Harrastin pienempänä juoksemista. Kerran naapuripaikkaunnalla oli juoksukilpailut. Olin iältäni silloin 10-vuotias. Kilpailussa oli itseni lisäksi muutama osanottaja, yksi niistä osanottajista oli kotoisin Ruotsista. En ollut uskoa korviani, kun vanhempani kertoivat mulle, että tuo Ruotsin poika on sun serkkusi. Kyseessä oli pikkuserkkuni, jota en ollut koskaan ennen tavannut, ja josta en koskaan tätä ennen ollut edes tiennyt mitään. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Tapaaminen serkun kanssa
5
3812
Vastaukset
- suku
Jos on iso suku (suvut) niin serkkuja ja etenkin pikkuserkkuja voi olla leegio. Minulla on serkkuja sekä isän että äidin puolelta kymmenittäin. Kaikki tiedän ja olen tavannutkin, mutta maailma on vienyt meitä moniin suuntiin, eikä yhteyttä juurikaan pidetä.
Pikkuserkkuja on niin tuhottoman paljon, että heistä ei juurikaan ole tietoa. Voisin sattumalta törmätä johonkuhun ja jos tulisi juttua sukujuurista, niin riemastuisimme, että kappas vaan sukua ollaan. - Kummastelija...
Oli todella hyvä, että kerroit sen meille, me ollaan jopa odotettu sitä ja nyt meidän on helpompi jatkaa elämäämme - kiitos.
- kai suuria
sukuja.Jos niitä ihannoi,voisi se olla toiveiden tynnyri?
- aika sentään...
että ihanko yksi sukulainen jota et tuntenut. Itselläni on kymmeniä ja kymmeniä pikkuserkkuja joista suurinta osaa en tuntisi jos vastaan kävelisi. Aika moni ei kävelisi vastaan kun ovat hajautuneet ympäri tätä palloa. Serkkuja on 25 joista varmaan puolet tunnistan ja puolet en (ikähaitari on 15-70v). Mitä ihmeellistä tuossa nyt on???
- ei kyllä
mitään ihmeellistä, minäkin tunnen isäni puolelta vaan mummoni. mutta isä on kyllä joskus maininnut että sillä olisi paljonkin sisaruksia. äiteen puolelta on taas niin monta serkkua etten kyllä kaikkia tiedä... ei ole siis mitenkää erikoinen juttu tämä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1851549
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2001411Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431129Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad43833- 14720
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30711Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21700- 36691
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20646Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617