MIKSAUS PALVELUA TARJOLLA!

Mixingservices

DEMOBÄNDIT jne HUOMIO!

Mikäli sinulla on demo joka on puoliksi valmis, eli äänitetty ja haluaisit että biisisi miksattaisiin niin olet löytänyt sinulle tarkoitetun ilmoituksen.
Lähetät minulle raidat netin tai postin välityksellä niin minä miksaan biisisi. Oli musiikkisi sitten jazzia, metallia, poppia, rockia, niin älä epäröi ottaa yhteyttä!
Hinta määräytyy kappaleiden äänityksen laadun, määrän, ja raitojen määrän mukaan.

Ota heti yhteyttä mikäli haluat saada kunnon soundit musaasi!

Ennen maksua lähetän sinulle samplet biiseistä jossa kuulet soundit, ja sitten sinä päätät mikäli pidät soundeista niin suoritat maksun, tai jos et pidä niin puramme sopimuksen veloituksetta (tosin jäät ilman miksattuja biisejä silloin).

Ota nopeasti yhteyttä niin neuvotellaan!

[email protected]

3

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hannu.

voitko esittää esimerkkejä aikaisemmista miksauksista, kiinnostaa myös millä vehkeillä operoit.

minä en ainakaan lähettäisi tuikituntemattomalle sävellyksiäni "plagioitavaksi".

kyllä tuollaiset palvelut tehdään avoimesti omalla nimellä ja yhteystiedoilla.

• Mixingservices

Käytän Cubase SX3 ohjelmaa ja useita plugareita. Softapohjaisia ohjelmia siis. Plagioinnistahan ei ole kyse sillä olen itse muusikko ja teen itse omat biisit, en plagioi muiden biisejä.
        No käyppä vaikka www.mikseri.net/depmode sieltä olen miksannut kappaleet "A Glimpse Of Tomorrow" ja "A Sigh". Mikseristä myös www.mikseri.net/raatoh olen miksannut molemmat kappaleet. Omiahan kappaleita nuo mutta kuitenkin. Tällä hetkellä on työn alla Turkulaisen FUNERAL FEASTin live äänite.

• Hannu.
        Mixingservices kirjoitti:

Käytän Cubase SX3 ohjelmaa ja useita plugareita. Softapohjaisia ohjelmia siis. Plagioinnistahan ei ole kyse sillä olen itse muusikko ja teen itse omat biisit, en plagioi muiden biisejä.
        No käyppä vaikka www.mikseri.net/depmode sieltä olen miksannut kappaleet "A Glimpse Of Tomorrow" ja "A Sigh". Mikseristä myös www.mikseri.net/raatoh olen miksannut molemmat kappaleet. Omiahan kappaleita nuo mutta kuitenkin. Tällä hetkellä on työn alla Turkulaisen FUNERAL FEASTin live äänite.

vilpittömältä, anteeksi negatiivinen asenteeni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 314
      4388
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      15
      2193
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      188
      2014
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      104
      1423
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      71
      1294
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      962
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      57
      927
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      879
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      804
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      726
    Aihe