Eli siis yksinkertaisesti..missä kannattais ottaa?
Seinäjoella
7
1756
Vastaukset
- öyom
S.joella on loistava naistatuoitsija, Saga's tattoo. En vain tiedä saako kuinka aikoja kun tatuoija on pian jäämässä äitiyslomalle. Riippuu varmaan kuinka ison kuvan haluat. Ota yhteyttä sinne vain! (liike sijaitsee lähellä toista tatuointipaikkaa devil's tailia)
- teettänyt
kaikki tatuointini Timo Bushilla torikeskuksen yläkerrassa. Paikan nimi on Fleetline tattoo. Mee ihmeessä sinne!
- ollu ihan hullu!
älkää menkö ottamaan tatuointeja tai mitään torikeskusen liikkeeseen, serkkuni,kaverini ja erään tuttavani tatuoinnit ovat tehty aivan päin vittua, sinne vain jos paskaa haluaa...
- kilmozu
mä oon käyny ottaas nois kahes paikkaa ja molemmat saa suositteluni
- mustapikkukissi
En tehnyt tatuointia mutta lävistyksen. Rento kaveri. Tatuointini teen joskus sitten kun rahatilanne sallii, niin varmasti siellä :)
- Juupas eipäs
Kyllä noita paikkoja kukin voi suositella ja haukkua niin paljon kun kerkiää. Kyllä liikkeen tatuoijat kaikki ovat ammattitaitoisia mutta myöskin ihmisiä. Ei se jälki ole huonona päivänä välttämättä yhtä laadukasta kuin muina ja kyllähän eroavaisuuksia löytyy. Mutta tämä on taas niitä et joku tykkää toisesta ja toinen toisesta. Käväset kiertelemässä ja kattelet niitä kuvia mitä ne on ottanu niistä valmiista töistä ja meet sinne minkä jälki näytti omaan silmään parhaalta.
- Anonyymi
Näistä tykkää nekin jotka pääsääntöisesti vihaa tatuointeja.
https://hauskimmat.fi/milta-kammottavat-tatuoinnit-nayttaisiva-tosielamassa-23-kammottavaa-kuvaa/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233203
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1982893Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1711911Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2581534- 1111305
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481201Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta461057- 1551031
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises33960- 43834