Kauneusstudio Nina Vuosaaressa

asddsasad

Onko kellään kokemuksia kyseisestä paikasta? Olen menossa sinne ottamaan rakennekynnet ja haluaisin jotain taustatietoa liikkestä ja heidän työstään. Kiitos :)

8

4907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotain..

      olen käynyt laittamassa hänellä kynnet.. ensinäkin hänellä ei ole liikettä vaan työskentelee kotonaan. hinta ja laatu on hyvä, mutta paikka ei oikein inspannut..

    • osoite?

      Tekeekö muita hoitoja kuin kynsiä? Siis kosmetologisia..

    • asiakas10

      Olen kerran käynyt Ninalla. En ollut tyytyväinen, eli en mene enää uudelleen. Ranskalaisen muotoilu oli epätarkka ja valkoinen osa muuttui ajan kanssa keltaiseksi (näin ei muissa huolloissa ole tapahtunut kertaakaan). Nina tekee työtä kotonaan, rivitalo-asunnon toisessa kerroksessa.

    • Kantaasiakas79

      Säälittävää täällä jossain keskustelupalstalla antaa negaa palautetta Ninasta,jolla sentää vuosien kokemus kynsien tekemisestä ja ihmisten kouluttamisesta.

      Tekee mieleatäni hyvät kynnet ja antaa hyvän tiedon/taidon kauneuden paratiisin geelikynsien tekemiseen.Todella ammattilainen ja asiakspalvelija ihminen.

      se ketä nyt kotona tekevä rehellinen nail artist häiritsee,niin saa siirtyä muualle asikaaksi ja maksaa itsensä kipeäksi.

      Eipä meillä kantaasiakkailla ole valittamista ja kertoohan tämäkin jotain,että ajat ovat varattuja pitkälti kesäkuun alkua.

      Ninan tieto ja taito on varmasti ajantasalla kynsistä,koska on itse tosiaan kouluttaja ja sitten on eräs maahantuoja jonka kanssa kuulumisia varmasti tulee vaihdettua.

      Kiitos Ninalle ja maahantuojalle. Kynnet ovat tosiaan paratiisistä =O)

    • IhanOk16

      Paikka on ihan ok mun mielestä, mutta työ on tosiaan välillä hieman epätarkkaa, esim. geelikynsissä se liima jää oman kynnen ja ihon väliin, jolloin se on tosi kivuliasta kun iho sattuu repeytymään.

      Muuten on tosi mukava paikka ja olen ollut tyytyväinen, ihana asiakaspalvelu!

    • Hyihyihyi

      Tsiisus! Kävin uteliaisuuttani katsomassa kuvat ja ei ei ei!

      Tässä on tulos kun kuka tahansa saa tehdä ja vieläpä kouluttaa! Voi niitä raukkoja jotka tuosta vielä maksavat!

      Kaukana ammattitaidosta. Viis siitä missä tekee.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe