kun tytöt nukkui aitassa.
Olen sitä ikäluokkaa jolloin oli tapana että muututtiin nukkumaan aittaan tai johonkin muuhun piharakennukseen kesäksi.
Oli jännää ja mukavaa tyttöä saatella esim, tansseista kotia sinne piha kammariin, kunhan ei vain talon koira ilmi antanu.
Siellä,aijai että oli kvaa.
Siellä hämärissä kun tahtoi käydä niin että ei se pussailuun tahtonu jäädä se olo siellä aitassa, vaan siellähän melkein aina mentiin pidemmälle.
Onko teillä vastaavia kokemuksia "saattelureissuista"ne oli tosi jänniä.
Muistan todella mieleenjääneen tapauksen kun uskovaisperheen tyttöä aittaan saattelin, huh, se oli kokemus :))
Kyllä oli ennen
13
656
Vastaukset
Muutin pois kotoa jo niin nuorena, ettei ole minkäänlaisia aittakokemuksia. Menin kauppaan töihin ja hommasin oman vuokra-asunnon likkakaverin kans yhdessä.
- jutut kesken
mitä siellä tapahtui:))
jutut kesken kirjoitti:
mitä siellä tapahtui:))
Musiikkia kuunneltiin. Nauhoiteltiin radiosta kasetille ja laulettiin. Sanat saatiin Suosikin Toivevihkosta, Kirkaa, Juicea....Koko asunto oli vuorattu seiniä ja kattoa myöten isoilla julisteilla, mitä oli Suosikissa, ihan täyteen vieri viereen, rockkareiden kuvia. Piippua poltettiin, opeteltiin viinanjuontia ja meillä oli huopahatut. Mutta isossa jengissä kuljettiin ja meillä kävi aina isoja porukoita nuoria. Sitten tietysti erehdyin yhteen moottoripyöräpoikaan, ja ei kun tylsiin naimisiin.
- minä vanhempi
miljoona kirjoitti:
Musiikkia kuunneltiin. Nauhoiteltiin radiosta kasetille ja laulettiin. Sanat saatiin Suosikin Toivevihkosta, Kirkaa, Juicea....Koko asunto oli vuorattu seiniä ja kattoa myöten isoilla julisteilla, mitä oli Suosikissa, ihan täyteen vieri viereen, rockkareiden kuvia. Piippua poltettiin, opeteltiin viinanjuontia ja meillä oli huopahatut. Mutta isossa jengissä kuljettiin ja meillä kävi aina isoja porukoita nuoria. Sitten tietysti erehdyin yhteen moottoripyöräpoikaan, ja ei kun tylsiin naimisiin.
ja maalta kun olen.
Kävimme lavatansseissa ja kun tuo Mikko Alatalon kotipaikka tuossa melko lähellä niin sitähän "uitiin " Mikon kaveriksi ja jotenkin hännyksien kantajikksi.
Kuitenkin siellä tunnelman loi Reijo Taipale,, "meren yllä on tähtien vyö,,,,liljan kukka lumi valkoinen,, ja montaa muuta oikein mieltäherkistävää kappaletta.
Siellä tytöt jotenkin kuin pojatkin "herkistyi" ja voi että oltiin niin rakastuneita että. minä vanhempi kirjoitti:
ja maalta kun olen.
Kävimme lavatansseissa ja kun tuo Mikko Alatalon kotipaikka tuossa melko lähellä niin sitähän "uitiin " Mikon kaveriksi ja jotenkin hännyksien kantajikksi.
Kuitenkin siellä tunnelman loi Reijo Taipale,, "meren yllä on tähtien vyö,,,,liljan kukka lumi valkoinen,, ja montaa muuta oikein mieltäherkistävää kappaletta.
Siellä tytöt jotenkin kuin pojatkin "herkistyi" ja voi että oltiin niin rakastuneita että.Tosi harmi, kun en ymmärtänyt pitkittää sitä nuoruutta, vaan kun tuli kova hinku perheen perustamiseen. Oli vissiin hienoa päästä naimisiin. Kummallista, olisihan sitä voinut rillutella useammankin vuoden. Mutta kait ne on ne hormonit, tiedä häntä.
Minkä ikäinen olet? Minä olen 56-syntynyt ja hippi tyyli vieläkin. Tuollaiset, kuin, Reijo Taipale on minulle ihan vierasta musiikkia, Minä kävin sellaisissa tansseissa missä oli rokkia ja jotain hitaita harvoin välillä.- kyllä,,,,
miljoona kirjoitti:
Tosi harmi, kun en ymmärtänyt pitkittää sitä nuoruutta, vaan kun tuli kova hinku perheen perustamiseen. Oli vissiin hienoa päästä naimisiin. Kummallista, olisihan sitä voinut rillutella useammankin vuoden. Mutta kait ne on ne hormonit, tiedä häntä.
Minkä ikäinen olet? Minä olen 56-syntynyt ja hippi tyyli vieläkin. Tuollaiset, kuin, Reijo Taipale on minulle ihan vierasta musiikkia, Minä kävin sellaisissa tansseissa missä oli rokkia ja jotain hitaita harvoin välillä.Silloin Reijo Taipale ja Erkki Junkkarinen oli kova sana, olen nyt 59v,ja kun tuli "muotiin"rokki ja muut,ei ne kiinnostanu, vaan sitten Esko Rahkosen tangot ja monet ,monet muut sen ajan artistit.
- Pirre*
kyllä,,,, kirjoitti:
Silloin Reijo Taipale ja Erkki Junkkarinen oli kova sana, olen nyt 59v,ja kun tuli "muotiin"rokki ja muut,ei ne kiinnostanu, vaan sitten Esko Rahkosen tangot ja monet ,monet muut sen ajan artistit.
mutta Taipaleet ja Rahkoset ynms. ei kiinostaneet koskaan, - mieluummin Betlesia..ja semmoista. Rocki oli kova sana, vaikka humppaakin tykkään tanssia; tämmöisiä nämä makuasiat on..
- vaaka-49
Pirre* kirjoitti:
mutta Taipaleet ja Rahkoset ynms. ei kiinostaneet koskaan, - mieluummin Betlesia..ja semmoista. Rocki oli kova sana, vaikka humppaakin tykkään tanssia; tämmöisiä nämä makuasiat on..
muuten ollaan ihan samoilla linjoilla.
Rautalankaa kuunneltiin ja twistattiin ja shakettiin.
No, letkajenkkaa jossain koulun konsuissa ehkä kerta iltaan, mutta muute enempi rockia ja silleen.
Nuorten tanssipaikoilla käytiin talvella pop-hipoissa VPK:n talolla ja kesällä yhden urheiluseuran lavalla. Siellä oli aina huippubändit, myös ulkolaisia soittamassa.
Seitkytluvulla sitten jo kun olin 18 v täyttänyt, niin discoissa väännettiin.
- auto ollut
myöhempien aikojen "aitta"?
Ainakin meillä oli. - kun kerran
Muistan todella mieleenjääneen tapauksen kun uskovaisperheen tyttöä aittaan saattelin, huh, se oli kokemus :))
aloitit! - mopoiässä
Kesäisin telttaretkillä ja meno oli aika vapaamielistä 60-luvulla, ainakin Helsingin ympäristön telttailu alueilla. Kaikenlaista sattui kun muutama sata nuorta biletti ympäripäissään, mutta ei niistä jutuista voi täällä kertoa;)
- Lakeuren tyttö?
Siellähän niitä aittoja, lutteja ja latoja oli. Heh!
- pohjoisempana
olen ja oli ne aitat täälläkin kesä nukkumispaikkana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5091491- 641156
- 61862
- 61835
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18817Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101756- 72724
- 30697
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691- 63685