Kysymykseni ei ole tällä kertaa retorinen ja vastatkaa siihen kakistelematta.
"Olen roolini vanki"
MarttyyriMallari-TTt
Onko sinulla ystäviä.
16
954
Vastaukset
- .....
On mulla kolme ystävää.
Se on aika paljon. - ystäviä
muutama, viimevuosina saatuja hieman enemmän, kavereita sitten onkin jo reilusti.
Onneksi en ole niin itsetietoinen kuin eräät. - Gigi3
Minä itse.
- Gigi3
jos ystävänpäivätervehdyksistä voi jotain päätellä, niin minulla on myös 9v, 16v ja 23v ystävät.
- Ei tietenkään ole
Ei tietenkään ole, miksi muuten pyörisin täällä?
Tai no, on mulla pari IRL-tuttua ja muutama netti-tuttu ;-D - ex-Wastaaja
On. On montakin.
En vaan aina jaksa tavata niitä niin paljon, kuin haluaisin. - Marie-Cecile
Olet ainoani. :D
(Vastaukseni saattoi sisältää liioittelua ja suoranaisia valheita;) - Ei taida
olla sellaista kuin haet kysymykselläsi. Ei vielä...
- Enrique_Lister
Voisi sanoa, että eipä oikein ole.
- sirpamaikkarilta
kaks pikkupiskii. Mut huomenna pitäs tulla kolmas! IHQ!!!
"Koirani ovat elämäni Se Oikea"
Koirallinen suomalainen akka eivät ole lahjottavissa
ihan huippuhyvää Yks sellanen jonka kaa on touhuttu viimeset 20 vuotta sit yks sellanen jonka kaa ollaan ku paita ja perse. Sit eräs tyttö joka kuuluu luokkaan hyvä ystävä. ja sen jälkeen sit on iso kasa sellasia ihmisiä jotka on ihan tosilähellä sitä että niitä vois sanoa ystäviks... ite asiassa niistä 5 taitaa olla jo ystäviä, vaik ollaanki tekemisissä harvoin..
- ennen...
ystäviä, mut kaikki lähti.. ku kerroin et käyn täälä.
- onneksi on....
yksi ystävä, jonka olen tuntenut 20 vuotta (olen 25 vuotias)
kolme lukioaikaista ystävää
Sekä yksi kaveri joka on hilkulla "ystävä".
ynnä ex-poikaystävä. Aivan ihana ihminen. Harmi ettei ole MUN.
- M48...
...mulla koskaan mitään ystäviä ole ollut...
" vapaa on vain ........" Minulla on aika tiukat vaatimukset ystävien suhteen. Kavereita mulla on jonkin verran. Heistä pari keikkuu siinä rajoilla, onko ne luettavissa ystäviksi vai kavereiksi. Tällä hetkellä hekin kuuluvat kaveriosastolle.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1095804Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453803Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503275Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4632670Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681700- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321363Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151336- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541245