Unien maailma

Olen nähnyt tämän unen lukemattomia kertoja:

Olen valkoisessa huoneessa ja seurassani on joku toinen. Hän kysyy minulta jotain, mutta en vastaa. Sitten tämä tyyppi ojentaa minulle kätensä. En reagoi tähänkään ja hän menettää
kiinnostuksensa.

Tälläiset unet voisi tulkita autismin tai skitsofrenian oireiksi, mutta kyseessä voi olla
myös pelkkä sattuma.


"Sitten mä herään"


MarttyyriMallari-TTt

9

895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etten muista miten tuo uni tulkitaan, olen aikanaan sen kuullut.
      Koskee kuitenkin sen hetkistä olotilaa, johtuiko tulevan päivän jännittämistä vai jotain siihen suuntaan.

      • hassua tässä unessa on täydellinen flegmaattisuus. Yleensä se on niin, että minä
        hallitsen kaikki tilanteet ja sanelen ehdot.


        "Olen hämmentynyt"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Jossa olen sammakko. Uiskentelen siinä pirkin kaunista metsälampea. Lampi vaihtuu pieneksi puroksi jota sammakko yhä ui. Puro muuttuu joeksi ja sitten onkin jo liian myöhäistä. Edessä häämöttää vesiputous. Yritän uida paniikissa karkuun, eivät voimat riitä. Herään ahdistukseen.

      Uni vaivasi minua monena yönä aina samalla tavalla. Joskus unessa oli myös muita eläimiä; hämähäkki yritti kutoa purolla seittiä etten ajelehtisi virtaan tai kissa tarjosi häntäänsä sammakolle.

      Mietin unta monta kertaa. Sitten eräänä iltana mietiskelin untani. Eläydyin sammakkooni. Toistin harjoituksen joka ilta.

      Sitten eräänä yönä näin tuon unen taas. Mutta tällä kertaa, virran rieporraessa sammakkoa ja paniikin hiipiessä totesi sammakkoni "Ja vitut, tämä on nähty ennenkin. Nyt saa riittää." ja lähti uimaan kohti putouksia varmoin potkuin.

      En ole enää nähnyt kyseistä unta.

      • sitten pelkosi ja sisäinen sammakkosi menehtyi siinä rytäkässä.


        "Kunnioitan rohkeuttasi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sitten pelkosi ja sisäinen sammakkosi menehtyi siinä rytäkässä.


        "Kunnioitan rohkeuttasi"


        MarttyyriMallari-TTt

        Se ei ole varmaa kuoliko se sammakko. Ainakin se pääsi villille matkalle.

        Jos minä uneksuisin tuota unta mitä sinä näet laittaisin itseni kommunikoimaan jotenkin. Vähintään "Näpit irti tai ne katkeaa". Ehkä kuitenkin jotain elegantimpaa.


      • Kukkomies kirjoitti:

        Se ei ole varmaa kuoliko se sammakko. Ainakin se pääsi villille matkalle.

        Jos minä uneksuisin tuota unta mitä sinä näet laittaisin itseni kommunikoimaan jotenkin. Vähintään "Näpit irti tai ne katkeaa". Ehkä kuitenkin jotain elegantimpaa.

        haluaisin käyttää väkivaltaa tätä vainolaista kohtaan.


        "Unet ovat mystisiä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        haluaisin käyttää väkivaltaa tätä vainolaista kohtaan.


        "Unet ovat mystisiä"


        MarttyyriMallari-TTt

        Sitten uneksua sellainen että sä keräät päähäsi energiaa ja sinkoat sitten kopastasi ilman elettäkään salaman joka polttaa sen vainolaisen tuhkaksi ilman että edes yrität.

        Se vapauttaa sinut lopullisesti.


    • puskasta,

      ettei minua tunnisteta koska tämä seuraava uni on niin pelottava, etten halua että kukaan yhdistää sitä minuun, koska en todellakaan tiedä mitä se tarkoittaa mutta pelottava ja outo se ainakin oli.

      En jaksa sitä alkua kertoa, koska se oli pitkä uni, mutta se päättyi siihen, että eräs ihminen oli salaa laittanut isoon kassiini mustan suomi-konepistoolin.(En ole sellaista nähnyt, mutta siinä unessa tiesin että se on sellainen.)

      Minulla oli se kassi sitten mukana, kun olin menossa erääseen yökerhoon ja siinä vaiheessa kun astuin sinne ovesta sisälle, oli se kassi muuttunut siksi aseeksi ja kannoin sitä kainalossani tietämättä siis itse sitä.

      Vierelläni kulki mies, jolla oli musta sateenvarjo myös kainalossaan kärki eteenpäin sojottaen ja se siis näytti hiukan samalta, kuin se minun musta konepistoolini.

      Yhtäkkiä oli aseistettuja ja suojavarusteissa olevia poliiseja vaikka kuinka paljon siinä ympärillä ja he hokivat koko ajan vaan, että "rauhallisesti, rauhallisesti" ja katsoivat minua. Ihmettelin sitä ja luulin, että he ovat siinä sen sateenvarjomiehen takia ja sanoinkin heille, että se on vaan sateenvarjo. Mutta sitten he ottivatkin minut kiinni.

      Se tilanne oli siis ihan hirveä, koska ensinnäkin tuo ase pelotti. Mistä ihmeestä olen voinut sellaisen saada uneeni ja vielä omiin käsiini, koska ei ole edes puheissa ollut tuo varmaan yli vuoteen? Ja miksi joku olisi siis "lavastanut" minut syylliseksi, eli tahallaan laittanut sen siihen unen alussa olevaan kassiini kun tiesi, millaisiin vaikeuksiin siitä voi joutua?

      • Mä näin joskus sellaisen unen jossa olin konepistoolin kanssa riehumassa lentokoneessa jonkun manifestin kanssa, siis kunnon terroristi. Ammuskelin sitä konetta ja pelottelin ihmisiä mutten tappanut ketään. Sitten sinne tuli joku swat-team joka käski minua laskemaan aseeni... hienolla ninjutsu-liikkeellä ojensin aseeni lähimmälle poliisille "hollille" siten että ase osoitti omaan otsaani, poliisi veti refleksillä aseeni liipasimesta ja sain luodin omaan otsaani.

        Hillitön tippuminen takaisin omaan sänkyyn, ilman pienintäkään pelonripettä ja hihkaisin "KARMABONUS!" :D


    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      382
      4505
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      283
      2502
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1803
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe