epäsymmetrinen vartalo

tyttö8686

Moi. Mulla on jotenkin ihan epäsymmetrinen vartalo.. yläkeho laiha.. vatsa kuin jalkapallo.. jenkkikahvat.. ja takapää selluliittinen ja kauhean näköinen.. ihan kuin vanhan peppu.. Miten saisin mun vartalon kuntoon? Ensiksi selluliitit pois. Mistä saan otettua kuivakuppausvälineet? Auttaako se? Netissä oli joku kauppa missä lasikuppaus-kuppeja.. miten se toimii??
Mikä muu auttaisi selluliittiin? Joku kuorinta?

2

896

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sisäisen uimarenkaan omistaja

mulla on ihan samavika, yläkeho ihan hoikka, ei minkäänlaisia rintoja, mutta kuitenkin kauhea pömppis. se johtuu varmasti arvesta ala vatsassani, ja siitä tämä 'uimarengas' lähtee kiertämään. jenkkakahvat on, vaikka alasti olisi, ja erittäin selvät, vaikka muu vartalo on hyvinkin hoikka.

• ne vain pienevät

mutta jenkkakahvat ja pömppis lähtee tekemällä vatsarutistuksia ja selkälihaksia. Enkä tarkoita joka toinen tai kolmas ilta muutama kymmenen vaan satoja per ilta. Multa lähti jenkat ja pömppis näillä ja sain muodot oikeilla pakoille. Kauneuden takia on kärsittävä, eikä tämä ole vaikeinta mitä pitäisi tehdä. Pakarat saa kuntoon haarakyykyillä (tai miksikä sitä kutsutaan) sillä tavoin että laittaa toisen jalan askeleen mitan päähän toisesta, sitten siitä laskeutuu siten että edessä oleva jalka taipuu 90asteen kulmaan ja vain hipaisee lattiaa, jotta jännitys olisi koko liikeen ajan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5420
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1422
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      105
      941
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      841
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      813
    6. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      812
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      799
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      787
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      784
    10. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      773
    Aihe