Vai oletko peräti työtön ja siksi sinulla on aikaa kirjoitella tänne hourailujasi.
Suosittelisin valvomotyöntekijän ammattia. Mitään ei tarvitse tehdä ja työnantaja tarjoaa ilmaisen nettiyhteyden.
"Ilman työntekoa et saa fyrkkaa"
MarttyyriMallari-TTt
Mitä teet töiksesi
19
1194
Vastaukset
- ....
Juuri tuossa laskeskelin että osa-aikaisena työntekijänä saan saman verran rahaa kuin jos olisin täystyötön joka saa päivärahaa ja reilun asumistuen!
mutta terve ihminen haluaa lähteä aamulla töihin.
"Työ on terapiaa"
MarttyyriMallari-TTt
- tekee?
Entä minkälainen koulutus siihen vaaditaan?
- väliaika
mökin terassilla vienossa kesätuulessa foliohattupäässä ja valvoo teitä. Meillä on mallarin kanssa sama ammatti.
toista lasta odottaen. Ensi vuoden syksyllä olis tarkotus jatkaa opintoja jos kaikki hyvin menee. Eli aika kiireistä valvomotyöntekijän hommaa tämäkin tuppaa olemaan :P
sulla on sitten todella pitkä työvuoro edessä
kotivalvomossa.
"Otan osaa"
MarttyyriMallari-TTt
Asiakkaiden takapuoliin 5mm leveitä runtuja 9 sentin välein.
Kyllä. Tämä on työni ja olen hyvä siinä :)- oot
ykstoikkoisella linjalla töissä. Eikö kannattais kysyä pääsiskö välillä tekemään sitä selkänojakappalettakin.
oot kirjoitti:
ykstoikkoisella linjalla töissä. Eikö kannattais kysyä pääsiskö välillä tekemään sitä selkänojakappalettakin.
Ei koko prosessi. Ei ole linjaa, on vain tilauksia.... huomattavasti elegantimmassa verstasympäristössä koko paskan hallitsevana vanhempana työntekijänä, saan tehdä kaikkea... yleensä ne asiakkaan haluamat haasteelliset jutut tulee just mulle... :)
- minnuzka
vaan nää aivan mahtavat lomapäivät!!!! Eikös sanontakin mene jotenkin näin; Sitä on vaikka airan seipäänä..
- sirpamaikkarilta
en ole työtön ja työttömäksi jääminen ei ihan heti edes onnistu. Eikä oo aikaa kirjotella tänne sivupersoonien hourailuja.
"Työnteollakaan ei saa fyrkkaa"
Työtätekevä suomalainen akka - Marie-Cecile
leikin leluilla kaiket päivät.
- tarhatäditkin
tänne? Huolestuttavaa.
- Marie-Cecile
tarhatäditkin kirjoitti:
tänne? Huolestuttavaa.
olen todella äidillinen tarhatäti. Eikö sen jo teksteistä huomaa. xD
- (n)
ihmisten kanssa.
- täällä
voi helvettiläinen.
- (n)
täällä kirjoitti:
voi helvettiläinen.
olen myyntineuvottelija.
- Enrique_Lister
Ja aikaa on...
- -PB-
siirtelen juttuja, poistan turhia maksuja...
Teen vuorotöitä ja toisinaan ehdin kirjoitella tänne jotain pientä illalla tai viikonloppuna kun muu maailma nukkuu tai Suomen agentit on vapailla.
Tänään vapaapäivä, sainko synninpäästön?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä772261Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351455- 1331452
- 1501156
- 108993
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten371919Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683
