Olisi kätevää jos viestin poisto hoidettaisiin niin, että jokainen lukija voisi 50 Centin maksua vastaan jättää viestistä poisto ehdotuksen ja kun ehdotuksia olisi kertynyt eri ip-osoitteista vähintäin 10 kpl, ylläpito poistaisi viestin.
Joidenkin massakirjoittajien kirjoituksiin voitaisiin laittaa, poista ilmaiseksi mahdollisuus.
Joitakin superkirjoittajia varten pitäisi olla mahdollisuus suojata viestinsä poistoja vastaan, maksamalla 5 euron maksun. Kertyvillä rahoilla maksettaisiin seriffille jonkinlaista korvausta hänen työstään.
Myös yli 2000 lukijaa saaneista viesteistä pitäisi maksaa kirjoittajalle pieni palkkio.
Viestien poisto maksulliseksi
3
127
Vastaukset
aika lailla maksuja...
Taitas olla plus miinus nolla se saldo.
Tarpeeksi kun on poistellut omia viestejä niin tajuaa että on turha kirjoitella enää mitään.
Ennemmin lukee toisten viestejä ikään kuin "vanhana".
Kokeiles joskus sinäkin että luet vaan.- dosentti Järvinen
En näe mitään järjellistä syytä alkaa lukemaan toisten viestejä, sinun kohdallasi teen poikkeuksen, mutta yleensä tusinakirjoittajien ja mitättömyyksien viestien lukeminen on ajanhaaskaamista.
Suurin osa kirjoitetuista viesteistä on älytöntä roskaa, ala-arvoisia sepustuksia, vähäpätöisiltä harrastajakirjoittajilta.
- tän poistosta
Tää kaikki mitä sää kirjoittit oon turhaa viisastelua, mistä me muut ei oikein mitään tajuta.
Te hienosteliat, voisitte mennä jonneki juppi foorumille puhuubn kirkkoviisaita ja jättää tään mestän meille tavallisille ihmisille, jotta me saatais niinku rauhass keskustella siit, mihin me niinku uskomme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873765
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813320Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.693196On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702780Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502352- 671923
- 421881
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,291869Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601708