta löytäsin hyvät kengät, jotka istuisivat hyvin?
Kenkiä pienijalkaisille?
8
2716
Vastaukset
- no tietysti!
Pariisissa!
- ovat todella
pienet :-)
Puoli sukua omaa 34:n monot. - täältä
Helsingissä esim. Zara, KenkäMarski, Top10 ym. Nro 36 alkaa jo löytyä monistakin paikoista (joista välillä puuttuikin) Halonen, Dinsko ym ym. Ongelma on vaan siinä, että äärikokoja saattaa olla liikkeissä jopa vain yksi pari, joten on osuttava paikalle heti uusien mallien tullessa.
- No huh huh
En kyllä enää Kenkämarskista osta, oli niin tyly myyjä ja kengätkin hajosi heti kättelyssä (eikä ollu ihan halvat). Minä en enää tuollaiseen liikkeeseen eurojani vie!
- olen löytänyt
parhaat avokkaani, saapikkaani ym ym. citymarketista ja anttilasta. citarissa laadukkaita nahkaisia löytyy kokoa 35, joita itse olen ostellut ja anttilan useimmissa merkeissä koko 36 on huomattavasti pienempi kuin muualla, mutta monet kengät ovat synteettistä materiaalia eivätkä kestä niin hyvin. hintakin on useasti sen mukainen: 15e-30e. oma virallinen kengänkokoni on 35,2 netanttilan ohjeiden mukaan mitattuna.
- Kokoa 35
ajattelin seuraavaksi mennä etsimään kenkiä tanssikenkiä myyvästä liikkestä. Netissä näillä liikkeillä näyttää ainakin olevan hyvät valikoimat, kylläkin lähinnä juhla-/sisätyö käyttöön sopivia kenkiä. Lisäksi liikkeitä näkyy olevan paljon eri puolilla maata.
- pienikoipi
joyboots.fi verkkokaupassa on ainakin runsaasti pieniä kokoja korkokengistä.
http://www.joyboots.fi - Pienijalkainen
Turun keskustassa on Pikkunaisia -liike, jossa on tosi laaja valikoima naisten pienikokoisia kenkiä koossa 32-35. Erikoisliike parhaasta päästä. Löytyy kenkiä arkeen ja juhlaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472