Äitini on syönyt nyt n. kuukauden Temestaa 1 mg 4/ pv. Nyt äiti on lopettamassa tuota. Lääkäri sanoi, että lopettamisessa menis pari viikkoa ja nyt pitäs ruveta ottaa puolikkaita ja että ens viikolla menis vaan joka toinen päivä puolikas? En oikein ymmärtänyt lääkäriä, et mitenkä se nyt ois järkevintä lopettaa?
Temestan Lopettaminen
2
1139
Vastaukset
- Tipi81
Vaikea tietää, mitä lääkäri ajatteli, kun tuskin se joka toinen päivä lääkkeen otto mitään hyödyttää kun lääke on lyhyt vaikutteinen. No perus bentso vähennys tyyli varmaan toiminee.. Eli ensin kannattaa muutamana päivänä ottaa puolikas tabletti neljästi päivässä, sitten kolmesti päivässä ja sit kahdesti ja lopulta vain kerran päivässä ja sitten voi lopettaa. Vähentää vaikka kolmen tai neljän päivän välein jos ongelmia ei tule. Jos taas vierotusoireita ilmeneekin ni sitten kannattaa hidastaa vähennys tahtia ja ottaa yhteyttä lääkäriin. Uskoakseni kuitenkin oireita ei pitäisi tulla, kun käyttöaika on ollut tarpeeksi lyhyt.
- Meg52
Mielestäni lääkäri on laittanut aika huiman lopetusohjelman, tietysti äitisi on käyttänyt Temestaa vaan kk:n, mutta annostus on aika paljon. Itse olen käyttänyt Temestaa monta vuotta ja muutama vuosi sitten tehtiin lääkärin kanssa sotasuunnitelma sen vähentämiseen ja samalla kokonaan lopettamiseen ja se onnistui tosi hienosti. Kun en ole lääkäri niin en voi ehdottaa mitään varsinaisia lopetusjuttuja, mutta voisitte mielestäni kysyä lääkäriltä uudestaan onko lopetusohje tosiaan noin nopea, kun on syönyt 4/pv lääkettä. Hän voi hyvinkin ajatella asian uudelleen ja muuttaa sitä.
-Jos mä muistelen itseäni, jos olin ottanut neljä päivässä ja seuraavana päivä määrättäisiin vain puolikas, niin mun kohdallani ei olis ainakaan onnistunut. Se ehkä, että olisin ottanut vain 3,5 niin olis varmaan mennyt. Mutta sekin olisi saanut kestää viikon mun kohdalla.
- Vaikea sanoa, kun käyttö on ollut vain kuukauden äidilläsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463192Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232718- 432548
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199