JUOTKO TÄNÄÄN ALKOHOLIA TAI VIINAA

Tämä kysymys tulkitaan melko varmasti retoriseksi
ja sitähän se onkin.


"Ehkä juot, ehkä et"


MarttyyriMallari-TTt

21

1006

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutta voisin hakea kaupasta pullollisen Ediä :)

    • nautintoaineeni

      ulkoisesti

    • Enrique_Lister

      En juo tänään. Huomena saatan ottaa saunan jälkeen pienet iltaginit, mutta mitään kännejä en vedä.

      • giniä juovat vain naiset :9


        "Saunan jälkeen kuuluu juoda A-olutta"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Enrique_Lister
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        giniä juovat vain naiset :9


        "Saunan jälkeen kuuluu juoda A-olutta"


        MarttyyriMallari-TTt

        A-olutta juovat vain köyhät kommunistit ja teinit.


    • m53

      kolikkoa ,jos jää kantilleen niin en juo :)

    • la.ra

      Sille malja!

    • varsinaisesti kuulu

      mutta kolistelen kyllä peltiä

       /(\/)\
       _//\\_

      "En aja"

    • Vaikka selvänä olenkin symppis, niin humalassa olen aina huippujätkä. Ainakin omasta mielestäni. Muista ei oo niin välii.

      Sitä paitsi on hullunrohkeaa ottaa riski, että selvinpäin olisi hauskaa. Että voisipa olla, mutten sanoisi.

      • sirpamaikkarilta

        osaatsä tanssii tosi hyvin humalassa? Mä osaan vaikka pikkase horjuttaski. Ja mulla on kans humalassa vielä paremmat jutut kun selvänä. Tosin veljet eivät halua kuulemma kuunnella yksityiskohtia mun lutkailuista.

        "Veljeni ovat sangen outoja"

        Huomenna hyvät jutut omaava suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        osaatsä tanssii tosi hyvin humalassa? Mä osaan vaikka pikkase horjuttaski. Ja mulla on kans humalassa vielä paremmat jutut kun selvänä. Tosin veljet eivät halua kuulemma kuunnella yksityiskohtia mun lutkailuista.

        "Veljeni ovat sangen outoja"

        Huomenna hyvät jutut omaava suomalainen akka

        Me ollaan ihan selvästi hengenheimolaisia. Minähän olen, kuten tunnettua, kaikkien disco-hileiden tunnustamaton velipuoli. Jalkani vain ovat kuin tönkkösuolatut sillit, ellen voitele niveliä keppanalla. Mutta sitten travolta lähtee sitäkin komeammin. Kysy vaikka Rouva Ratikalta, jolta se tosin vaatii kanssani ultimatummaista pokkaa. (Jessus, että sillä onkin hyvä pokka.)

        Se, että lutkailun yksityiskohdat ärsyttävät, johtuu vain siitä, ettei heille itselleen tartu edes lutka koukkuun, joten älä ole moksiskaan. Pidä linjasi, me olemme hauskanpidon tukipilareita!


    • sirpamaikkarilta

      Mutta huomenna aion juoda kolmen viikon viinamäärän kerralla. Ja aion myös lähteä ravintolaan katselemaan miehiä sillä silmällä.

      "Tapaankohan ketään julkisia henkilöitä"

      Tänään raitis suomalainen akka

    • mä täs vaah

      keittoo kyl kyl

    • F.Art

      Kyllä,juon ensin alkomahollia pohjiksi ja sitten päälle viinaa.Ja aion vetää aivan saatanalliset lärvit.Ja huomenna duuniin.Hehehe.Bussi kulkee taas kuin käärme ;)No,se onkin prkl haitaribussi...

      • väliaika

        oo ees koululaisia tulossa bussin kyytiin. Eikö nuo lärvit kannattais vetää aina keskellä viikkoa?


    • väliaika

      maistelen

    • Susipukki

      Mahtavaa, ihanaa leijonat ihanaa kun tämä on niin ihanaa ja viini virtaa kurkusta alas :) On se niin mahtavaa nollata tämä trippimittari!!! Elikkä känniviestejä voi ilmetä tänään, kun arjen paineet pääsee pihalle.

    • denaan

      senkin edestä!

      • Susipukki

        On tämä päivä ja huominen on myöskin edessä päin :D

        Kyllä känni on maailman paras keksintö! Huomenna siitten voi relata oikein kunnolla, maata soffan pohjalla, syödä herkkuja ja katsella isosta 50" telkkarista hyviä leffoja :)

        Mun työpaikalla on parikin heppua, jotka ei ikinä nauti mitään alkoholia. En tajua, millä helkutilla ne nollaa päänsä? Kyllä minusta on mukava olla välillä kännissä!


    • vänkyrä-nainen

      Ihan kahvilinjalla on tää päivä vedetty läpi.

    • Porkkana II

      En juonut.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      342
      4044
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2297
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      127
      1630
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      97
      1431
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1403
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1267
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1238
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      51
      1103
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1064
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1006
    Aihe