Miksi mustat miehet kiinnostaa?

happikato

Niin miksi naiset juoksee mustien miesten perässä, tietysti on se selitys että suomalaiset miehet on sikoja mutta taidetaan olla kyllä aika kevyessä sarjassa joihinki somaleihi verrattuna.
Kattelin tossa pari päivää sitte baarissa ku somali juoksutti naistaan hae sitä hae tätä ja vittu sehän teki aivan naurettavaa jos joku suomalainen mies yrittäs tollasta sitä ei kauaa kateltas.
Parempaa pukeltumistakaan ei lasketa micmacin housut on mauttomat enkä usko että kukaan nainen rehellisesti pitää tyylikkäänä sitä että housujen perse tulee kolme metriä kantajansa perässä.
HUOM!!! mä en taho tähän minkään kyrsintyneen natsin kommentteja vaan naiste.

17

2466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liz

      Kun tutustuin mieheeni en ajatellut väriä.Olen aina ollut kiinnostunut kaiken värisistä miehistä.
      Naimisissa oltu jo monta vuotta ja meillä on lapsia.Luonne vaikuttaa ei ulkokuori.Jos ei olisi tunteita en olisi naimisissa.

    • Tipu

      Kiinnostaahan se, onko siinä perää, mitä väitetään SEN koosta ja NIIDEN kestävyydestä. Täytyy tuota vielä KOKEILLA...

      • itsekin koitin

        väitetään että aasialaisilla typyillä on tiukempi - no pakkohan oli kokeilla kun tuli tilaisuus ja vielä Suomessa turistina olevaa kiinatarta - ja olihan se tiukka, en tiedä johtuiko siitä että nainen oli siro ja pienikok. tai että oli treenannut, mut tiukka oli ja voin suositella - sittemmin pari kertaa lisää jo ei samaa mutta... nammm! koita sinäkin jos tuntuu että on pakko! ei jää sitten kadutamaan...


    • Elli

      Olen kuullut etta eskimoilla on isot munat ja uskomaton kestavyys, pitaiskohan kokeilla.
      Nain ne legendat syntyy.

    • lisensiaatti

      Joillakin henkilöillä on alitajuinen viehtymys eläimeen sekaantumiseen. Kun kulttuurimme moraaliopit ovat kuitenkin muokanneet mielen kielteiseksi tälläiseen, haetaan korvaavia menetelmiä muualta. Erirotuinen henkilö voi olla tässä stimulaattorina ja täyttää juuri tuon halun.

      Olen nähnyt muutaman tutkimuksen "sen" pituudesta. Näiden mukaan keskimääräinen koko vaihtelee maittain valkoihoisillakin. Mielenkiintoisin väittämä siinä oli se, että vaikka mustalla miehellä lepotilassa on pidempi, niin valkoisella miehellä taas on erektiossa pidempi, eli paisuvaiskudoksen määrä on suurempi. Tämä on mielestäni järkeenkäyvästi selitettävissä pitkäaikaisen kylmempään ilmanalaan sopeutumisen seurauksena.

    • Kiia

      ...on komeampia.Kuulema miestenkin mielestä latino,Italia..tai jopa Venäläiset on kauniinpia,kuin suomalaiset.Kyllä sä löydät omas!

    • että sellasta!

      Naiset ei juokse tummaihoisten perässä. Itse tunnen vain sellaisia naisia jotka juoksevat lähinnä karkuun näiden vähän turhan suorasukaisia lähentymisyrityksiä. Sen sijaan tunnen suomalaisen naisen joka juoksee kun suomalainen mies käskee, koska sillä itsellä ei ole rahaa niin pakko sitä on juomiensa eteen jotain tehdä. Mun omalla miehellä on joku kummallinen kammo baaritiskiä kohtaan joka iskee jossain vaiheessa iltaa ja se oikein kovasti yrittää saada mua juoksemaan. Joskus juoksen, joskus en.

      • xxxx

        että yleensä näillä ulkomaalaisilla on hirveän näköset muijat. Mistäköhän johtuu?


      • että sellasta!
        xxxx kirjoitti:

        että yleensä näillä ulkomaalaisilla on hirveän näköset muijat. Mistäköhän johtuu?

        Minultako kysyit? En ole oikeastaan laittanut merkille mitään, harvoin näkee muijia, ulkomaalaisperäisiä tai kotimaisia heidän matkassaan. Tai sitten en ole vain seurannut!Ulkomaalaisilla naisilla on kuitenkin vielä usein joku kumma kaapu päällä että ota siitä sitten selvää minkänäköisiä ovat!

        Ainakin entisessä asuinkaupungissani ulkomaalaiset olivat yleensä jossain tietyssä baarissa ja siellä ainakin se baari oli sellainen discojumpsepaikka etten juurikaan käynyt tai viihtynyt. Eikä täälläkään näy baareissa (niissä missä itse käyn), ehkä ovat jossain omissa porukoissaan...


      • sari
        että sellasta! kirjoitti:

        Minultako kysyit? En ole oikeastaan laittanut merkille mitään, harvoin näkee muijia, ulkomaalaisperäisiä tai kotimaisia heidän matkassaan. Tai sitten en ole vain seurannut!Ulkomaalaisilla naisilla on kuitenkin vielä usein joku kumma kaapu päällä että ota siitä sitten selvää minkänäköisiä ovat!

        Ainakin entisessä asuinkaupungissani ulkomaalaiset olivat yleensä jossain tietyssä baarissa ja siellä ainakin se baari oli sellainen discojumpsepaikka etten juurikaan käynyt tai viihtynyt. Eikä täälläkään näy baareissa (niissä missä itse käyn), ehkä ovat jossain omissa porukoissaan...

        Yksin kertaisesti ne on parepia kuin suomalaiset ja sitä paitsi se ei johdu mistään koosta et sillei


      • Toni
        sari kirjoitti:

        Yksin kertaisesti ne on parepia kuin suomalaiset ja sitä paitsi se ei johdu mistään koosta et sillei

        Milla tavalla parepia? Helvetin rumia, haisee pahalle, ei mitaan tyylitajua, kohtelee muijia kuin roskaa.
        Ainoa hyvapuoli niissa on etta ne keraa naa kaikki tyhmat bimbot pois hairitsemasta meita.


      • sari
        Toni kirjoitti:

        Milla tavalla parepia? Helvetin rumia, haisee pahalle, ei mitaan tyylitajua, kohtelee muijia kuin roskaa.
        Ainoa hyvapuoli niissa on etta ne keraa naa kaikki tyhmat bimbot pois hairitsemasta meita.

        Älä viitti toi oli hauskinta mitä oon kuullut!
        kkkkkkkk


      • parepi
        sari kirjoitti:

        Yksin kertaisesti ne on parepia kuin suomalaiset ja sitä paitsi se ei johdu mistään koosta et sillei

        ai ne o niin pajlo parepia kirjotamaa ja lukeema niinku sä ja sun karevit ja sillei?


    • joopajoopajuu

      Paksun ja ison toivossa!!! 3 eri akkaa paksuna samalle ollut! Oulu

    • 754567

      Ei minua ainakaan kiinnosta.
      Olen enemmän kuin tyytyväinen ihanaan, supi-suomalaiseen mieheeni. Ollut jo yli 20v!

    • LIFE.ON.THE.FATLANE

      LIHAVAT NAISET TARVITSEVAY MYÖS RAKKAUTTA JA SEKSIÄ!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe