Ja hormoonit alkavat hyrräämään kovimmankin feministin pesässä.
"Oletko valmis"
MarttyyriMallari-TTt
Kevät saapuu
6
320
Vastaukset
- tuossa
nyt oikeasti mitään perää.
Itse olen kyllä mies, mutta ainakaan oma hormoonitoimintani ei vaihtele tuolla tavalla vuodenaikojen mukaan.- että :
"nainen on lähempänä eläintä"
keväinen aurinko sulattaa meidät ja uusi elämä saa alkunsa.
"Toki kierukka on keksitty"
MarttyyriMallari-TTt- vaan
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
keväinen aurinko sulattaa meidät ja uusi elämä saa alkunsa.
"Toki kierukka on keksitty"
MarttyyriMallari-TTtittestäs,
ei koske minua.
Ihan saman verran on kutinaa palleissa riippumatta siitä onko huhtikuu tai lokakuu. - ne vaihtelee
Etenkin miehillä ne vaihtelee.
Aamuisinkin miehillä on testot korkeella, siksi ne ärisee silloin ja on aamuseisokkia. - se sitten
ne vaihtelee kirjoitti:
Etenkin miehillä ne vaihtelee.
Aamuisinkin miehillä on testot korkeella, siksi ne ärisee silloin ja on aamuseisokkia.minun hormoonitoiminnalle ja vehkeille, että niiden toiminnan kuuluu vaihdella vuodenajan mukaan. Ne ei tunnu sitä tietävän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu172467- 1692298
- 1171928
- 1541870
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4801423- 921225
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h221115- 551031
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa427961- 49941