Kysymykseni ei ole tällä kertaa retorinen ja vastatkaa siihen kakistelematta.
"Olen roolini vanki"
MarttyyriMallari-TTt
Onko sinulla ystäviä.
16
975
Vastaukset
- .....
On mulla kolme ystävää.
Se on aika paljon. - ystäviä
muutama, viimevuosina saatuja hieman enemmän, kavereita sitten onkin jo reilusti.
Onneksi en ole niin itsetietoinen kuin eräät. - Gigi3
Minä itse.
- Gigi3
jos ystävänpäivätervehdyksistä voi jotain päätellä, niin minulla on myös 9v, 16v ja 23v ystävät.
- Ei tietenkään ole
Ei tietenkään ole, miksi muuten pyörisin täällä?
Tai no, on mulla pari IRL-tuttua ja muutama netti-tuttu ;-D - ex-Wastaaja
On. On montakin.
En vaan aina jaksa tavata niitä niin paljon, kuin haluaisin. - Marie-Cecile
Olet ainoani. :D
(Vastaukseni saattoi sisältää liioittelua ja suoranaisia valheita;) - Ei taida
olla sellaista kuin haet kysymykselläsi. Ei vielä...
- Enrique_Lister
Voisi sanoa, että eipä oikein ole.
- sirpamaikkarilta
kaks pikkupiskii. Mut huomenna pitäs tulla kolmas! IHQ!!!
"Koirani ovat elämäni Se Oikea"
Koirallinen suomalainen akka eivät ole lahjottavissa
ihan huippuhyvää Yks sellanen jonka kaa on touhuttu viimeset 20 vuotta sit yks sellanen jonka kaa ollaan ku paita ja perse. Sit eräs tyttö joka kuuluu luokkaan hyvä ystävä. ja sen jälkeen sit on iso kasa sellasia ihmisiä jotka on ihan tosilähellä sitä että niitä vois sanoa ystäviks... ite asiassa niistä 5 taitaa olla jo ystäviä, vaik ollaanki tekemisissä harvoin..
- ennen...
ystäviä, mut kaikki lähti.. ku kerroin et käyn täälä.
- onneksi on....
yksi ystävä, jonka olen tuntenut 20 vuotta (olen 25 vuotias)
kolme lukioaikaista ystävää
Sekä yksi kaveri joka on hilkulla "ystävä".
ynnä ex-poikaystävä. Aivan ihana ihminen. Harmi ettei ole MUN.
- M48...
...mulla koskaan mitään ystäviä ole ollut...
" vapaa on vain ........" Minulla on aika tiukat vaatimukset ystävien suhteen. Kavereita mulla on jonkin verran. Heistä pari keikkuu siinä rajoilla, onko ne luettavissa ystäviksi vai kavereiksi. Tällä hetkellä hekin kuuluvat kaveriosastolle.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82784Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede14557- 65521
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47486- 23443
- 46407
- 29405
