Peurunka

Kysyn

Hei! Olemme menossa huhtikuun alussa Peurunkaan Laukaaseen;kuka kertoo minkalainen paikka, onko iltamenoja, kylpyläpuoli, minkä ikäistä porukkaa käy kysyisessä paikassa?

5

3703

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kys paikasta

      Itse yritin sähköpostiyhteydenottoa kerran enkä saanut koskaan vastausta, samoin tein huonevaraustiedustelun eikä siihenkään mitään... Aika hiljaasta on sen suhteen.

    • CrystalCinnamon

      Asuin Laukaassa monta vuotta. Peurungassa on myös tullut käytyä. Valitettavasti en muista paikasta paljoa, kun siitä on niin kauan kun olen viimeksi siellä käynyt. Sen kuitenkin muistan, että tykkäsin paikasta kovasti. Kannattaa mennä, ehdottomasti.

      • mesta

        asun laukaassa ja käyn viikoittain uimassa. Sehän on veteraanien ja iäkkäämpien kuntoutus paikka. Iltamenot lähinnä tanssi orkestereita eikä kovin julkkiksia, vanhoja yhtyeitä. Hemmottelualtaalle pääsee ajoittain jos siellä ei ryhmiä tai kuntoutusta, ei siis mihin aikaan itselle käy. Jos lapsia niin lasten allas kyllä surkea lätäkkö. Hyppymahdollisuuksia ei ole, koska jokiradassavain uidaan ja sekin matala. Muutama noin 6-8 hierontapistettä. Ei kovin virikkeellinen paikka, eikä niinkuin kylpylät että sais ottaa drinkkejä tai muuta altaalla. Minä ainakin kyllästyisin jo päivässä.


      • höyrysaunassa
        mesta kirjoitti:

        asun laukaassa ja käyn viikoittain uimassa. Sehän on veteraanien ja iäkkäämpien kuntoutus paikka. Iltamenot lähinnä tanssi orkestereita eikä kovin julkkiksia, vanhoja yhtyeitä. Hemmottelualtaalle pääsee ajoittain jos siellä ei ryhmiä tai kuntoutusta, ei siis mihin aikaan itselle käy. Jos lapsia niin lasten allas kyllä surkea lätäkkö. Hyppymahdollisuuksia ei ole, koska jokiradassavain uidaan ja sekin matala. Muutama noin 6-8 hierontapistettä. Ei kovin virikkeellinen paikka, eikä niinkuin kylpylät että sais ottaa drinkkejä tai muuta altaalla. Minä ainakin kyllästyisin jo päivässä.

        hei! onko siellä yhteis höyrysauna? ja käyköä siellä nuoria naisia paljonkin?


    • ...

      Hei!

      Oltiin lasten kanssa Peurungan kylpylässä helmikuussa ja todella tyytyväisiä paikkaan! Kylpylä on tosiaan enemmän sellainen kuntoutukseen tarkoitettu ja työporukoita siellä näytti olevan, eli en ehkä romanttiselle kahdenkeskiselle lomalle sinne lähtisi, mutta tällaiseen perhelomailuun se oli varsin mainio paikka.

      Ruokailu hoitui noutopöydästä (lounas ja päivällinen suhteellisen kallis), tai iltaisin oli Ala carte-ravintola auki, jossa ruoka oli loistavaa! Lisäksi oli vielä joku pihvipaikka, joka jäi meiltä kokeilematta.

      Allasosasto täytti ainakin meidän muksujen odotukset, porealtaaseen pääsi aina kun halusi, mutta ehkei juuri sille viikonlopulle ollut varauksia terapia-altaaseen (=poreallas). Hotellin aulassa oli hyvä leikkihuone, jos sellaiselle on tarvetta. Henkilökunta oli ystävällistä ja kaikesta näki, että he olivat tottuneet vastaamaan monenlaisten vierailijoiden erityistarpeisiin.

      Joku bändi siellä näytti olevan joka ilta ainakin hiihtoloma-aikaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe