on varmasti palstan kaunein nainen, mutta minä päihitän hänet oveluudellani.
"Olen niin leikkisä"
MarttyyriMallari-TTt
cat.mint...
7
562
Vastaukset
- sisältö
Kuori on kaunis, joo.
- ei ole vielä
valmis. Kun tulee valmiiksi, on aivan omaa luokkaansa. Toisaalta surullista, koska häneen kohdistuva kateellisuus tulee lisääntymään entisestään. En tarkoita täällä, vaan ihan reaalielämässä. On todennäköisesti ollut aina kadehtimisen kohteena. Siitä, että hän on, mitä on.
- salliminen yksinkertaistavaa
ei ole vielä kirjoitti:
valmis. Kun tulee valmiiksi, on aivan omaa luokkaansa. Toisaalta surullista, koska häneen kohdistuva kateellisuus tulee lisääntymään entisestään. En tarkoita täällä, vaan ihan reaalielämässä. On todennäköisesti ollut aina kadehtimisen kohteena. Siitä, että hän on, mitä on.
Melkoisen yksinkertaistava ananlyysi pistää kaikki kateuden syyksi. Mutta niin tyypillistä. Nyt syy ei ollutkaan immenkalvo.
Miksi joltakulta pitäisi kestää huono käytös ja toiselta ei?
Onhan täysin naurettavaa kritisoida muita "huonosta käytöksestä" ja silti tehdä sitä itse (eli esim. tämä hlö laittoi itse ko. ketjun aloituksen; yli ½ vuoden vanhoista asioista)... onko se kauteutta Ch.B:n kaunista pärstäkerrrointa vastaan, jos häntä ketjussa moititaan?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000033023407 ei ole vielä kirjoitti:
valmis. Kun tulee valmiiksi, on aivan omaa luokkaansa. Toisaalta surullista, koska häneen kohdistuva kateellisuus tulee lisääntymään entisestään. En tarkoita täällä, vaan ihan reaalielämässä. On todennäköisesti ollut aina kadehtimisen kohteena. Siitä, että hän on, mitä on.
mut kyllä sillä on vielä pitkä matka taivallettavana.
- että noin
Frederico kirjoitti:
mut kyllä sillä on vielä pitkä matka taivallettavana.
5-7 vuotta. Jos ei silloin, niin ei koskaan. Silloin alkaa ihmismieli saavuttaa sitä kriittistä ikää, kun se ei enää uskalla luopua todeksi pitämistä asioista nähdäkseen miten asiat todella on.
- LK.
Sehän voi olla palstan lihavin ja rumin tapaus. Eihän sillä ole edes kuvaa profiilissaan.
- Enrique_Lister
Oli sillä joskus kuva.
Sen perusteella ihan tyylikäs nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412
