Eräs tuttu nainen kertoi joutuneensa kiipeliin kenkäkaupassa. Hän oli löytänyt sopivat monot itselleen ja kun hän kysyi myyjältä mitä ne maksavat, niin tämä miespuolinen myyjä oli vastannut ettei ne maksa mitään ja hän antaa toisetkin kengät kaupan päälle jos hän tulisi kaupan takahuoneeseen ja ottaisi suihin häneltä.
Tämä tuttuni oli poistunut kiireen vilkaan puodista ja tuskin enää asioi miespuolisen omistamassa kenkäkaupassa.
"Todellinen törkyjuttu"
MarttyyriMallari-TTt
Kohtaus kenkäkaupassa
2
271
Vastaukset
- Törkeetä naiselta!
Hienoa, mut törkeetä naiselta! Kyllähän sitä nyt suihin voi ottaa, kerta kengät saa ilmatteeksi? Itse ainakin ottaisin, jos poikkeuksena jos oikein kaameen/epähygi näkönen.
- hoidit
hommat naisen puolesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että351737- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76592
- 56584