Eli mulla on kaulan vasen puoli ihan helkkarin kipeä, ihan kuin joku lihas olisi jumissa. Kun nousee sängystä ylös kipu tuntuu varsinkin. en tiedä mistä kipu voi johtua ja miten ylipäänsä kaulan lihas voisi olla noin jumissa kun pään kääntäminenkin sattuu hervottomasti. onko kellään mitään neuvoja miten kivun saisi pois tai ainakin lievitettyä? olen 17-vuotias ja mua todellakin häiritsee tuo koska kipu tuntuu lähes kokoajan.
Kaulan lihas(ko?) kipeä
6
7477
Vastaukset
- hoidettu
Niskassa ehkä nikamalukkoja. Ne kiristää lihaksia. OMT, osteopaatti tai naprapaatti vois olla jees.
- olla vaikkapa
Ns. niska-/kaula-olkavarsioireyhtymä.
- mäessä
Minä lensin ladulla perseelleni. Päätäni varoessani sain kaulaan jonkinlaisen retkahduskivun.Kesti viikon verran.
- ex-Orvokki
Et kerro miten kipu alkoi, voi olla venähdys tai olet nukkunut huonossa asennossa, jolloin lihaksen verenkierto on estynyt. Sellainenkin voi olla kamalan kipeä useita päiviä, venyttele sitä varovasti ja käytä kipugeeliä. Olet niin nuori että sinulla tuskin on viellä kulumia, joten kyseessä on luultavasti lihaskipu ja kylmä helpottaa sitä tehokkaasti. Jos olet loukannut niskasi silloin on syytä mennä heti lääkärille.
- olla monia..
..kannattaa myös pyytää hammaslääkäriä tarkastamaan purenta,virheellinen purenta aiheuttaa uskomattomia oireita,myös kaulalihaksien jäykkyyttä ja arkuutta!!
- vaihtoehto
Jos oot saanu erityisen vetoa siihen, ni siittä myös, auton ikkuna vähä auki tai lattialla nukkuminen - ja voi olla aamulla, ettei pää käänny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505167Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.672945Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2871466Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721143Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781106Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611085- 1291072
- 1711044
- 49924