PILLUKAT ...

RULETTAA...

ON SE UPEAA OLLA PILLUKKA! NÄIN KUN RAKASTAA MIEHIÄ JA SEKSIÄ, SE ON HIENO ARVONIMI! TOISTA SE ON KU PIHTARI!!!!!!!! PISTETÄÄN ME PILLUKAT PARASTAMME,MEILLÄ ON SE JOKIN MITÄ NÄIDEN PIHTARIÄMMIEN MIEHET HALAJAA....MITÄ EI NÄKÖJÄÄN KOTONA OLE!!!!!!!!

14

612

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies ei sinua huoli

      omakseen vaan pitää REIKÄNÄ silloin kun ei muualta saa.

      • toinen pillukka

        ehei....ei mua pidä mies sen enempää reikänä ku minäkään pidän miestä pelkkänä Mulkkuna!! heh hee...Mistä sinä tiedät huoliiko vai ei? Itse en nimittäin mistään hinnasta huoli pettävää miestä! Kun taas sinä...etkö saa uskollista miestä itsellesi? Miksi tyydyt ala-arvoiseen kohteluun?? Onko sulla jotenkin parempi mieli kun aattelet että miehesi nai pelkkää reikää??! Kuinka kauan itse olet ollut suhteessa/aviossa? itse olin 25 v ja mies ei koskaan pettänyt enkä minä, ero tuli muista syistä. Mutta mites sun liitossa???


      • EihänTollastaVoiOlla
        toinen pillukka kirjoitti:

        ehei....ei mua pidä mies sen enempää reikänä ku minäkään pidän miestä pelkkänä Mulkkuna!! heh hee...Mistä sinä tiedät huoliiko vai ei? Itse en nimittäin mistään hinnasta huoli pettävää miestä! Kun taas sinä...etkö saa uskollista miestä itsellesi? Miksi tyydyt ala-arvoiseen kohteluun?? Onko sulla jotenkin parempi mieli kun aattelet että miehesi nai pelkkää reikää??! Kuinka kauan itse olet ollut suhteessa/aviossa? itse olin 25 v ja mies ei koskaan pettänyt enkä minä, ero tuli muista syistä. Mutta mites sun liitossa???

        Vittu sun elämän ajattelu tekee mut surulliseksi heti aamusta. Siis se mihin oot päätyny eli tänne kirjottelemaan päivästä toiseen tota rikkihapon katkeraa paskaa. Millanen vanhuus sulle tulee? Ei tosiaan käy kateeksi.


      • 25vuoden aikana
        toinen pillukka kirjoitti:

        ehei....ei mua pidä mies sen enempää reikänä ku minäkään pidän miestä pelkkänä Mulkkuna!! heh hee...Mistä sinä tiedät huoliiko vai ei? Itse en nimittäin mistään hinnasta huoli pettävää miestä! Kun taas sinä...etkö saa uskollista miestä itsellesi? Miksi tyydyt ala-arvoiseen kohteluun?? Onko sulla jotenkin parempi mieli kun aattelet että miehesi nai pelkkää reikää??! Kuinka kauan itse olet ollut suhteessa/aviossa? itse olin 25 v ja mies ei koskaan pettänyt enkä minä, ero tuli muista syistä. Mutta mites sun liitossa???

        oletko ollut näkemässä ettei pettänyt?


    • on.......

      varmasti aika holo eli väljä reikä?

    • äly hoii!!

      Harvoinpa nainen on noin iloinen haukkumanimesta; ihme, ettet hehkuta: HUORAT RULETTAA, sehän on sama asia.

      Olen iloinen pikkuvaimo, joka oikeasti säälin sinua vakikirjoittelija täällä. On ikävää, että joudut identiteettisi rakentamaan kokonaan pillun- ja persereikäsi käyttöasteen mukaan. VOisit toki olla muutakin mutta näköjään alamäki on kohdallasi niin vauhdikas, että so long sitten vain!

      Me mieheni kanssa pidämme taas ihanan, rakasteluntayteisen viikonlopun; jos rakastelukertoja lasketaan, niin miéheni rakastelee kanssani kymmenen kertaa enemmän kuin sinun, joten en suinkaan ole pihtari. Eikä mieheni sen takia käy kaatopaikalla, vaan pikkuhuvin vuoksi, ja sillä ei ole minkäänlaista vaikutusta meihin pariskuntana.

      Pitäisiköhän sinun etsiä joku ammattiauttaja, joka saisi sinut ymmärtämään, että miehetkin voisivat rakastaa jopa sinua, jos et ajattelisi itseäsi vain isona vittuna.

      • ja osuvasti kirjoitettu!!!!...

        hyvä teksti-ASIAA
        NE ON TOSIAAN VAAN NAVAN ALAPUOLELLA OLEVIA IMMEISIÄ JOTKA HOKEE PANOA JA VITTUU....
        NE ON KULAHTANEITA REIKIÄ JA NAAMASTA JO NÄKEE ETTEI KANNATA KOSKEA!!!!!!!!!!!!!!!!!
        HYIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!


      • parempaa.....
        ja osuvasti kirjoitettu!!!!... kirjoitti:

        hyvä teksti-ASIAA
        NE ON TOSIAAN VAAN NAVAN ALAPUOLELLA OLEVIA IMMEISIÄ JOTKA HOKEE PANOA JA VITTUU....
        NE ON KULAHTANEITA REIKIÄ JA NAAMASTA JO NÄKEE ETTEI KANNATA KOSKEA!!!!!!!!!!!!!!!!!
        HYIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!

        Tai niitä, joille ei riitä perusrakastelu kerran viikossa. Itse kuulun niihin, jotka tykkää sekisin kaikista asteista romanttisesta rajuun. Tosi vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania. ja sitten kun se löytyy en katso onko naimisissa vai ei.
        Täytyy olla jotain paljon parempaa.....


    • on vaikka mitä

      etenkin hekumoivaa omaa pikkunaista mitä halata ja pussata ja vaikka mitä kivaa!!!!!!!!
      SE ONNI LÖYTYY KUULES IHAN KOTOA EIKÄ PÄÄTÄ SÄRJE VAAN ANNAMME TOISILLEMME NIIN PALJON ETTÄ IHAN PUHKI OLLAAN VÄLILLÄ!!
      hyvä että sänky kestää ja keittiön pöydän jalat!!!
      SIINÄ SULLE LÖYSÄ TAVAROOVITS!!!!!!

    • kyllä löytyy

      IHAN KUULE KOTONA SAA JA ANTAA!!!!
      EI OLE PÄÄ KIPEÄ EIKÄ TARVITSE PIHDATA KUN HIMOT JYLLÄÄ.
      PELOTTAA VAAN ETTÄ SÄNGYN JAPÖYDÄN JALAT PETTÄÄ JOKU KERTA.
      ETTÄ NÄIN IHAN MEILLÄ!
      IHGUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

      • puhetta....

        MITÄ HELVETTIÄ TE TÄÄLLÄ HUUDATTE JA UHOOTTE MITEN PETTÄVÄ ÄIJÄ SAA PILLUA KOTONA YÖTÄPÄIVÄÄ?! MISSÄ HELVETIN VÄLISSÄ SE MUKA EHTII SITÄ TOISTA NAISTA PANNA??!! VOI HELEVETTI MITEN TYPERIÄ NAUTOJA OLETTE!!! TEISTÄ KUKAAN, HUOM.EI KUKAAN!! OLISI TÄLLÄ PALSTALLA JOS TEILLÄ OLIS NOIN HEHKEETÄ JA KIIMASTA SEKSIELÄMÄÄ?! VAI VOISIKO JOKU TEISTÄ KERTOO MIKSI TULETTE TÄNNE HUUTAMAAN KUINKA ANNATTE UKOLLENNE JA SE TOINEN JOTA ÄIJÄ NAI, ON PELKKÄ REIKÄ?!! MINÄ TAAS OLEN VAPAA NAINEN, TÄYSIN VAPAA, IHGUUUUUUUUUUUUUU....AATELKAA, SAAN PANNA MITEN MONTA MIESTÄ HALUAN!!!!!!! JA VAIKKA JOKA REIKÄÄN ,KAIKKIA YHTÄAIKAA!! IHGGGGGGGGGGGGGGGGUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.....VOI JEESUKSEN PERSE MITEN PÖYDÄT JA SÄNGYT RYTKYY....TEIDÄN ÄIJÄ VOI OLLA NIISTÄ MUUTEN JOKU?!! AI NIIN, EIHÄN NE EHDI KU TE IHANAT KIIMASET NAISET HÖYLÄÄTTE YÖTÄ PÄIVÄÄ! HAH HAH HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


      • vapaimpia kuin
        puhetta.... kirjoitti:

