Kuinka usein salaparit

kohtaa?

Hei salasuhteessa elävät ja kumppanit kakkosesta kymppiin... Naiset ja miehet.
Jos teillä on avioliitossa olevia kumppaneita tai olette itse:

1. Kuinka usein kohtaatte seksin merkeissä?

2 Kauanko malttaa pitää taukoa jos kotona käry käy tai juttua epäillään?

15

1687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salapano X

      Tapaamme joka viikko, kerran tai kaksi.aina seksiä ja ihanaa sellaista! suhde kestänyt jo 3 vuotta. käry on käyny, pari kk mies jaksoi olla tapaamatta,sitten taas jatkettiin!

    • loppuun asti katsottu

      Tapaamisia päivittäin, toki joskus viikonkin taukoja. Keskimäärin kahdesti viikossa tilaisuus olla yli puoli tuntia yhdessä.

      Tilanne se, että jos kärytään niin sitten jätetään entinen ja ruvetaan yhteen. Lasten takia ei lähdetä ensin ja sitten yhteen. Ja vaimoille tiedoksi, pihtaaminen on pahasta.

      • ex-vaimo

        Usko huviksesi, että jos käry käy, niin sinä se entinen olet eikä tämä vaimo. Usein miehet valitsee sen vaimonsa, näin olisi omanikin tehnyt, mutta en enää huolinut.

        Lisäksi.... Olette törkeitä, kun salassa tapailette, ettekä osaa hoitaa asioita kuten kuuluisi. Lapset vain tekosyy. Mikään ei ole niin paha kuin pettää toista. Samalla petätte myös lapsianne ja koko perhettänne. Ihmettelen millaisia vanhempia olette.

        Lapsille ei ole mikään niin paha asia kuin huomata, että toinen vanhempi on valehdellut toiselle vuosia. Arvaas mitä lapsesi ovat sinusta mieltä sitten jatkossa? No, itepäs niität mitä kylvät. Toivottavasti et huomaa liian myöhään kuten oma exäni.


      • ex-vaimo

        ..pihtaamisesta.... Suurinosa vaimoista ei pihtaa, vaikka se pettäjä näin väittää....Älä ole tyhmä!


      • exäsi
        ex-vaimo kirjoitti:

        Usko huviksesi, että jos käry käy, niin sinä se entinen olet eikä tämä vaimo. Usein miehet valitsee sen vaimonsa, näin olisi omanikin tehnyt, mutta en enää huolinut.

        Lisäksi.... Olette törkeitä, kun salassa tapailette, ettekä osaa hoitaa asioita kuten kuuluisi. Lapset vain tekosyy. Mikään ei ole niin paha kuin pettää toista. Samalla petätte myös lapsianne ja koko perhettänne. Ihmettelen millaisia vanhempia olette.

        Lapsille ei ole mikään niin paha asia kuin huomata, että toinen vanhempi on valehdellut toiselle vuosia. Arvaas mitä lapsesi ovat sinusta mieltä sitten jatkossa? No, itepäs niität mitä kylvät. Toivottavasti et huomaa liian myöhään kuten oma exäni.

        ei ollut täysillä valoilla liikkeellä.

        Normaali mies ei rupee pettämään jos vaimo on seksuaalisesti halukas ja aktiivinen.

        Olisin minä nalkutuksen sietäny, mutta pihtaus oli jo liikaa. Jos nainen valehtelee ja nalkuttaa, niin kyllä mies vielä kiukkunsa nielee.


      • pihtaa...
        ex-vaimo kirjoitti:

        ..pihtaamisesta.... Suurinosa vaimoista ei pihtaa, vaikka se pettäjä näin väittää....Älä ole tyhmä!

        Älä itse ole tyhmä! Suurin osa vaimoista joita petetään, pihtaa kyllä oikeesti!! Ihan aikuusten oikeesti! Kysy keltä tahansa mieheltä joka ajautuu toisen naisen syliin, onko hän saanut tarpeeksi kotona seksiä?! Ei ole!


      • playeri
        pihtaa... kirjoitti:

        Älä itse ole tyhmä! Suurin osa vaimoista joita petetään, pihtaa kyllä oikeesti!! Ihan aikuusten oikeesti! Kysy keltä tahansa mieheltä joka ajautuu toisen naisen syliin, onko hän saanut tarpeeksi kotona seksiä?! Ei ole!

        Niinpä niin.. Kyllä niistä lapsista täytyy pitää kynsin hamapin kiinni, sillä muutenhan niistä lapsista tulkee yh-mamin hellässä huomassa äidin pikku mussukoita, jotka taasen ovat niitä ongelmatapauksia.. Kyllä se kuule niin on, että pienempi paha on se valehtelu, kuin koko kasvatusmallin pirstoaminen. Pikku lapsi ei tajua suhdekiemuroista tuon taivaallista, mutta huomaavat sen, kun ero tapahtuu..
        Teini-ikäinen on sitten erikseen..
        Ymmärräthän kuitenkin, että kaksi kasvattavaa vanhempaa, on hieman eri asia, kuin yksi..


      • playeri
        playeri kirjoitti:

        Niinpä niin.. Kyllä niistä lapsista täytyy pitää kynsin hamapin kiinni, sillä muutenhan niistä lapsista tulkee yh-mamin hellässä huomassa äidin pikku mussukoita, jotka taasen ovat niitä ongelmatapauksia.. Kyllä se kuule niin on, että pienempi paha on se valehtelu, kuin koko kasvatusmallin pirstoaminen. Pikku lapsi ei tajua suhdekiemuroista tuon taivaallista, mutta huomaavat sen, kun ero tapahtuu..
        Teini-ikäinen on sitten erikseen..
        Ymmärräthän kuitenkin, että kaksi kasvattavaa vanhempaa, on hieman eri asia, kuin yksi..

        Muutaman kerran vkossa tapaamiset, tosin yleensä eri nainen. On siis muutama fuckbuddya, varattuja myös he, kuka sitä nyt sinkkuihin sekantuu, jäävät roikkumaan. Kokemusta on..


      • Anonyymi
        playeri kirjoitti:

        Muutaman kerran vkossa tapaamiset, tosin yleensä eri nainen. On siis muutama fuckbuddya, varattuja myös he, kuka sitä nyt sinkkuihin sekantuu, jäävät roikkumaan. Kokemusta on..

        Kuka sitä nyt perässään roikkuvaa miestä haluaa?
        Vapaus! Vaihtelu! Viettely!
        Se on elämää!


    • viikossa

      2-3 kertaa, rakastelua kuitenkin vain parina viikonloppuna kuukaudessa lomilla, eli vain silloin kun vietämme pidempää aikaa yhdessä.

      Ei ole ollut tarvetta taukoihin, tuskin kahta viikkoa pidempään kestäisi. Kylmässä liitossa ei kysellä ja epäillä, koska totuutta ei haluta tietää.

    • Anonyymi

      En tiedä millaiseen soppaan olen "lusikkani laittanut ,mutta olen kohta 3 vuotta tapaillut työantajani vamon kanssa ja joka kerta on ollut intohimoista sexiä ,paikkaa meillä ei ole ollut muuta kuin auton takapenkillä , no intohimoista miten sen ottaa olaan molemmat jo hieman yli 5:kymppisiä.

      • Anonyymi

        On varmaan nautinto paneskella pomon vaimoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On varmaan nautinto paneskella pomon vaimoa.

        3-4 kertaa olen pannut myös työaikana joten miehensä eli pomoni on myös maksanut palkan vaimonsa jalkovälissä olemisestani.


    • Anonyymi

      Joka pvä kohdataan mutta ei se tarkoita joka päiväistä mölkynheittoa ns ns nääääääs

      • Anonyymi

        Paitsi viikonloppuisin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      169
      1653
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      959
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      81
      776
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      447
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe