Tämä nyt ei varsinaisesti palstan aihepiiriin kuulu, mutta tuleepa mainittua.
Loisto laite tällainen vinyylilevari, minkä saa tietokoneeseen kiinni! Saa erikoisempia levyjä vetää itselleen cd-levylle (huom.! omaksi iloksi - ei ammattikäyttöön) joita voi sitten vaikka töihih ajellessa soitella. Suosittelen.
Vinyyli soi...
6
622
Vastaukset
- Joe G.
Tuo USB levysoitin on minunkin ostoslistalla. Huomasin myös, että hinta on ihan kohdallaan. Nykyään vielä vedän johtoja huoneen toiselta puolelta levysoittimesta tietsikkaan :(
- Janzu
Piuhat tulee huoneen poikki. Pitää joskus ostaa tuollainen niin saa levarin viereen. En tiennytkään, että tuollaisia on. Kiitti vinkistä!
- Vinyyliamatööri
Janzu kirjoitti:
Piuhat tulee huoneen poikki. Pitää joskus ostaa tuollainen niin saa levarin viereen. En tiennytkään, että tuollaisia on. Kiitti vinkistä!
Vaikuttaa hyvältä, mutta mua epäilyttää lähinnä "halpa" hinta. Claes Ohlsonilta saa satasella, ja kaupan päälle tulis vielä yhden gigan muistitikku. Ettei vaan menisi rikki ja huoltoon vuoden päästä. Mitäs muuten ootte mieltä, onko sitä helppo käyttää - osaisiko isoäitinnekin laittaa vinyylit koneelle?
- vanha vetäjä
Vinyyliamatööri kirjoitti:
Vaikuttaa hyvältä, mutta mua epäilyttää lähinnä "halpa" hinta. Claes Ohlsonilta saa satasella, ja kaupan päälle tulis vielä yhden gigan muistitikku. Ettei vaan menisi rikki ja huoltoon vuoden päästä. Mitäs muuten ootte mieltä, onko sitä helppo käyttää - osaisiko isoäitinnekin laittaa vinyylit koneelle?
No tuosta C.
O.:n sarasen vehkeestä en tiedä. Mikä merkki kyseessä? Itselläni Numark - se ainakin tuttu soitinympyröistä. Voin suositella. - Vinyyliamatööri
vanha vetäjä kirjoitti:
No tuosta C.
O.:n sarasen vehkeestä en tiedä. Mikä merkki kyseessä? Itselläni Numark - se ainakin tuttu soitinympyröistä. Voin suositella.Koneen kyljessä lukee Stylish, mutta en tiedä, onko se merkki. Katso tuolta: http://www.clasohlson.fi/Archive/Campaign/ClasOhlson_feb2008_fi.pdf
- voiko sitä ääntä kuunnella
vanha vetäjä kirjoitti:
No tuosta C.
O.:n sarasen vehkeestä en tiedä. Mikä merkki kyseessä? Itselläni Numark - se ainakin tuttu soitinympyröistä. Voin suositella.miltä se ääni kuullostaa sitten CDllä? Pitääkö tehdä jotain korjauksia yms.. missä formaatissa tallennetaan (pääte)?? Epätietoinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1396631Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745832386Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461660Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141371Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891222Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055- 661048
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631042Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271029- 63956