napakorun hinta?

jenniiiiii

elikkäs paljonko titaani napakoru maksaa ku aattelin hankkii napakorun? ja paljon itse lävistys maksaa? :>

27

16202

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a-ilusion fani
      • annaaaaa

        Voiko sen napakorun ostaa samalla kun lävistää ittelensä napakorun??


    • Peevel

      Tossa http://a-ilusion.com/shop/ -kaupassa on vaan titaanisia lävärikoruja, ettei tartte arpoo, milloin mitäki ostaa ja millä hinnalla. Noi on ainaki mun kokemuksen mukaan hyviä :) ja hyvälaatusia. 10-12mm ekaks koruks ja semmonen perusbanaani.

      Lävistäminen ittessään maksaa semmoset 20-30 €. Musta kannattaa kuitenki ostaa ite koru (saa semmosen ku haluaa) ja mennä sen kans läväriliikkeeseen.

      Ne voi tossa kaupassa kertoo sulle lisääki niistä koruista (siis mulle ainaki kerto), jos haluut vaik soittaa.

      • Nimetön

        Ja mitenköhän ihmeessä lävistysliikkeestä ei saisi sellaista korua kun haluaa? Ei napaan kuitenkaan alkuun kannata mitään roikkuviä härdellejä pistää. Hintakin on kutakuinkin sama...ja onpahan ainakin varmasti sit oikean kokoinen juuri sun napaan ja varma tieto materiaalista jne.


      • ....
        Nimetön kirjoitti:

        Ja mitenköhän ihmeessä lävistysliikkeestä ei saisi sellaista korua kun haluaa? Ei napaan kuitenkaan alkuun kannata mitään roikkuviä härdellejä pistää. Hintakin on kutakuinkin sama...ja onpahan ainakin varmasti sit oikean kokoinen juuri sun napaan ja varma tieto materiaalista jne.

        Minun tapauksessa ainakin oli napaa lävistettäessä liikkeessä tarjolla vain perustitaaninvärisiä banaanitappeja kirkkaalla kivellä. Jossain paikoissa ei ole edes sen vertaa... Vähän tylsää, kun sitä ensikorua joutuu kuitenkin aika pitkään pitämään.
        Ei sitä kukaan olekaan laittamassa ensiksi mitään roikkuvia härdellejä napaansa -tuskin kukaan lävistäjä suostuisi sellaista laittamaankaan. Mutta korun ku tilaa ite etukäteen, saa paljon nätimpiä: on anodisoituja erivärisiä tappeja erivärisillä kivillä jne. Ostaa vaan kunnon nettikaupasta titaanikorun ja korun pituudenhan voi vaikka etukäteen käydä kysymässä lävistäjältä.


      • Larypiercing
        .... kirjoitti:

        Minun tapauksessa ainakin oli napaa lävistettäessä liikkeessä tarjolla vain perustitaaninvärisiä banaanitappeja kirkkaalla kivellä. Jossain paikoissa ei ole edes sen vertaa... Vähän tylsää, kun sitä ensikorua joutuu kuitenkin aika pitkään pitämään.
        Ei sitä kukaan olekaan laittamassa ensiksi mitään roikkuvia härdellejä napaansa -tuskin kukaan lävistäjä suostuisi sellaista laittamaankaan. Mutta korun ku tilaa ite etukäteen, saa paljon nätimpiä: on anodisoituja erivärisiä tappeja erivärisillä kivillä jne. Ostaa vaan kunnon nettikaupasta titaanikorun ja korun pituudenhan voi vaikka etukäteen käydä kysymässä lävistäjältä.

        Eiköhän noita eri vaihtoehtoja luulisi lähes kaikista vähänkin asiaansa paneutuneemmista liikkeistä löytyvän ainakin jonkin verran. Hassua jos jossain ei tosiaan mitään vaihtoehtoja ole ollut. Mutta en toki kinaa :)


      • viikko sitten
        Nimetön kirjoitti:

        Ja mitenköhän ihmeessä lävistysliikkeestä ei saisi sellaista korua kun haluaa? Ei napaan kuitenkaan alkuun kannata mitään roikkuviä härdellejä pistää. Hintakin on kutakuinkin sama...ja onpahan ainakin varmasti sit oikean kokoinen juuri sun napaan ja varma tieto materiaalista jne.

        ottaa napalävärin ja se makso 40e. Siihe hintaan siis kuulu se napakoru ja lävistys.


      • kuin epävarma
        Nimetön kirjoitti:

        Ja mitenköhän ihmeessä lävistysliikkeestä ei saisi sellaista korua kun haluaa? Ei napaan kuitenkaan alkuun kannata mitään roikkuviä härdellejä pistää. Hintakin on kutakuinkin sama...ja onpahan ainakin varmasti sit oikean kokoinen juuri sun napaan ja varma tieto materiaalista jne.

        >> varma tieto materiaalista jne>>

        Miten se lävistysliikkeen tieto on "varma tieto". Usein liikkeessä on kirurginteräkset sekä titaanit sikin ja sokin eikä kukaan ole enää varma mitä mikäkin on. Paljon on kirurginterästä myyty titaanina.


      • Peevel
        Nimetön kirjoitti:

        Ja mitenköhän ihmeessä lävistysliikkeestä ei saisi sellaista korua kun haluaa? Ei napaan kuitenkaan alkuun kannata mitään roikkuviä härdellejä pistää. Hintakin on kutakuinkin sama...ja onpahan ainakin varmasti sit oikean kokoinen juuri sun napaan ja varma tieto materiaalista jne.

        ".. mitenköhän ihmeessä lävistysliikkeestä ei saisi sellaista korua kun haluaa? ....Hintakin on kutakuinkin sama..."

        Perusnapakoru-hintoja:

        Lävistysliike:
        http://www.bfmyynti.fi/?sivu=mallit&start=0&limit=&kategoria=273&PHPSESSID=8f2fa4a566c7c664985e21a427fc1660

        Lävistysliike:
        http://www.yazka.com/pm_napa_tg.htm

        Lävistysliike:
        http://www.duckstattoo.fi/gallery.php?cl=gallery&op=&id=12&page=9

        Nettikauppa:
        http://a-ilusion.com/shop/product_catalog.php?c=3

        Siinähän sitä voi sitte tutkia noita "samoja hintoja", hehheh! Näytti jollai olevan toi valikoimaki niukansorttista, hehheh!

        Hehheh!

        Ja ainahan joka läväriliikkeessä on just oikeen kokonen ja oikeeta matskua lävistykseen, heehheh!

        ja vieläki sompi HEHHEH!


      • Jaana S

    • newgirl:o

      äitini antoi minun ottaa napakorun,mutta haluisin tietää joltakin asiasta tietävältä että saattuuko tämä?.
      ja minkä hintainen tämä operaatio noin suurin piirtein on?=)KIITOS

      • Kaniemo

        Mie oon 12.vuotias, mulla on ollu napakoru aika kauan. Ei sattunu yhtää ^^


      • jullez
        Kaniemo kirjoitti:

        Mie oon 12.vuotias, mulla on ollu napakoru aika kauan. Ei sattunu yhtää ^^

        moi! tiätääks kukaan teist et onks turus mitään hyvää lävistysliikettä jossa vois ottaa napiksen? ja jos tiätää ni sanokaa samal paikan nimi ja osote : ) ja jos itte o siel käyny nii hinta viel peräänki jos vaa suinki voi... kiitos : ))


      • jisnejas
        jullez kirjoitti:

        moi! tiätääks kukaan teist et onks turus mitään hyvää lävistysliikettä jossa vois ottaa napiksen? ja jos tiätää ni sanokaa samal paikan nimi ja osote : ) ja jos itte o siel käyny nii hinta viel peräänki jos vaa suinki voi... kiitos : ))

        ootko koittanu löytää "turun lävistysliikkeet" mäkin otan napakorun 4.6 kannattaa ottaa napakoru se on niin hieno oikeesti niin tai sit kysyt jostain enirosta toivottavasti oli apua


      • c.s
        Kaniemo kirjoitti:

        Mie oon 12.vuotias, mulla on ollu napakoru aika kauan. Ei sattunu yhtää ^^

        Moi,oon ite 12v ,koht 13v. Haluisin napakurun mut pelkään et se sattuu ja et se repee.Vanhempani suostuivat että saan sen mut muo pelottaa,mitä mun kannattais tehä?


    • haluuuun sen

      heiii mikä noissa korussa on yleinsä ikärajana. olisi kivaa jos voisitte vastata. Ja sit viel, olisko täällä helsingin alueella mitään paikkaa missä saaa ottaa 12 v. niii ja jos joku on ottanu sen tääl hesas ni mikä on sit hinta ?

      • jisnejas

        helsingin harness saat vanhempien luvalla sieltä sen lävärin jos sulla on lupa
        vanhemmilta


      • notiedänkaiken..

        no tääl maksaa 42 euroo napakorun laitto. ja ikäraja on 15 v aikuisen kanssa. ei 12 vuotiaat viel kannata ottaa lävistystä, varsinkaan napaan..


    • navellevan

      Cybershopista olen ainakin itse ostanut paikan päältä (itse kaupoissa on kyllä paljon enemmän vaihtoehtoja kuin kaupan webkaupassa, mutta kuitenkin)

      esimerkiksi tämmöisiä perhosia:

      http://www.cybershop.fi/product/3873/navel-piercing--butterfly

      tai sitten hello kitty:

      http://www.cybershop.fi/product/3869/navel-piercing--kitty

      tai blingiä:

      http://www.cybershop.fi/product/3872/navel-piercing--ornamental-heart

      tai enemmän asennetta jos ei tyttömäinen ruusujuttu kiinnosta:

      http://www.cybershop.fi/product/3871/navel-piercing-w-plastic-balls--black-cat-paw

      kaikkien hinta pitäis olla 15e, ainakin oli silloin kun itse ostin puoli vuotta sitten :) Hyvässä kunnossa on pysynyt ja 100& kirurgiterästä niin ettei allergisia reaktioitakaan voi tulla! Suosittelen! :)

    • asdPULU

      Hei tiettääks joku mist sais Porissa otettuu napakoru(lävistykse).
      Ja paljo noin maksais ? (::

    • pinja.lahtinen

      moi! sattuuks toi korun ottaminen ??? ::P

    • määmöö

      mitä helv****ä 12v tekee napakorulla????

      ja sitäpaitti titaani on paras mahdollinen materiaali ensiläväriin.

      bald fellows:lla on ainaki hyvä valikoima turussa..siis niitä titaanisia, siellä saa valita kiven värin useammasta vaihtoehdosta.
      lävistyksen hinta oli 50€ ja sisälsi sen titaanikorun. kävin just pari viikkoa sit ite ottaas. ja tykkäsin kun se lävistäjä antoi tosi hyvät ohjeet hoitamiseen.
      suosittelen!!!!!!!!!!!!

    • sattuuko ja kannatta

      12v. on liian nuori lävärille, koska lantio levenee ja iho venyy murrosiän myötä. Maksaa noin 30-50e. Suosittelen harkitsemista. Ja kyllä se sattuu, mut joillaki on kipukynnys korkeempi ku muilla.

    • Ensikorunvalinta?

      Itse olen kohtapuoliin 15-vuotias ja haluaisin napakorun TOSI kovasti, mutta mun vanhemmat kieltää.. Jokatapauksessa aion sen napalävistyksen ottaa, vaikka sitten odottaa, kunnes olen 16v ja saan ottaa ilman vanhemman lupaa. Helsingin lävistysliikkeessä tai harnessissa meinasin sen käydä ottamassa, mutta jäin miettimään, että onko mahdollista marssia sisään oman korun kanssa ja pyytää laittamaan sen ensikoruksi? Löysin aika kivan lävistyskoruja myyvän nettikaupan nimeltä "crazy factory" ja siellä on IHAN IHANIA titaanisiakin koruja. Minkä pituinen ja paksuinen olisi hyvä ensikoruksi, että tietäisin mikä mun kannattaa tilata? ö.-

      • Sesamakorunkyselijä

        Niiiin ja sitten vielä vinkkejä, miten saisin vanhempani suostumaan tähän hankintaani. En tosiaan ymmärrä mitä heillä on asiaa vastaan, koska itse maksaisin ja heidän ei tarvitsisi thedä mitään sen eteen. Pääsisin koulusta suoraan bussilla helsinkiin, mutta ei. Vinkkejä? :(


    • Karitzu

      Mmooii ! Olen 12v ja haluaisin napakorun. Vanhempani suostuivat jo ja koruja tilauksessa ! Onko Kankaanpäässä lävistysliikkeitä ? Tatuointi liike kyllä on mutta ei olla varmoja tehdäänkö siellä lävistyksiä ... Paljonko napakoru suunnilleen maksaa ? Sattuuko sen laittaminen ilman mitään puudutus härpäkkeitä ? :)

    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan mistä voi ostaa hyvän napakorun

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1880
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      705
    Aihe