        MITÄ HELVETTIÄ TE TÄÄLLÄ HUUDATTE JA UHOOTTE MITEN PETTÄVÄ ÄIJÄ SAA PILLUA KOTONA YÖTÄPÄIVÄÄ?! MISSÄ HELVETIN VÄLISSÄ SE MUKA EHTII SITÄ TOISTA NAISTA PANNA??!! VOI HELEVETTI MITEN TYPERIÄ NAUTOJA OLETTE!!! TEISTÄ KUKAAN, HUOM.EI KUKAAN!! OLISI TÄLLÄ PALSTALLA JOS TEILLÄ OLIS NOIN HEHKEETÄ JA KIIMASTA SEKSIELÄMÄÄ?! VAI VOISIKO JOKU TEISTÄ KERTOO MIKSI TULETTE TÄNNE HUUTAMAAN KUINKA ANNATTE UKOLLENNE JA SE TOINEN JOTA ÄIJÄ NAI, ON PELKKÄ REIKÄ?!! MINÄ TAAS OLEN VAPAA NAINEN, TÄYSIN VAPAA, IHGUUUUUUUUUUUUUU....AATELKAA, SAAN PANNA MITEN MONTA MIESTÄ HALUAN!!!!!!! JA VAIKKA JOKA REIKÄÄN ,KAIKKIA YHTÄAIKAA!! IHGGGGGGGGGGGGGGGGUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.....VOI JEESUKSEN PERSE MITEN PÖYDÄT JA SÄNGYT RYTKYY....TEIDÄN ÄIJÄ VOI OLLA NIISTÄ MUUTEN JOKU?!! AI NIIN, EIHÄN NE EHDI KU TE IHANAT KIIMASET NAISET HÖYLÄÄTTE YÖTÄ PÄIVÄÄ! HAH HAH HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

        sinä. Mutta miksi ihmeessä olet tällä palstalla jos kukaan ei petä sinua?


      • H U U T A A J A M E S O O
        vapaimpia kuin kirjoitti:

        sinä. Mutta miksi ihmeessä olet tällä palstalla jos kukaan ei petä sinua?

        kuin olis tikkari viety!!!!!!
        älä hyvä ihminen näytä katkeruuttasi noin hyvin!
        minkäs sille voi jos hommat toimii!!!!!
        nauti vapaudesta ja pane vaikka viittä miestä päivässä,se ei ole meiltä pois!!!!

        ihanata päivänjatkoa sulle impokimpo-mesooja!!!!!
        et oo vissiin saanut viime aikoina tai sitten on mennyt suunnitelmat pieleen muuten vaan tai tai tai -------hah hah HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAA


      • Anonyymi
        puhetta.... kirjoitti:

        MITÄ HELVETTIÄ TE TÄÄLLÄ HUUDATTE JA UHOOTTE MITEN PETTÄVÄ ÄIJÄ SAA PILLUA KOTONA YÖTÄPÄIVÄÄ?! MISSÄ HELVETIN VÄLISSÄ SE MUKA EHTII SITÄ TOISTA NAISTA PANNA??!! VOI HELEVETTI MITEN TYPERIÄ NAUTOJA OLETTE!!! TEISTÄ KUKAAN, HUOM.EI KUKAAN!! OLISI TÄLLÄ PALSTALLA JOS TEILLÄ OLIS NOIN HEHKEETÄ JA KIIMASTA SEKSIELÄMÄÄ?! VAI VOISIKO JOKU TEISTÄ KERTOO MIKSI TULETTE TÄNNE HUUTAMAAN KUINKA ANNATTE UKOLLENNE JA SE TOINEN JOTA ÄIJÄ NAI, ON PELKKÄ REIKÄ?!! MINÄ TAAS OLEN VAPAA NAINEN, TÄYSIN VAPAA, IHGUUUUUUUUUUUUUU....AATELKAA, SAAN PANNA MITEN MONTA MIESTÄ HALUAN!!!!!!! JA VAIKKA JOKA REIKÄÄN ,KAIKKIA YHTÄAIKAA!! IHGGGGGGGGGGGGGGGGUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.....VOI JEESUKSEN PERSE MITEN PÖYDÄT JA SÄNGYT RYTKYY....TEIDÄN ÄIJÄ VOI OLLA NIISTÄ MUUTEN JOKU?!! AI NIIN, EIHÄN NE EHDI KU TE IHANAT KIIMASET NAISET HÖYLÄÄTTE YÖTÄ PÄIVÄÄ! HAH HAH HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

        Miksi heti menette tuolle syyttelyn ja moralismin linjalle? Itse tulkitsin, että käsite pillukka voi olla kaunis, kuten puolukka ja lisäksi vielä seksuaalisesti viriili että haluttava olento.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe