Voikohan uimahallissa

hmm.hmmm

Uimahallissa iskeä? kannattaako

20

3505

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla hyvä

      pelisilmä, että kannattaako naista lähestyä vai onko hän vain kuntoilemassa. Sitähän voi kokeilla ensin ottaa vähän katsekontaktia ja hymyillä, jos tulee vastahymy, sitten vois yrittää jutellakin. Jos tulee hymylle vastineeksi yrmy naama, niin sitten nainen haluaa vaan kuntoilla.

      Lilluttelukylpylöissä pääsee paremmin juttusille kuin kuntoilu-uimahallissa.

    • ei kannata altaalla.

      Mut mulle tulis altaalla aika kaamee olo, jos mä olisin jossain uimas ja hokaisin, et joku vahtaa ja seurailee mua vain siksi et mä uin siinä. Aattelisin, et mikä pervo taas lie ja häipyisin heti. Mut jos olis aulas odottamas ja pyytäis vaika kahville, niin mikä jottei. Olisin imarreltu.

      • fire in

        Itse en mene halliin iskemään tai iskettäväksi. Neutraaliympäristö joten antaa sen myös ollakin sellainen. Hetki sitten hallista kotiutuneena ja vieläkin vettä korvassa sanoisin että jättäkää halli iskupaikkana väliin. Ei enna kovin hyvää ensivaikutelmaa jos siellä lyöttäydytte "iholle". Hallin parkkipaikka on jo toinen asia...


    • voi iskeä!

      Kävis veden alla vaan kiinni simppeisiin ja hivelee...

      Mä tykkäisin äksön miehistä. Musta olis kiva. Vois mennä höyrysaunaan vierekkäin.

    • Mr.Iskijä

      Voi toki! Kysyt vaikka kiinnostuksesi kohteelta että miten ois pienet koirauinnit yhdessä..:)

      • hihhih...

        tuli nimittäin tänään just mieleen, että yksi häiskä yritti tehdä tuttavuutta. Se tuntui ihan kivalta (koska lähestyminen oli huippukohteliasta), mutta vakavasti puhuttuna eiköhän kaikki naiset ole uimahallissa kuntoilemassa eikä iskettävinä.
        Eli olo ja sitä myötä käytös ei välttämättä ole hemaisevinta, kun ei "ole parhaimmillaan". Mutta jos et missään muualla ko. hlöön törmää, voithan joskus kysyä KOHTELIAASTI kahville. Mutta älä mittaile, voi mennä naisen pasmat pahasti sekaisin.


      • jos se olinkin minä...
        hihhih... kirjoitti:

        tuli nimittäin tänään just mieleen, että yksi häiskä yritti tehdä tuttavuutta. Se tuntui ihan kivalta (koska lähestyminen oli huippukohteliasta), mutta vakavasti puhuttuna eiköhän kaikki naiset ole uimahallissa kuntoilemassa eikä iskettävinä.
        Eli olo ja sitä myötä käytös ei välttämättä ole hemaisevinta, kun ei "ole parhaimmillaan". Mutta jos et missään muualla ko. hlöön törmää, voithan joskus kysyä KOHTELIAASTI kahville. Mutta älä mittaile, voi mennä naisen pasmat pahasti sekaisin.

        ..kerro uimapukuni väri ja kaupunki?


      • voisi
        hihhih... kirjoitti:

        tuli nimittäin tänään just mieleen, että yksi häiskä yritti tehdä tuttavuutta. Se tuntui ihan kivalta (koska lähestyminen oli huippukohteliasta), mutta vakavasti puhuttuna eiköhän kaikki naiset ole uimahallissa kuntoilemassa eikä iskettävinä.
        Eli olo ja sitä myötä käytös ei välttämättä ole hemaisevinta, kun ei "ole parhaimmillaan". Mutta jos et missään muualla ko. hlöön törmää, voithan joskus kysyä KOHTELIAASTI kahville. Mutta älä mittaile, voi mennä naisen pasmat pahasti sekaisin.

        "mutta vakavasti puhuttuna eiköhän kaikki naiset ole uimahallissa kuntoilemassa eikä iskettävinä."

        Sanoa kaikista paikoista, kaupassa ollaan ostoksilla, kirjastossa ollaan lukemassa, baarissa ollaan hauskaa pitämässä kavereiden kanssa, jne... Mikähän olisi se paikka missä nainen olisi iskettävissä?


    • kohta entinen uimari

      Ei todellakaan voi!!!

      Olen käynyt uimassa joka päivä jo melkein 15 vuotta, joten muutama iskuyritys on tullut osakseni. Voiko kauheampaa ollakaan. Seison altaan reunalla sokeana kuin lepakko(ilman laseja)(oletan, että ne iskijät on tosin ollut yhtä sokeita, koska ei minua kyllä normaalilla näöllä varustettu mies yrittäisi iskeä! ;) ) ja yritän päästä mahdollisimman nopeasti pois miesten nähtäviltä. Sitten joku tulee juttelemaan; mikään ei ole nöyryyttävämpää kuin seisoa siinä vettä valuvana, sanoa ei, kääntyä ja kävellen pois häpeästä punaisena ajatellen, että tuijottaako se mun isoa persettäni ja rumia reisiäni. Olen joutunut vaihtamaan hallia jo kolmesti! Uimahalli ei todellakaan ole sopiva iskupaikka!

    • rakastunut nainen

      Missä vaan voi iskeä! Ei ole paikasta eikä ajasta kiinni. Kun amor iskee...niin taju lähtee, vaikka hautajaisissa.

    • JannaS

      Kyllä minun mielestäni melkein missä vain voi harrastaa 'iskemistä'.

    • ---

      Mulle kävi kerran niin, että myöhään illalla (lähellä sulkemisaikaa, olin ainut joka oli vielä uimassa) hallissa valvojana olleet kaksi tyttöä tulivat uimaan samaan altaaseen T-paidassa ja pikkareissa... uh huh miten seksikästä, silmäpeliä oli. Valitettavasti olin silloin varattu :)

    • kiskolaa

      sanoisin,harvinaista,mutta mahdollista.Itelle käi sillai ett olin vtun hermostunut jostakin asiasta ja menin uimaan kilsan raivon vimmalla ja yks eukko seuras uintiani sivummalta, en siis tiennyt ja...se jotenkin sitte vaan käänty suhteeksi,mut yleensä ne pakenee.Mut ehkä ennemmin jossain kylpylässä, uimarit ovat erikseen,niitä ei kande, ne ui sulta karkuun ;)

    • aseaseaseas

      Vanha ketju mutta onko kenelläkään mitään uusia kokemuksia?
      Onko kukaan saanut parisuhteen uimahallista?

    • jjokunainen

      Minä ainakin toivoisin miehiltä iskuyrityksiä ihan missä vaan. Joskus käyn uimahallissa vain piristääkseni itseäni. Tykkään siitä kun mua katsotaan. Yritän joskus uimahallissa katsella miehiä, mutta he ovat varmaan olleet varattuja tai ei kiinnostuneita koska katseet eivät ole merkittävällä tavalla kohdanneet.

      • asdfsdasfasd

        Missä käyt uimassa :) ? Oletko minkä ikäinen?


      • nainen322

        32v, en kyllä uskalla tässä sanoa missä käyn uimassa :)


      • asdfsdasfasd

        30v itse ja uskallan kertoa että käyn mäkelänrinteen uimahallissa.
        Jos lähdet uimaan niin voin katsella ja tehdä aloitteenkin :D


      • nainen322

        Eipä käydä samassa paikassa :D


    • kerromissäkäyt

      pelkurininen 32

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8248
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4668
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe