Tämä kysymys tulkitaan melko varmasti retoriseksi
ja sitähän se onkin.
"Ehkä juot, ehkä et"
MarttyyriMallari-TTt
JUOTKO TÄNÄÄN ALKOHOLIA TAI VIINAA
21
1017
Vastaukset
Mutta voisin hakea kaupasta pullollisen Ediä :)
- nautintoaineeni
ulkoisesti
- Enrique_Lister
En juo tänään. Huomena saatan ottaa saunan jälkeen pienet iltaginit, mutta mitään kännejä en vedä.
giniä juovat vain naiset :9
"Saunan jälkeen kuuluu juoda A-olutta"
MarttyyriMallari-TTt- Enrique_Lister
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
giniä juovat vain naiset :9
"Saunan jälkeen kuuluu juoda A-olutta"
MarttyyriMallari-TTtA-olutta juovat vain köyhät kommunistit ja teinit.
- m53
kolikkoa ,jos jää kantilleen niin en juo :)
- la.ra
Sille malja!
- varsinaisesti kuulu
mutta kolistelen kyllä peltiä
/(\/)\
_//\\_
"En aja" Vaikka selvänä olenkin symppis, niin humalassa olen aina huippujätkä. Ainakin omasta mielestäni. Muista ei oo niin välii.
Sitä paitsi on hullunrohkeaa ottaa riski, että selvinpäin olisi hauskaa. Että voisipa olla, mutten sanoisi.- sirpamaikkarilta
osaatsä tanssii tosi hyvin humalassa? Mä osaan vaikka pikkase horjuttaski. Ja mulla on kans humalassa vielä paremmat jutut kun selvänä. Tosin veljet eivät halua kuulemma kuunnella yksityiskohtia mun lutkailuista.
"Veljeni ovat sangen outoja"
Huomenna hyvät jutut omaava suomalainen akka sirpamaikkarilta kirjoitti:
osaatsä tanssii tosi hyvin humalassa? Mä osaan vaikka pikkase horjuttaski. Ja mulla on kans humalassa vielä paremmat jutut kun selvänä. Tosin veljet eivät halua kuulemma kuunnella yksityiskohtia mun lutkailuista.
"Veljeni ovat sangen outoja"
Huomenna hyvät jutut omaava suomalainen akkaMe ollaan ihan selvästi hengenheimolaisia. Minähän olen, kuten tunnettua, kaikkien disco-hileiden tunnustamaton velipuoli. Jalkani vain ovat kuin tönkkösuolatut sillit, ellen voitele niveliä keppanalla. Mutta sitten travolta lähtee sitäkin komeammin. Kysy vaikka Rouva Ratikalta, jolta se tosin vaatii kanssani ultimatummaista pokkaa. (Jessus, että sillä onkin hyvä pokka.)
Se, että lutkailun yksityiskohdat ärsyttävät, johtuu vain siitä, ettei heille itselleen tartu edes lutka koukkuun, joten älä ole moksiskaan. Pidä linjasi, me olemme hauskanpidon tukipilareita!
- sirpamaikkarilta
Mutta huomenna aion juoda kolmen viikon viinamäärän kerralla. Ja aion myös lähteä ravintolaan katselemaan miehiä sillä silmällä.
"Tapaankohan ketään julkisia henkilöitä"
Tänään raitis suomalainen akka - mä täs vaah
keittoo kyl kyl
- F.Art
Kyllä,juon ensin alkomahollia pohjiksi ja sitten päälle viinaa.Ja aion vetää aivan saatanalliset lärvit.Ja huomenna duuniin.Hehehe.Bussi kulkee taas kuin käärme ;)No,se onkin prkl haitaribussi...
- väliaika
oo ees koululaisia tulossa bussin kyytiin. Eikö nuo lärvit kannattais vetää aina keskellä viikkoa?
- väliaika
maistelen
- Susipukki
Mahtavaa, ihanaa leijonat ihanaa kun tämä on niin ihanaa ja viini virtaa kurkusta alas :) On se niin mahtavaa nollata tämä trippimittari!!! Elikkä känniviestejä voi ilmetä tänään, kun arjen paineet pääsee pihalle.
- denaan
senkin edestä!
- Susipukki
On tämä päivä ja huominen on myöskin edessä päin :D
Kyllä känni on maailman paras keksintö! Huomenna siitten voi relata oikein kunnolla, maata soffan pohjalla, syödä herkkuja ja katsella isosta 50" telkkarista hyviä leffoja :)
Mun työpaikalla on parikin heppua, jotka ei ikinä nauti mitään alkoholia. En tajua, millä helkutilla ne nollaa päänsä? Kyllä minusta on mukava olla välillä kännissä!
- vänkyrä-nainen
Ihan kahvilinjalla on tää päivä vedetty läpi.
- Porkkana II
En juonut.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139