mediaplayer 11

miten mp3 musiikiksi

Asennettu mediaplayer 11, mutta mp3 ei soita musiikkia. Latautuu kyllä normaalisti. MIKÄ VIKA?
Nim. turhautunut kotiäiti

6

1225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jospa vähän selittäisit

      Sen verran pystyin päättelemään jutustasi että olet asentanut wintoosaan media player 11:sta mutta varsinainen ongelma jäi epäselväksi.

      Ehkä yrität sanoa että olet ladannut mp3 soittimeen (merkki ja malli kiitos!) musiikkia tuolla media playerilla eikä mp3 soitin (pyysinkö jo kertomaan merkin ja mallin?) ei toista mitään?

      Et kertonut lainkaan mistä sitä musiikkia sinne media pleyrin kirjastoon on ilmestynyt. Jos olet ripannut sitä CD levyiltä media playerin asetuksia muuttamatta, ei musiikkia muuteta mp3 muotoon vaan wma:ksi.

      Todennäköisin ongelma on siinä että omistamasi mp3 soitin ei tue wma-musiikkia jota olet sinne tunkenut. Tiedostot tietenkin latautuvat soittimeen koska se näkyy tietokoneelle käytännössä USB-muistitikkuna jonne voi tunkea ihan mitä vain.

      • miten mp 3 musiikkia

        Kiitos vastauksesta ja yritän selvittää ongelmaani uudestaan. Soitin on Philips. Tuttavan avulla siinä on jo musiikkia, joka on ladattu samalla media player 11, jonka itse
        sittemmin asensin. Musiikkia on ajettu kyseiseen ohjelmaan, mutta ongelma on siinä, että sitä ei nähtävästi sitten ole saatu mp3 muotoon. Joten jotain sellaista ohjelmaa olisin vailla, joka muuttaisi musiikin mp3 soittimeen sopivaksi!


      • muuta asetuksia
        miten mp 3 musiikkia kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta ja yritän selvittää ongelmaani uudestaan. Soitin on Philips. Tuttavan avulla siinä on jo musiikkia, joka on ladattu samalla media player 11, jonka itse
        sittemmin asensin. Musiikkia on ajettu kyseiseen ohjelmaan, mutta ongelma on siinä, että sitä ei nähtävästi sitten ole saatu mp3 muotoon. Joten jotain sellaista ohjelmaa olisin vailla, joka muuttaisi musiikin mp3 soittimeen sopivaksi!

        Oletuksena media player tuo musiikin wma muotoon mutta tuon saa muutettua.

        Yläreunassa on "kopiointi CD levyltä" valikko josta löytyy alivalikko nimeltä "asetukset"

        Tästä alivalikosta siten tab nimeltään "musiikin kopiointi" josta kohtaan "muoto" valitaan mp3.

        Alla olevasta liukusäätimestä kannattaa valita äänenlaaduksi 128kbsp jos haluaa siedettävän tasoista musaa joka vie kohtuullisen vähän tilaa.


      • miten p 3
        muuta asetuksia kirjoitti:

        Oletuksena media player tuo musiikin wma muotoon mutta tuon saa muutettua.

        Yläreunassa on "kopiointi CD levyltä" valikko josta löytyy alivalikko nimeltä "asetukset"

        Tästä alivalikosta siten tab nimeltään "musiikin kopiointi" josta kohtaan "muoto" valitaan mp3.

        Alla olevasta liukusäätimestä kannattaa valita äänenlaaduksi 128kbsp jos haluaa siedettävän tasoista musaa joka vie kohtuullisen vähän tilaa.

        Siinähän on vain englannin kielinen valikkorivi ylhäällä...? Ei voi olla näin vaikeaa... Onko kellään mitään idioottihelppoa keinoa saada ladattua musiikkia mp3 soittimeen. Herrrrmohan tässä menee;(


    • Jorte

      Ongelma on tosi ihmeellinen olen lataillut Philipsin 1 gt mp3 musiikkia monet kerrat mediaplyerilla nytkin onnistui omalle soittimelle kaverilla on samanlainen philips mp3 sille ei suostu menemään sisään mitään kirjastoon kyllä menee musiikki mutta ei tikulle , oli vaikeuksia saada tikku vanhasta musiikista tyhjäksikin jo tarjoili jotain ihme ohjelmaa koneelle,olen kaverinki mp3 lataillut musaa monet kerrat ja on hyvin onnistunut,olisiko mp3 soittimelle mahdollisesti tullut jotain häikkää? vai olisiko asetuksissa jotain vialla pc on uusittu juuri äskettäin,tuntuu vaan ihmeelliseltä kun omalle soittimelle lataantui muttei toiselle saman merkkiselle ja kun ennen on onnistunut hyvin.

      • Meneekö järjestelmähallinnan kautta. Sen pitäisi mennä raahaamalla kansio soittimen kuvakkeen päälle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe