Eli siis yksinkertaisesti..missä kannattais ottaa?
Seinäjoella
7
1761
Vastaukset
- öyom
S.joella on loistava naistatuoitsija, Saga's tattoo. En vain tiedä saako kuinka aikoja kun tatuoija on pian jäämässä äitiyslomalle. Riippuu varmaan kuinka ison kuvan haluat. Ota yhteyttä sinne vain! (liike sijaitsee lähellä toista tatuointipaikkaa devil's tailia)
- teettänyt
kaikki tatuointini Timo Bushilla torikeskuksen yläkerrassa. Paikan nimi on Fleetline tattoo. Mee ihmeessä sinne!
- ollu ihan hullu!
älkää menkö ottamaan tatuointeja tai mitään torikeskusen liikkeeseen, serkkuni,kaverini ja erään tuttavani tatuoinnit ovat tehty aivan päin vittua, sinne vain jos paskaa haluaa...
- kilmozu
mä oon käyny ottaas nois kahes paikkaa ja molemmat saa suositteluni
- mustapikkukissi
En tehnyt tatuointia mutta lävistyksen. Rento kaveri. Tatuointini teen joskus sitten kun rahatilanne sallii, niin varmasti siellä :)
- Juupas eipäs
Kyllä noita paikkoja kukin voi suositella ja haukkua niin paljon kun kerkiää. Kyllä liikkeen tatuoijat kaikki ovat ammattitaitoisia mutta myöskin ihmisiä. Ei se jälki ole huonona päivänä välttämättä yhtä laadukasta kuin muina ja kyllähän eroavaisuuksia löytyy. Mutta tämä on taas niitä et joku tykkää toisesta ja toinen toisesta. Käväset kiertelemässä ja kattelet niitä kuvia mitä ne on ottanu niistä valmiista töistä ja meet sinne minkä jälki näytti omaan silmään parhaalta.
- Anonyymi
Näistä tykkää nekin jotka pääsääntöisesti vihaa tatuointeja.
https://hauskimmat.fi/milta-kammottavat-tatuoinnit-nayttaisiva-tosielamassa-23-kammottavaa-kuvaa/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433167Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222668- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861477- 391320
- 821189