Haluaisin keksiä itselleni ja miehelle jota tapailen, jotain urheilullista yhdessä tekemistä, mutta mun luovuus on selvästi kateissa. Jotain vähän mielenkiintoisempaa kuin jotain keilailua, joka nyt ei kovin sporttista edes ole :) Melonta kuulostaa hauskalta, mutta se ei nyt tähän vuodenaikaan käy. Voikohan jotain seinäkiipeilyä mennä kokeilemaan jos ei ole ennen kiipeillyt..
Urheilulliset treffit
11
3297
Vastaukset
- kiipeilyä
voi hyvin kokeilla vaikkei olisi ennen kokeillut, olin itse ja hauskaa oli, vaikken ole edes urheilullinen ja käsivoimat on heikot. Omalla radalla jokainen kiipeää, ei se muita haittaa vaikket pääsisikään ylös asti. Varusteet saa vuokrattua paikan päältä ja kiipeilyohjeet saa myyjältä. Paino pitää kertoa turvajuttuja harkittaessa (riittääkö toisen paino varmistamaan kun toinen tulee alas, vai tarvitaanko turvaköysi koukulla lattiaan kiinni).
Tai menkää luistelemaan. - Enrique_Lister
Miten olis sulkapallo?
- Gay Moroccan
pierut kiihottaisivat?
- toinen on,
treffit voi mennä pieleen, jos viet hänet sellaiseen paikkaan, jossa hän ei viihdy. Kaikille sopivia urheilumuotoja on esim pyöräily, lenkkeily, pulkkamäki...Ai, lenkkeily auringonpaisteessa ja termari mukaan..
- ...
En usko, että lajilla sinänsä olisi mitään väliä, kunhan en salsatunnille vie (tai voisihan sitäkin harkita..) Kyseinen henkilö on todella sporttinen ja kiinnostunut oikeastaan lajista kuin lajista. Kiipeily vaikuttaisi kyllä kivalta. Sitä kumpikaan ei ole kokeillut, niin se voisi olla hauskaa yhdessäoloa. Kiitoksia kaikille vastanneille :)
- Biker4eva
... kirjoitti:
En usko, että lajilla sinänsä olisi mitään väliä, kunhan en salsatunnille vie (tai voisihan sitäkin harkita..) Kyseinen henkilö on todella sporttinen ja kiinnostunut oikeastaan lajista kuin lajista. Kiipeily vaikuttaisi kyllä kivalta. Sitä kumpikaan ei ole kokeillut, niin se voisi olla hauskaa yhdessäoloa. Kiitoksia kaikille vastanneille :)
hei !
menkää ehdottomasti seinäkiipeilemään, mikäli kumpainenkin tykkää.
Itse olen ajatellut tehdä samoin.
Jos kumpainekin vielä on suht samaa painoluokaa, että voi käyttää/turvata partneriin laskuköyden, niin Oi Voih kuinka mukavaa. Siinä sitten luottaa toiseen että tulee turvallinen lasku, voi kuinka hellyyttävää :)
Mukavia treffejä !
t.mies27 - Biker4eva
Biker4eva kirjoitti:
hei !
menkää ehdottomasti seinäkiipeilemään, mikäli kumpainenkin tykkää.
Itse olen ajatellut tehdä samoin.
Jos kumpainekin vielä on suht samaa painoluokaa, että voi käyttää/turvata partneriin laskuköyden, niin Oi Voih kuinka mukavaa. Siinä sitten luottaa toiseen että tulee turvallinen lasku, voi kuinka hellyyttävää :)
Mukavia treffejä !
t.mies27Hi !
itsellä tulossa kolmannen kerran treffit uinnin merkeissä saman daamin kanssa, kumpikin tykkää. Saipa minut jopa jääaltaaseen viimeksi 10kertaa tiuhaan tahtiin, joista pisin kesti 30sekuntia daamin ottaessa lukua.
luonnonhelmassa on tulluna myös käytyä laavulla useasti, maalta kun ollaan. Uutta luonto visiittiä tulossa.
Näillä mennään.
T.mies27
- ...vinkki
Miten olisi, jos kysyisit mieheltä mikä kiinnostaa tai sopii ? Turha arvailla, kun kysymällä se selviää...
- kysäistä
kannattais..
- tällainen?
Mitäs jos kokeilisitte ensi treffeillä eukonkantoa?
- mieheen vaikutuksen
Vieppäs se mies heittelemään moukaria! Vuorotellen nakkelette ja mittaatte sitten pituudet - kyllä mies tykkää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941783
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3591196Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181188- 961058
- 63848
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6774Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.141723- 46716
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690