Hei! Olemme menossa huhtikuun alussa Peurunkaan Laukaaseen;kuka kertoo minkalainen paikka, onko iltamenoja, kylpyläpuoli, minkä ikäistä porukkaa käy kysyisessä paikassa?
Peurunka
5
3803
Vastaukset
- kys paikasta
Itse yritin sähköpostiyhteydenottoa kerran enkä saanut koskaan vastausta, samoin tein huonevaraustiedustelun eikä siihenkään mitään... Aika hiljaasta on sen suhteen.
- CrystalCinnamon
Asuin Laukaassa monta vuotta. Peurungassa on myös tullut käytyä. Valitettavasti en muista paikasta paljoa, kun siitä on niin kauan kun olen viimeksi siellä käynyt. Sen kuitenkin muistan, että tykkäsin paikasta kovasti. Kannattaa mennä, ehdottomasti.
- mesta
asun laukaassa ja käyn viikoittain uimassa. Sehän on veteraanien ja iäkkäämpien kuntoutus paikka. Iltamenot lähinnä tanssi orkestereita eikä kovin julkkiksia, vanhoja yhtyeitä. Hemmottelualtaalle pääsee ajoittain jos siellä ei ryhmiä tai kuntoutusta, ei siis mihin aikaan itselle käy. Jos lapsia niin lasten allas kyllä surkea lätäkkö. Hyppymahdollisuuksia ei ole, koska jokiradassavain uidaan ja sekin matala. Muutama noin 6-8 hierontapistettä. Ei kovin virikkeellinen paikka, eikä niinkuin kylpylät että sais ottaa drinkkejä tai muuta altaalla. Minä ainakin kyllästyisin jo päivässä.
- höyrysaunassa
mesta kirjoitti:
asun laukaassa ja käyn viikoittain uimassa. Sehän on veteraanien ja iäkkäämpien kuntoutus paikka. Iltamenot lähinnä tanssi orkestereita eikä kovin julkkiksia, vanhoja yhtyeitä. Hemmottelualtaalle pääsee ajoittain jos siellä ei ryhmiä tai kuntoutusta, ei siis mihin aikaan itselle käy. Jos lapsia niin lasten allas kyllä surkea lätäkkö. Hyppymahdollisuuksia ei ole, koska jokiradassavain uidaan ja sekin matala. Muutama noin 6-8 hierontapistettä. Ei kovin virikkeellinen paikka, eikä niinkuin kylpylät että sais ottaa drinkkejä tai muuta altaalla. Minä ainakin kyllästyisin jo päivässä.
hei! onko siellä yhteis höyrysauna? ja käyköä siellä nuoria naisia paljonkin?
- ...
Hei!
Oltiin lasten kanssa Peurungan kylpylässä helmikuussa ja todella tyytyväisiä paikkaan! Kylpylä on tosiaan enemmän sellainen kuntoutukseen tarkoitettu ja työporukoita siellä näytti olevan, eli en ehkä romanttiselle kahdenkeskiselle lomalle sinne lähtisi, mutta tällaiseen perhelomailuun se oli varsin mainio paikka.
Ruokailu hoitui noutopöydästä (lounas ja päivällinen suhteellisen kallis), tai iltaisin oli Ala carte-ravintola auki, jossa ruoka oli loistavaa! Lisäksi oli vielä joku pihvipaikka, joka jäi meiltä kokeilematta.
Allasosasto täytti ainakin meidän muksujen odotukset, porealtaaseen pääsi aina kun halusi, mutta ehkei juuri sille viikonlopulle ollut varauksia terapia-altaaseen (=poreallas). Hotellin aulassa oli hyvä leikkihuone, jos sellaiselle on tarvetta. Henkilökunta oli ystävällistä ja kaikesta näki, että he olivat tottuneet vastaamaan monenlaisten vierailijoiden erityistarpeisiin.
Joku bändi siellä näytti olevan joka ilta ainakin hiihtoloma-aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171024124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102478Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2181985Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231803- 721090
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491064Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75895Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57882En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43852Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä88833