Hei! Olemme menossa huhtikuun alussa Peurunkaan Laukaaseen;kuka kertoo minkalainen paikka, onko iltamenoja, kylpyläpuoli, minkä ikäistä porukkaa käy kysyisessä paikassa?
Peurunka
5
3787
Vastaukset
- kys paikasta
Itse yritin sähköpostiyhteydenottoa kerran enkä saanut koskaan vastausta, samoin tein huonevaraustiedustelun eikä siihenkään mitään... Aika hiljaasta on sen suhteen.
- CrystalCinnamon
Asuin Laukaassa monta vuotta. Peurungassa on myös tullut käytyä. Valitettavasti en muista paikasta paljoa, kun siitä on niin kauan kun olen viimeksi siellä käynyt. Sen kuitenkin muistan, että tykkäsin paikasta kovasti. Kannattaa mennä, ehdottomasti.
- mesta
asun laukaassa ja käyn viikoittain uimassa. Sehän on veteraanien ja iäkkäämpien kuntoutus paikka. Iltamenot lähinnä tanssi orkestereita eikä kovin julkkiksia, vanhoja yhtyeitä. Hemmottelualtaalle pääsee ajoittain jos siellä ei ryhmiä tai kuntoutusta, ei siis mihin aikaan itselle käy. Jos lapsia niin lasten allas kyllä surkea lätäkkö. Hyppymahdollisuuksia ei ole, koska jokiradassavain uidaan ja sekin matala. Muutama noin 6-8 hierontapistettä. Ei kovin virikkeellinen paikka, eikä niinkuin kylpylät että sais ottaa drinkkejä tai muuta altaalla. Minä ainakin kyllästyisin jo päivässä.
- höyrysaunassa
mesta kirjoitti:
asun laukaassa ja käyn viikoittain uimassa. Sehän on veteraanien ja iäkkäämpien kuntoutus paikka. Iltamenot lähinnä tanssi orkestereita eikä kovin julkkiksia, vanhoja yhtyeitä. Hemmottelualtaalle pääsee ajoittain jos siellä ei ryhmiä tai kuntoutusta, ei siis mihin aikaan itselle käy. Jos lapsia niin lasten allas kyllä surkea lätäkkö. Hyppymahdollisuuksia ei ole, koska jokiradassavain uidaan ja sekin matala. Muutama noin 6-8 hierontapistettä. Ei kovin virikkeellinen paikka, eikä niinkuin kylpylät että sais ottaa drinkkejä tai muuta altaalla. Minä ainakin kyllästyisin jo päivässä.
hei! onko siellä yhteis höyrysauna? ja käyköä siellä nuoria naisia paljonkin?
- ...
Hei!
Oltiin lasten kanssa Peurungan kylpylässä helmikuussa ja todella tyytyväisiä paikkaan! Kylpylä on tosiaan enemmän sellainen kuntoutukseen tarkoitettu ja työporukoita siellä näytti olevan, eli en ehkä romanttiselle kahdenkeskiselle lomalle sinne lähtisi, mutta tällaiseen perhelomailuun se oli varsin mainio paikka.
Ruokailu hoitui noutopöydästä (lounas ja päivällinen suhteellisen kallis), tai iltaisin oli Ala carte-ravintola auki, jossa ruoka oli loistavaa! Lisäksi oli vielä joku pihvipaikka, joka jäi meiltä kokeilematta.
Allasosasto täytti ainakin meidän muksujen odotukset, porealtaaseen pääsi aina kun halusi, mutta ehkei juuri sille viikonlopulle ollut varauksia terapia-altaaseen (=poreallas). Hotellin aulassa oli hyvä leikkihuone, jos sellaiselle on tarvetta. Henkilökunta oli ystävällistä ja kaikesta näki, että he olivat tottuneet vastaamaan monenlaisten vierailijoiden erityistarpeisiin.
Joku bändi siellä näytti olevan joka ilta ainakin hiihtoloma-aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346