Uskallatko vittuilla poliisille

En tiedä miten siinä kävisi, koska heillähän on laki takanaan.


"Power to the people"


MarttyyriMallari-TTt

17

2653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnon mies

      "sukulaisiaan ei voi valita"

    • poliisikaverit mukaan?

    • joskus..

      olla mies.

      "putka on kiva paikka"

    • vänkyrä-nainen

      nuorempana, kännissä. Pari ystävällistä poliisisetää keräs mut yöllä talteen jostain ulkoa ja antoivat kyydin kotiini.
      Koko matkan auoin niille päätäni kun mä olisin halunnut kävellä yksin ja rauhassa kotiin, mut ne oli toista mieltä.
      Kotioven eteen ku päästiin, niin niille tuli mitta täyteen ja vähältä piti, etteivät kääntäneet autoa takaisin laitokselle päin.

      Tulivat mua sit saattamaan ylös asti, mut silloin mä tajusin sit jo pitää suuni tiukasti kiinni. Matkalla rappusia ylös räpelsin avainta alakerran naapurin oveenkin vahingossa, kun se ovi oli ihan samanlainen kun mun oma ovenikin..:D Ne oli kyllä siitäkin hieman kiukustuneita.

    • scale

      Kerran kännipäin vittuilin ja käskin niiden painua vittuun sönköttämästä. Ennen kuin huomasinkaan näin tulenpunaisia ihmeitä ja istuin poliisiauton takapenkillä ripitettävänä.

      Kyyti sinne takapenkille ei ollut mitenkään hellävaraista, heh kyllä ne pojat osaa. Myönnän, että varmaan sen lupiskan sain ihan ansiosta.

      Joten en viitti enää niille vittuilla, siinä jää toiseksi.

    • Nuorempana niiltä paloi joskus käämit kuulusteluissa, kun yrittävät narauttaa minua erinäisistä liikennerikkomuksista.

      Kun osaa vittuilla menemättä henkilökohtaisuuksiin, niin poliisikaan ei voi mitään muuta kuin pää punaisena repiä hiuksiaan. :)

    • Danskuu

      tuttava poliisit mukaan?
      -ai ei vai. No, ei minul heille ole syytäkään vittuilla.

      Pasilan poliisi voimille voisi taas vittuilla, kuten tein kun kävivät parisen viikkoa sitten kotonani kyselemässä miestä jota en ole tavannut sitten vuoden 1993 jälkeen eli aikas pitkä aika. Heidän tietojensa mukaan olen kuulemma avioliitossa ollut kyseisen miehen kanssa (mun nimi on vielä uniikki, enkä naimisissa ole koskaan ollut). Vuonna 1993 tammikuussa, kun etsiskelivät kyseistä miestä (jälleen pasilan poliisi voimat) tekivät rynnäkön kotiini. No, aikansa pengottua paikkoja löysivät paketissa olevan karvojen ajokoneeni joka nyppii juurineen karvat. Sitä ei viimisillään raskaana saa käyttää ja siksi paketissa. Siitä innoissaan, kun muuta ei löytynyt ei edes miestä, niin ryhtyivät syyttämään että olen varastanut koneen. (mä en ole edes lapsena varastellut ja ei mitään rikoksia) Lopulta poliisit kokeilivat vehjettä omiin karvan poistoihinsa ja totesivat "kyllä se sattuu". Ei se mitään valitettuani asiasta sain uuden koneen.

      Eipä näköjään pasilan poliisissa olla viisastuttu ja näköjään saa kantaa lopun ikää ristiä, että joskus tuntenut jonkun.

      • vänkyrä-nainen

        ihan selvä kaava...1993, 2008, seuraavaksi ne tulee kyseisen miehen tiimoilta sun kotiisi vuonna 2023.:)
        Varaudu silloin sitten...


      • kunnon mies

        sen siitä saa kun on kriminaalien kanssa tekemisissä


    • -eräsmies-

      olen uskaltanut ja tiedän miten siinä käy.

    • jenzsku

      mutta joskus olen ,(19 vuotiaana)jopa lyönyt poliisia. Arvata saattaa eihän siitä mitään hyvää seurannut..............

      • nähtiin!!!

        naiset turvautuu heti väkivaltaan!


    • Anonyymi

      Laitoin 12 vuotiaana denssin ullakolle ja alko sätii? Iha saatanasti. Kelakkaa mopojonnet vittu sitä!

      • Anonyymi

        Usnsnd toi pitäs poistaa mode haesta paske


    • Anonyymi

      Mulle sanoi poliisi "Lain nimessä SEIS!"
      ha-rq-ahr-ahr-esh-dshf-asdhf-asdfha-sdfh-asdhfsö-äfdsässäsä

    • Anonyymi

      Olen paukuttanut poliisia pataan ja siinähän jätkä piipitti. Eikä sen jälkeen poliisi enään vittuillut mulle. Mitä haalaripoliisi muka olisi voinnut tehdä siinä tilanteessa ? Pellejä ovat.

    • Anonyymi

      Tekopoliisille varmasti.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe