Naisen menneisyys

illan tiukka kysymys

mikä naisen menneisyydessä/taustoissa on sellaista, mitä et koskaan hyväksyisi, ja suhde päättyisi siihen, kun se selviäisi?

36

1663

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitään.

Jos se on menneisyydessä, ei haittaisi mikään. Nykyisyys on se, mikä merkkaa.

• ....

Tyypillinen liberaali suhtautumistapa. Mikäs siinä, itselleni ei sovi. En ole niitä jotka aloittavat joka kerta puhtaalta pöydältä.

• on menneiden asioiden
        .... kirjoitti:

Tyypillinen liberaali suhtautumistapa. Mikäs siinä, itselleni ei sovi. En ole niitä jotka aloittavat joka kerta puhtaalta pöydältä.

summa. Jos on tehnyt sovinnon menneen kanssa, se nykyisyys on vähintäänkin mukavaa. Jos taas kantaa menneisyyttä mukanaan nykyisyydessä, on se jotain, mitä en suostu kantamaan toisen kanssa. En halua. Se on iso rasite, mikä haittaisi koko ajan yhteistä nykyisyyttä.

• ....

Yhden yön suhteet, kännipanot, lapset, yleinen hölmöily, huumeet, luottotietojen menetys, sukupuolitauti, vastuuttomuus, ilkeä asenne, nettiseksi, suhde vanhempaan mieheen, luurankoja kaapissa... Onhan noita.

• la.ra

"Suhde vanhempaan mieheen"?

Voi vitsi, tämä kosahtaisi. Mun poikakavereista melkein kaikki ovat olleet mua vanhempia :(

Eipä silti, toi yleinen hölmöilykin pitää ruksata.

• ....
        la.ra kirjoitti:

"Suhde vanhempaan mieheen"?

Voi vitsi, tämä kosahtaisi. Mun poikakavereista melkein kaikki ovat olleet mua vanhempia :(

Eipä silti, toi yleinen hölmöilykin pitää ruksata.

Sillehän ei mitään voi. Oletko kokenut ne vanhemmat miehet jotenkin luotettaviksi, fiksuiksi? Varmaan sinäkin voit allekirjoittaa tämän: suomalainen nuorimies on todella kädetön, pelkkä pentu. Tätä jatkuu aina hautaan saakka. Suomessa varmaan paskimmat miehet ja kuitenkin naiset kelpuuttavat heidät poikaystävikseen tms. Sitten avaudutaan erilaisilla nettipalstoilla kuinka miehet ovat sitä ja tätä. Niin ovatkin, ja mihin on kadonnut arvostelukyky? Suomessa miehet ja naiset ovat niin sekaisin että ihme kun täällä kukaan enää edes pariutuu.

• miten paljon
        .... kirjoitti:

Sillehän ei mitään voi. Oletko kokenut ne vanhemmat miehet jotenkin luotettaviksi, fiksuiksi? Varmaan sinäkin voit allekirjoittaa tämän: suomalainen nuorimies on todella kädetön, pelkkä pentu. Tätä jatkuu aina hautaan saakka. Suomessa varmaan paskimmat miehet ja kuitenkin naiset kelpuuttavat heidät poikaystävikseen tms. Sitten avaudutaan erilaisilla nettipalstoilla kuinka miehet ovat sitä ja tätä. Niin ovatkin, ja mihin on kadonnut arvostelukyky? Suomessa miehet ja naiset ovat niin sekaisin että ihme kun täällä kukaan enää edes pariutuu.

Sillä mä veikkaan, että 1 vuosi tai jotain.

• la.ra
        .... kirjoitti:

homman nimi oli se, että kun olen itse syntynyt loppuvuodesta, niin valinnanvaraa oli enemmän siellä päässä, joka oli syntynyt alkuvuodesta eli minua vanhempia.

En kyllä lähde allekirjoittamaan mitään yleistyksiä suomalaisista - tai muunmaalaisista sen puoleen - miehistä. Idiootteja löytyy kaikista ikäluokista.

Muutaman vuoden ajan olen deittaillut nuorempia miehiä, ja The Poikaystäväkin on minua hieman nuorempi. Nuoremmissa on se hyvä puoli verrattuna ikäisiini, että ei ole vauvakuume punnalla.

• osu ja uppos

paitsi sukupuolitaudit.

*kaukana huonosta naisesta*

• la.ra
        miten paljon kirjoitti:

Sillä mä veikkaan, että 1 vuosi tai jotain.

Skaalalla -5 - 8.

• nainen. .
        osu ja uppos kirjoitti:

paitsi sukupuolitaudit.

*kaukana huonosta naisesta*

• osu ja uppos
        nainen. . kirjoitti:

ajattelepas jos tuo mies saisi naiselta sukupuolitaudin, niin hän ei kelpaisi kenellekään tuolla logiikalla.

• Täh.

Mitä pahaa nettiseksissä on? Ei voi ymmärtää.

• Enrique_Lister

Tästä lähtien niitä tulee olemaan ainakin pettäminen, yhden yön juttujen harrastaminen ja se jos nainen on ollut kovin monessa suhteessa, jotka on päätyneet eroon.

• Marko.

huumeidenkäyttö, liiallinen alkoholin juominen, huoraaminen, paljon vieraita miehiä, saatananpalvominen, ollut vankilassa, masennus/viilteleminen, itsemurhayrityksiä...Jotain tuollaista...

• rusalkaa

menneisyyttä. Joo kuulostaa karseelta.

Ei kiitos mulle.

• Ihan jo se että nainen ei oo saanut asioitaan kakaistua ulos ajoissa on asia joka vaivais mua heti ihan perkeleesti, se mitä historiassa on on toissijaista - se että sitä ei muka pystynyt ajoissa kertomaan onkin se oleellinen pointti jolle kyllä penään tiukkana selitystä.

Jos ollaan jo suhteessa niin sitten siinä pitäis alkaa olla myös se luottamus-elementti mukana. Horjauttais mun näkemystä hänen luottamuksestaan siis tollanen, ei välttämättä kaatais mutta horjauttais.

Jatkuvat eri miesten pettämiset olis kyllä yksi hyvin vakava juttu. Ottaisin varmaan sen exiin yhteyttä ja kysyisin että kertoiko nainen heille edellisistä pettämisistään... jos kertoi niin sitten pistäisin mittaileen katua. Jos ei kertonut niin pitäisin MAHDOLLISENA että nyt tää alkaa olla rehellinen kerrankin elämässään. Jos ne oli jotain kännisekoiluja niin sitten neiti saa luvan opetella lopullisesti ja pysyvästi raittiiksi jne jne jne...

Monissakin jutuissa en usko että sellainen niskoja nakkaava "okei, hyväksytään toi." olis mun reaktio... ennemminkin että homma sitten selvitetään ja katsotaan miten voidaan välttää ikävät jutut, jotain sitoomuksia vähintäänkin. Mikä on ongelma? miten se ratkaistaan? On ajatusmaailmani...

Niin. Ja sit kaikki lapsiin kohdistuneet vääryydet olis aika pitkälti että ulos ja heti. Itse mä kestän kyl paskaa mutta kun kyse on mun lapsista ja heidän hyvästään niin siinä en ota pienintäkään riskiä.

• jos puhutaan

niin suhteen katkeamiseen veisi:

- väkivaltainen tausta (pahoinpitelyt jne)
      - rikollisuus
      - oikein tiheään vaihtuneet hoidot
      - täysi aikamiespoikatausta
      - että on pitänyt seksisuhdetta.

• muiden jutut

ja lisään niiden innoittamana pettämisen ja lapsivihan. Plus naisvihan, tai että suhtautuu naisiin vihamielisesti.

• naisaisamies
        muiden jutut kirjoitti:

ja lisään niiden innoittamana pettämisen ja lapsivihan. Plus naisvihan, tai että suhtautuu naisiin vihamielisesti.

Luetko itsesi naisten joukkoon? Koetko kollektiivista vihaa siitä että joitakin naisia vihataan? Etkö ymmärrä että se viha ei ihan tyhjästä kumpua? Jotkut naiset nyt vain yksinkertaisesti ansaitsevat vihaa päällensä, mutta jos asia ei sinua koske niin miksi hermostut? Kaikki naiset eivät ole enkeleitä, se on ihan satavarma asia.

• käsitteitä
        naisaisamies kirjoitti:

Luetko itsesi naisten joukkoon? Koetko kollektiivista vihaa siitä että joitakin naisia vihataan? Etkö ymmärrä että se viha ei ihan tyhjästä kumpua? Jotkut naiset nyt vain yksinkertaisesti ansaitsevat vihaa päällensä, mutta jos asia ei sinua koske niin miksi hermostut? Kaikki naiset eivät ole enkeleitä, se on ihan satavarma asia.

• yleistä
        naisaisamies kirjoitti:

suhtautumista naisiin. Jos asenne yleensä on negatiivinen, vähättelevä, parjaava tai muuta tollasta niin se on sama meneekö yhteen vai hyppääkö samantien parvekkeelta viidennestä kerroksesta alas. Tulos on yhtä synkkä.

eikä jaksais kuunnella jotain seksistisiä tai sovinistisia juttuja laukovaa miestä. Epäilen, etten kyllä suhteeseen asti pääsiskään tuollaisen miehen kanssa kun ottais kupoliin jo aikaisemmin. Miksi olla naisten kanssa, jos niitä inhoaa tai pitää huonompana. Olis yksin jos ei seura kelpaa.

• Naisvihaaja.
        käsitteitä kirjoitti:

Minuakin on väitetty naisvihaajaksi, tai misogyyniksi näilläkin palstoilla, vaikka en puolusta kunniamurhia enkä vihaa naisia SUKUPUOLENA, vihaan heitä heidän kieron ja psykopaattisen luonteensa takia. Eli kyllä ne femakot jotka huutelevat minun olevan naisvihaaja, he sekoittavat käsitteet.

