Viestien poisto maksulliseksi

ja ehdotuksia

Olisi kätevää jos viestin poisto hoidettaisiin niin, että jokainen lukija voisi 50 Centin maksua vastaan jättää viestistä poisto ehdotuksen ja kun ehdotuksia olisi kertynyt eri ip-osoitteista vähintäin 10 kpl, ylläpito poistaisi viestin.

Joidenkin massakirjoittajien kirjoituksiin voitaisiin laittaa, poista ilmaiseksi mahdollisuus.

Joitakin superkirjoittajia varten pitäisi olla mahdollisuus suojata viestinsä poistoja vastaan, maksamalla 5 euron maksun. Kertyvillä rahoilla maksettaisiin seriffille jonkinlaista korvausta hänen työstään.

Myös yli 2000 lukijaa saaneista viesteistä pitäisi maksaa kirjoittajalle pieni palkkio.

3

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika lailla maksuja...
      Taitas olla plus miinus nolla se saldo.
      Tarpeeksi kun on poistellut omia viestejä niin tajuaa että on turha kirjoitella enää mitään.
      Ennemmin lukee toisten viestejä ikään kuin "vanhana".
      Kokeiles joskus sinäkin että luet vaan.

• dosentti Järvinen

En näe mitään järjellistä syytä alkaa lukemaan toisten viestejä, sinun kohdallasi teen poikkeuksen, mutta yleensä tusinakirjoittajien ja mitättömyyksien viestien lukeminen on ajanhaaskaamista.

Suurin osa kirjoitetuista viesteistä on älytöntä roskaa, ala-arvoisia sepustuksia, vähäpätöisiltä harrastajakirjoittajilta.

• tän poistosta

Tää kaikki mitä sää kirjoittit oon turhaa viisastelua, mistä me muut ei oikein mitään tajuta.

Te hienosteliat, voisitte mennä jonneki juppi foorumille puhuubn kirkkoviisaita ja jättää tään mestän meille tavallisille ihmisille, jotta me saatais niinku rauhass keskustella siit, mihin me niinku uskomme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3765
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3320
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      69
      3196
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2780
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      50
      2352
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      67
      1923
    7. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      42
      1881
    8. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      29
      1869
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1719
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1708
    Aihe