rahallisesti lastenlastenne harrastuksia?
Mitä mieltä yleensäkin olette kys.asiasta, tarvitsevatko nuoret perheet tällaista apua?
Sponsoroitteko
17
1173
Vastaukset
- kaikkia
voi yleistää. Niin yksinkertaista se on.
- Neiti Yleinen
Miten tuollaiseen kysymykseen voi vastata? Mitä mieltä siitä tarvitsevatko nuoret perheet apua? Kyllä kai raha kelpaa jokaiselle, olipa sitä vähän tai paljon ja koskaan sitä ei voi olla liikaa.
- Pirre*
lasten harrastuksien tukemista, en rahan jakamista omille lapsille, tai aikuisiahan he jo ovatkin.
- helisevä
Pirre* kirjoitti:
lasten harrastuksien tukemista, en rahan jakamista omille lapsille, tai aikuisiahan he jo ovatkin.
Lastenlapsia minulla ei vielä ole.Toivon ja odotan niitä joskus olevan ja varmasti tuen heitä rahallisesti ja muutenkin.Tuen lapsiani tällä hetkellä aina tarpeen mukaan koska jokainen heistä on opiskelija.Tämä ei ole mitään rahanjakamista vaan mehän ollaan samaa perhettä.
Minun lapsenlapseni on niin pieni vielä, että ei harrasta mitään, mutta sponsoroin likkakaverini lapsien harrastusta, uimista. Lähetin joulukortin välissä uimakortin ja terveiset mukaan, että jos kaipaavat uimakaveria, niin saa soitella minulle. He ovat koululaisia ja tosi kivoja uimakavereita.
- Pirre*
Nuorilla perheillä on niin paljon rahanreikiä, että pienikin apu on tervetullutta.
Meillä on jo kuusi "sponsoroitavaa", jos nyt tuota ilmausta käyttäisin vielä.
Haluaisin ohjata lapsia musiikin pariin, ja ajattelin hieman lykkiä soittimien hankinnoissa.
Parempi perintö sekin, kuin joskus kuolemamme jälkeen vanhojen valokuviemme jako :)
- Anskuliini
mun ei tarvitse antaa, eikä otettaisi hyvillä mielin vastaankaan.
Siirtelen poikaa joskus paikasta toiseen.
Mukavinta on pojan kanssa yhteiset lomareissut ja ne automatkojen yhteislaulut :)- Pirre*
lapsilleni rahaa, - vain lapsenlapsieni ns. erityistarpeisiin, ja se on korvamerkittyä rahaa. Vauhditan soitinhankintoja :)
:)
- Iäkäs äiti
Tuskin elän niin vanhaksi, että ennätän nähdä mahdollisia lastenlapsiani...
Hei Pirre!!
Ei ny meinaa sattua Pirre kullan sanat kohorallensa ja kaikkien mielen mukahan, ei millään. Kyllä nua ihimiset osaa olla joutavia, me Tiitun kans ainakin tykätähän Sun sanoostasi.
Kyllä mä ostelen nuille nuorilleni useinkin kaikenmoosta, tarpehellista ja välihin tarpeetontaki. Ja kenelle mä täs säästääsin, oo ku tua yks ainua poika ittelläni vaan.
Ittelleni tuloo rahaa joka päivä enempi ku mitä sitä kulutan niin miksen vois siitä antaakki.
Kenelle mä sitä muille antaasin jos en omalle lapselleni.
Nuilla mun nuorilla on kyllä sellaaset rahaaset ammatit molemmilla, ei ne oo mun rahojeni eikä ostamisieni vaivaasia, varmahan pärijäävät muutoonkin. Mutta minulla on niin kovasti mieluusat nuoret notta mielelläni mä heille annan. Sitten ku lapsenlapsia tuloo niin tottahan sitä ny pienelle paapan kukkaron-nyöriit on varmahan kovastikki löysääs.
Unicefin lastenavun työs oon liioon kans mukana ja laitan sinnekki. Oon ollu jo pitkähän enkä oo tippaakaan köyhempi vaikka oon antanukki.
Hyvä harrastus soon musiikki ja ei mee raha hukkahan minkä siihen satsaa, itte tällaasena pahaasena pelimannina tierän sen sanoa. Jatka Pirre vaan samoolla linijoolla.
terv. antelias ja välihin taas ahanees seppä ja aina hyvääntahtoonen Tiitu-kani.- helisevä
seppäpohojanmaalta kirjoitti:
Hei Pirre!!
Ei ny meinaa sattua Pirre kullan sanat kohorallensa ja kaikkien mielen mukahan, ei millään. Kyllä nua ihimiset osaa olla joutavia, me Tiitun kans ainakin tykätähän Sun sanoostasi.
Kyllä mä ostelen nuille nuorilleni useinkin kaikenmoosta, tarpehellista ja välihin tarpeetontaki. Ja kenelle mä täs säästääsin, oo ku tua yks ainua poika ittelläni vaan.
Ittelleni tuloo rahaa joka päivä enempi ku mitä sitä kulutan niin miksen vois siitä antaakki.
Kenelle mä sitä muille antaasin jos en omalle lapselleni.
Nuilla mun nuorilla on kyllä sellaaset rahaaset ammatit molemmilla, ei ne oo mun rahojeni eikä ostamisieni vaivaasia, varmahan pärijäävät muutoonkin. Mutta minulla on niin kovasti mieluusat nuoret notta mielelläni mä heille annan. Sitten ku lapsenlapsia tuloo niin tottahan sitä ny pienelle paapan kukkaron-nyöriit on varmahan kovastikki löysääs.
Unicefin lastenavun työs oon liioon kans mukana ja laitan sinnekki. Oon ollu jo pitkähän enkä oo tippaakaan köyhempi vaikka oon antanukki.
Hyvä harrastus soon musiikki ja ei mee raha hukkahan minkä siihen satsaa, itte tällaasena pahaasena pelimannina tierän sen sanoa. Jatka Pirre vaan samoolla linijoolla.
terv. antelias ja välihin taas ahanees seppä ja aina hyvääntahtoonen Tiitu-kani.kyllä seppä tietää nää jutut mutta me pohjalaaset ollahankin viisahia.Pirrekin tietää. muutaman viikon oon viestejä lueskellut ja tähän tulokseen oon tullut.Onkos Pirrellä mies jos ei ole niin teistähän tulis soma pari.
helisevä kirjoitti:
kyllä seppä tietää nää jutut mutta me pohjalaaset ollahankin viisahia.Pirrekin tietää. muutaman viikon oon viestejä lueskellut ja tähän tulokseen oon tullut.Onkos Pirrellä mies jos ei ole niin teistähän tulis soma pari.
Iltaa vaan helisevä...
Eihän sillä Pirrellä mitään miestä oo, ei oo ikään ollukkaan. Likka ihiminenhän soon ja kovastikki yksinäänen justihin samoon niinkuun mäkin.
Sillähän mä täs oon joutunu antamahan tällaasta henkistä tukia ja myötäelämähän sen yksinääsyyres, sellaasena jonkulaasena niinkuun tavatahan sanoa notta "olokapäänä"
Onhan meillä Pirren kans ollu puhetta justihin naimisihin menoosta sen pari vuotta mitä täs on ajatuksia vaihrettu. Kohtahan soon homma harijapäällä ku vaan saarahan päivä päätetyksi. Varoovasti oon esittäny jotta jos jo vapulta raasauttettaasihin. Notta koko hyvällä mallilla noon suunnitelmat. Keväät korvas kärsii sitten jo onnitella "nuortaparia."
terv. toivorikas seppä ja pieni Tiitu-kani.- Pirre*
seppäpohojanmaalta kirjoitti:
Iltaa vaan helisevä...
Eihän sillä Pirrellä mitään miestä oo, ei oo ikään ollukkaan. Likka ihiminenhän soon ja kovastikki yksinäänen justihin samoon niinkuun mäkin.
Sillähän mä täs oon joutunu antamahan tällaasta henkistä tukia ja myötäelämähän sen yksinääsyyres, sellaasena jonkulaasena niinkuun tavatahan sanoa notta "olokapäänä"
Onhan meillä Pirren kans ollu puhetta justihin naimisihin menoosta sen pari vuotta mitä täs on ajatuksia vaihrettu. Kohtahan soon homma harijapäällä ku vaan saarahan päivä päätetyksi. Varoovasti oon esittäny jotta jos jo vapulta raasauttettaasihin. Notta koko hyvällä mallilla noon suunnitelmat. Keväät korvas kärsii sitten jo onnitella "nuortaparia."
terv. toivorikas seppä ja pieni Tiitu-kani., joku vielä uskoo ja ottaa tosissaan, mokomaki tarinaseppä :)
*vai ei muka ukkoa, voi mun päiviäni*
- namisuku
...TreeninKuljetusAuto=D
Omille ja Kaikille Naapurien Pentuloille=D- Pirre*
tärkeä avun muoto, ja onnistuu jos asuu tarpeeksi lähellä; meillä ei sellainen onnistu, kun on tämä miun työkin tämmöistä "tuvassa" kiinni pitävää.
- enkelitrio
Toi sana sponsoroida on tullu ihan nuartenki sanonta tavaks...Eipä ole montaa iltaa,ku kuopus soitti;
teis miäli pitsaa ja leffaan.Sponsoroisko iskä ?
Samal taval lastenlapsil antelen "ilopussei" ain tavates.Se voi olla vaiks sukkapari.Pikkupoika oli 3v,ku jo eteises kysys"mammaa,onks ilopussii"? Äitinsä vähä topuutteli,ettei saa noin...
Hyvin oli oppinu talon tavat.Korostan,ettei sen ilopussin tarvinnu olla eres euron arvone.Tai sit se vois olla "kalliski"...synttärinä jne.
Harrastukset maksaa pal..Vanhin soittaa kitaraa,siskonsa ratsastaa ja nuorin pelaa jalkapalloo ym. Hyvään tarkotukseen ne sponsoroimiset menee.Emmää kyl eres ajatellu Pirren muuta tarkottavanka.Mittää firmoi täs tartte,ku lapsukaisii sponssaa : )- Pirre*
mieki olen kuullut tuon liike-elämästä tutumman termin, - silloin joskus kauan sitten :)
Oi niitä aikoja, "sponsoroisko äiti vähän..*.. Huoks.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5091491- 641156
- 61862
- 61835
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18817Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101756- 72724
- 30697
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691- 63685