Palstalaisten uho

Kirjoitan tänne sitten kuinka rauhanomaisesti tahansa, niin aina suurin osa teistä polttaa kääminsä. Mistähän tämä johtuu. Ehkä te oleskelette liikaa sisätiloissa.


"Taivas on rannaton"


MarttyyriMallari-TTt

21

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukkelikuu-

      ZZZZZZZZZZZZ

    • area/

      muistuttaa lähinnä mielisairaalaa. Sä oot hoitaja, joten sulle kiukutellaan.

      *muuta selitystä ei ole*

    • se on

      sama juttu kuin naapureidenne kanssa.

      Olette liian itsetietoisia. Ainakin sillä asenteella tulleet palstalaisille sönköttämään.

      • ajateltuna olet oikeassa.


        "Ärsyttäminen vaati taitoa"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Enrique_Lister

      Se johtuu puhtaasti siintä, että keskustelun aloituksesi ovat täysin älyttömiä ja vailla mitään järjellistä asiaa.
      Lapsi rukka kun noista sun aloituksista ei yksinkertaisesti ole mahdollisuutta saada aikaan minkään moista keskustelua. Kuitenkin noita sun alotuksia putkahtelee vähintään parikymmentä per päivä.
      Yksi asia missä olet onnistunut on ärsytys. Tuo lopussa oleva sitaatti on viellä äärimmäisen ärsyttävä.
      Siksi olet leimaantunut idiootiksi, jolla ei ole elämää eikä keskustelu taitoa.

      • kirjoitan juuri nin kuin haluan ja jos joku siitä loukkaantuu, niin olen tyytyväinen.


        "Grow up"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Enrique_Lister
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kirjoitan juuri nin kuin haluan ja jos joku siitä loukkaantuu, niin olen tyytyväinen.


        "Grow up"


        MarttyyriMallari-TTt

        Kirjoita vaan, mutta tuo tyyli kertoo kyllä enempi mielenvikaisuudesta, vai onko tää nyt sitä taistelua fasismia vastaan... Taitaa ne kaikki vasemmisto aktiivit olla sellasia kylähulluja, jotka pitää kovaa möykkää vailla järjen hiventä.

        "Tärkeintä, että ääni kuuluu. Sisällöllä ei ole niin merkitystä"


      • Enrique_Lister kirjoitti:

        Kirjoita vaan, mutta tuo tyyli kertoo kyllä enempi mielenvikaisuudesta, vai onko tää nyt sitä taistelua fasismia vastaan... Taitaa ne kaikki vasemmisto aktiivit olla sellasia kylähulluja, jotka pitää kovaa möykkää vailla järjen hiventä.

        "Tärkeintä, että ääni kuuluu. Sisällöllä ei ole niin merkitystä"

        sä vain ihailet tyyliäni.


        "Vallankumous syö lapsensa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Enrique_Lister
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sä vain ihailet tyyliäni.


        "Vallankumous syö lapsensa"


        MarttyyriMallari-TTt

        Ei sun tyylissä ole kyllä mitään ihailtavaa.


      • Enrique_Lister kirjoitti:

        Ei sun tyylissä ole kyllä mitään ihailtavaa.

        sinä et ymmärrä maailmanvallankumouksen tarpeellisuutta.


        "Aurinko nousee idästä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • nähtiin :
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sinä et ymmärrä maailmanvallankumouksen tarpeellisuutta.


        "Aurinko nousee idästä"


        MarttyyriMallari-TTt

        "jokainen rekattu on palstakomukka"


      • Enrique_Lister
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sinä et ymmärrä maailmanvallankumouksen tarpeellisuutta.


        "Aurinko nousee idästä"


        MarttyyriMallari-TTt

        Onhan tässä maailmassa paljon mätää, kun paperinteko ei enää kannata eikä paljon muunkaan täällä Suomessa... Siihen kuitenkin suurin syyllinen ei ole kapitalisti, vaan enempikin se, että maailmalla on liikaa ihmisiä. Kaikille ei riitä rahaa ja toiset pärjää vähemmällä.

        Muutens Enrique Líster oli kommunistikenraali Espanjan sisällissodassa.


      • Enrique_Lister kirjoitti:

        Onhan tässä maailmassa paljon mätää, kun paperinteko ei enää kannata eikä paljon muunkaan täällä Suomessa... Siihen kuitenkin suurin syyllinen ei ole kapitalisti, vaan enempikin se, että maailmalla on liikaa ihmisiä. Kaikille ei riitä rahaa ja toiset pärjää vähemmällä.

        Muutens Enrique Líster oli kommunistikenraali Espanjan sisällissodassa.

        oli, mutta vain nimellisesti.


        "Sosialismi takaa hyvinvoinnin"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Enrique_Lister
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        oli, mutta vain nimellisesti.


        "Sosialismi takaa hyvinvoinnin"


        MarttyyriMallari-TTt

        Tiedätkö tapauksesta enemminkin?

        No nyt alkaa keskustelu käymään hedelmällisemmäksi. Tosin en vielläkään myönnä, että sietäisin sinua.


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kirjoitan juuri nin kuin haluan ja jos joku siitä loukkaantuu, niin olen tyytyväinen.


        "Grow up"


        MarttyyriMallari-TTt

        "ja jos joku siitä loukkaantuu, niin olen tyytyväinen."

        Tulin surulliseksi.

        Mitä sinulle on tehty ja kenen toimesta?


      • Enrique_Lister kirjoitti:

        Tiedätkö tapauksesta enemminkin?

        No nyt alkaa keskustelu käymään hedelmällisemmäksi. Tosin en vielläkään myönnä, että sietäisin sinua.

        koska hän vaihtoi puolta tilanteen mukaan. Hän ei ollut vakaumuksellinen kommunisti ja vallankumous onnistuu vain uhrausten avulla.


        "Vapaa maailma"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Kukkomies kirjoitti:

        "ja jos joku siitä loukkaantuu, niin olen tyytyväinen."

        Tulin surulliseksi.

        Mitä sinulle on tehty ja kenen toimesta?

        oikeastaan ketään ole tehnyt mitään pahaa minulle, mutta tämä täydellinen aatteettomuus kiusaa.


        "Täällä on paljon nukkuvia ihmisiä"


        MarttyyriMallari-TTt


    • huomaa?

      "kuulostat itseriittoiselta pikku paskiaiselta"

      • minä olen, mutta anteeksi en pyydä.


        "En ärsytä tahallisesti"


        MarttyyriMallari-TTt


      • mukaista :
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        minä olen, mutta anteeksi en pyydä.


        "En ärsytä tahallisesti"


        MarttyyriMallari-TTt

        "että parempi tottua siihen tai muuttaa tyyliä"


      • mukaista : kirjoitti:

        "että parempi tottua siihen tai muuttaa tyyliä"

        palaa vaan :) On kai helpompi ettet lue vallankumouksellisia kirjoituksiani ellet tykkää niistä.


        "Juon maljan kunniaksesi, toveri"


        MarttyyriMallari-TTt


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      177
      398
    Aihe