Harrastin pienempänä juoksemista. Kerran naapuripaikkaunnalla oli juoksukilpailut. Olin iältäni silloin 10-vuotias. Kilpailussa oli itseni lisäksi muutama osanottaja, yksi niistä osanottajista oli kotoisin Ruotsista. En ollut uskoa korviani, kun vanhempani kertoivat mulle, että tuo Ruotsin poika on sun serkkusi. Kyseessä oli pikkuserkkuni, jota en ollut koskaan ennen tavannut, ja josta en koskaan tätä ennen ollut edes tiennyt mitään. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Tapaaminen serkun kanssa
5
3802
Vastaukset
- suku
Jos on iso suku (suvut) niin serkkuja ja etenkin pikkuserkkuja voi olla leegio. Minulla on serkkuja sekä isän että äidin puolelta kymmenittäin. Kaikki tiedän ja olen tavannutkin, mutta maailma on vienyt meitä moniin suuntiin, eikä yhteyttä juurikaan pidetä.
Pikkuserkkuja on niin tuhottoman paljon, että heistä ei juurikaan ole tietoa. Voisin sattumalta törmätä johonkuhun ja jos tulisi juttua sukujuurista, niin riemastuisimme, että kappas vaan sukua ollaan. - Kummastelija...
Oli todella hyvä, että kerroit sen meille, me ollaan jopa odotettu sitä ja nyt meidän on helpompi jatkaa elämäämme - kiitos.
- kai suuria
sukuja.Jos niitä ihannoi,voisi se olla toiveiden tynnyri?
- aika sentään...
että ihanko yksi sukulainen jota et tuntenut. Itselläni on kymmeniä ja kymmeniä pikkuserkkuja joista suurinta osaa en tuntisi jos vastaan kävelisi. Aika moni ei kävelisi vastaan kun ovat hajautuneet ympäri tätä palloa. Serkkuja on 25 joista varmaan puolet tunnistan ja puolet en (ikähaitari on 15-70v). Mitä ihmeellistä tuossa nyt on???
- ei kyllä
mitään ihmeellistä, minäkin tunnen isäni puolelta vaan mummoni. mutta isä on kyllä joskus maininnut että sillä olisi paljonkin sisaruksia. äiteen puolelta on taas niin monta serkkua etten kyllä kaikkia tiedä... ei ole siis mitenkää erikoinen juttu tämä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää422210Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten652068Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211940HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363891684Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1041655Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241484Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821102Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75935
- 27899