Vinyyli soi...

vanha vetäjä

Tämä nyt ei varsinaisesti palstan aihepiiriin kuulu, mutta tuleepa mainittua.

Loisto laite tällainen vinyylilevari, minkä saa tietokoneeseen kiinni! Saa erikoisempia levyjä vetää itselleen cd-levylle (huom.! omaksi iloksi - ei ammattikäyttöön) joita voi sitten vaikka töihih ajellessa soitella. Suosittelen.

6

588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joe G.

      Tuo USB levysoitin on minunkin ostoslistalla. Huomasin myös, että hinta on ihan kohdallaan. Nykyään vielä vedän johtoja huoneen toiselta puolelta levysoittimesta tietsikkaan :(

      • Janzu

        Piuhat tulee huoneen poikki. Pitää joskus ostaa tuollainen niin saa levarin viereen. En tiennytkään, että tuollaisia on. Kiitti vinkistä!


      • Vinyyliamatööri
        Janzu kirjoitti:

        Piuhat tulee huoneen poikki. Pitää joskus ostaa tuollainen niin saa levarin viereen. En tiennytkään, että tuollaisia on. Kiitti vinkistä!

        Vaikuttaa hyvältä, mutta mua epäilyttää lähinnä "halpa" hinta. Claes Ohlsonilta saa satasella, ja kaupan päälle tulis vielä yhden gigan muistitikku. Ettei vaan menisi rikki ja huoltoon vuoden päästä. Mitäs muuten ootte mieltä, onko sitä helppo käyttää - osaisiko isoäitinnekin laittaa vinyylit koneelle?


      • vanha vetäjä
        Vinyyliamatööri kirjoitti:

        Vaikuttaa hyvältä, mutta mua epäilyttää lähinnä "halpa" hinta. Claes Ohlsonilta saa satasella, ja kaupan päälle tulis vielä yhden gigan muistitikku. Ettei vaan menisi rikki ja huoltoon vuoden päästä. Mitäs muuten ootte mieltä, onko sitä helppo käyttää - osaisiko isoäitinnekin laittaa vinyylit koneelle?

        No tuosta C.

        O.:n sarasen vehkeestä en tiedä. Mikä merkki kyseessä? Itselläni Numark - se ainakin tuttu soitinympyröistä. Voin suositella.


      • Vinyyliamatööri
        vanha vetäjä kirjoitti:

        No tuosta C.

        O.:n sarasen vehkeestä en tiedä. Mikä merkki kyseessä? Itselläni Numark - se ainakin tuttu soitinympyröistä. Voin suositella.

        Koneen kyljessä lukee Stylish, mutta en tiedä, onko se merkki. Katso tuolta: http://www.clasohlson.fi/Archive/Campaign/ClasOhlson_feb2008_fi.pdf


      • voiko sitä ääntä kuunnella
        vanha vetäjä kirjoitti:

        No tuosta C.

        O.:n sarasen vehkeestä en tiedä. Mikä merkki kyseessä? Itselläni Numark - se ainakin tuttu soitinympyröistä. Voin suositella.

        miltä se ääni kuullostaa sitten CDllä? Pitääkö tehdä jotain korjauksia yms.. missä formaatissa tallennetaan (pääte)?? Epätietoinen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe