Keskustelua Black Metallista.
Ja aidosta, ei mitään Satyricon/Dimmu Borgir/Cradle of Filth sellout paskasta.
Black Metal
26
2864
Vastaukset
- Flanegan
Heh, tuhoontuomittu topic tässä ympäristössä. "Bläkki on paskaa", "Bodom on bläkkiä" yms. viestit tarttuvat ketjuun kuin kärpäset kärpäspaperiin.
Kehittävämpää keskustelua löydät reikisteröitymällä vaikkapa tuonne:
http://www.blackmetal.fi/forum/index.php- ovat ainoita
kunnon black metal-yhtyeitä. Vaikkei ne täysin bläkkiä edes olekkaan.
- [BioHazard]
ovat ainoita kirjoitti:
kunnon black metal-yhtyeitä. Vaikkei ne täysin bläkkiä edes olekkaan.
1st wave of black metalliahan nuo olivat.
Itse olen jäänyt kiinni toiseen waveen. - efefefefefef
[BioHazard] kirjoitti:
1st wave of black metalliahan nuo olivat.
Itse olen jäänyt kiinni toiseen waveen.nii tuo 1st wavehan sitä aitoa on.
perässä' tulleet peikoista lauleskelevat bändit kuten burzum olivat pelkkiä kopioita.
- ..........
Kyllähän Satyriconin vanha tuotanto on ihan hyvää BM:ia. Ja väittäisin, että ihan aitoakin sellaista.
COF taas ei ole koskaan minkäänlaista black metallia ollutkaan, ja Dimmukin oli vain parin ensimmäisen albumin ajan(ennen kuin myi itsensä Nuclear Blastille).
Itseäni on aina kiehtonut suomalainen BM, jota yleensä tulee kaikkein eniten kuunneltua. Norjasta taas ei ole pitkään aikaan tullut mitään kovinkaan laadukasta, Darkthronenkin uusin oli aika kuraa.- [BioHazard]
Unohtui mainita että siis uusi satyricon on sellouttia, sillä omasta mielestäni Satyriconin Mother North on edelleen maailman parhaita Black Metal biisejä.
- Demon of Power
"COF taas ei ole koskaan minkäänlaista black metallia ollutkaan"
Jospa kuule kuuntelisit bändiltä niitä vanhempiakin levyjä uusien sijasta ja tulisit vasta sitten kommentoimaan asiasta. Tsekkaappa heiltä sellainen levy kun Principle of Evil Made Flesh. Siihen aikaan se vielä ainakin luokiteltiin Black metal genreen. Bändin toinen kitaristi tosin on sanonut etteivät edes silloinkaan olleet black metallia, vaan olivat jo ihan silloinkin extreme metallia. Mä taas sanon että ellei sekään ole black metallia loppujen lopuksi, niin ainakin lähellä sitä. - ...........
Demon of Power kirjoitti:
"COF taas ei ole koskaan minkäänlaista black metallia ollutkaan"
Jospa kuule kuuntelisit bändiltä niitä vanhempiakin levyjä uusien sijasta ja tulisit vasta sitten kommentoimaan asiasta. Tsekkaappa heiltä sellainen levy kun Principle of Evil Made Flesh. Siihen aikaan se vielä ainakin luokiteltiin Black metal genreen. Bändin toinen kitaristi tosin on sanonut etteivät edes silloinkaan olleet black metallia, vaan olivat jo ihan silloinkin extreme metallia. Mä taas sanon että ellei sekään ole black metallia loppujen lopuksi, niin ainakin lähellä sitä.Olen kyllä kuullut vanhempaakin Cradle of Filthiä, mutta kyllä minä senkin luokittelisin ennemmin jonkinlaiseksi Dark metalliksi, kuin black metalliksi. Vaikutteita BM:stä kyllä löytyy, ja cradle of filth on joillekkin se bändi joka on saattanut jotkut ihmiset Black metallin pariin. Tarkoitukseni ei ollut missään nimessä dissata vanhaa cof:a, vaikka viestistäni sellaisen käsityksen saattoikin saada.
- Huhhahhei
Näiden "aitojen" pingviinibändienhän ei saisi levyttää yhtään mitään, se ensimmäinen kähyinen c-kasettidemo on true ja kaikki siitä yli on sellout :D Vielä kun bändin liideri polttaa kirkon ja tappaa basistin niin a vot. On niiiiiin true että.
- tohmaheavy
norjalainen black metal on kyllä ehoton! kaikista parhaiten iskee immortal, emperor ja enslaved.
- Luger H
truu bläkkis on 99% pelkkää puuduttavaa ja heikkotasoista paskaa.
Nukuttavaa, masentavaa ja tylsää.
Jos se ei ole kuuntelijalleen pelkkä imatsu-juttu niin sitten saa vain ihmetellä mitä siitä saa irti ja miten voi nauttia kyseisestä paskasta edes puolikkaan levyllisen vertaa.- ...se
Miten sinä vasta nyt tuon paskan tänne rujautit?
- Luger H
...se kirjoitti:
Miten sinä vasta nyt tuon paskan tänne rujautit?
käyn täällä melko harvoin, jos koskaan...
- paskaa????
no aika monet bändit muuttanu aika paljon imagoaan kun tulee hieman ikää lisää en puhuis silti mistään sell out paskasta paitti Filth ei edes koskaan ole black metallia ollut..
Black Metal nyt vaan ei ole musiikkia massoille..itse kuuntelen aika laidasta laitaan mutta kyllä vanha black metal on erittäin loistavaa musaa kuuntelen myös Griegii Bachii ja muita veijareita jossain määrin- Luger H
Black metal on paskaa vajaaälyisille, ei tuollaista ulostetta pysty kukaan täysillä käyvä kuuntelemaan.
- antiluger h
Luger H kirjoitti:
Black metal on paskaa vajaaälyisille, ei tuollaista ulostetta pysty kukaan täysillä käyvä kuuntelemaan.
sanoppas sitten mikähän se mahtaa olla oikeeta metallia joku kasari kikkeli hevi...tai joku iron maiden joka tekee samaa tasapaksua paskaa päivästä päivään..
black metal on hienoa musaa koska ei ole toista samanlaista...edes bändit keskenään eivät apinoi toisiaan toisin kuin eräissä muissa musiikin alalajeissa minusta ei ole mitään järkeä jotain truu heviä kuunnella ostat yhden levyn niin koko hevi on katettu - antiluger h
Luger H kirjoitti:
moni ei tajua että monen black metal bändin takana ei ole kuin yksi muusikko tai ehkä kaksi...että todella luovaa porukkaa ovat
- ---------------------------...
antiluger h kirjoitti:
sanoppas sitten mikähän se mahtaa olla oikeeta metallia joku kasari kikkeli hevi...tai joku iron maiden joka tekee samaa tasapaksua paskaa päivästä päivään..
black metal on hienoa musaa koska ei ole toista samanlaista...edes bändit keskenään eivät apinoi toisiaan toisin kuin eräissä muissa musiikin alalajeissa minusta ei ole mitään järkeä jotain truu heviä kuunnella ostat yhden levyn niin koko hevi on katettuMelkein vedin herneen nenään tosta Iron Maiden-jutusta, mutta makunsa kullakin...
Itsekkin kuuntelen BM:ää, ja sen lisäksi juuri Heavy metallia, kuten Iron maidenia, Dio:a, Manowaria, Saxonia, yms. En kyllä voi ymmärtää, miten joku voi sanoa, että Iron maiden tekee samaa paskaa päivästä toiseen.
Suomi24 ei kyllä todellakaan ole oikea paikka puhua BM:ista, koska tänne eksyvät juuri ne "niinviisaatjakaikkitietävät" lässyttämään siitä, miten black metallia ei kukaan täysjärkinen kuuntele. Onko se niin vaikea ymmärtää sitä, että jokainen etsii musiikista erilaisia asioita? Jotkut löytävät "sen jonkun jutun" räpistä, jotkut popista, jotkut 80-luvun heavy metallista, jotkut black metallista jne. - antiluger h
---------------------------... kirjoitti:
Melkein vedin herneen nenään tosta Iron Maiden-jutusta, mutta makunsa kullakin...
Itsekkin kuuntelen BM:ää, ja sen lisäksi juuri Heavy metallia, kuten Iron maidenia, Dio:a, Manowaria, Saxonia, yms. En kyllä voi ymmärtää, miten joku voi sanoa, että Iron maiden tekee samaa paskaa päivästä toiseen.
Suomi24 ei kyllä todellakaan ole oikea paikka puhua BM:ista, koska tänne eksyvät juuri ne "niinviisaatjakaikkitietävät" lässyttämään siitä, miten black metallia ei kukaan täysjärkinen kuuntele. Onko se niin vaikea ymmärtää sitä, että jokainen etsii musiikista erilaisia asioita? Jotkut löytävät "sen jonkun jutun" räpistä, jotkut popista, jotkut 80-luvun heavy metallista, jotkut black metallista jne.mun mielestä se on melko pitkälti itseään toistavaa ja tämä Dio kans ei hirveän uraa uurtavaa musiikkia toki dio on teknisesti erittäin hyvä laulaja ja varsinkin iommin taituruuteen sekoitettuna erittäin kuunneltavaa jopa..manowaria en pysty hirveesti kommentoimaan koitin joskus kuunnella minun mielestä se oli jo sen verran taidotonta virittelyä että ei kestäny ku kaks piisiä....mutta kuuntelen yleisesti ottaen aika laidasta laitaan ja mun mielipide maidenista ja näistä muista on se että mainstream on mainstream valitettava ilmiö artistisuuden kannalta...ja jotkut pitää minä en..
- Luger H
Luger H kirjoitti:
Joku nappasi nikkini, älypää selvästi, varmaankin myös homoseksuaali..
- antiluger h
Luger H kirjoitti:
Joku nappasi nikkini, älypää selvästi, varmaankin myös homoseksuaali..
tässä nähtiin taas perustollo vauhdissa..ei keksi mitään järkevää argumenttia vastaan niin aletaan sanomaan homoseksuaaliksi ja älyvapaaks..kertoo vähän järkesi juoksusta...buuuuuuhuuuuuu äiti toi pissasi mun hiekkalaatikkoon AUTA :´(
- Luger H
antiluger h kirjoitti:
tässä nähtiin taas perustollo vauhdissa..ei keksi mitään järkevää argumenttia vastaan niin aletaan sanomaan homoseksuaaliksi ja älyvapaaks..kertoo vähän järkesi juoksusta...buuuuuuhuuuuuu äiti toi pissasi mun hiekkalaatikkoon AUTA :´(
kun joku muu kirjoitti nikilläni? Why bother?
Taisit muuten olla sinä kirjoituksestasi päätellen se homoseksuaali nikkirosvo? - grgrgrgr
antiluger h kirjoitti:
mun mielestä se on melko pitkälti itseään toistavaa ja tämä Dio kans ei hirveän uraa uurtavaa musiikkia toki dio on teknisesti erittäin hyvä laulaja ja varsinkin iommin taituruuteen sekoitettuna erittäin kuunneltavaa jopa..manowaria en pysty hirveesti kommentoimaan koitin joskus kuunnella minun mielestä se oli jo sen verran taidotonta virittelyä että ei kestäny ku kaks piisiä....mutta kuuntelen yleisesti ottaen aika laidasta laitaan ja mun mielipide maidenista ja näistä muista on se että mainstream on mainstream valitettava ilmiö artistisuuden kannalta...ja jotkut pitää minä en..
onko maiden mainstreamia?
onko esim cradle of filth mainstreamia kun se on niin suosittu?
aika hassuua että musiikki jossa lauletaan kuin orava,kimeellä äänellä ja välillä lauletaan kuin kurkkutautinen peikko.
lauletaan mörökölleistä ja vamppyyreista.
rumpali kuulostaa hermovikaiselta.
itseasiassa koko bändi kuulostaa siltä.
ja tämä on mainsteamia.
ei kyllä päde ainakaan death/black metalliin ja niiden alalajeihin.
- pellekille
...on ehdottomasti MAYHEM!!!
- hyhe34t4t
kyllä se paras blacklevy taitaa olla tuo emperor,in the nightside eclipse.
se on siinä rajalla ettei se ole jo syntikkoineen liian poppia.
satyricon nemesis divina myös yksi parhaimpia.
sekin siinä rajalla ettei ole jo syntikkoineen poppia.
sit tais olla ancient.The Cainian Chronicles
oli muistaakseni aikas kova silloin.
sitten kreikkaan ja necromantia.
scarlet evil witching black.
taas syntikoita ja siinä rajalla ettei käänny joittenkin mielestä popiksi.
mulle se on sama jos käyttää vaikka patalappua soittimena mutta jos se vain värjäilee sitä maisemaa kolkoksi ja sellaiseksi niinkuin mun blackmetalin pitää olla.
siinähän niitä.
ja mayhem tietty - efefefefef
ai ei keskustella selloutista....hö
no sitten paras bm bändi on mun serkun bändi
bergtröttesghram.
demon nimi on jotunvaks.
sit ei oo saannu kukaa kuunnella.mäkii ihan vaa 10 sek.
vemon,eikös se ollu se ensimmäinen black metal bändi ja sitten tuli nämä peikoista ja viikingeistä laulavat norjan jurpot.
eli keskuistellaan venomista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481548Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 241080
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881044- 88970
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187906Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20851Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99845- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70789