• sillä

osallistuin juuri viralliseen JULKISEEN Suomen ML logiikka riipputissikisaan ja sain pronssia litistetyllä WC-paperirullalla. (Kulta, hopealla oli 2).

• lesti--

en seurustelisi. Enkä ruman tai lihavan naisen kanssa. Jättäisin ulkomaalaisetkin rauhaan mutta vain siksi että vain ehta suomalainen feministi ja lutka ansaitsee minut.

• totaalinen kusettaminen tyyliin 'ai niin joo, olin muuten 10 vuotta naimisissa ja meillä on 3 kersaa, unohdin vaan mainita' saattais olla jo aika kova paikka. Enpä mä nyt mitään yksittäisiä juttuja oikein keksi tähän hätään. No ehkä se että on tappanu pari exäänsä sais vähän varpailleen.

• ois jos sen isä ois iso kiho monikansallisessa mafiassa ja sen ex ois sit hitman siinä porukassa. Jos uskaltasin niin päättäsin suhteen pian...

• Et lähde suhteesta = exä hoitelee sut mustasukkaisuuksissaan...

Lähdet suhteesta = nainen ottaa pultit ja soittaa exälleen...

Eli..

"Kulta, mä meen ostaan pari energiajuomaa kioskilta." ja sitten juoksemista ei lopeteta ennenkuin nähdään "Kuala Lumpur 10" kyltti.

• Kukkomies kirjoitti:

Et lähde suhteesta = exä hoitelee sut mustasukkaisuuksissaan...

Lähdet suhteesta = nainen ottaa pultit ja soittaa exälleen...

Eli..

"Kulta, mä meen ostaan pari energiajuomaa kioskilta." ja sitten juoksemista ei lopeteta ennenkuin nähdään "Kuala Lumpur 10" kyltti.

Ku suhteeseen oot joutunu. Niin pitkään ku isä (Appi ukko) on tyytyväinen se pitää ex:n poissa mun kurkusta. Jos anoppi ei oo tyytyväinen niin entäs appiukko... jos morsian ei oo tyytyväinen se itkee isälleen.. ja niin noh..

Entäs jos perheessä valta vaihtuu... ja sen perheen pään paikan ottaa sen veli tai joku muu lähipiiristä...

Voi pentele... Ei oo helppoo :D

• väliaika

- nainen on ollut huorana
      - nainen on roikkunut väkivaltaisessa suhteessa
      - äpärälapsia useammalle kuin yhdelle miehelle
      - huumeiden käyttö
      - alkoholismi
      - kleptomania
      - vaatinut laitoshoitoa mt-ongelmien takia
      - laiskuus ja miehen elätettävänä olo
      -
      .
      .
      .
      Näitä on lisää, muttei nyt jaksa enempää.

• SupremeSatan

akkojen hakkaaminen ja riippuvuudet, siis tälläset asiat, joista ei pysty ikinä "paranemaan".

• Mä en ehkä pystyis hyväksymään sitä, että lapset oiskin putkimiehen aikaan saannoksia.

• unelmasi?

Täällä teille teiniä:

16-vuotias synnytti kolmoset - toistamiseen
      22.2.2008 10:45

Argentiinalaistytöllä on jo seitsemän lasta.

Vasta 16-vuotias tyttö on synnyttänyt kolme tervettä tyttövauvaa Argentiinan Leonesissa, raportoi BBC. Pamela-nimisellä tytöllä on jo suurperhe, sillä hän sai esikoispoikansa 14-vuotiaana ja ensimmäiset kolmosensa 15-vuotiaana.

Kaikki seitsemän pienokaista syntyivät ennenaikaisesti ja ilman hedelmöityshoitoja.

Pamelan synnytykset ovat kuohuttaneet katolista Argentiinaa, ja 16-vuotiaan seksielämää on kauhisteltu niin kahvilakeskusteluissa kuin lehtien sivuillakin. Osa argentiinalaisista on huolissaan nykyteinien ehkäisynkäytön puutteesta.

Pamelan nopeasti kasvanut perhe saa tukea Leonesin kaupungin paikallisviranomaisilta, jotka lahjoittivat perheelle maapalstan ja rakensivat talon ensimmäisten kolmosten synnyttyä. Pamelan äiti kertoi, että perhe aikoo hakea valtiolta lisätukea nyt, kun perheeseen syntyi jälleen kolme lasta lisää.

Pamela täyttää 17 vuotta ensi maanantaina.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200802227285742_ul.shtml

• "Hei mutsi, mitä tarkoittaa sakkoliha?"

• Anonyymi

Kyllä se loppui siihen kun sain tietää hänellä olleen moku suhteita. Eipä tuohon varmaan muuta tarvitse lisätä. Ero tulossa, vaikka talous ei kestäisi. Säälittävä akka!

• Anonyymi

Vanhan papan kanssa seurustelu. Antaminen kaikille vastaantulijoille eli korkea bodycount. Vankilatuomio murhasta tai väkivallasta tms. Hän olisi ollut syntyessään mies mutta leikannut itsensä naiseksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe