..kurnn kurrnn kurrn.. äähh onko sammkko eksynyt hjuuhaalle vai mikä täällää kurnuttaa??.. kurrn .. ..ai oih.. se olikin vatsani.. vatsani mun.. pieni nälkäinen vatsani mun.. tadaaaaaaaaaaa
onko sammakko..kurn..
6
213
Vastaukset
- vaikka kattilallinen
pottumuusia,hiljenee ainaki hetkeks!
- näyttivät eilen
pervokki kirjoitti:
..muuussiii,, ei taida olla ku jauhelihaa..puol kiloo jauhelihaa..
kuinka ne liikkeissä fuskaavat,kun alkaa vanhentua vaihdetaan lappua vaan!!
näyttivät eilen kirjoitti:
kuinka ne liikkeissä fuskaavat,kun alkaa vanhentua vaihdetaan lappua vaan!!
..mutta onko se sama kun syö kasviksia kun kasvattaa jauhelihan päälle vihertävä karvakerros?.. vihertävää on sekin näet..
- K-pää
pervokki kirjoitti:
..mutta onko se sama kun syö kasviksia kun kasvattaa jauhelihan päälle vihertävä karvakerros?.. vihertävää on sekin näet..
ateria, siis jauheliha-kaalisörsseli.
Eipä tarvi huomenissa lähteä baarikierrokselle. Saapi ihan omissa oloissaan pörähdellä ja leikkiä Wagneria. (siis ilman Viiviä) K-pää kirjoitti:
ateria, siis jauheliha-kaalisörsseli.
Eipä tarvi huomenissa lähteä baarikierrokselle. Saapi ihan omissa oloissaan pörähdellä ja leikkiä Wagneria. (siis ilman Viiviä)..on mukavaa omissa oloissaan.. jauhelihaa kaalta herneitä ja papua ja olutta tietty ku on perjantai.. niin eiköhän ilma sakene kuin einari-vainaan hernerokka..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että399905- 163880
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 56733
- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632