hei kaikki kertoisitteko minulle joitain vinkkejä tahtoisin pukeutuu tyylikkäästi mutta ei oikein löydy sellaisia vvaatteita mistää oisko neuvoja millaisia vaatteita ja hiustyyliä kannattas kjäyttää tahtoisin pukeutuu fruittarimaisesti!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Fruittari tyyli
80
20541
Vastaukset
- wEgwg
Siis sellanen perus sählynpelaajan monivärinen linnunpesätukka ja valkoiset lacoste pikkukengät? Sitten vielä akkamainen ääni ja liraus pissaa housuun ja eiku joraan Rihannan umbrellaa baariin.
Pukeudu niinku mies.
Fruittarityyli on niin kaukana tyylikkäästä kuin tyyli vain voi olla.- myöskin
sulloa puntit valkoisiin tennis sukkiin!
- jeejee
myöskin kirjoitti:
sulloa puntit valkoisiin tennis sukkiin!
Ja niitä merkkejä on mm. Lacoste, Paul Frank, Fred Perry, WESC.... listaa voisin jatkaa loputtomiin, mutta tossa "tärkeimät" myös HM vaatteet ovat suosittuja fruittareiden keskuudessa.
- hedelmä mies
Hiljaa! Wikipediassaki lukee että, "Fruittari/fruide on tyylikkääisti pukeutuva heteromies"!
- ja tämä on faktaa
hedelmä mies kirjoitti:
Hiljaa! Wikipediassaki lukee että, "Fruittari/fruide on tyylikkääisti pukeutuva heteromies"!
Fruittari tyyli on alunperin syntynyt sähjyä pelaavien homojen tavaksi tunnistaa toisensa...
- fruideboy69XD
ja tämä on faktaa kirjoitti:
Fruittari tyyli on alunperin syntynyt sähjyä pelaavien homojen tavaksi tunnistaa toisensa...
Moro et vissiin oo saanu?;)
- jo0nas
jotain perusvinkkejä:
kengät: kannattaa ottaa alussa varmat kokonaan samanväriset kengät, ilman suurempia värikuvioita. Valkoiset sopii esim. illan viettoihin hyvin, mutta turha niitä on loskakeleillä ulkona pitää. Kannattaa myös välttää isokokoisia kenkiä, ja sellasia tyyliin "skeittari" kenkiä, jotka yleensä ovat laivoja.
farkut: liian leveät lahkeet tai liian iso vyötärö ovat yleisimmät virheet. farkuissa kannattaa ostaa sopivista farkuista yksi koko pienemmät, koska ne venyvät huomattavan paljon pesussa ja käytössä. myöskää mitään pillifarkkuja ei kannata hankkia, ne näyttää hirveiltä, vaikka onkin nyt suht. suosittuja täällä puolella lätäkköä. liian tummat farkut valkoisten kenkien kanssa ei myöskää näytä fiksulta.
yläosa: vältä huppareita, itse en osaa käyttää edes collegeja. yksiväriset t-paidat ei näytä yleensä kovin hyvältä, jokin hillitty beach-kuvio tms. on illoissa ihan hyvä valinta. kannattaa myös katsoa kunnolla että ei tule ostettua liian isoa paitaa, paidan pitää olla suht. tiukka, että se näyttää fiksulta. kaulahuivit ei myöskään näytä enää hassulta t-paitojen kanssa, mutta jos ei ole kokemusta tai värisilmää niin kannattaa edetä varovasti niiden kanssa.
hiukset: hiustyylejä näkee parhaiten netissä surffailemalla, ja sieltä valkkaamalla sopivimman. lyhyet hiukset ovat aina helpoin valinta, ja pitkissä hiuksissa kannattaa muistaa parturilta pyytää tarpeeksi ohennusta! ja käydä myös hyvin väliajoin ne ohennuttamassa, jos tykkää pitkiä hiuksia pitää. äärilaitoja, eli koko musta tai koko blondi kannattaa harkita, väleillä olevat värit ovat yleensä parempia, hillityt 2 väriset ovat niitäkin parempia.
toivottavasti tästä oli jotain hyötyä!- entäs entäs
jos haluaa pukeutua tyylikkäämmin... esim. paulia pitää päällä mutta ei halua/ ei oikeasti ole fruittari. niin heti jos pistää vaikka paulia päälle niin kaikki sanovat fruittariksí... ei reilua minun mielestäni.
sama juttu emo asiasoissa... jos haluat hienot kengät, tykkään conversen allstarseista ja ostat sellaiset mutta et ole emo, kaikki kuitenkin sanovat sinua emoksi. ei reilua. :D
kirjoittaja itse on hankkimassa yhtä paul frankin t-paitaa ja omistaakin jo allstarit... onko hän sitten emofruittari???????? - koco
entäs entäs kirjoitti:
jos haluaa pukeutua tyylikkäämmin... esim. paulia pitää päällä mutta ei halua/ ei oikeasti ole fruittari. niin heti jos pistää vaikka paulia päälle niin kaikki sanovat fruittariksí... ei reilua minun mielestäni.
sama juttu emo asiasoissa... jos haluat hienot kengät, tykkään conversen allstarseista ja ostat sellaiset mutta et ole emo, kaikki kuitenkin sanovat sinua emoksi. ei reilua. :D
kirjoittaja itse on hankkimassa yhtä paul frankin t-paitaa ja omistaakin jo allstarit... onko hän sitten emofruittari????????No ei kaikki conversen käyttäjät välttämättä emoja oo, mut en kyl sanois et paul frankin paita ja converset nii hirveen hyvin yhtee sopis...
ootko ostaas sen paul frankin julius logo (sen apina jutskan) paidan vai jonku muun paul frankin paidan?)
ostat vaik sen paul franki paidan ja jotkuu valkoset pikkukengät vaik fred perryt. - tuotas noin
koco kirjoitti:
No ei kaikki conversen käyttäjät välttämättä emoja oo, mut en kyl sanois et paul frankin paita ja converset nii hirveen hyvin yhtee sopis...
ootko ostaas sen paul frankin julius logo (sen apina jutskan) paidan vai jonku muun paul frankin paidan?)
ostat vaik sen paul franki paidan ja jotkuu valkoset pikkukengät vaik fred perryt.en mä mikää fruittari ole enkä haluiskaa. kaikki fruittarit hirveit huntereit vaa ja esittäjii. luovuin frankin paidan hankinnasta sillä tajusin (onneksi) että se menisi jo yli omien rajojeni, sillä en halua/ en ole mikään fruittari. jos joksikin mua vois sanoa niin emoksi. eikä siksikään välttämättä...
- fruittari?
tuotas noin kirjoitti:
en mä mikää fruittari ole enkä haluiskaa. kaikki fruittarit hirveit huntereit vaa ja esittäjii. luovuin frankin paidan hankinnasta sillä tajusin (onneksi) että se menisi jo yli omien rajojeni, sillä en halua/ en ole mikään fruittari. jos joksikin mua vois sanoa niin emoksi. eikä siksikään välttämättä...
Itse olen ainakin mielestäni vähän fruittari enkä ymmärrä kun " haukutaan " fruittariksi? ;o siis sehän on tietynlainen tyylilaji siinä missä hevari, emo ja muut perus jannut.
Yleensä, jos joku tulee sanomaan jotain " fruide " yms. menee toisesta korvasta sisää ja toisesta ulos, mutta en mä sitä niin pahalla ole ottanut.
Fruittarit yhdistetään myös jostain syystä helposti homoihin, joka on jo niin ihmeellistä, että.
Itse ainakin olen hetero ja pysyn sellaisena, vaikka käyttäisinki ruudullista/raidallista paitaa, värikkäitä t-paitoja, lippiksiä ja laittaisin hiuksiin lakkaa.
Eikö naisten pitäisi justiin tykätä enemmän tälläisistä huollitelluista tyyleistä ja ihmisistä jotka pitävät yllä omaa hygieniaansa ja näyttävät siistiltä. Ei sillä, ettei esim. Hevarit pitäisi huolta hygieniastansa, mutta sen mitä olen nähnyt heillä on sellainen jumalattoman pitkä letti, joka laahaa anu saukkoa ja ei näytä "niin" puhtaalta, ainakaan minun silmääni.
" hu0h " - Fruide?
fruittari? kirjoitti:
Itse olen ainakin mielestäni vähän fruittari enkä ymmärrä kun " haukutaan " fruittariksi? ;o siis sehän on tietynlainen tyylilaji siinä missä hevari, emo ja muut perus jannut.
Yleensä, jos joku tulee sanomaan jotain " fruide " yms. menee toisesta korvasta sisää ja toisesta ulos, mutta en mä sitä niin pahalla ole ottanut.
Fruittarit yhdistetään myös jostain syystä helposti homoihin, joka on jo niin ihmeellistä, että.
Itse ainakin olen hetero ja pysyn sellaisena, vaikka käyttäisinki ruudullista/raidallista paitaa, värikkäitä t-paitoja, lippiksiä ja laittaisin hiuksiin lakkaa.
Eikö naisten pitäisi justiin tykätä enemmän tälläisistä huollitelluista tyyleistä ja ihmisistä jotka pitävät yllä omaa hygieniaansa ja näyttävät siistiltä. Ei sillä, ettei esim. Hevarit pitäisi huolta hygieniastansa, mutta sen mitä olen nähnyt heillä on sellainen jumalattoman pitkä letti, joka laahaa anu saukkoa ja ei näytä "niin" puhtaalta, ainakaan minun silmääni.
" hu0h "Itse olen myös fruittari, ajattelen TÄSMÄLLEEN samoin kuin sinä. Kuullut aika tarpeeks tota fruide juttu ja kyl ne naiset tuntuu ihan hyvin pitävän fruittareista :)
- Huopahoo
Fruide? kirjoitti:
Itse olen myös fruittari, ajattelen TÄSMÄLLEEN samoin kuin sinä. Kuullut aika tarpeeks tota fruide juttu ja kyl ne naiset tuntuu ihan hyvin pitävän fruittareista :)
Itse olen innokas heavy metallin kuuntelija ja olen ihan tarkoituksella fruittariksi pukeutuva, eikä siinä ole mitään outoa. Ei kukaan ole tullut haukkumaan homoksi, fruideksi tai wannabe hevariksi ja lisäksi mulla on tyttöystävä joka selvästi pitää ulkonäöstään huolehtivista pojista.
- Fruittari
fruittari? kirjoitti:
" hu0h "Moi joo khyl oon samaa mieltä sun kanssas! Tykkään laittaa hiuksia mutta heti ekana päivänä kun menin kouluun geeli hiuksissa luokkalainen kutsui "hemo fruittari" sitä en ymmärrä!
- sdsdsd
Huopahoo kirjoitti:
Itse olen innokas heavy metallin kuuntelija ja olen ihan tarkoituksella fruittariksi pukeutuva, eikä siinä ole mitään outoa. Ei kukaan ole tullut haukkumaan homoksi, fruideksi tai wannabe hevariksi ja lisäksi mulla on tyttöystävä joka selvästi pitää ulkonäöstään huolehtivista pojista.
Pukeudun fruittariks, jotta naisia riittäs ja näyttäsin "tyylikkäämmälle". Kuuntelen ainoastaan raskasta musaa ja sillee. Omistan kyllä raita-paitojenkin lisäks muutaman In Flames hupparin ja sillee. :D
- ¨fruittari(ko)
Fruittari kirjoitti:
Moi joo khyl oon samaa mieltä sun kanssas! Tykkään laittaa hiuksia mutta heti ekana päivänä kun menin kouluun geeli hiuksissa luokkalainen kutsui "hemo fruittari" sitä en ymmärrä!
no koulussa tulee välillä sanoo jotkut 8-9 luokkalaiset että vitu homo fruide . no sitä ei mun mielestä nin paljoa etelä suomes tapahu . mutta oulun seudul kyl , meijän koulus on muutama fruittari jotka ei kato yhtään sillee mitä vittua ! vaan se fruittari on niinku nää muutkin lajit hevari emo . paitsi että mun mielestäö paras versio mielipiteeni on siinä
- fruittari.....
Miltä sivuilta niitä hiustyylejä löytyy?
- Frrruuuuide
Itelläni on valkoiset farkut ei pillit mutta tiukat punainen vyö missä on hopeinen solki skate kengät puna valkoset ja keltainen t-paita (joskus punainen) missä on valkoista ja vähän mustaa. Ja pipo tai cappi. Ja laaja valikoima flanelleja
- Tuleva fruide
MOI! Tässä on jotain fruittareiden keskuudessa suosittuja vaatteita Wesc, Lacoste, Paul frank ja H&M vaatteet ovat myös suosittuja.
Hiukset: koko mustat tai blondit ovat hyvä valinta mutta kaikista kuumimmat ovat mustat joissa valkoista jossain kohdissa. Jä pistä pystyyn lakalla!
Paita: vältä mustia paitoja valkoiset tai pinkit paidat ovat in ja myös raitapaidat!
Farkut pillit tai jack&jones farkut huom. mutta ei liian isokokoisia!
Kengät: valkoiset lacosten kengät ovat suosittuja!
Ja käytä myös isoa vyötä ja hyvän tuoksuista hajuvettä!- WESC
aivan samaa mieltä tosta että tytöt pitää fruittareista aika paljon ainakin täällä tampereen suunnalla :D itse pidän wesciä,lacost,pf ja hm ja hiukset hienosti nii katseita saaa tytöiltä
- fdfffdfd
Jotkut pitävät minua fruittarinan, vaikka pukeudun vähä niitten tyyliin OMALLA tavallani.
- jokunyyppä
ja sitten vielä t-paita edestä vyön soljen kohdalta soljen taakse niin että solki näkyy kunnolla. muuten antaa paidan olla ihan normisti housujen päällä ;D
- kokemusta löytyy;)
tuota noista kengistä niin suosittelen mielummin monivärisiä nikejä kun valkosia lacosten kenkiä ne menee helposti likasiks ja eikä tytöt tykkää semmosist fruittareist jotka menee yli=)
- Kisakiree frude -95
ÄLKÄÄ ITKEKÖ RUMAT FRUITTARIT, OSTAKAA UUDET LACOSTET ISKÄN RAHOILLA. ps:Milla on kisakiree kans ;)
- jeejee
Lisää velii tänne
- dadaddadadad
joo o fruittarieille löytyy vaatteita kampin5kerros gallery kauppa,Hm ja carlingsista pilli farkut :p ja olen fruide
- fruide ;)))
Joo..Parhainta osviittaa saat kun meet IRC-galleriian ja etit yhteisön nimeltä "Fruittari" ja itekin oon siel kyl mut joo :D Sieltä näät ihan fruittareita niin niistä sit mallia vaan :DD
- asdfghjkl
Onks jengi oikeesti noin avutonta, et ei osaa ite aatella mikä näyttää hyvältä päällä ja mikä ei? Mitä varten täytyy matkia jotain tiettyä tyylisuuntaa ja näyttää sit samalta, ku kaikki kaverit miljoonat muut ihmiset. Pikkusen on meinaan dorkan näköstä, ku jossain sattuu näkeen jonkun hirveen possen ja kaikilla samanlaiset kledjut päällä! Hahahahhaa, pistää kyl väkisin hymyilyttään! :D Yhdistelkää vaatteita ja tyylisuuntia hillitysti ja hakekaa omaa tyyliä!
- fruidari
hei siis sun pitää hankkii valkoset lacosten kengät (ne on iha pakko olla!) ja sit
värikkäit paitoi esim WESC paulfrank fred perry ja sit ehottomasti lacosten nii ihanii pikeepaitoja! ja sit oikeet fruittarit ei oikeestan käytä kollareita joten semmoset voi heittää vaikka kellarin nurkkaan!!!!!11 sit vedät fledan blondiks (mustaki käy) ja sitten vahaa ja lakkaa!11 aina ku on mahollisuus korjaat sun fledaa koska se on nii naurettavan näköst ku jollain on hiukset ku jonai monday morning!!!!!11 sit ostat krokon tai calvinin hajuvesii (muute näin yhe sikahalvan laival 95e!!!111 mut en kehannu ostaa ku oli niin halpa) ja sit ettei haise hiki osta vaikka calvinin dödöä eikä mitään vitun axea!!!11 sit hankit semmoset jätti aurinkolasit esim diesel eikä mitää vitun markettilaseja!!1 eikä sit mitään vitun yksväristä tyyliä koska semmone on iha sika booringg!!!11 sun pitää käyttää ainaki kolmee eri värii mut ei liian monta ettet näytä iha pellelt! sit ostat paljon vaatteit koska jengi kyllästyy jos käytät samoi joka päiv!!1 siin oli meitsin ohjeeeett!!!1111 - golledo
Kyseinen tyyli ei ole ollut muotia pitkään aikaan, siirry nyt jo 2009 vuoteen ja jätä ne raitahupparit ja blondatut hiukset, ok?
- oman tien tallaaja
Noniin ihmiset,"fruidit". Ajatelkaa näin tahdotte olla erilaisia kuin muut mutta näyttäää coolilt?? Hankkia samoja klotsuja kuin toiset lajinne edustajat, miksi?
Eikös sillo oo kaikkein parhaimman näköinen kun ite on päättäny mist tykkää ja mitä haluu panna päälle ?
Itse en ole FrUiTTari enkä kyllä koskaan tulekkaan olemaan, tosin kyllä hienosti aivan omalla tavallani osaan pukeutua, tosin sitä ei varmaan mihinkää tyyliin voi sijoittaa silläh itse ainakin katon et se on rokkarin, skeittarin jos Vans:in valkoiset kengät lasketaan ni sit se osa fruidista muuten olen aivan omaa sorttiani.
Tässä fiksu neuvo: "ÄLkÄÄ KuLkeko MaSsAn MuKana"~Have nice day :P - as you
oman tien tallaaja kirjoitti:
Noniin ihmiset,"fruidit". Ajatelkaa näin tahdotte olla erilaisia kuin muut mutta näyttäää coolilt?? Hankkia samoja klotsuja kuin toiset lajinne edustajat, miksi?
Eikös sillo oo kaikkein parhaimman näköinen kun ite on päättäny mist tykkää ja mitä haluu panna päälle ?
Itse en ole FrUiTTari enkä kyllä koskaan tulekkaan olemaan, tosin kyllä hienosti aivan omalla tavallani osaan pukeutua, tosin sitä ei varmaan mihinkää tyyliin voi sijoittaa silläh itse ainakin katon et se on rokkarin, skeittarin jos Vans:in valkoiset kengät lasketaan ni sit se osa fruidista muuten olen aivan omaa sorttiani.
Tässä fiksu neuvo: "ÄLkÄÄ KuLkeko MaSsAn MuKana"~Have nice day :POma pukeutuminen kannattaa aloittaa ehkä jostain itselleen sopivasta tyylistä ja siitä alkaa muokkaamaan ja yhdistelemään. Niinhän se on, että vain kuolleet kalat ui virran mukana, mutta fruittari tyylistä on helppo lähteä liikkeelle. Ja eivät kaikki fruittarit pukeudu samalla tavalla. Niin, ja itse en ole fruittari, vaan ennemminkin metroseksusaali.
- asdmanasdasd
Kun minä olin nuori, tytöt ja pojat saivat vasta harjoittaa haureutta 18-vuotiaana, ja kaikilla oli samettihousut ja paita housuissa ja keskijakaus tietysti.
- hedelmä mies
vaalean vihreät pillifarkut, tukka hyvin pystyyn, edestä sillee jännästi ei pystyy ja semmone hiusnauha(vihreä tai keltainen mieluiten), valkoset Lacosten tarrakengät ja joku hieno sinine tai vaaleenpunane pikeepaita ja ei ku menox
- huoh..
Alkaa oikeesti vtuttaa ku ostin kerran Lacosten tarrakengät. (mtn muuta fruide kamaa mulla) Seuraavana päivänä koulussa joka 5 vastaantulija: ''FRUIDE LOLOLO ROFLCOPTER''
Tekeekö tuo minusta fruittarin? Eikö enää saa ostaa sellaisia kenkiä kuin haluaa? - antifruideukko59234
huoh.. kirjoitti:
Alkaa oikeesti vtuttaa ku ostin kerran Lacosten tarrakengät. (mtn muuta fruide kamaa mulla) Seuraavana päivänä koulussa joka 5 vastaantulija: ''FRUIDE LOLOLO ROFLCOPTER''
Tekeekö tuo minusta fruittarin? Eikö enää saa ostaa sellaisia kenkiä kuin haluaa?Vastaukset kysymyksiisi:
Tekeekö tuo minusta fruittarin? - Kyllä
Eikö enää saa ostaa sellaisia kenkiä kuin haluaa? - Saa toki, mutta seuraukset pitää kestää - fffffafaf
antifruideukko59234 kirjoitti:
Vastaukset kysymyksiisi:
Tekeekö tuo minusta fruittarin? - Kyllä
Eikö enää saa ostaa sellaisia kenkiä kuin haluaa? - Saa toki, mutta seuraukset pitää kestääKovin on lapsellista. Onko oikeasti väliä millaset vaatteet on kuhan on siistit ja istuu hyvin ?
Enemmän mua säälittää ihmiset jotka on jotain hevarityylisiä, pitkä rasvanen letti keskipääjakauksella sivulle liipattuna.. aina samat haalistuneet farkut ja perseestä roikkuu parimetriä kettinkiä.. Fruide ? No se menee vielä ja on ihan ok asiallisen näköistä.
Miettikää jatkossa kun astutte työelämään, minkä kuvan pelkät vaatteet teistä antaa ? Itse en todellakaan palkkaisi ketään hevaria joka näyttää elämäänsä kyllästyneeltä ja vetäytyy omaan maailmaansa.
Fruidet useemmiten ulospäinsuuntautuvia ihmisiä, tyyli on ulkoisesti huoliteltu ja näyttävät ulkoiselta olemukselta useimmiten hyvin reippailta. - tupla-v
fffffafaf kirjoitti:
Kovin on lapsellista. Onko oikeasti väliä millaset vaatteet on kuhan on siistit ja istuu hyvin ?
Enemmän mua säälittää ihmiset jotka on jotain hevarityylisiä, pitkä rasvanen letti keskipääjakauksella sivulle liipattuna.. aina samat haalistuneet farkut ja perseestä roikkuu parimetriä kettinkiä.. Fruide ? No se menee vielä ja on ihan ok asiallisen näköistä.
Miettikää jatkossa kun astutte työelämään, minkä kuvan pelkät vaatteet teistä antaa ? Itse en todellakaan palkkaisi ketään hevaria joka näyttää elämäänsä kyllästyneeltä ja vetäytyy omaan maailmaansa.
Fruidet useemmiten ulospäinsuuntautuvia ihmisiä, tyyli on ulkoisesti huoliteltu ja näyttävät ulkoiselta olemukselta useimmiten hyvin reippailta.Näinpä, toisaalta ultimaalinen huolittelu voi antaa kuvan että ei sovi "käytännön" hommiin helposti. Nämä ovat vain assosiaatioita, mutta kylläkin vahvoja. Lävistykset, tatuoinnit yms. näkyvillä paikoilla vaikeuttavat usein työpaikan saantia.
Mutta tärkeintä on SIISTEYS, niin hiuksissa kuin vaatteissa. Mutta kyllä itse tosiaan fruittarin helpommin palkkaisin kuin hevarin.
- fruittis
Merkkejä on paljon ja erinalisia kuten Wesc, Paul Frank ja Lacoste. Voihan fruittarit pukeutua Jack&Jonessiin ja H&M vaatteisiin, kukaan ei estä ja silti näyttää tyylikkäältä. Tietenkin osa fruittareista sitten näyttää vähän homoilta sillä ovat laittaneet liikaa hieman tyttömäisiä vaatteita. Mutta kuitenkin fruittarit ovat heteroja ja en tiedä miksi ne sekotetaan homoihin. Villatakit ja laukut sopivat mainiosti fruittareille. Erityisesti suosittelen samaa tyyliä olevia vaatteita ja samaa väriä eli pukeudu tyylikkäästi. Nyt kauppaan siitä ja ostelemaan merkkivaatteita vaikkapa Jim & Jill:iin tai Jack&Jones:siin. Suoralippiksiäkin fruittareiden keskuudessa käytetään ja hiuksiin vaan geeliä tai lakkaa ja kivaks ne. Osa fruittareista käyttää myös puuteria, mutta harva.
- d44444444
Ääni ei tarvi olla aivan päin vittuu. Puhut vaan normaalisti, siinä se. Jos haluat olla 110% fruittari nii sit kohdista ääni oikein vaikka katsomalla Youtubesta Fruittarit videoita kuten Fruittarit 2 -Karin extreme makeover, ne on super hauskoi! muutne btw. Stockmannilta saa kans fruittari vaatteita. Tietysti merkkivaatteet maksaa ja tällee. Köyhät fruittarit pukeutuu h&m kuteisii.
- vihaanysineljafruids
En viitti ees kommentoida tätä hedelmäkakku-asiaa, mutta väität, että vaatteet eivät voi olla tyylikkäitä jos ne eivät ole merkkivalmistajien tekemiä tai jos rinnassa ei lue kengänkokoisin kirjaimin WESC!!
Hohhoh, no eipä oo multa pois tollaset junnut kenelle se hintalappu tekee hienon vaatteen.. - vihaanysineljafruids
vihaanysineljafruids kirjoitti:
En viitti ees kommentoida tätä hedelmäkakku-asiaa, mutta väität, että vaatteet eivät voi olla tyylikkäitä jos ne eivät ole merkkivalmistajien tekemiä tai jos rinnassa ei lue kengänkokoisin kirjaimin WESC!!
Hohhoh, no eipä oo multa pois tollaset junnut kenelle se hintalappu tekee hienon vaatteen..tämä viesti siis tuolle nimimerkille fruittis
- alanmiäs!!!11111
vihaanysineljafruids kirjoitti:
tämä viesti siis tuolle nimimerkille fruittis
Tässä vinkkejä Fruittariksi (Fruide) haluavalle! Olkaa hyvä.
- Kengät - Viti puhtaan valkoiset ihan sama mikä merkki kunhan on valkoiset. Nauhat sillein että on vain PIENI rusetti oikeassa/vasemmassa reunassa.
- Hiustyyli, http://hairstyleschat.com/wp-content/uploads/2009/05/modern-hairstyles.jpg ja noiden hiuksien kanssa järjettömän kokoiset Pilotti lasit sopivat todella fruittarimaisesti yhteen!
- Alaosa, 3 erityyliä: Ruudulliset shortsit jotka menevät HIEMAN yli polven. Tummansiniset sopivan kokoiset, ei liian leveät/paksut eikä myöskään lähes pilli farkutkaan. Nämä sillein että menevät kenkien ''läpän'' alle se farkkujen etuosa, juu nou. Sitten 3 tyyli joka sopii kesällä hyvin. Samat tumman siniset farkut SIISTISTI käärittynä HIEMAN alle polven, niin että se fruittari pohje näkyy somasti.
- Yläosa, yleensä semmoinen tumman vihreä/toki muutkin sopivat värit) T-paita joka menee n. taskujen alaosaan asti, pientä mietoa kuviota pitää olla t- paidassa, joku teksti ja pieni kuva esim. Toinen tapa Jack & Jonesin siisti violetti/valkoinen huppari jossa on vetoketju, tämä vetoketju n. puoleen väliin asti, näkyy se soma t-paitakin sieltä.
- ''Keskiosa'', VALKOINEN vyö, jossa voi olla mustaa tekstiä (esim. Björn Bjork teksti mustalla) tai sitten vain viti valkoinen. Solki pitää olla! Mielellään suorakulmainen metallin värinen. Sitten siihen soljen/vyön alle T-paita silleen vain vähäsen, että muu osa menee housujen päälle, mutta soljen PITÄÄ näkyä!!
- Sitten timantti korvakoru OIKEASSA korvassa!
- Ja sitten bokserit, jossa on semmoinen hieno Tommy Hilfiger 'resori', tämän pitää tulla housujen yläpuolelle!
- Niin ja sitten VALKOISET sukat!
Eiköhän siinä ole kaikki, kiitos. - fruittiss
alanmiäs!!!11111 kirjoitti:
- Kengät - Viti puhtaan valkoiset ihan sama mikä merkki kunhan on valkoiset. Nauhat sillein että on vain PIENI rusetti oikeassa/vasemmassa reunassa.
- Hiustyyli, http://hairstyleschat.com/wp-content/uploads/2009/05/modern-hairstyles.jpg ja noiden hiuksien kanssa järjettömän kokoiset Pilotti lasit sopivat todella fruittarimaisesti yhteen!
- Alaosa, 3 erityyliä: Ruudulliset shortsit jotka menevät HIEMAN yli polven. Tummansiniset sopivan kokoiset, ei liian leveät/paksut eikä myöskään lähes pilli farkutkaan. Nämä sillein että menevät kenkien ''läpän'' alle se farkkujen etuosa, juu nou. Sitten 3 tyyli joka sopii kesällä hyvin. Samat tumman siniset farkut SIISTISTI käärittynä HIEMAN alle polven, niin että se fruittari pohje näkyy somasti.
- Yläosa, yleensä semmoinen tumman vihreä/toki muutkin sopivat värit) T-paita joka menee n. taskujen alaosaan asti, pientä mietoa kuviota pitää olla t- paidassa, joku teksti ja pieni kuva esim. Toinen tapa Jack & Jonesin siisti violetti/valkoinen huppari jossa on vetoketju, tämä vetoketju n. puoleen väliin asti, näkyy se soma t-paitakin sieltä.
- ''Keskiosa'', VALKOINEN vyö, jossa voi olla mustaa tekstiä (esim. Björn Bjork teksti mustalla) tai sitten vain viti valkoinen. Solki pitää olla! Mielellään suorakulmainen metallin värinen. Sitten siihen soljen/vyön alle T-paita silleen vain vähäsen, että muu osa menee housujen päälle, mutta soljen PITÄÄ näkyä!!
- Ja sitten bokserit, jossa on semmoinen hieno Tommy Hilfiger 'resori', tämän pitää tulla housujen yläpuolelle!
Eiköhän siinä ole kaikki, kiitos.Fruittarit eivät saa ikinä pitää piloottilaseja, muista se! Tämmöset päähän http://1.bp.blogspot.com/_iyxs-Ck_rtM/SgQLwdn5jeI/AAAAAAAAAB4/RQiIHd56v8s/s320/Punaset aurinkolasit.bmp ja menoksi!
- tää on
alanmiäs!!!11111 kirjoitti:
Eiköhän siinä ole kaikki, kiitos.wanha keskustelu mut siis j0ka nykyään fruideille kuuluu myös pieni takapiiska ! p0rukka on unohtanut sen ! sis ei mikää cauhee 30 cm mut sellanen ihQ sopivan pitune
- valtsQfruiD galtsust
No nii täs ois vähä vinkkei!!!!!!11
Kengät: Valkoset Lacostet on aivan pakolliset!!!!!!!11 Jotku varreliset tennarit on myös hienoja, mul on esim. sellaset kultaset niket!!!!!111 Ja tiestysti Fred Perrynki kengät on tosi siistejj!!!!!!!!!!!!1111
Housut: Voin täs heti alkuu taas muistuttaah et fruittarit EI käytä mitää collareita!!!!!11 Farkut vaa reippaasti jalkaa, mut kyl jotq chinotki on iha jepA... Ja farkut voi olla melkein minkä väriset vaan, itse omistan harmaat, normi siniset, valkoset ja punaset.. Ja pitää olla pillit!!!11 Ja EI sit mitää punttei, ne on nii nolo näköset!!!!11
Vyö: GUESSin vyöt on tosi mageita, ja jotkut Levixen... Ja paitaa voi pitää sillee et on vaa housujen sisäs vyön soljen kohalt tai kokonaa housuis niiq söpöllä gallerista.. Miten nyt tykkää....
Paita: Ei t-paidan oo pakko olla kallis!!!!11 mutta kyllä ne kalliitki on hienoja esim. WESCin t-paidat!!!!111 Jack&Jones on kans tosi suosittu ja sitä mulki on aika paljon, suosittelen(Y) Ja huppari, valkone, harmaa tajj musta vetoketjulline 1 värine on hieno, ja kokonaa vetoketju auki sillee et t-paita näkyy.. Ja tietenki WESCin hupparit on tosis siistejj, hienoimpii on ne jois lukee sillee iha normisti txt vasemmalt oikeelle
Ja sit jotai hyvää tuoxuu vaik CK tai Lacoste tai Puma.. ja saa sit käyttää iha reilusti!!!!!11 Ja dödöis samat merkit on hyvii eikä mitää axee joka haisee lehmälannalle...-.-'
Ja valtsQfruiD kuittaa!!!11- puu-tteessa
saako näiltä "fruittareilta" bepaa?
- NiGoFruiDe
ite kans oon suuntautunu toho fruittari tyylii mut isona ongelmana on se että kaikki paidat erityisesti hupparit on tosi isoja niin näyttää kyllä aika tyhmältä kun pillifarkut jalassa ja läskihuppari.. ennen tykkäsin pitää vähän isompikokoisia paitoja mutta nyt tarttis niitä pienempiä ja rahaa ei todellakaan ole :/ muutenkin oon kyl tosi pätkä et pitää olla sitä pienintä kokoa mitä kaupasta löytyy :S
- valtsQfruiD
pyydä mummoos tai äitiis pienentää niit sun vaatteit:)
- tyylix
Et ole fruittari mutta haluat olla hmm. Kaikkein pahimpia on ne wannabe fruittarit jotka luulevat pukeutuvansa tyylikkäästi mutta oikeasti ovat iha hirveännäköisiä :D Varo ettei susta tule samaa. Parhaaseen lopputulokseen päädyt kun menet itse kauppaan ja poimit itselle mieluisimmat vaatteet sovitettavaksi ja löydät sillä oman tyylisi. Yksinkertaista, eikö?
- pdtuotanto
Parasta päälle
http://www.youtube.com/watch?v=OnGrqkY8i6U&hd=1 - ghdhdhdghdghdhdjss
haluisin tietää et miten ne hiukset saa sillee hienosti niiku fruideil???
- fruide-
no ensin ne pitää leikkaa kerroksittai ja aika lyhyeks ja sit vahalla, muotovaahdolla, lakalla tai geelillä pystyyn =D
- denee
ite käytän aika paljo vahaa , mut mite hiukset sais pystyy sillee siististi ettei ne näyttäis iha ku olis just heränny ?
- aitoa paskaa!!!
Tuo on merkkivate juttu on kyl ihan turha ja samoin tuo lacosten kengät. Iteltä löytyy yks pari saksasta tilatut lacosten kengät jotka kyllä oli aivan ylihintaset "aitoa ranskalaista käsityötä suoraan singaporesta" Adidas superstareja ei ole voittanutta. Kävelkää niillä ohuilla lacoste popoilla 20 asteen pakkasessa mitkä on suumiteltu marseilin kaduille niin kyllä tulee superstareja ikävä. Superstareilla voi kyntää sohjossa lacosteilla ei kun ne on heti märät.
Ite en näe mitään järkeä maksaa aivan älytöntä hintaa pelkästä merkistä ja laatu on mitä on ja ite tuote on tehty jossain halpamaassa (intia indoneesia singapore taiwan jne jne.) niin onko ne sit aitoa?? Siinä lacosten periät ottaa suoraan 60e itelle pelkästä merkistä tekijä saa ehkä 1e, tehdas 2e ja loput on materiaalit, veroja, tuontia yms.
p.s. Voitte vapaasti haukkua köyhäks jos se teille tuo mielihyvää mut ei Jorma Ollilakaan omista Lamborghinia... - fruittari?
Olen itse myös hieman fruittari tyyppinen henkilö, mutta aika maltillinen enkä todellakaan sidoksissa mihinkään merkkivaatteisiin. Mutta nyt minua kiinnostaa eniten kengät. Millaisia kenkiä fruittarit pitävät ? Voisitteko linkata niitä tähän ? Eivät välttämättä tarvitse olla merkkikenkiä, mutta kyllä ne voivat olla niitäkin. Kesäisin muutama fruittarikaverini pitävät kangaskenkiä; voisitteko antaa vinkkejä esim. minkä tyyppisiä/värisiä niiden pitäisi olla. Lisäksi sitten pitäisi olla toiset kengät talvikäyttöön. Kiitos jo etukäteen tiedoistanne :D
- ...
Luulisi tuolta löytyvän fruittarille kenkiä:
http://www.touchdandre.fi/fi/photo.html - Poni talleilija
WWW.ratsastus kuteet.fi kantsii kattoo
- HUOH !!!
Mua ainaki kiinnostaa, et jos on ihmisii jotka ei pidä fruttareist tai ei halua olla fruittareita, nii MITÄ VITTUA ne tulee haastaan riitaa tänne fruittareitten keskustelu palstalle ????? Mitä se on teiltä pois jos joku haluaa olla fruittari ???? Jos jotkut haluaa olla fruittareita nii antakaa niitten olla ja olkaa ite mitä ootte !!! HUOH !!!!
- fruittari(ko) ?
Ps. Ite en oo fruittari mut tykkään silti pukeutua muodikkaasti.
- ...
Vanha keskustelu mut puutunpa silti...
On oikeasti tosi outoo miten ennakkoluulosii ihmiset on vaatteiden suhteen.
Ei vittu mitkään Lacosten kengät tee susta fruittaria. En voi uskoa, että jos ihmiset pukeutuvat fruittari tyylisiksi niin ne on heti yhdistettävissä homoihin esm pillien takia?! Mitä järkeä? Mistä lähtien vaatteet määräävät ihmisen seksuaalisen suuntautumisen?
Ja sitten toi et jos pukeutuu fruittari maiseksi niin ei välttämättä ole fruittari. En ole fruittari enkä koskaan tule olemaan, mutta ainakin näistä keskusteluista päätellen fruittari on enemmän kun pelkkä pukeutumis tyyli.
Pukeutukaa ihmiset miten haluatte. Ei kannata välittää miksi sinut leimataan vaatteittesi takia. Pukeudu vaatteisiin jotka tuntuvat oikealta äläkä välitä mitä muut sinusta ajattelevat! - foaenjlkf
on eri asia pukeutua muodikkaasti ja pukeutua kuin fruittarit. fruittarit eivät ole homoja. se on vain yksi tyyli. itse pukeuduin fruittarimaisesti silloin kun olin menossa ylä astellee, ja tämä fruittari lookki kesti jouluun saakka, kunnes älysin että olen emo, sen jälkeen 8 luokalla sanoin "emot on noloja teinejä, olen scene". yhdeksännellä luokalla älysin kuinka säälittävä olin ja rupesin pukeutumaan "normaalisti" ja silti hieman tyylikkäästi. nytten olen menossa lukion abivuodelle ja taakse päin katson ja häpeän itseäni, miten olen aina pukeutunut, silti olen ylpeä siitä, että uskalsin pukeutua niin. iha rohkeesti vaa kaikkee kokeilemaan mm anaaliseksiä
- fruidepoju
Mul on sama juttu: seiskan alussa pukeuduin kuin nuoret yleensä pukeutus, ehkä jouluna tajusin et oon enemmä emo ku mikää hoppari. Syrjäydyin kaikist piireist, aloin liikkuu nössöemojen kans, pian kuitenki tajusin et ne on noloi. ni sit aloin päätin et alan pukeutuu tyylikkäästi ja must tuli fruittari
- ...
No pelkillä pilleillä ja converseillaki on jo "pikkufruittis"
- aggsg
Ei lähellekkään. Jos ostaa pillit ja Converset jotka muuten on enemmän emoa ei ole fruittari lähellekään. Fruittarit käyttävät kaikki rahansa vaatteisiin ja monet ihmiset jotka eivät ole fruideja pukeutuvat pilleihin ja converseihin ...
- pulijeesus
mää kulen aina munasillaan
- EricAmarillo
Joo totta muuten, että pillejä punasia farkkuja ja converseja voi pitää ihan taviksetki, eli ne jotka eivät pidä fruittareista (siis pojat)
- fruideeeeee
Fruittareilla ei oo puntteja sukissa, koska oikeilla fruittareilla on pillit farkut! Eikä mitään noloja hyppyreitä niin ku junteilla, joku justin bieber miksaus.
- Tupla-v
Pillit alkaa olla out, ei niitä kohta moni käytä. Ja hyppyrillä ei oo mtn tekemistä jonkun biberin kanssa.
- fdsdfasdfadfsasdfa
Entä jos on muuten siististi pukeutuva ja naama kunnos sekä käy suihkus aamuin illoin, niin miksi silti se fruittari vie voiton?
- Tupla-v
Ehkä tyylisi on tylsä?
- Lu-lou
kannattaa tsekkaa www.fassta.com .
- Hoppari>_<
Älä rupee wannabe fruideks
- Hmm.....
Fruittari on vähän niinkuin kiistanalainen onko se tyyli vai tapa. Itse käytä pillejäfarkkuja ja muutenkin olen joskus joidenkin mieleestä fruittarimainen, mutta en ole fruittari. Pillifarkut on yleistynyt suomessa pojilla todella paljon ja niitä näkee jo skeittareillakin joilta olettaisi lökäreitä.
- fruittarit=fags
ei vittu työ fruittarit ootte hinttejä :D
- Fromsweden
Porukka dissaaa vaa hyvin pukeutuviii ihmisii ku ei osaa itte pukeutuu ku aina nuo likase bändipaidat ja heviletit yms kuteet niskassa:DDD jos joku kysyy täälläki jotai tuo vittuilu vois suosiolla jäähä omaan päähä ite tykkään siisteist vaatteista ja nii naisetki so shut up haters...:) lacoste on hyvä ja onha näitä
^^ - chaoscuntie
just... pukeutukaa vaa niinku ite tykkäätte, mut kokeilkaas hipsterimäistä tyyliä, ei teidä hipstereitä tarvi olla, mut pikkuse voisitte
lisätä indievivahdetta teidä tyylii nii saatte viel enemmä tyttöje katseita :-) good luck! - SeLyhyt
Hahaha! Taas asia, jossa pojat ovat jäljessä ^•^! Mun mielestä, jos on ruma tyyppi (hiukset likaiset ja takussa, keltaiset hampaat, tyyppi haisee ja pari(kymmentä) kiloa liikaa painoa) ja on joku nolo ja ärsyttävä ni jos sellane pukeutuu hyvin ni se näyttää pilalle lellityltä kakaralta. Jote jos o sellane ni ei kannata pukeutuu tyylikkäästi!
- SeLyhyt
Ja ne jotka vastustaa fruittareita: jos tytöt saa laittautuu, ni miks pojat ei, teitähän varten me laittaudutaan, tehkää samoin.
- Meloninkuoripipo
Fruittarityyli? Siis kasvissyöjä, joka syö vain hedelmiä? Biojäteastoista löytää ilmaisia pukineita, kaupan hedelmäosastolta vähän siistimpiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417