Hiusten myynti peruukkiin?

pitkät hiukset

Missä pääkaupunkiseudulla voi myydä pitkät hiuksensa peruukkien raaka-aineeksi. Ei haluaisi heittää pitkiä kauniita hiuksia hukkaankaan, kun niistä voi vielä olla jollekin muulle iloa. Jos jollain on tietoa parturi-kampaamoista, joissa niin voi tehdä, olisin kiitollinen tiedosta. Ja mitähän hiuksista maksetaan?

18

14980

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuhunkin

      Minkä pituiset ja väriset?

      • pitkät hiukset

        varmaan noin 40 cm olis lähdössä pois. Ovat värjäämättömät.


      • malliin?

      • muuhunkin
        pitkät hiukset kirjoitti:

        varmaan noin 40 cm olis lähdössä pois. Ovat värjäämättömät.

        pituus ja väri sopisi, haluaisin ostaa.


      • pitkät hiukset
        muuhunkin kirjoitti:

        pituus ja väri sopisi, haluaisin ostaa.

        Ja paljonko maksaisit?


      • muuhunkin
        pitkät hiukset kirjoitti:

        Ja paljonko maksaisit?

        Sellaiseen askartelupunontaan. Olen käyttänyt keinokuitua, mutta aito hius olisi parempi. Kymmenissä euroissa liikutaan.


      • laura
        muuhunkin kirjoitti:

        Sellaiseen askartelupunontaan. Olen käyttänyt keinokuitua, mutta aito hius olisi parempi. Kymmenissä euroissa liikutaan.

        Täällä oisi tukkaa myytävänä noin 20-25centtiä? Kiinnostaako?

        -Laura


      • Thyia
        muuhunkin kirjoitti:

        pituus ja väri sopisi, haluaisin ostaa.

        Hei!
        Leikkasin omat pitkät hiukset pois, mutta kävi pieni vahinko, hiukset ovat sotkuset, ku koirat vähän kävi leikkimässä niitten kanssa? onko sellaisilla silloin viellä tarve vai voiko ne heittää samantien pois? Hiukset ovat paksut ja niit¨ä on paljon. Pituus olakapäistä alaselkään.


    • **Barbie**

      Kysele Helsingissä kampaamotutkuista esim. Kenune ja Dimora. Aidoista peruukeista on aina kova kysyntä. Olettaisn että ne maksaa kohtuu korvauksia!

      • INTIA

        tuskin Keune tai dimora ostaa suomalaista hiusta, Intialainen ja Kiina-Korealainen hius on vahvempaa, joka kestää värjäämiset muut käsittelyt paremmin, ja siellä naiset myy ne tosi halvalla, köyhiä kun ovat.


    • Laura

      Mulla olisi tollanen 25senttiä tukkaa myytävänä,perjantaina leikattiin ja pompupalla on tuolla kirjahyllyssä.oisitko kiinnostunut ostamaan?

      • 4+2

        Ei kiitos, suomalainen hius ei edes sovi peruukkeihin kun on niin ohutta. :)
        Muuten ehkä jos on käsittelemättömät hiukset, eli ei koskaan värjätty tai sävytetty, ei edes raidoitettu.


      • muuhunkin

        Laita "torille" myyntiin. Otan yhteyttä.


      • Jennih80

        Moikka, onko hiukset vielä myynnissä?


      • jebou31

        moikka, onko hiukset vielä myynnissä?


    • juree20

      Hei minulla olisi noin 15-20cm hiusta myytävänä, aasialaissyntinen olen jotenka hius olisi vahvaa ja paksua! väri: tummanruskea! leikattu 2 viikkoa sitten pompulalla kiinni.

    • paksuhius

      Moi!
      Mulla ois 20-25cm paksua hiusta ponnarilla myytävänä. En viittis roskiin heittää

    • Anonyymi

      Hei!
      Leikkasin tummanruskeat hiukset ja voisin myydä ne.

      Hiukset on puhtaat ja todella hyvässä kunnossa. 45cm pitkät ja nippu painaa 150g

      Olisiko joku kiinnostunut ostamaan?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe