Harrastin pienempänä juoksemista. Kerran naapuripaikkaunnalla oli juoksukilpailut. Olin iältäni silloin 10-vuotias. Kilpailussa oli itseni lisäksi muutama osanottaja, yksi niistä osanottajista oli kotoisin Ruotsista. En ollut uskoa korviani, kun vanhempani kertoivat mulle, että tuo Ruotsin poika on sun serkkusi. Kyseessä oli pikkuserkkuni, jota en ollut koskaan ennen tavannut, ja josta en koskaan tätä ennen ollut edes tiennyt mitään. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Tapaaminen serkun kanssa
5
3741
Vastaukset
- suku
Jos on iso suku (suvut) niin serkkuja ja etenkin pikkuserkkuja voi olla leegio. Minulla on serkkuja sekä isän että äidin puolelta kymmenittäin. Kaikki tiedän ja olen tavannutkin, mutta maailma on vienyt meitä moniin suuntiin, eikä yhteyttä juurikaan pidetä.
Pikkuserkkuja on niin tuhottoman paljon, että heistä ei juurikaan ole tietoa. Voisin sattumalta törmätä johonkuhun ja jos tulisi juttua sukujuurista, niin riemastuisimme, että kappas vaan sukua ollaan. - Kummastelija...
Oli todella hyvä, että kerroit sen meille, me ollaan jopa odotettu sitä ja nyt meidän on helpompi jatkaa elämäämme - kiitos.
- kai suuria
sukuja.Jos niitä ihannoi,voisi se olla toiveiden tynnyri?
- aika sentään...
että ihanko yksi sukulainen jota et tuntenut. Itselläni on kymmeniä ja kymmeniä pikkuserkkuja joista suurinta osaa en tuntisi jos vastaan kävelisi. Aika moni ei kävelisi vastaan kun ovat hajautuneet ympäri tätä palloa. Serkkuja on 25 joista varmaan puolet tunnistan ja puolet en (ikähaitari on 15-70v). Mitä ihmeellistä tuossa nyt on???
- ei kyllä
mitään ihmeellistä, minäkin tunnen isäni puolelta vaan mummoni. mutta isä on kyllä joskus maininnut että sillä olisi paljonkin sisaruksia. äiteen puolelta on taas niin monta serkkua etten kyllä kaikkia tiedä... ei ole siis mitenkää erikoinen juttu tämä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133718Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272970Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2732765Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51925- 2211451
- 751261
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1611078Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21037Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31984Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95951