cat.mint...

on varmasti palstan kaunein nainen, mutta minä päihitän hänet oveluudellani.


"Olen niin leikkisä"


MarttyyriMallari-TTt

7

562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sisältö

      Kuori on kaunis, joo.

      • ei ole vielä

        valmis. Kun tulee valmiiksi, on aivan omaa luokkaansa. Toisaalta surullista, koska häneen kohdistuva kateellisuus tulee lisääntymään entisestään. En tarkoita täällä, vaan ihan reaalielämässä. On todennäköisesti ollut aina kadehtimisen kohteena. Siitä, että hän on, mitä on.


      • salliminen yksinkertaistavaa
        ei ole vielä kirjoitti:

        valmis. Kun tulee valmiiksi, on aivan omaa luokkaansa. Toisaalta surullista, koska häneen kohdistuva kateellisuus tulee lisääntymään entisestään. En tarkoita täällä, vaan ihan reaalielämässä. On todennäköisesti ollut aina kadehtimisen kohteena. Siitä, että hän on, mitä on.

        Melkoisen yksinkertaistava ananlyysi pistää kaikki kateuden syyksi. Mutta niin tyypillistä. Nyt syy ei ollutkaan immenkalvo.

        Miksi joltakulta pitäisi kestää huono käytös ja toiselta ei?

        Onhan täysin naurettavaa kritisoida muita "huonosta käytöksestä" ja silti tehdä sitä itse (eli esim. tämä hlö laittoi itse ko. ketjun aloituksen; yli ½ vuoden vanhoista asioista)... onko se kauteutta Ch.B:n kaunista pärstäkerrrointa vastaan, jos häntä ketjussa moititaan?

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000033023407


      • ei ole vielä kirjoitti:

        valmis. Kun tulee valmiiksi, on aivan omaa luokkaansa. Toisaalta surullista, koska häneen kohdistuva kateellisuus tulee lisääntymään entisestään. En tarkoita täällä, vaan ihan reaalielämässä. On todennäköisesti ollut aina kadehtimisen kohteena. Siitä, että hän on, mitä on.

        mut kyllä sillä on vielä pitkä matka taivallettavana.


      • että noin
        Frederico kirjoitti:

        mut kyllä sillä on vielä pitkä matka taivallettavana.

        5-7 vuotta. Jos ei silloin, niin ei koskaan. Silloin alkaa ihmismieli saavuttaa sitä kriittistä ikää, kun se ei enää uskalla luopua todeksi pitämistä asioista nähdäkseen miten asiat todella on.


    • LK.

      Sehän voi olla palstan lihavin ja rumin tapaus. Eihän sillä ole edes kuvaa profiilissaan.

      • Enrique_Lister

        Oli sillä joskus kuva.
        Sen perusteella ihan tyylikäs nainen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe