miten saada tyttö kiinnostumaan?

tarttistietoo

Olen 17 poika ja messengerissä on tullut juteltua paljon yhden kivan tytön kanssa josta olen kiinnostunut, mutta tyttö ei sitä huomaa tai hän ei ole kiinnostunut minusta ollenkaan. Mitä ja miten pitäisi puhua että tyttö kiinnostuisi?? siis ihan yleisesti?

288

43668

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiaan...

      Esitä suora kysymys, esim. nähdäänkö kaupungilla. Kannattaa sisäistää jo tuossa iässä että mimmit ovat ihan nössöjä tekemään mitään omatoimisia lähestymisliikkeitä ja keskimäärin ottaen pokalla kysyminen palkitaan (vaikka joskus tulee toki lunta tupaankin).

      • tarttistietoo

        oon joskus kysyny että milloin nähdään jne, mut ei ole aikaa vaan nähdä (välimatka ongelma) Entäs sitten kun tapaa sen tytön, mitä pitää tehdä ja mitä kannattais tehdä?


      • Setämies.
        tarttistietoo kirjoitti:

        oon joskus kysyny että milloin nähdään jne, mut ei ole aikaa vaan nähdä (välimatka ongelma) Entäs sitten kun tapaa sen tytön, mitä pitää tehdä ja mitä kannattais tehdä?

        "oon joskus kysyny että milloin nähdään jne"

        Tuokin jättää liian paljon naisen aloitteellisuuden varaan, nainen joutuu mielestään tavallaan kutsumaan sinut treffeille kun hänet pistetään ottamaan kantaa siihen milloin nähdään (joo, kuulostaa oudolta, mutta sellaista naisen logiikka on). Kun sen sijaan ilmoitat että tulet tapaamaan häntä ensi perjantaina klo 17, niin aloite on turvallisesti sinulla ja nainen luultavasti myöntyy siihen ellei ole täysin epäkiinnostunut. Voit tietysti ensin ovelasti kysyä jossain toisessa yhteydessä mitä hän meinaa tehdä aikomanasi ajankohtana, niin selviää aika hyvin onko jotain todellista estettä vai vain tekosyitä.


      • Avunpyytäjä!

        Tykkään yhestä luokkalaisetani aika paljon miten saan hänet huomaamaan minut? on muitaki ongelmia jos kerron sille niin muut luokkalaiset alkaa hyihyttelemään :-( mun pitäis saada se huomaamaan minut? se tykkää 2. muusta mun luokkalaisesta mitä siis pitäis tehdä?


      • ....
        Avunpyytäjä! kirjoitti:

        Tykkään yhestä luokkalaisetani aika paljon miten saan hänet huomaamaan minut? on muitaki ongelmia jos kerron sille niin muut luokkalaiset alkaa hyihyttelemään :-( mun pitäis saada se huomaamaan minut? se tykkää 2. muusta mun luokkalaisesta mitä siis pitäis tehdä?

        Tuttu tunne mut älä välitä siit kysy vaa sitä ajattele jos se suostuu


      • derp
        .... kirjoitti:

        Tuttu tunne mut älä välitä siit kysy vaa sitä ajattele jos se suostuu

        Oon 14 v. ja ihastunut yhteen mun luokkalaiseen tyttöön,joka on mun kaa samal riparil. Se kattoo mua joskus ja mä oon yrittäny kertoo sille et oon ihastunu siihen mut se ei oo ikinä yksin,mikä on se ongelma. Lisäks en tiiä et onks se ihastunu muhun. Onks kellää hyviä neuvoja mun ongelmaan?


      • 436463
        derp kirjoitti:

        Oon 14 v. ja ihastunut yhteen mun luokkalaiseen tyttöön,joka on mun kaa samal riparil. Se kattoo mua joskus ja mä oon yrittäny kertoo sille et oon ihastunu siihen mut se ei oo ikinä yksin,mikä on se ongelma. Lisäks en tiiä et onks se ihastunu muhun. Onks kellää hyviä neuvoja mun ongelmaan?

        Tjaa.. se että se katselee sinua ei todista mitään.

        Sun pitää vaan mennä kysyyn siltä, että oletko kiinnostunut minusta kyllä vai ei.
        Jos se sanoo ei unohda koko mimmi ja ihastu seuraavaan kohteeseen niitä kun maailma on täynnä ja esität vaan saman kysymyksen ja jos tulee taas vastauksesi ei niin uutta miimmiä kehiin.


      • 436463
        derp kirjoitti:

        Oon 14 v. ja ihastunut yhteen mun luokkalaiseen tyttöön,joka on mun kaa samal riparil. Se kattoo mua joskus ja mä oon yrittäny kertoo sille et oon ihastunu siihen mut se ei oo ikinä yksin,mikä on se ongelma. Lisäks en tiiä et onks se ihastunu muhun. Onks kellää hyviä neuvoja mun ongelmaan?

        Olet vielä 14-vuotias ja naisten iskemisestä sinulla on vielä paljon opittavaa.

        Muista edellinen viestini. Maailma on täynnä tarpeeksi hyvänäköisiä naisia ja sinua on vain yksi.

        Niin mä oloitin naisten pokaamisen jo tarhassa 5-vuotiaana ja koska en osannut kirjoittaa enkä lukea niin pistin minun peruskouluikäiset kaverit kirjoittamaan näille tarhaikäisille naisille rakkauskierjeitä mutta ei onistanut koskaan koska tarhaikäiset naiset eivät ole miehtitä kiinnostuneita. Sitten kun pääsin peruskouluun pokasin kaikki koulun 6. luokkalaiset naiset ja kohtelin niitä kuin esineitä ja jätin kun kyllästyin edelliseen ja iskin uuden.

        Yla asteella minua sitten yritettiin pokata mutta kukaan ei kelvannut kun naama ei riittänyt ja parhaimman näköisiä en onnistunut pokaamaan.


      • 436463
        derp kirjoitti:

        Oon 14 v. ja ihastunut yhteen mun luokkalaiseen tyttöön,joka on mun kaa samal riparil. Se kattoo mua joskus ja mä oon yrittäny kertoo sille et oon ihastunu siihen mut se ei oo ikinä yksin,mikä on se ongelma. Lisäks en tiiä et onks se ihastunu muhun. Onks kellää hyviä neuvoja mun ongelmaan?

        Sitten sellainen neuvo, että älä koskaan pane naista ilman kumipukua äläkä luota siihen, että ne väittää että niillä on e-pillerit tai että niillä on kuukautiset ja eivät voi tulla raskaaksi jos painat niitä paljalitaan ilman ehkäisyä. Sillä kohta sulla on ei toivottuja lapsia useammankin naisen kanssa ja maksat sitten elatuskorvauksia yli varojesi.


      • Jerppu97
        Avunpyytäjä! kirjoitti:

        Tykkään yhestä luokkalaisetani aika paljon miten saan hänet huomaamaan minut? on muitaki ongelmia jos kerron sille niin muut luokkalaiset alkaa hyihyttelemään :-( mun pitäis saada se huomaamaan minut? se tykkää 2. muusta mun luokkalaisesta mitä siis pitäis tehdä?

        Oon 11v. Poika hyvinkäältä mun luokalla on yks nätti tyttö mä kysyin silt et alaks se sano ei mut oon kyselly silt alkaisko se munkaa vastausta ei oo tullu oon 160cm pitkä pari vinkkii ois iha kiva oon vähä masentunu ku mä ootin vastausta tosi pitkään se tykkää meiän rinnakkais luokan pojast pari vinkkii kelpais


      • MinäxD
        Jerppu97 kirjoitti:

        Oon 11v. Poika hyvinkäältä mun luokalla on yks nätti tyttö mä kysyin silt et alaks se sano ei mut oon kyselly silt alkaisko se munkaa vastausta ei oo tullu oon 160cm pitkä pari vinkkii ois iha kiva oon vähä masentunu ku mä ootin vastausta tosi pitkään se tykkää meiän rinnakkais luokan pojast pari vinkkii kelpais

        Mulki :( haluisin olla yhen kaa mut se ei haluu. vaikka haluis olla jonku kaa yhes . Mitä pitäs tehä et se
        Kiinnostuu??


      • nakkiperseessä
        MinäxD kirjoitti:

        Mulki :( haluisin olla yhen kaa mut se ei haluu. vaikka haluis olla jonku kaa yhes . Mitä pitäs tehä et se
        Kiinnostuu??

        tunkee nakki sen perseeseen


      • Viltsu007
        Jerppu97 kirjoitti:

        Oon 11v. Poika hyvinkäältä mun luokalla on yks nätti tyttö mä kysyin silt et alaks se sano ei mut oon kyselly silt alkaisko se munkaa vastausta ei oo tullu oon 160cm pitkä pari vinkkii ois iha kiva oon vähä masentunu ku mä ootin vastausta tosi pitkään se tykkää meiän rinnakkais luokan pojast pari vinkkii kelpais

        Mä oon 12. Mut sunnillee saman ikäne. Meet ja kysyt alkaaks se.


      • YouTubesubaajajonnet
        436463 kirjoitti:

        Olet vielä 14-vuotias ja naisten iskemisestä sinulla on vielä paljon opittavaa.

        Muista edellinen viestini. Maailma on täynnä tarpeeksi hyvänäköisiä naisia ja sinua on vain yksi.

        Niin mä oloitin naisten pokaamisen jo tarhassa 5-vuotiaana ja koska en osannut kirjoittaa enkä lukea niin pistin minun peruskouluikäiset kaverit kirjoittamaan näille tarhaikäisille naisille rakkauskierjeitä mutta ei onistanut koskaan koska tarhaikäiset naiset eivät ole miehtitä kiinnostuneita. Sitten kun pääsin peruskouluun pokasin kaikki koulun 6. luokkalaiset naiset ja kohtelin niitä kuin esineitä ja jätin kun kyllästyin edelliseen ja iskin uuden.

        Yla asteella minua sitten yritettiin pokata mutta kukaan ei kelvannut kun naama ei riittänyt ja parhaimman näköisiä en onnistunut pokaamaan.

        Ootko tosissas 436463 siis 5 vuotiaasta lähtien pokasit muijia? oot joku nuoret hurjat videosta varmaan tubessa ainakin olet saman kohtalon arvoinen kun hoet niitä naisia ja jätkä katsot ulkonäöstä todella säälittävää lopeta jio


      • guwafrwagg
        MinäxD kirjoitti:

        Mulki :( haluisin olla yhen kaa mut se ei haluu. vaikka haluis olla jonku kaa yhes . Mitä pitäs tehä et se
        Kiinnostuu??

        sama vika mää oon 10 v poika ja oon nähny luokalla yhe nätin tytön mut mä tykkään siitä mut se ei tykkää must


      • Akkeli05

        Olen 12 vuotias poika mun parhaan kaverin pikkusisko on kauhean nätti ja olen ihastunut häneen mutta en ole varma miten miten mun kaveri suhtautuu siihen mitä kannattaisi tehdä


      • Autqn
        436463 kirjoitti:

        Tjaa.. se että se katselee sinua ei todista mitään.

        Sun pitää vaan mennä kysyyn siltä, että oletko kiinnostunut minusta kyllä vai ei.
        Jos se sanoo ei unohda koko mimmi ja ihastu seuraavaan kohteeseen niitä kun maailma on täynnä ja esität vaan saman kysymyksen ja jos tulee taas vastauksesi ei niin uutta miimmiä kehiin.

        Ei missään nimessä unohda sitä mulla on ollu samaa ja annoin sen olla ja myöhemmin se mimmi kiinnosti musta ja mä taas siitä


      • Ainoericaaws

        Hei kaikki! Olen 10 vuotias tyttö tampereelta, ja etsin poikaystävää. Miten voisin saada sellaisen? Ps. Olen aika lyhyt.


      • Anonyymi
        derp kirjoitti:

        Oon 14 v. ja ihastunut yhteen mun luokkalaiseen tyttöön,joka on mun kaa samal riparil. Se kattoo mua joskus ja mä oon yrittäny kertoo sille et oon ihastunu siihen mut se ei oo ikinä yksin,mikä on se ongelma. Lisäks en tiiä et onks se ihastunu muhun. Onks kellää hyviä neuvoja mun ongelmaan?

        Kannattaa hieman esittää vaikka hauskaa niin pitkään että se kysyy jotain ja tulee juttelee sitten voit vähän kertoa tunteistas


      • Anonyymi
        436463 kirjoitti:

        Tjaa.. se että se katselee sinua ei todista mitään.

        Sun pitää vaan mennä kysyyn siltä, että oletko kiinnostunut minusta kyllä vai ei.
        Jos se sanoo ei unohda koko mimmi ja ihastu seuraavaan kohteeseen niitä kun maailma on täynnä ja esität vaan saman kysymyksen ja jos tulee taas vastauksesi ei niin uutta miimmiä kehiin.

        Perjaatteessa tepsii mutta tuossa on myös ongelmia


      • Anonyymi
        Jerppu97 kirjoitti:

        Oon 11v. Poika hyvinkäältä mun luokalla on yks nätti tyttö mä kysyin silt et alaks se sano ei mut oon kyselly silt alkaisko se munkaa vastausta ei oo tullu oon 160cm pitkä pari vinkkii ois iha kiva oon vähä masentunu ku mä ootin vastausta tosi pitkään se tykkää meiän rinnakkais luokan pojast pari vinkkii kelpais

        Yritä hieman lyödä kiilaa sen ja sen pojan
        Väliin(älä liikaa)


      • Anonyymi
        nakkiperseessä kirjoitti:

        tunkee nakki sen perseeseen

        Tunkee nakki sun suuhu


      • Anonyymi
        Ainoericaaws kirjoitti:

        Hei kaikki! Olen 10 vuotias tyttö tampereelta, ja etsin poikaystävää. Miten voisin saada sellaisen? Ps. Olen aika lyhyt.

        Kannattaa yrittää olla nätti mutta myös oma itsensä hyvät tavat pitää muistaa ja et kuin lyhyt sä oot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perjaatteessa tepsii mutta tuossa on myös ongelmia

        Siinä tapauksessa sää ekan mimmin joskus 60v


      • Anonyymi
        Ainoericaaws kirjoitti:

        Hei kaikki! Olen 10 vuotias tyttö tampereelta, ja etsin poikaystävää. Miten voisin saada sellaisen? Ps. Olen aika lyhyt.

        Mikä on sun numero ja kuinka monta vuotias sä oot. Oon poika 10v myös aika lyhyt.


      • Anonyymi
        Ainoericaaws kirjoitti:

        Hei kaikki! Olen 10 vuotias tyttö tampereelta, ja etsin poikaystävää. Miten voisin saada sellaisen? Ps. Olen aika lyhyt.

        13 v poika lpr en kauhee lyhyt


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        13 v poika lpr en kauhee lyhyt

        Ootko tosissas 7 luokkalainen 4 luokkalaisen kaa


      • Anonyymi

        turpa kii vittu me mimmit ky uskalletaa mut se kyl vähän on sillee et jätkien se pitäis tehä


      • Anonyymi
        Setämies. kirjoitti:

        "oon joskus kysyny että milloin nähdään jne"

        Tuokin jättää liian paljon naisen aloitteellisuuden varaan, nainen joutuu mielestään tavallaan kutsumaan sinut treffeille kun hänet pistetään ottamaan kantaa siihen milloin nähdään (joo, kuulostaa oudolta, mutta sellaista naisen logiikka on). Kun sen sijaan ilmoitat että tulet tapaamaan häntä ensi perjantaina klo 17, niin aloite on turvallisesti sinulla ja nainen luultavasti myöntyy siihen ellei ole täysin epäkiinnostunut. Voit tietysti ensin ovelasti kysyä jossain toisessa yhteydessä mitä hän meinaa tehdä aikomanasi ajankohtana, niin selviää aika hyvin onko jotain todellista estettä vai vain tekosyitä.

        Mä oon 12 v tyttö ja oon ihastunu mun luokkalaiseen ( seki on tyttö- ) sanotaan häntä ni vaikka maijaksi (ei oikee nimi) ja maija on kiintynyt mun kaveriin Lilyyn (ei oikee nimi) ne on molemmat mun luokal, ja maija näkee mut varmaa vaan luokka kaverina:(. Oon kerran kysyny jos nähtäis koulun jälkee mut sillon sil oli menoo sen piti mennä kaupaa jne en usko sitä kylläkään, miten saada sen huomio!?? :(


      • Anonyymi
        derp kirjoitti:

        Oon 14 v. ja ihastunut yhteen mun luokkalaiseen tyttöön,joka on mun kaa samal riparil. Se kattoo mua joskus ja mä oon yrittäny kertoo sille et oon ihastunu siihen mut se ei oo ikinä yksin,mikä on se ongelma. Lisäks en tiiä et onks se ihastunu muhun. Onks kellää hyviä neuvoja mun ongelmaan?

        Mä oon ihastunut yhtään Valtteriin mutta se ei Oo muhun ja mä haluaisin että se ois niin mitä mun pitäs tehdä kommentoikaa heti


      • Anonyymi
        derp kirjoitti:

        Oon 14 v. ja ihastunut yhteen mun luokkalaiseen tyttöön,joka on mun kaa samal riparil. Se kattoo mua joskus ja mä oon yrittäny kertoo sille et oon ihastunu siihen mut se ei oo ikinä yksin,mikä on se ongelma. Lisäks en tiiä et onks se ihastunu muhun. Onks kellää hyviä neuvoja mun ongelmaan?

        Mee senkaa esim jos se on yksin nii meet se luo


      • Anonyymi
        guwafrwagg kirjoitti:

        sama vika mää oon 10 v poika ja oon nähny luokalla yhe nätin tytön mut mä tykkään siitä mut se ei tykkää must

        Mä en oikeen tiiä et onko mun lukalaineen kiinnostunut kuse vilkuilee koko ajan mut se sanoo mua räkä pälliks lol


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa yrittää olla nätti mutta myös oma itsensä hyvät tavat pitää muistaa ja et kuin lyhyt sä oot

        Mä alan heti tosin asun Evijärvel mutekai se haittaa onks sulla snacahat 🙂😘😘 voisitko laittaa puhelin numero


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        13 v poika lpr en kauhee lyhyt

        Alax


    • rellu77

      Turhan takia hätäilet.Varmaan helpottaa tieto siitä että se tytti myös jännittää ja pelkää ihan yhtä lailla kuin sinäkin.Kunpa olisin itsekin vielä 17-v,nuorena ja rakastuneena... Kysy vaikka,lähdetäänkö kävelylle.Ei se niinkään tärkeää ole MITÄ juttelet, vaana se ÄÄNENSÄVY!Varmaan jos tosimielessä olet, sen myös pystyt hänelle esittämään...ja huom.ei siihen sanoja tarvita, se immeinen kyllä huomaa sen... joten ...LYKKYÄ TYKÖ!

    • topi-hossi

      no kysyt ensin -kuka on sun mielestä kiva poika olenko minä tai jokumuu. ditten jos se vastaa sinä olet niin sano mitä sanoisit jos kysyisin syä tyttöystäväksi.sitten jos se vastaa -minä sanoisin en suostuisi.niin millainen minunpitäisi olla?sitten sitten kunsekertoo niin muutu sellaiseksi.muuten minä en osaa neuvoa.

      • Kysynvaan1

        Pitäisikö minun esittää jotakuta muuta koko suhteen ajan.


      • Hmmmmmmmm
        Kysynvaan1 kirjoitti:

        Pitäisikö minun esittää jotakuta muuta koko suhteen ajan.

        Ei todellakaan.


      • Anonyymi

        Ole se joka itse olet, älä ole sellainen mitä muut haluavat sinun olevan.


    • DontTouchNeverEver

      Musta ei kannattais "kysyy kuka on sun mielestäs kiva poika mä vai joku muu", ainakaa suoraa. Vaikka jos oot kaveriporukassa jossa se tyttö on nii voit leikillää kysyy että kuka mieluiten...

      • Prööttis

        Se nainen on nyt 20v


      • kakka vastaaja
        Prööttis kirjoitti:

        Se nainen on nyt 20v

        ootko se sama tyyppi kun siellä ylimmällä rivillä?
        prööttis


    • kakka vastaaja

      puhu sille että kehen poikaan olet kiinnostunut
      kun mä olen kiinnostunut.........

      no kerro sä eka.

      kirjoita sille tollein taikka paljastat että sä olet kiinnostunut siihen.

      • Kräääk

        Mä olen 16.v poika ja olen niin sanotudti rakastunut yhteen tosi kuumasn misuun mä olen antanut sille suklaata ja kohdellut sitä kun se olisi maailman ainut ihminen mut se ei huomaa sitä sen sijasta se vaan vältelee mua mut mä en pysty edes kävelemään sen ohi ettenkö mä katsois sit mitä mun pitäs/kannatas tehä


      • Kräääk

        Mä olen 16.v poika ja olen niin sanotudti rakastunut yhteen tosi kuumasn misuun mä olen antanut sille suklaata ja kohdellut sitä kun se olisi maailman ainut ihminen mut se ei huomaa sitä sen sijasta se vaan vältelee mua mut mä en pysty edes kävelemään sen ohi ettenkö mä katsois sit mitä mun pitäs/kannatas tehä


      • helppaaja
        Kräääk kirjoitti:

        Mä olen 16.v poika ja olen niin sanotudti rakastunut yhteen tosi kuumasn misuun mä olen antanut sille suklaata ja kohdellut sitä kun se olisi maailman ainut ihminen mut se ei huomaa sitä sen sijasta se vaan vältelee mua mut mä en pysty edes kävelemään sen ohi ettenkö mä katsois sit mitä mun pitäs/kannatas tehä

        jos tarjoat sille jotai nii älä tarjoo liikaa muute se luulee et yrität ostaa sitä suklaal tai mil tahansa ja jos puhut paljon yritä olla puhumatta paljon ja ja jos oot riita pukari niin lopeta riiteleminen ja yritä näytellä kovaa mut ei liika tytöt ei pidä pahuudest vaan arvaamattomuudesta


      • Ongelma misut
        Kräääk kirjoitti:

        Mä olen 16.v poika ja olen niin sanotudti rakastunut yhteen tosi kuumasn misuun mä olen antanut sille suklaata ja kohdellut sitä kun se olisi maailman ainut ihminen mut se ei huomaa sitä sen sijasta se vaan vältelee mua mut mä en pysty edes kävelemään sen ohi ettenkö mä katsois sit mitä mun pitäs/kannatas tehä

        Mulla sama juttu


      • vittujen vittu
        Kräääk kirjoitti:

        Mä olen 16.v poika ja olen niin sanotudti rakastunut yhteen tosi kuumasn misuun mä olen antanut sille suklaata ja kohdellut sitä kun se olisi maailman ainut ihminen mut se ei huomaa sitä sen sijasta se vaan vältelee mua mut mä en pysty edes kävelemään sen ohi ettenkö mä katsois sit mitä mun pitäs/kannatas tehä

        Oot varmaa sit ulkonäöllisesti epäviehättävä ka luonteelta epätoivone limanuljaska


    • Monestimesessäiskeny

      joo et sä saa sitä kiinnostumaan siellä mesessä. Äläkä todellakaan ala kyselemään kenestä se on kiinnostunut, sillä se vaan vaivaannuttaa tytön turhaan. Kysy siltä, että kiinnostaisiko sua tavata (lisää tähä joku kiva paikka), vaikkapa huomenna.

    • plok

      Apua oon 13 ja haluisin tytön mut on ongelma et aina ku nää kauniin tytön ni keskityn vaa siihe ja sit viel ne n melkein kikki mua vanhempii ja sit ku mä oon viel lyhyt ni mitä pitäs tehä ja mistä tiän et onk tyttö kiinnostunu must ku yhen tytön kaa oon jutelle puhelimes monta tuntii.

      APUA AUTTAKAA MUA!!!

      • eronnut eskarissa

        kuule,tee näin:
        moikkaa kivasti ja kysy sitä treffeille.mutta älä ala pelleilee!


      • The mangadrawer

        oon nyt itekki 13, ja epätoivosesti rakastunu yhteen tyttöön. Vinkit ois sellanen kiva apu. Se josta tykkään on ihastunu meiän luokan kovikseen joka on mun kaveri.... Blokkas mut facebookissa, en tiiä puhelin numeroo enkä osotetta... ONGELMA!!!!


      • jokukukaonovellas
        The mangadrawer kirjoitti:

        oon nyt itekki 13, ja epätoivosesti rakastunu yhteen tyttöön. Vinkit ois sellanen kiva apu. Se josta tykkään on ihastunu meiän luokan kovikseen joka on mun kaveri.... Blokkas mut facebookissa, en tiiä puhelin numeroo enkä osotetta... ONGELMA!!!!

        itel oli sama ongelma ku olin 13 (ny 14) nii kannattaa olla nii ettei ees huomaa sitä jonku pari kuukautta ni saattaa poistaa estot :) toimi mulla ja ny oon sen kans yhes :)


      • kakkejasielllä
        eronnut eskarissa kirjoitti:

        kuule,tee näin:
        moikkaa kivasti ja kysy sitä treffeille.mutta älä ala pelleilee!

        tai sitte tunge vaa nakki paketti sen suuhun


      • 8879
        The mangadrawer kirjoitti:

        oon nyt itekki 13, ja epätoivosesti rakastunu yhteen tyttöön. Vinkit ois sellanen kiva apu. Se josta tykkään on ihastunu meiän luokan kovikseen joka on mun kaveri.... Blokkas mut facebookissa, en tiiä puhelin numeroo enkä osotetta... ONGELMA!!!!

        Pakko sanoa et mul on sama ongelma.


    • hmmhmhh

      plok// minkä mittane oot ja mistä päin?

    • HALUAISIN NAISEN

      mie en saa naista vaik kuinka yritän mitä pitäis tehä ? :d

      • Aaa2

        Olen 12v poika ja olen ihastunut yhteen tyttöön joka asuu eri kaupungissa, pidämme samasta laulajasta ja harrastamme samaa lajia.
        En pysty kertomaaan että tykkään hänestä koska hän voi estää minut...
        Mitä pitäisi tehdä?


    • o0iko,

      en minäkään saa :(

    • Jos tyttö ei näytä kiinnostuvan sinusta niin kokeile ekaksi ihan kaverina olemista ja sitten vaikka tapaat hänet kaverina ja tutusutte silleen ja ajan kanssa yrität iskeä se mutta älä pitkitä niin kauvan että se löytää jonkun toisen.. en osaa paremmin auttaa

      • vanhojen kaivelijat

        Voi helvetin ääliöt, tää on monta vuotta vanha ketju eikä toi aloittaja ole lukemassa teidän vastauksia enää..


      • Menetetty peli

        FRIENDZONED!


    • plok

      oon seellaset 165 pitkä

    • Ex Pimp

      Ole itsevarma ja vittumaisen leikikäs. Sillä saa ennen pitkää jonkun naisen kiinnostuksen heräämään.

      Tietysti aina, jos haluaa nimenomaan tietyn naisen kiinnostuksen herättää niin varmin konsti on hankkia lihakset, hyvä ryhti, hyvät vaatteet ja yhdistää se yllämainittuihin.

    • haluun tytsyn

      oon 12v ja haluisin tytön mut ongelma on et oon niin vitun nolo ja tosi lyhyt ja must tykkää kaikki läskit vaa et haluisin neuvoja
      oon 145 cm pitkä

      • Onnee

        Mul on kaverilla sama ongelma ja uskon pystyvän auttamaan sinua. Odota vähän aikaa niin ne normaali painoiset tytötkin rupee kiinnostumaan sinusta. Usko pois.


      • dasgdsag

        jos oottaisit sen 10vuotta vielä jos kasvais


      • kokemusta on

        kuules poika, juokse 10km päivässä 1kk ajan, sen jälkeen nosta painoja 1kk ja alkaa pinseä herumaan


      • ahsdhgsa
        kokemusta on kirjoitti:

        kuules poika, juokse 10km päivässä 1kk ajan, sen jälkeen nosta painoja 1kk ja alkaa pinseä herumaan

        ei vaan luet kirjoja ja olet koneella päivät pitkät


      • sad

        musta myös


      • vinkki4

        kannattaa tehä jotai mitä muut ei tee esim laula vaikka juhlissa ja mitä vikaa pulleissa on pitäähä naisella olla lihaa luitte päällä ei kannata olla nirso :)


      • 8879

        Oon kans lyhyt vaa 143


    • asenteellakerpele

      sanon iha kokemuksesta et ainoo ainoo/isoin asia mikä tekee ihmisestä ruman on se asenne "mä en oikee pidä itestäni" ."en oo ton tasoo".. koska muijat kiinnostuu vaan sellasista joilla on "VITTU MÄ OON KOMEE JA KAIKKI MUUT ON IHA PERSEESTÄ SAATANA"-asenne, vaikka kui muijat sanois et toi ei oo totta nii sori ny mut se on.. kaikki kusipääjätkät saa/seurustelee/mitä ny haluuki.. seo vaa iha fakta.. sen jälkee ku aloin menee tolla asenteel nii on kyl onnannu vaikkei koskaa enne onnannu.. myös peilikuva omis silmis komentunu aikalail :) (ei onnistu silti jos iha suohirviö on)

      • ITSELUOTTAMUSTA_KEHI

        totta ja ton pituusjutu voi hoitaa sillä et älä ota ittees nii tosissaa... käännä virheet huumoriks esim. tälläset jutut "oon pätkä koska kasvoin vääristä paikoista" toimii :) ITSELUOTTAMUS ON SE MITÄ YLEMMÄS VIESTIS ETITÄÄ


    • haluun tytsyn

      mä mittasin uudelleen olin mitannu väärin oon nyt 143 cm pitkä kyllä parani. toiseks mul on hirvee pikku likan ääni ja toisil on jo äänen murros ja oon tammikuus 13 et kyl se kasvu pyrähdys sais tulla

      • 16v

        Olet 12 joten sinulla todennäköisesti on vielä ns. Justin Bieber -ääni : ).


      • vanha patu

        Oottele pari-kolme vuotta ja kysele sitten uudestaan.


      • haluun tytsyn
        16v kirjoitti:

        Olet 12 joten sinulla todennäköisesti on vielä ns. Justin Bieber -ääni : ).

        mä en haluu olla mikään justin bieber ! ;(


      • allllllu :DDDDDD

        joo vittu anton oot 11 ja tammikuus 12 l valehtele :D


      • ootgei
        haluun tytsyn kirjoitti:

        mä en haluu olla mikään justin bieber ! ;(

        justin bieberil o varmaa miljardi muijaa ja et haluu olla se :P


    • Ei kiire.

      luuletko että sulla ois jälessä äänenmurros!?? ei todellakaan sehän tulee yleensä n.13-15v.! että ei sulla vielä mitän hätää! :) Ja sitä paitsi sulla ei ikinä vois olla yhtä hyvä ääni Justin Bieberillä!!!

    • bdzf

      miten saan iskettyä tytön mikä on noin 3h ajomatkan päässää ja ollaan tavattu kerran kisoissa muuten viestitelty fases tai kännykällä. nähään muuten taas 9.12.11 koko viikonlopun kestävissä kisoissa . ja voiko kysellä liikaa

      • v zc

        sama ihmine kun äsköses viestis oon muute 14 ja tyttö 13


      • allllllu :DDDDDD
        v zc kirjoitti:

        sama ihmine kun äsköses viestis oon muute 14 ja tyttö 13

        miten saa likan kiinnostumaan oon aika tyhmä hullu ja seko ja mul on sellai pikku piiperö ääni ja muna niin vitu pieni ja ikä 12:v


    • pennutveks

      12 -vuotiaille pennuille on oma osasto. Tuolta vasemmalta löytyy semmone ko "Nuoret"

    • asiantuntija olen mi

      allu kenest antonist sä puhut?

      • 1+1<3

        Dodiin elikkäs kaikki alaikäset (miks ei vanhemmatkin?) joilla on nais ongelmii kuunnelkaas. En aijo kaunistella asioita sitte ollenkaan vaan puhun niistä niiden oikeilla nimillä. meikä on sellanen 173cm pitkä aina ala- ja ylä aste ikäsenä luokan ja koulun lyhimpien joukossa. Lukiossa edelleen lyhyimpien joukossa. Mut pituudella ei ole väliä näissä asioissa. Häiritseeks se et nainen on sua pidempi? Fuck it! Sil ei oo mitään välii loppupeleissä Tom Cruisekin oli naimisissa itseään pidemmän naisen kanssa.

        Haetko naista suhteeseen vai haluutko vaan pilluu?
        Siin on se heti tärkein seikka joka kqnnattaa miettiä. Itse olen ollut 28 eri naisen kanssa sängyssä johon ei tietenkään ole laskettu hand jobii eikä bjtä. Eli kaikki lähtee tosiasioiden tunnustamisesta liikkeele et mitä sä haluat kyseisestä naisesta. Ennen sitä turha tehä mitään liikkeitä.
        Ainakin kännisen naisen saa kiinostumaan heittämällä "homo-läppää". En tiedä miksi mutta naiset pitävät siitä. Todistettu toimivaksi useita kertoja.

        Toinen vaihto ehto on käytää jotain kulunutta isku lausetta. Toimii. Esim "onks sul karttaa eksyin sun silmiin" tai "voisitkolainata kännykkää ku pitäs soittaa taivaaseen ku sielt näyttäis puuttuvan yks enkeli". Molemmat toimii herättämään naisen kiinnostuksen.

        Toinen asia on itse luottamus. 173 vitun senttimetriä. Häh! Hei ei pituus merkkaa niin ku sanoin jo. Miten lyhyt tappi vois olla itse varma? Onnistumisen kokemukset kohottaa sitä, ja pelko taas laskee. Sanotaan näin et mielestäni hyvän itseluottamuksen lähtökohtana on vaatteet. Pukeudu niin kuin itse haluat, äläkä niin kuin joku muu haluaa koska silloin se ei oo sua ittees vaa toisten miellyttämistä. tärkeintä on että itsetä tuntuu hyvältä. Esimerkkinä joskus saatan pukeutuu fruittariksi joka on ehkä lähimpänä totuutta, mutta saatan suunnata pukeutumiseni rap tai rock musiikki tyyliin. Tai kun siltä tuntuu niin ihan urheilu vermeissä. Eli toisin sanoen nainen kiinnitää huomiota miesten pukeutumiseen ja sitä kautta näkevät onko miehellä itseluottamus kohdallaan.

        Äänen murros teknisesti ottaen ei voi sanoa että millon se itse kullekkin tulee. Koska se on yksilöllistä. Mut älä stressaa sitä. Siis on olemassa tärkeämpiä asioita kuin äänen murros. Jos sä ajattelet mitä muut kuulee nii sä tuut ennenpitkään kuuroks.

        Vanhempi tyttö ongelma? Noup, jos multa kysytään! Ikä on vaan numeroita jotka ei elämän alkuvaiheissa merkaa mitään, mutta sitten keksitään että ikä on este, joka hälvenee kokoajan mitä vanhemmaksi taas mennään. Ikä on vain numero joka ei kerro ihmisestä vielä mitään. Iso siskoni 25v käyttäytyy aina välillä kuin mikäkin teini. Minä puolestaan olen 20 vuotias ja naisten keski ikä joiden kannssa pyörin on 22,5. Henkinen puoli merkitsee paljon enemmän ja tietenkin käytös. Useimmiten ihmiset veikkaavat että olen 24 vuotta. Niin kuin jo sanoin ikä on vain numeroita.

        Naine/tyttö liian kuuma sulle? Onks maailmassa liian kuumaa naista sulle? Ei! Ei ole. Trust me. Siis jos et muuta muista täst tekstist nii paina mielees tää. KUKA VAAN, VOI SAADA KENET VAAN, JOS VAIN OIKEIN HALUAA.


      • allllllu :DDDDDD

        no tosta kun haluun tytsyn se on oikeesti 11 mut laitto et 13


      • James-95
        1+1<3 kirjoitti:

        Dodiin elikkäs kaikki alaikäset (miks ei vanhemmatkin?) joilla on nais ongelmii kuunnelkaas. En aijo kaunistella asioita sitte ollenkaan vaan puhun niistä niiden oikeilla nimillä. meikä on sellanen 173cm pitkä aina ala- ja ylä aste ikäsenä luokan ja koulun lyhimpien joukossa. Lukiossa edelleen lyhyimpien joukossa. Mut pituudella ei ole väliä näissä asioissa. Häiritseeks se et nainen on sua pidempi? Fuck it! Sil ei oo mitään välii loppupeleissä Tom Cruisekin oli naimisissa itseään pidemmän naisen kanssa.

        Haetko naista suhteeseen vai haluutko vaan pilluu?
        Siin on se heti tärkein seikka joka kqnnattaa miettiä. Itse olen ollut 28 eri naisen kanssa sängyssä johon ei tietenkään ole laskettu hand jobii eikä bjtä. Eli kaikki lähtee tosiasioiden tunnustamisesta liikkeele et mitä sä haluat kyseisestä naisesta. Ennen sitä turha tehä mitään liikkeitä.
        Ainakin kännisen naisen saa kiinostumaan heittämällä "homo-läppää". En tiedä miksi mutta naiset pitävät siitä. Todistettu toimivaksi useita kertoja.

        Toinen vaihto ehto on käytää jotain kulunutta isku lausetta. Toimii. Esim "onks sul karttaa eksyin sun silmiin" tai "voisitkolainata kännykkää ku pitäs soittaa taivaaseen ku sielt näyttäis puuttuvan yks enkeli". Molemmat toimii herättämään naisen kiinnostuksen.

        Toinen asia on itse luottamus. 173 vitun senttimetriä. Häh! Hei ei pituus merkkaa niin ku sanoin jo. Miten lyhyt tappi vois olla itse varma? Onnistumisen kokemukset kohottaa sitä, ja pelko taas laskee. Sanotaan näin et mielestäni hyvän itseluottamuksen lähtökohtana on vaatteet. Pukeudu niin kuin itse haluat, äläkä niin kuin joku muu haluaa koska silloin se ei oo sua ittees vaa toisten miellyttämistä. tärkeintä on että itsetä tuntuu hyvältä. Esimerkkinä joskus saatan pukeutuu fruittariksi joka on ehkä lähimpänä totuutta, mutta saatan suunnata pukeutumiseni rap tai rock musiikki tyyliin. Tai kun siltä tuntuu niin ihan urheilu vermeissä. Eli toisin sanoen nainen kiinnitää huomiota miesten pukeutumiseen ja sitä kautta näkevät onko miehellä itseluottamus kohdallaan.

        Äänen murros teknisesti ottaen ei voi sanoa että millon se itse kullekkin tulee. Koska se on yksilöllistä. Mut älä stressaa sitä. Siis on olemassa tärkeämpiä asioita kuin äänen murros. Jos sä ajattelet mitä muut kuulee nii sä tuut ennenpitkään kuuroks.

        Vanhempi tyttö ongelma? Noup, jos multa kysytään! Ikä on vaan numeroita jotka ei elämän alkuvaiheissa merkaa mitään, mutta sitten keksitään että ikä on este, joka hälvenee kokoajan mitä vanhemmaksi taas mennään. Ikä on vain numero joka ei kerro ihmisestä vielä mitään. Iso siskoni 25v käyttäytyy aina välillä kuin mikäkin teini. Minä puolestaan olen 20 vuotias ja naisten keski ikä joiden kannssa pyörin on 22,5. Henkinen puoli merkitsee paljon enemmän ja tietenkin käytös. Useimmiten ihmiset veikkaavat että olen 24 vuotta. Niin kuin jo sanoin ikä on vain numeroita.

        Naine/tyttö liian kuuma sulle? Onks maailmassa liian kuumaa naista sulle? Ei! Ei ole. Trust me. Siis jos et muuta muista täst tekstist nii paina mielees tää. KUKA VAAN, VOI SAADA KENET VAAN, JOS VAIN OIKEIN HALUAA.

        "Tom Cruisekin oli naimisissa itseään pidemmän naisen kanssa."
        Maineen/rahan takia.

        "Haetko naista suhteeseen vai haluutko vaan pilluu?"
        Sinä haet varmaan jälkimmäistä, koska muistat petikaveriesi määrän ja keskimääräisen iän.

        "KUKA VAAN, VOI SAADA KENET VAAN, JOS VAIN OIKEIN HALUAA. "
        Kuinkakohan moni on halunnut esim. Megan Foxia ja saanut hänet?


      • Skinnyjeans
        1+1<3 kirjoitti:

        Dodiin elikkäs kaikki alaikäset (miks ei vanhemmatkin?) joilla on nais ongelmii kuunnelkaas. En aijo kaunistella asioita sitte ollenkaan vaan puhun niistä niiden oikeilla nimillä. meikä on sellanen 173cm pitkä aina ala- ja ylä aste ikäsenä luokan ja koulun lyhimpien joukossa. Lukiossa edelleen lyhyimpien joukossa. Mut pituudella ei ole väliä näissä asioissa. Häiritseeks se et nainen on sua pidempi? Fuck it! Sil ei oo mitään välii loppupeleissä Tom Cruisekin oli naimisissa itseään pidemmän naisen kanssa.

        Haetko naista suhteeseen vai haluutko vaan pilluu?
        Siin on se heti tärkein seikka joka kqnnattaa miettiä. Itse olen ollut 28 eri naisen kanssa sängyssä johon ei tietenkään ole laskettu hand jobii eikä bjtä. Eli kaikki lähtee tosiasioiden tunnustamisesta liikkeele et mitä sä haluat kyseisestä naisesta. Ennen sitä turha tehä mitään liikkeitä.
        Ainakin kännisen naisen saa kiinostumaan heittämällä "homo-läppää". En tiedä miksi mutta naiset pitävät siitä. Todistettu toimivaksi useita kertoja.

        Toinen vaihto ehto on käytää jotain kulunutta isku lausetta. Toimii. Esim "onks sul karttaa eksyin sun silmiin" tai "voisitkolainata kännykkää ku pitäs soittaa taivaaseen ku sielt näyttäis puuttuvan yks enkeli". Molemmat toimii herättämään naisen kiinnostuksen.

        Toinen asia on itse luottamus. 173 vitun senttimetriä. Häh! Hei ei pituus merkkaa niin ku sanoin jo. Miten lyhyt tappi vois olla itse varma? Onnistumisen kokemukset kohottaa sitä, ja pelko taas laskee. Sanotaan näin et mielestäni hyvän itseluottamuksen lähtökohtana on vaatteet. Pukeudu niin kuin itse haluat, äläkä niin kuin joku muu haluaa koska silloin se ei oo sua ittees vaa toisten miellyttämistä. tärkeintä on että itsetä tuntuu hyvältä. Esimerkkinä joskus saatan pukeutuu fruittariksi joka on ehkä lähimpänä totuutta, mutta saatan suunnata pukeutumiseni rap tai rock musiikki tyyliin. Tai kun siltä tuntuu niin ihan urheilu vermeissä. Eli toisin sanoen nainen kiinnitää huomiota miesten pukeutumiseen ja sitä kautta näkevät onko miehellä itseluottamus kohdallaan.

        Äänen murros teknisesti ottaen ei voi sanoa että millon se itse kullekkin tulee. Koska se on yksilöllistä. Mut älä stressaa sitä. Siis on olemassa tärkeämpiä asioita kuin äänen murros. Jos sä ajattelet mitä muut kuulee nii sä tuut ennenpitkään kuuroks.

        Vanhempi tyttö ongelma? Noup, jos multa kysytään! Ikä on vaan numeroita jotka ei elämän alkuvaiheissa merkaa mitään, mutta sitten keksitään että ikä on este, joka hälvenee kokoajan mitä vanhemmaksi taas mennään. Ikä on vain numero joka ei kerro ihmisestä vielä mitään. Iso siskoni 25v käyttäytyy aina välillä kuin mikäkin teini. Minä puolestaan olen 20 vuotias ja naisten keski ikä joiden kannssa pyörin on 22,5. Henkinen puoli merkitsee paljon enemmän ja tietenkin käytös. Useimmiten ihmiset veikkaavat että olen 24 vuotta. Niin kuin jo sanoin ikä on vain numeroita.

        Naine/tyttö liian kuuma sulle? Onks maailmassa liian kuumaa naista sulle? Ei! Ei ole. Trust me. Siis jos et muuta muista täst tekstist nii paina mielees tää. KUKA VAAN, VOI SAADA KENET VAAN, JOS VAIN OIKEIN HALUAA.

        Tämä teksti on täyttä asiaa ja varsinkin toi homoläppä! Toimii!!


      • Dino Rex
        James-95 kirjoitti:

        "Tom Cruisekin oli naimisissa itseään pidemmän naisen kanssa."
        Maineen/rahan takia.

        "Haetko naista suhteeseen vai haluutko vaan pilluu?"
        Sinä haet varmaan jälkimmäistä, koska muistat petikaveriesi määrän ja keskimääräisen iän.

        "KUKA VAAN, VOI SAADA KENET VAAN, JOS VAIN OIKEIN HALUAA. "
        Kuinkakohan moni on halunnut esim. Megan Foxia ja saanut hänet?

        Tom Cruisesta http://pleieri.blogspot.com/2013/04/iskemisen-supermies.html lisää.

        "KUKA VAAN, VOI SAADA KENET VAAN, JOS VAIN OIKEIN HALUAA. "

        Ei tietenkään voi nainen kuuluu johonkin näistä kategorioista http://pleieri.blogspot.com/2013/04/kylla-ei-ja-ehka-naiset.html


      • Kappendal
        1+1<3 kirjoitti:

        Dodiin elikkäs kaikki alaikäset (miks ei vanhemmatkin?) joilla on nais ongelmii kuunnelkaas. En aijo kaunistella asioita sitte ollenkaan vaan puhun niistä niiden oikeilla nimillä. meikä on sellanen 173cm pitkä aina ala- ja ylä aste ikäsenä luokan ja koulun lyhimpien joukossa. Lukiossa edelleen lyhyimpien joukossa. Mut pituudella ei ole väliä näissä asioissa. Häiritseeks se et nainen on sua pidempi? Fuck it! Sil ei oo mitään välii loppupeleissä Tom Cruisekin oli naimisissa itseään pidemmän naisen kanssa.

        Haetko naista suhteeseen vai haluutko vaan pilluu?
        Siin on se heti tärkein seikka joka kqnnattaa miettiä. Itse olen ollut 28 eri naisen kanssa sängyssä johon ei tietenkään ole laskettu hand jobii eikä bjtä. Eli kaikki lähtee tosiasioiden tunnustamisesta liikkeele et mitä sä haluat kyseisestä naisesta. Ennen sitä turha tehä mitään liikkeitä.
        Ainakin kännisen naisen saa kiinostumaan heittämällä "homo-läppää". En tiedä miksi mutta naiset pitävät siitä. Todistettu toimivaksi useita kertoja.

        Toinen vaihto ehto on käytää jotain kulunutta isku lausetta. Toimii. Esim "onks sul karttaa eksyin sun silmiin" tai "voisitkolainata kännykkää ku pitäs soittaa taivaaseen ku sielt näyttäis puuttuvan yks enkeli". Molemmat toimii herättämään naisen kiinnostuksen.

        Toinen asia on itse luottamus. 173 vitun senttimetriä. Häh! Hei ei pituus merkkaa niin ku sanoin jo. Miten lyhyt tappi vois olla itse varma? Onnistumisen kokemukset kohottaa sitä, ja pelko taas laskee. Sanotaan näin et mielestäni hyvän itseluottamuksen lähtökohtana on vaatteet. Pukeudu niin kuin itse haluat, äläkä niin kuin joku muu haluaa koska silloin se ei oo sua ittees vaa toisten miellyttämistä. tärkeintä on että itsetä tuntuu hyvältä. Esimerkkinä joskus saatan pukeutuu fruittariksi joka on ehkä lähimpänä totuutta, mutta saatan suunnata pukeutumiseni rap tai rock musiikki tyyliin. Tai kun siltä tuntuu niin ihan urheilu vermeissä. Eli toisin sanoen nainen kiinnitää huomiota miesten pukeutumiseen ja sitä kautta näkevät onko miehellä itseluottamus kohdallaan.

        Äänen murros teknisesti ottaen ei voi sanoa että millon se itse kullekkin tulee. Koska se on yksilöllistä. Mut älä stressaa sitä. Siis on olemassa tärkeämpiä asioita kuin äänen murros. Jos sä ajattelet mitä muut kuulee nii sä tuut ennenpitkään kuuroks.

        Vanhempi tyttö ongelma? Noup, jos multa kysytään! Ikä on vaan numeroita jotka ei elämän alkuvaiheissa merkaa mitään, mutta sitten keksitään että ikä on este, joka hälvenee kokoajan mitä vanhemmaksi taas mennään. Ikä on vain numero joka ei kerro ihmisestä vielä mitään. Iso siskoni 25v käyttäytyy aina välillä kuin mikäkin teini. Minä puolestaan olen 20 vuotias ja naisten keski ikä joiden kannssa pyörin on 22,5. Henkinen puoli merkitsee paljon enemmän ja tietenkin käytös. Useimmiten ihmiset veikkaavat että olen 24 vuotta. Niin kuin jo sanoin ikä on vain numeroita.

        Naine/tyttö liian kuuma sulle? Onks maailmassa liian kuumaa naista sulle? Ei! Ei ole. Trust me. Siis jos et muuta muista täst tekstist nii paina mielees tää. KUKA VAAN, VOI SAADA KENET VAAN, JOS VAIN OIKEIN HALUAA.

        WOW! kiitos toi loppu antoi itsevarmuutta:Kukavaan voi saada kenetvaan jos vain oikein haluaa.


      • Anonyymi
        1+1<3 kirjoitti:

        Dodiin elikkäs kaikki alaikäset (miks ei vanhemmatkin?) joilla on nais ongelmii kuunnelkaas. En aijo kaunistella asioita sitte ollenkaan vaan puhun niistä niiden oikeilla nimillä. meikä on sellanen 173cm pitkä aina ala- ja ylä aste ikäsenä luokan ja koulun lyhimpien joukossa. Lukiossa edelleen lyhyimpien joukossa. Mut pituudella ei ole väliä näissä asioissa. Häiritseeks se et nainen on sua pidempi? Fuck it! Sil ei oo mitään välii loppupeleissä Tom Cruisekin oli naimisissa itseään pidemmän naisen kanssa.

        Haetko naista suhteeseen vai haluutko vaan pilluu?
        Siin on se heti tärkein seikka joka kqnnattaa miettiä. Itse olen ollut 28 eri naisen kanssa sängyssä johon ei tietenkään ole laskettu hand jobii eikä bjtä. Eli kaikki lähtee tosiasioiden tunnustamisesta liikkeele et mitä sä haluat kyseisestä naisesta. Ennen sitä turha tehä mitään liikkeitä.
        Ainakin kännisen naisen saa kiinostumaan heittämällä "homo-läppää". En tiedä miksi mutta naiset pitävät siitä. Todistettu toimivaksi useita kertoja.

        Toinen vaihto ehto on käytää jotain kulunutta isku lausetta. Toimii. Esim "onks sul karttaa eksyin sun silmiin" tai "voisitkolainata kännykkää ku pitäs soittaa taivaaseen ku sielt näyttäis puuttuvan yks enkeli". Molemmat toimii herättämään naisen kiinnostuksen.

        Toinen asia on itse luottamus. 173 vitun senttimetriä. Häh! Hei ei pituus merkkaa niin ku sanoin jo. Miten lyhyt tappi vois olla itse varma? Onnistumisen kokemukset kohottaa sitä, ja pelko taas laskee. Sanotaan näin et mielestäni hyvän itseluottamuksen lähtökohtana on vaatteet. Pukeudu niin kuin itse haluat, äläkä niin kuin joku muu haluaa koska silloin se ei oo sua ittees vaa toisten miellyttämistä. tärkeintä on että itsetä tuntuu hyvältä. Esimerkkinä joskus saatan pukeutuu fruittariksi joka on ehkä lähimpänä totuutta, mutta saatan suunnata pukeutumiseni rap tai rock musiikki tyyliin. Tai kun siltä tuntuu niin ihan urheilu vermeissä. Eli toisin sanoen nainen kiinnitää huomiota miesten pukeutumiseen ja sitä kautta näkevät onko miehellä itseluottamus kohdallaan.

        Äänen murros teknisesti ottaen ei voi sanoa että millon se itse kullekkin tulee. Koska se on yksilöllistä. Mut älä stressaa sitä. Siis on olemassa tärkeämpiä asioita kuin äänen murros. Jos sä ajattelet mitä muut kuulee nii sä tuut ennenpitkään kuuroks.

        Vanhempi tyttö ongelma? Noup, jos multa kysytään! Ikä on vaan numeroita jotka ei elämän alkuvaiheissa merkaa mitään, mutta sitten keksitään että ikä on este, joka hälvenee kokoajan mitä vanhemmaksi taas mennään. Ikä on vain numero joka ei kerro ihmisestä vielä mitään. Iso siskoni 25v käyttäytyy aina välillä kuin mikäkin teini. Minä puolestaan olen 20 vuotias ja naisten keski ikä joiden kannssa pyörin on 22,5. Henkinen puoli merkitsee paljon enemmän ja tietenkin käytös. Useimmiten ihmiset veikkaavat että olen 24 vuotta. Niin kuin jo sanoin ikä on vain numeroita.

        Naine/tyttö liian kuuma sulle? Onks maailmassa liian kuumaa naista sulle? Ei! Ei ole. Trust me. Siis jos et muuta muista täst tekstist nii paina mielees tää. KUKA VAAN, VOI SAADA KENET VAAN, JOS VAIN OIKEIN HALUAA.

        Haista v.ttu, oon aina halunnu Bruce Williksen ja se ei edes hyväksyny mun kaveripyyntöä faces :/


      • Anonyymi
        Skinnyjeans kirjoitti:

        Tämä teksti on täyttä asiaa ja varsinkin toi homoläppä! Toimii!!

        Nii👍


    • asiantuntija olen mi

      mistä tiiät keksit vaan :D

    • kauhee tunne :((((((

      Olen 13 ja ihan lämässä yhteen meidän luokkalaiseen tyttöön ja eikä siinä mitään mutta koska se on mun luokalla en kehtaa pyytää mihinkään koska jos failaan niin maine menee.plzzz auttakaaaaaaa!

      • Guru Josh

        Et taida oikeasti olla 13, mutta sanonpa kuitenkin, että niin kauan kuin 13-v. poika välittää mitä muut ajattelevat siitä tuollaisessa asiassa, ei ole tyttöjen vonkaamisessa luokan "kovien jätkien" tasolla.


      • allllllu :DDDDDD

        mä ainakin kysyn vaa oon failannu monesti mut ei se kestä kun sen yhen päivän kun muut kiusaa siit mä en vaa kuuntele antaa mennä toisest korvast sisää ja toisest ulos :D


      • .___.

        Itellä on sama ongelma ¦(


    • NinoStarFreedom

      Näitä viestejä on tultu taas vähän luettua ja ihan vaan 15 vuotiaana tyttönä voin sanoa että miehissä OIKEASTIKKIN viehättää itseluottamus, persoonallisuus ja sosiaalisuus. tietenkin ihmisillä ON erimielisyyksiä asiasta. Esim. jos mies ei uskalla edes yrittää jotain todella helppoa asiaa naiset tunnistavat sen eräänlaisena "heikkoutena" mikä ajaa naisia tiehensä. Jotkut naiset tietenkin pitävät ujoista ja todella herkistä miehistä. Mutta omasta mielestäni niin sanotut "pahat pojat" menevät ujojen edelle. (Eli siis älkää esittäkö mitään vaan olkaa oma itsenne!)

      • Iso Pepe

        "Mutta omasta mielestäni niin sanotut "pahat pojat" menevät ujojen edelle. (Eli siis älkää esittäkö mitään vaan olkaa oma itsenne!) "

        Nyt hämmensi vähän. Entä jos ei ole "paha poika" omana itseään?


    • Jonsu

      Moro kaikille! mulla on nyt aika paha ongelma, mitä en itse ole saanut ratkaistua.. Olen ihastunut tyttöön, pidän itseäni ihan normaalina poikana, mutta aina tulee mieleen *mitäköhän tuo nainen ajattelee ulkonäöstäni*? Se on todella kiusallista koska haluisin esimerkiksi aloittaa keskustelun ja viedä esimerkiksi jonnekkin.. Minulla on vaan niin huono itsetunto ja ajattelen vain sitä naisten seurassa, että mitä nainen ajattelee minun ulkonäöstä, olenko tarpeeksi hyvä. Voisiko joku neuvoa miten toimia?

      • anonymouse2

        Ittellä on ollu sama ongelma ja sen voin sanoo et se on kiusallista.


    • Erkki-Jalmari

      Saat tytön kuin tytön kiinnostumaan olemalla oma itsesi,älä siis esitä miehekästä tai muuta kuin olet.Nuoret miehet kun yrittää olla kovin miehekkäitä,se on aikuisesta naisesta söpöä,aikuista miestä se huvittaa,ja tytöt pitää pellenä,tai hyvin lapsellisena.

      • HelpMee :/

        Itse olen pitänyt yhdestä tytöstä jo seiska luokasta asti. Käydään samaa luokkaakin. Nytten olen ysillä. Nään, että tyttö on alkanut kiinnostumaan minusta, mut oon niin ujo, etten uskalla sanoo mitään, tai jos alan puhumaan sille ni pelkään et puhun jtn hömppälömppää..

        Olen hyvin ujo puhumaan tytöille, en tiedä miksi. :(


      • ammattilainen
        HelpMee :/ kirjoitti:

        Itse olen pitänyt yhdestä tytöstä jo seiska luokasta asti. Käydään samaa luokkaakin. Nytten olen ysillä. Nään, että tyttö on alkanut kiinnostumaan minusta, mut oon niin ujo, etten uskalla sanoo mitään, tai jos alan puhumaan sille ni pelkään et puhun jtn hömppälömppää..

        Olen hyvin ujo puhumaan tytöille, en tiedä miksi. :(

        Menet ja läppäset perseele ja alat nuolemaan 50:50 pillua tulee tai maine menee hyvä todennäköisyys onnistua eikä puhumista tarvita ;)))))))))))


    • Epätoivoinen

      Hei, oon kohta 13-vuotias poika, jolla on tällanen ongelma. Harrastan hiihtoa ja tykkään yhdestä tytöstä. Oon hiton puhelias kaikkialla mutta yleensä hiljenen kun sille pitäs puhua. Mietin myös omaa ulkonäköäni. Se tyttö on kaunis. Ja hiihtää helvetin kovaa. Osaako joku teistä kertoa mitä kannattas tehdä? Auttakaa!

    • rakastunut tyttöön

      Olen parin viikon päästä 13v. ja olen rakastunut yhteen meidän luokan tyttöön. Hän on koko ajan muiden meidän luokan tyttöjen kanssa eikä minulla ole tilaisuutta jutella hänen kanssa. Mitä minun pitäisi tehdä että saisin hänet kiinnostumaan minusta. Voisko joku auttaa!

      • vanhempi

        oot aika nuori...


      • rakastunut tyttöön
        vanhempi kirjoitti:

        oot aika nuori...

        Onko se nyt ongelma?


      • <3

        Facebook auttaa tässä. :) Tai mese yms :))


      • aasd
        rakastunut tyttöön kirjoitti:

        Onko se nyt ongelma?

        Aika epätodenäkösä että oot rakastunu! ehk oot ihastunu tai tommost


    • NousTenL00sers6969

      No on mullakin kokemusta vaik oon vast 12 Mul on 3 ex- girlfrendii ja lisää tulee vaikka millä mitalla, Failasin kerran treffit yhen tyypin kanssa, Mutta oon vähän välii yrittäny iskee sitä takasi mutta oon vähän veihtelevamielinen tyyppi, joten kiinnostus vaihtuu koko ajan.

      • rakastunut tyttöön

        No miten saat ne kiinnostumaan?


      • 13+9

        Eli olet player


    • NousTenL00sers6969

      Oon jotenkin vain luokan suosituin poika, sitte ku tykkään jostai nii sitte see on jo mun tyttöystävä paitsi ei kyllä meiä luokan tytöt kauheest seurustele... En oo kyl mitenkää oma itteni yleensä mut tytöt pitää mua sillai söpöin ku pelleilen vaa... Ja huumorintajuu löytyy. Oon kyllä vaan aika lyhyt 144 cm. Pitkä mutta ei pituudella oo sillai väliä ( Ja vielä yksi hyvin tärkeä vinkki, mikä ei ole kaikissa naisyksilöissä totta,
      Kun on hyvin kaunis nainen/tyttö niin he luulevat saavansa kenet tahansa pojan ja siksi nee kauniit käyttäytyy epäkohteliaasti Mutta toi ei pidä täysin paikkaansa koska meinaan meiän luokalla on yks tyttö ketä on Niinku suosituin meiä luokan tytöist on edustanu meiä kuntaa jaa on tosi nätti, niin kyl see kohtelee ainaski mua iha hyvi {paitsi jos kiusaan sitä} )

      • NousTenL00sers6969

        Paitsi jos aiot iskeä tytön oot huumorintajuinen ja siisti mukava reilu ja hyvinkäyttäytyvä. Jos tyttö sanoo kun on esim. vielä 5 luokalla kun pyydät silt et alax nii jos see sanoo jottai tämmöst : Tää ei ny tunnu ihan oikeelt. Sitten se ei seukkaa viellä.


      • rakastunut tyttöön
        NousTenL00sers6969 kirjoitti:

        Paitsi jos aiot iskeä tytön oot huumorintajuinen ja siisti mukava reilu ja hyvinkäyttäytyvä. Jos tyttö sanoo kun on esim. vielä 5 luokalla kun pyydät silt et alax nii jos see sanoo jottai tämmöst : Tää ei ny tunnu ihan oikeelt. Sitten se ei seukkaa viellä.

        Kiitos tiedosta(olen myös meidän luokan suosituin poika)


      • Mitä vittuu

        Ootko toisella luokalla??


      • rakastunut tyttöön
        Mitä vittuu kirjoitti:

        Ootko toisella luokalla??

        ??? en


      • rakastunut tyttöön

        Meiänki luoka suosituin tyttö on semmone että ei se käyttäydy huonosti


      • Mr.?

        Oon kohta 13 v. ja oon ihastunu yhteen eri koululaiseen tyttöön. Tapasin sen kerran yhel leiril enkä siis nää sitä kovin usein, ja sillonki ku nään ni se on lähes aina kaveri porukas. Nii et voisittekote kertoo mitä teen ku nään sen seuraavan kerran?????


      • jokutyyppi3
        NousTenL00sers6969 kirjoitti:

        Paitsi jos aiot iskeä tytön oot huumorintajuinen ja siisti mukava reilu ja hyvinkäyttäytyvä. Jos tyttö sanoo kun on esim. vielä 5 luokalla kun pyydät silt et alax nii jos see sanoo jottai tämmöst : Tää ei ny tunnu ihan oikeelt. Sitten se ei seukkaa viellä.

        Entä jos sanoo en tie oot kiva mutta en tunne haluu seukata.Mitä pitää tehä?


      • 6+19
        jokutyyppi3 kirjoitti:

        Entä jos sanoo en tie oot kiva mutta en tunne haluu seukata.Mitä pitää tehä?

        Oo sen kaveri ja se tykkää kans sust mut tuntee olevans viel nii nuori sunkaa seurustelee tai sit se ei haluu viel seurustel kenekää kaa.


    • haalleluuja :D

      Mitäs mun pitäis tehä ku oon kuses täl hetkel yhte muijaa, joka on kinnostunu yhest toiset :( niin mitäs mun pitäis tehä
      Kyselee tälläne 15v poeka :D

    • tyttövaan

      Tytöt kiinnostuu sellaisesta pojasta, joka on kiinnostunut heistä ja heidän ajatuksistaan. Kysele mahd. paljon hänestä. Ole keskittynyt häneen, niin hänkin alkaa kysellä sinusta ja kiinnostua... Unohda markkinapuheet itsestäsi. Se on typerää ja läpinäkyvää...

      • tyty 15v.

        Niinpä tää oikeesti pitää paikkansa! :)


    • haluun tytsyn

      no mä en oo mitenkää suosittu ja kun pelleilen nii yhet likat nauraa siin vieres ja maine menny päin persettä. :( pitäiskö mun raiskata joku vai ihan rohkeesti pyytää pillua :D

      • Rakastunut ja epäsuositt

        Minä olen 11vuotias poika oon varmaan ollu läpässä yhteen meiän luokkalalaiseen tyttöön 2—3vuotta ja oon kertonu ett rakastan sitä mut se vihaa mua


      • Noooo!!!

        No se nyt ois viimene mikä kellekkää järkevälle tulis edes mieleen. Yritä vain kestää niinku mies !


      • hyvä
        Rakastunut ja epäsuositt kirjoitti:

        Minä olen 11vuotias poika oon varmaan ollu läpässä yhteen meiän luokkalalaiseen tyttöön 2—3vuotta ja oon kertonu ett rakastan sitä mut se vihaa mua

        Hyvä juttu


    • Kusessa

      Oon ollu kusessa yhteen rinnakkaisluokkalaiseen tytsyyn 2,5 vuotta
      Oon 12 v. Kaikki tytöt sanoo hikeks ja pitää pellenä oon 140cm ruma poika Helsingistä. Olipas elämäniloinen teksti

      • saturnus3

        Älä ny! Kyllä sullekki se oikea löytyy ajanmukaan. Jokainen ihminen on komea/kaunis omalla tavallaan.


    • i love janina.i.a

      HEI OLEN 15 V poika ja mitä tekisin olen ollut ihastunut yhteen tyttöön HÄNEN NIMI ON JANINA en uskalla pyytää häntä ulos MITÄS JOS HÄN NAURAA MINULLE :( enkä tiiä onko hän kiinostunut minusta :( opon tunnilla JANINA ON vilkuillu aika monta keraa minua päin ja nauraa yleensä kun oon paikalla ym luokassa välkällä
      KUN POTKITAAN PALLOA PORUKALLA KERTOKAA MITEN VOITTAISIN PELON JA PYYTÄÄ JANINAA ULOS?????? ja viel facessa lähetin janinalle oot kaunis ja söpö hauska huumoritajuinen auttavainen etkä ole itserakas mut sit ku tulin kouluun janina sano mulle näin.mitä vittua sinä minua kutsut nätiksi ootkosää runollinen tai joku hobitti .ollaan taas sujut janinan kaa ;) kertokaa minulle miten saan janinaa pyydettyä ulos

      • Ajatus...

        Olisiko helpompi yrittää juuri eronneita. Miehen puolikkaissa sanottiin että niit ois helpompi jos rohkeasti yrittää.


      • Playboy609

        Lue vähän pelimiesteoriaa


    • ghfjzghjf

      ite oon 15v eikä meidän luokal oo yhtää tyttöö enkä muutenka kovin hyvin tunne muita tyttöjä. juodessa kaljaa kaveriporukan kanssa niin ei sielläkän ikinä ole omaikäisiä ja vapaita tyttöjä. miten voin saada tytön kun en niitä kovin usein näe. olen omasta mielestäni ihan komee ettei ongelma ole siinä. olen hieman ujo tyttöjen kanssa.

    • C'moon

      Huoh ei vitsi teijän kaa.. Oon 14v tyttö ja voin kertoo et oo oma ittes ja tuu vaa rohkeesti puhuu ja jos tulee pakit nii ei muutaku leuka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä, sillä ei se maailma yhden hetken takia romahda!

      • kuikelo

        Oon 13 kiinnostunu yhest tytöst aik puhelias sama tääl oon "luokan kingi" itseluottamus kohillaa. Mitä tehdä/miten kehua häntä yms. Helpppp!!!!!!


    • Salkkarit-Remix

      sanokaa vaa et munaa o tarjolla tuu vaa tonne takahuoneesee ni saat ipin mustaa munaa luumukiisselin kera! :D

    • Super-Mursu

      Mul on sellane juttu, et oon ihastunut erääseen meiän tyttöön josta muutki pojat tykkäävät. Me ollaan mesesettu paljon ja soitellut että tapaillut aina jossain. Oon huomannut et se on alkanut katella ja puhua että soitellut minulle enemmän et onks se niiku sillee et se on tykästyn minuun? Minulla on myös kuulokojeet ja se on kyselly niistä myös paljon ja harrastan urheilua paljon. mul on myös six-pack tääl mahas ja paljo habaa ja se haluu et mä näyttelen niit ja on se muutes kysyn uimaaki! En ole kovisjätkä enkä kyl sellane nyssy mut voiks joku kertoo et onks toi jo ihastusta tai tykkäämistä?

    • matu säynätsalosta

      oon 11v poika ja oon menossa vitoselle arvelen että yksi tyttö joka tulee samalle luokalle ollaan oltu luokkien kanssa retkellä paluu matkalla bussinperässä on ihastunut muhun mutta väittää että inhoaa minua. Miten saiisin hänet tunnustamaan

    • Jonttu #30

      Oon 14v. poika ja harrastan kiekkoo. Muijan yrittämine on ongelma ku kaikki meijä koululaiset ja luokkalaiset näyttää iha rotilta! Enkä oikee tunne ketää hyvännäköst sillee hyvi. Enkä oikee kerkee käymää tutustuu kehenkää ku harrastus vie kaiken aja! Mikä neuvoks?

    • matu säynäsalosta

      mlla on ihan sama juttu

    • Silmarillion

      Oon rakastunu yhtee iha vitun komeesee tyttöö, ja me ollaa kavereita. Me ollaan nähty vaan kerra, ku oltii pelaamassa futista. Se asuu noin 100km meiltä kotoo, ja facessa jutellaan iha mukavia:) Vähä yli 16 000 viestiä lähetelty noin Puolen vuoden aikana. Joten asiaa on ollut. Mutta nytten se tyttö ei enää puhu niin paljon, kuin ennen. Olen 13v ja en tiedä mitä tekisin sen kanssa:) en tiedä onko kiinnostunut vai ei... APUA!

      • poika Liedosta

        joo siis oon 12 yks tyttö TYKKÄS musta mut nyt se ei ees vastaa viesteihi faces eik muuteskaa ja jos vastaa ni sanoo: lopeta näitte viestie lähettely tä on ärsyttävää!
        MITÄ TEEN? PLZZZ NOPEE APUA
        ja se on muute eri luokal ja liikkuu sen kavereitten kaa vaan ni en kehtaa mennä pujuu mut onneks mun sisko oli sen kaverini ni se ehkä vois tulla meil joku pv. kannataisko kysyy?
        ja oltii 6lk samal luokal mut seiska jouduttii eri luokille MITÄ TEEN MITÄ VAAN JOKA VOIS AUTTAA?!?!!


      • sori
        poika Liedosta kirjoitti:

        joo siis oon 12 yks tyttö TYKKÄS musta mut nyt se ei ees vastaa viesteihi faces eik muuteskaa ja jos vastaa ni sanoo: lopeta näitte viestie lähettely tä on ärsyttävää!
        MITÄ TEEN? PLZZZ NOPEE APUA
        ja se on muute eri luokal ja liikkuu sen kavereitten kaa vaan ni en kehtaa mennä pujuu mut onneks mun sisko oli sen kaverini ni se ehkä vois tulla meil joku pv. kannataisko kysyy?
        ja oltii 6lk samal luokal mut seiska jouduttii eri luokille MITÄ TEEN MITÄ VAAN JOKA VOIS AUTTAA?!?!!

        ketään ei voi pakottaa ihastumaan toiseen.. :/


      • saturnus3
        poika Liedosta kirjoitti:

        joo siis oon 12 yks tyttö TYKKÄS musta mut nyt se ei ees vastaa viesteihi faces eik muuteskaa ja jos vastaa ni sanoo: lopeta näitte viestie lähettely tä on ärsyttävää!
        MITÄ TEEN? PLZZZ NOPEE APUA
        ja se on muute eri luokal ja liikkuu sen kavereitten kaa vaan ni en kehtaa mennä pujuu mut onneks mun sisko oli sen kaverini ni se ehkä vois tulla meil joku pv. kannataisko kysyy?
        ja oltii 6lk samal luokal mut seiska jouduttii eri luokille MITÄ TEEN MITÄ VAAN JOKA VOIS AUTTAA?!?!!

        Se ei selvästikkään tykkää sinusta mutta kannattaa kertoa häenlle että tykkäät hänestä. Kannattaa kysyy ja voithan kertoa silloin. Kannattaa jatkaa vaa siitä tykkäämistä koska tytöt ihastuu helposti ihailijaan tai ainakin minä ihastuin ihailijaani vaikka tykkäsinkin toisesta mutta entiedä vieläkään miten siinä kävi niin.


    • Oot lähetelly paljo viestejä: JATKA SAMAAN MALLIIN! Jossai kohas sanot sille vaa, että mää tykkän susta tosi paljoko oot noin puhelias ja yms:) sitte pistät jossai välissä sellasen taulukon esim: RASTITA NÄMÄ MITÄ AJATTELET MINUSTA!
      [] Olenko kaunis
      YMS!

    • Tietäjä

      Minulla on loistava neuvo: Jos ette saa naista, menkää salille, parturiin ja mikä tärkeintä, lopettakaa tietokonepelien pelaaminen ja menkää ulos!

      • sanlon vaa

        Mul onkaveri jok pelaa aika paljo sil on on ja on ollu 2 naista


    • Sipuli2006

      Turha sanoo et lyhyys ei haittaa, naiset pitävät enemmän pitkistä miehistä! Tottakai naiset kiinnostuu enemmän jos oot pitkä ja lihaksikas ja hartiat ku ladon ovet. Mutta jos olet lyhyt sitä enemmän vaan kiinnität huomioo lihaksiin ja vaatteisiin

    • jammu setä 2

      Jos haluutte naista niin nappat kädestä kiinni ja meet nurkan taakse ja sanot alat munkaa tai raiskaan sut

    • morsoo

      Morso

    • haluun tytsyn

      eli nyt oon 13v oon 156cm pitkä ja likat on nyt mun peräs ja oon suosituin poika ja seurustelen meiän luokan suosituimman tytön kaa :d tsemppiä muillekkin.

    • se olis siinä.

      Kysyt vaa rohkeesti ni kyllä alkaa tapahtua

    • rakkautta tarvitseva

      Olen 15 vuotias poika ja bongaan junia (joo tiiän et mu harrastus o vähä outo mut ÄLKÄÄ siitä puhuko mitää tyhmää) ja mun o vaikee saada likkaa mikä neuvox? auttakaa mua pliis! PS. oon yrittäny likkoja mutta kaikki on laittanu että hyvä vitsi tai siis tosi huono sellane.

    • haluun tytsyn

      emt oo tosissaa...

    • rakkautta tarvitseva

      no niinhän mä oonki koko ajan

    • Ärsyyntyjä

      Vitu säälittävää ku joku 10v kirjottaa tänne " oon koulun suosituin poika ja oon tosi hauska ja tytöt sanoo mua söpöks ja pelleilen tosi paljo ja oon tosi kova ja luokan suosituin tyttö tykkää musta jee oon best oon seurustellu 23 kertaa ja oon paras" >:(

      • Naistenmies

        Sekin on vitun säälittävää kun joku 10v menee sanomaan tytölle että "rakastan sua". Ei vittu, nauran täällä niin kovaa. Jättäkääs ne seurusteluhomlat myöhemmälle, ei niitä tyttöjä vielä tossa iässä seurustelu kiinnosta.


      • saturnus3

        Niimpä player hän pitemmikin on.


    • mitä meinaa

      tarkottaaks se mitää jos tyttö sanoo "moi" vaa mulle ku päästää koulust. voiks siit päätellä et se jollain tapaa voi olla ihastunu. ei olla justkaa juteltu ollaa tunnettu kuukaus ku amis alko ja ollaa samal luokal.

    • mitä meinaa

      nyt se pyys faces kaveriks :)))

    • paskaa täs

      joo oon ihastunu yhteen likkaan mut se on ihastunu mun parhaaseen kaveriin XD. oon ihan helvetin kaateellinen et miten saisin sen likan? se mun bestfriend on meiän luokan suosituin ja sille et vittu sentään!

      • K+V

        No, jos tapahtuu jotain (niitten välil) nii kannattaa yrittää kaveeraa? Itelläni on tyttöystävä, itseasiassa sain kai tyttöystävän koska 1.riskialtis (oikeesti) 2.emätiiä 3.naapuri 4.se on mun paras kaveri /:D

        Oot vaan oma ittes. -.-'
        Tytöt kul tykkää joskus jostain sellasesta niinku (pelle riskialtis kiva ja ystävällinen pelle)


    • Pahasti pihkassa

      Moro!
      Oon tosi pahasti pihkassa yhteen vuotta nuorenpaan tyttöön, ollaan vähän juteltu Facessa ja puhelimellakin yks ilta vähä tekstailtu, mut siihen se sit jäi.. Haluaisin tietoa kuinka kannattaa tehdä aloite ja millaisessa tilanteessa? Ollaan samassa koulussa, ja näin ja pyöritään samoissa porukoissa, mutta en tiedä miten mun pitäis kertoo sille että mä tykkään siitä? Mietin tätä joka ilta... miten, koska, missä? Mutta en vaan tiedä.. Apua!! :)

    • Psykologi 18v

      No niin tässä tulis jotain informatiota:
      1. Yleensä nuoret tytö 10-13 vuotiaat ei oikeen tiedä ees mitä seurustelu on. Ne haluu vaan kokeilla sitä jonkun hyvän näköisen kanssa ja miltä se tuntuu ja rikkoa vähän raojoja ja sanoo mitä kaikkea on tehnyt. Poikkeuksiakin on.

      2. Jos haluat naisen niin paljon vaikuttaa se tietysti oletko suosittu vai ei. Totta kai koska jos et ole esillä ei sua huomaa kun hiljaise tyypit jne.

      3. Myös käytös vaikuttaa pajon ja kohteliaisuus mutta välttämättä se ei ritä suhteeseen voi joktaa vaan ystävyyteen.

      4. Mutta sun täytyy olla varma ja kypsynyt liika esittäminen ei ole hyvästä tytöt ei tykkää fronttaamisesta kovin paljoa.

      5. Vaatteet. Ulkonäkö on tärkeä ja hygieenia myös se että olet kiinnostunut muistakin asioista kuin mitä itse teet. Etkä vaan ole aina saman peliporukan kanssa liikkeellä.

      6. Hyvä huumorintaju yleensä hyvä luonne korvaa ulkonäön puutteet koska luonteella on todella iso merkitys ja tytöt arvostavat sitä paljon enemmän vanhemmalla iällä kun teinivaihe on ohi.

      7. Myös se että olet hyvässä kunnossa vaikuttaa. Onhan se kivaa että voit syleillä tyttöäsiä lihaksikkailla käsivarsilla tai kun otat paidan pois niin on jotain mitä katsoa. Mutta nämäkin voi korvata esim. vitsailemalla puutteista se kertoo että olet sujut asian kanssa ja luonne aina tehoaa naisiin jos se on miehelllä hyvä.

      8. Yleensä pieni välinpitämättömuyys herättää kiinnostuksen naisessa ettet koko ajan vilkuile naista totta kai välillä mutta ei liiankan nössö saa olla. Esim. Jos tyttö katsoo kääntä heti päänsä pois vaikka ujouskin on hyvä asia ja yleensä söpöä niin liika on liika.

      9. Body kieli on tärekä lukea. Esim. Miten jalat liikkuvat kertoo usein kuinka luontevasti tyttö on kanssasi. Katseleeko muuaalle, tekeekö hiuksillaan mitään. Mutta muistakaa pelkkä silmäpeli ei kerro tykkäyksestö ellei tyttö tee sitä itse koko ajan koska monesti kun katsot tyttöä monesti on suuri todennäkösiyys että hän katsoo sinua ja sisäset mallisi pelaavat väärin. Pitää oppia tulkitsemaan tilannetta.

      10. Paras tapa lähestyä naista on esim. moikata häntä ainakun näet mutta se ei saisi jäädä siiheen. Juttelemaan voi tulla esim jos hän on yksin mutta monet tytöt saattavat ahdistua jos eivät tunne sinua jne. Joten ystävysty hänen kanssaan juttele jos näät jossain. Pelkällä facebook hymiöllä ei ole niin suurtaq arvoa kun se että olet kasvotusten- Ja muista jos pyydät trefeille kysyä ajankohtaa tai lyödä lukkoon koska tytöt ovat hyviä luikertelemaan ulos jos heitä ei kiinnosta.

      11. Monesti isoin ärsyttävä tekijä on se että muija voisi olla kiinnostunut sinusta mutta koska et ole suosittu muiden silmissä tai tyttöjen tai jätkien hän ei uskalla tai ei siksi halua. Sinun pitäisi pystyä näyttämään että osaat heittää läppää esim. luokassa ja et takertele puheissa olet hyvä urheilussa tai jotain sinnepäin. Mikään kvoin erikoinen talentti ei muijia kiinnosta esim. kovalevyn vaihtokoneeseen 10 sekunnissa tai jotain(Paska esimerkki)

      Tämän sanon koska ennen olen ollut epäsuosiossa ja kauhean laiha nykyään treenaan salilla 3 kertaa viikossa ja olen hyvässä kunnossa. Muutos on mahdollinen. Ja kysyä voi jotai n jos haluaa

      • 12-v poika

        mistä tytöt tykkää 12 v jos voisit kertoo sen ja miten saan sen ulos


      • 12v

        Oon 12v ja ihan helvetinmoine paviaani voitko kertoo mite saam naisen


    • naistenmies.

      onnee

    • hampeli1

      Tässä on vinkki kaikille ujoille miehille/pojille jotka eivät uskalla kunnolla puhua naisille tai keksi mitään puheenaiheita


      = vetäkää humala. Tuolloin voit olla oma itsesi ja pystyt noin vaan sanomaan naisille mitä ikinä päähänsäkkin tulee. Puheenaiheet eivät pääse loppumaan ja pillua varmasti heruu.

      • Jerppu97

        Joo oon 11v. Poika onks toi iha järkevää


    • 12-V POIKA APUA

      miten iskeä 12-v tyttö suhteellisen kaunis mutta minä olen vähän plösömpi kuin mutta voimakas en oikeen ole uskaltanu yrittää ketää mutta olisi kiva jos joskus joku voisi auttaa iskulauseiden ja mitä sanoa tytölle APUA T:12-V POIKA

    • kylanmies
    • minunvastaus

      Sano suorat sanat. Jos se sanoo et mee... Nii unoha se. eli se tykkää jostain toisesta. Mut jos se tykkää susta niin kaikki menee hyvin. jos yrität koko ajan puhuu sen kaa silleen jännästi ja yrätät iskee se voi jatkuu koko elämän. joskus saattaa onnistuu, mut pitää aina muistaa, että ei kaikki mene silleen miten ite haluut. Rakkaus on ihmisten melkein kaikista voimakkain sairaus. Kysymys pyörii aina miun päässä... Miks siihen ei oo lääkettä? tää on aika tyhmä kysymys. mut kun rakastat jota kuta nii se tuntuu aina oudolta ja jännältä. sydämmessä tuntuu et kohta se repeytyy halki. ja aina jos näät sen ketä rakastat nii mahassa tuntuu perhosia.... Tää tuntuis oudolta jos joku poika kirjottais tälleen, mut oon tyttö... Miula on jännä selitys, et miks oon tällä sivulla... Miula on yks poikakaveri, joka pyytää miulta apua yhen tytön kanssa. se siis tykkää yhestä tytöstä. Minä yritän auttaa sitä ja se on vaikeaa koska itse aloin tykkäämään siitä.. sen takia en keksi mitä vastaisin sen kysymyksiin, ku en jaksa enää. ja jos en kirjota sille mitään niin turhaan meijän on puhuu sen kaa...

    • Ihastunut

      Mäki oon ihastunu yhtee tyttöö mut en uskall kysyy siltä mitää ku pelkään et nolaan itteni ja se kertoo siit kaikille, Ja mä saan vasta sitte ku oon 13 w saan vast sillo facen! Mut jos joku vois neuvoo mua ku saan sen tytön ni vois vastata tähä viestiin :)

      • Ihastunut

        Siis voisko jok autaa et saan sen tytön jonka halun?


      • kokenut 13v

        itsekkin luulin juuri samaa mutta luokkakaverini rohkaisivat kysymään joten kysyin. ja vastaus oli tietenkin EN! sen jälkeen ollut haikea ja surullinen olo. onko nää sydänsuruja?? auttakaa joku


    • Kuittaaja150

      Antakaa mulle vinkkei mite saan tytön joho oon ihastunu!

    • Ihastunut15

      Ja siihe joho mä oon ihastunu ni ei varmaa tykkää musta:( ni mun pitäs tehä et se alkais tykkää musta? Vinkkejä jos voitte antaa ni ois aika jees :)

    • joku tyyppi vaa

      No siis tyttö ystävän saa seuraavasti.Ole kohtelias,käy suihkussa vähintään 4 kertaaa viikossa,ole oma itsesi älä esitä ketään muuta.Puhu hänelle ja tutustu siihen kunnolla.hyviä apu välineit tutustumiseen ovat puhelin ja facebook.Kysy häneltä että lähdettäisiinkö vaikka leffaan tai kävelylle.Jos menette kävelylle voitte puhu asioista rauhassa voit puhua vaikka jotain ihan niitä näitä.Jos se tyttö kysyy että ''yritäkkö iskee?'' niin sano niinpä taidan ja hymyile.Jos ei noi toimi niin en voi varmaan muuten auttaa:)

      • luu pää

        tytöt tykkää pelleistä


    • Rakkauden tohtori

      Itse saan naisia enkä ees yritä. Tytöt tykkää itsevarmuudesta, ulkonäöllä ei oo se ykkösmerkitys, vaan se kuinka miehekkäästi käyttäydyt ja kuinka itsevarmalta näytät. Sillä ei myöskään oo väliä, mitä naiselle puhuu. Kuhan puhuu jotain ja saa hänet vaikka hymyilee, tai jopa nauramaan ni peli on paketissa! Se on hyvin yksinkertasta! Älkää viestikö naiselle kehonkielellä että olet epävarma! Naiset menettävät kiinnostustaan sitä mukaa miten käyttäydyt, ja kiinnostuu samalla perjaatteella. Sun pitää käyttäytyä enempi sillä tavalla, että naisen pitäis taistella susta, eikä toisinpäin. Itsevarma tervehdys joka viestii naiselle että on kiinnostunut, tän jälkeen ole hieman välinpitämätön ja saa se nainen uteliaaksi.

    • harmitonpoika

      olen kiinnostut yhdestä tytöstä mutta hän ei pidä mua kuin kaverina kuinka saan hänet kiinnostumaan minusta?

    • Tyttö

      Pojan täytyy olla oma itsensä! :o
      Sellaiset kovista kavereiden edessä esittävät kusipäät eivät innosta... Kannattaa huolehtia omasta ulkonäöstä, ostaa tyylikkäitä vaatteita, laittaa hiukset silleee söpösti ;)))) ja niiin.

      • huligaani

        Mul on probleema,.. olen koulun söpöin poika ja olen ihastunut koulun kauniinpaan tyttöön. Hän tietää että olen ihastunut häneen ja sovimme että menemme power parkiin kahdestaan niin mä kai yritän saada siä power parkis jotain rakkautta ilmaan kerron tunteeni ja tällee.... vai onko jotain parempii ideoita ....nuute oon treenannu lihaksii ihan vaa sen tytön takii.


    • prös

      vitun perseenreikä, et ainakaa saa pillua jos oot noi itserakas että kutsut ittees "koulun söpöimmäks pojaks" vitun pissaliisa heikkohinttihuoranpenikka. ei mul muuta..

    • vellihousulletietoa?

      Toimi http://pleieri.blogspot.com/2013/05/rentona-olemisen-tarkeydesta.html blogin ohjeiden mukaisesti.

      1. Näytä niin hyvältä kuin pystyt, jotta mahdollisimman moni nainen pitää ulkonäöstäsi ja harkitsee sinua potentiaalisena kumppanina
      2. Kerro kiinnostuksesi verbaalisesti
      3. Etene fyysisesti tilanteeseen sopivalla tavalla alusta alkaen

      Puheella ei kiinnostusta luoda. Nainen joko on ihastunut tai ei, puhuminen ei tätä muuta, jos ulkonäkösi ei ole riittävän hyvä naisen silmissä. Vellihousu häviää aina kuten linkin kirjoituksesta näet.

      • Anonyymi

        ei vittu nää jätkät on tääl nii epätoivosii ei teiän tarvii esittää mitää vittu olkaa vaa kivoi muijille taliaivot toivottelee täällä ihan teini tyttö


    • kokki6

      en saa milään naista

    • boss7

      Mä just sain sen kenet halusin ja vedän koko ajan senkaa kielareit

    • 555555

      oon lätkässä yhteen meiän luokkalaisee tyttöö joka myöski tykkää musta mut ei haluu olla mun kaa mitä mä voisin tehä

      • Pojatonpoikii

        Sanotaanko näin että, itse olen aasialaissyntyinen, aina ollut luokan lyhimpiä - nykyäänkään pituutta on ehkä juur ja juur 170cm. Koulussa hiljainen enkä todellakaan voinut kuvitellakkaan, että minulla olisi ollut mahdollisuus johonkin tyttöön. Itsevarmuutta ei ollut yhtään, pidin itseäni kamalana "rumana ankanpoikasena" muiden joukossa.
        Eihän tässä mikään kiire ole? En millään jaksa uskoa, että 12-15vuotiaana parisuhteet olisivat lopullisia.. Te kasvatte vielä siitä paljon, näette maailmaa.. näette muita ihmisiä, mitä teidän koulussa olevat...?
        Vinkkinä annan pojille pari asiaa, jotka toimii sanotaanko aina..

        - Huolehtikaa itsestänne
        - Ole nöyrä, älä kehu itseäsi
        - Pidä lupauksesi (ole rehellinen)
        - Ole mitä olet, mutta kunhan olet mitä olet.. Älä esitä muuta mitä oikeasti olet
        - Ei ne suuret sanat, vaan ne pienet teot
        - HYVÄ HUUMORINTAJU pelastaa NOLOTKIN kommellukset/tilanteet
        (vaikka tulisikin pakit, pelasta se hyvällä huumorintajulla)
        - Jos omaat hyvän huumorintajun, käytä sitä..!! -> OLE HAUSKA
        - Osoita kiintymyksesi
        - Osoita tunteesi (ei niitä tarvitse sanoiksi pukea, pienet eleet riittävät)
        - Vaikka olisit 15v ja takanasi on 100 petikumppania, älä elvistele niillä..!!!
        - Huomioi (kysele päivän kuulumiset)
        - ÄLÄ IKINÄ näytä haluavasi vain seksiä!!
        - Naiset ovat aina enemmän tunteellisiä, mikä tekee miehelle haastetta - Osoitappa tunteesi tuosta noin vain, tietämättä mikä on vastaus
        - eli, ole rohkea! Luota itseesi!
        - Älä kysele itsestäsi "milt mää näytän?" "kehtaaks sää kulkee mu kaa tual?"
        (Se antaa todella epävarman kuvan sinusta, joka haluaa hyväksynnän muilta, ennenkuin uskaltaa tehdä sen) Miettikää tyttöjä, jotka kyselevät kokoajan itsestään.. eikö se ala ärsyttää? "oonks mä lihava?" "onks mun perse liia levee" "siis kauheet kahvat"


    • Avun tarpeessa

      Olen 13v poika ja olen ihastunut 15v tyttöön. Olen hänen facebook kaveri ja olen yrittänyt puhua hänelle siellä. Lähetin hänelle muutamana päivänä moi mutta ikinä hän ei vastaa. En tunne tyttöä muuten kuin nähnyt koulussa. En saa tyttöä mielestä mitenkään. Kuinka saisin hänet puhumaan/kiinnostumaan minusta? Voisiko joku auttaa???

      • Helper

        Sama täällä veliseni! Mutta vain samalla luokalla ja saman ikäisii mutta ERI IHON VÄRI!! Että mitä sitten? Mull on 10 käyttäytyminen oon kutosella ja oon kertonut hänelle että tykkään hänestä ja jne. Mutta en tunnu sitä mitä pitäis?

        Ja sitten sun auttamiseen veliseni xD! Kerro ekana että tykkäät siitä, sitten alkaa se keskustelu.... Jos se viestittelee nopeest tarkottaa että sä "pelastit" sen tylsyydeltä. Ja voi olla jotain kihelmöintii huom voi olla!!! Ja joskus voi kysyy miten menee ootko ollu ulkomailla, ja sellast. JA OO VAA OMA ITTES JA JOS NÄÄT SEN KAUPUNGILLA NIIN SANO SILLE SUN TUNTEET NIIN KYLLÄ SE SIELTÄ TULEE!!!


      • Bro
        Helper kirjoitti:

        Sama täällä veliseni! Mutta vain samalla luokalla ja saman ikäisii mutta ERI IHON VÄRI!! Että mitä sitten? Mull on 10 käyttäytyminen oon kutosella ja oon kertonut hänelle että tykkään hänestä ja jne. Mutta en tunnu sitä mitä pitäis?

        Ja sitten sun auttamiseen veliseni xD! Kerro ekana että tykkäät siitä, sitten alkaa se keskustelu.... Jos se viestittelee nopeest tarkottaa että sä "pelastit" sen tylsyydeltä. Ja voi olla jotain kihelmöintii huom voi olla!!! Ja joskus voi kysyy miten menee ootko ollu ulkomailla, ja sellast. JA OO VAA OMA ITTES JA JOS NÄÄT SEN KAUPUNGILLA NIIN SANO SILLE SUN TUNTEET NIIN KYLLÄ SE SIELTÄ TULEE!!!

        Thänks bro ;)


      • Racist Spotted
        Helper kirjoitti:

        Sama täällä veliseni! Mutta vain samalla luokalla ja saman ikäisii mutta ERI IHON VÄRI!! Että mitä sitten? Mull on 10 käyttäytyminen oon kutosella ja oon kertonut hänelle että tykkään hänestä ja jne. Mutta en tunnu sitä mitä pitäis?

        Ja sitten sun auttamiseen veliseni xD! Kerro ekana että tykkäät siitä, sitten alkaa se keskustelu.... Jos se viestittelee nopeest tarkottaa että sä "pelastit" sen tylsyydeltä. Ja voi olla jotain kihelmöintii huom voi olla!!! Ja joskus voi kysyy miten menee ootko ollu ulkomailla, ja sellast. JA OO VAA OMA ITTES JA JOS NÄÄT SEN KAUPUNGILLA NIIN SANO SILLE SUN TUNTEET NIIN KYLLÄ SE SIELTÄ TULEE!!!

        Eikös tuo "ERI IHON VÄRI!!" ollut aika asiattoman rasistinen kommentti toisesta ihmisestä?


    • Näinsemenee123

      Hei olkaa vaa oma ittenne likat näkee teijän lävitse jos yritätte esittää. be yourself!

      • Help!!!

        olen 14v poika ja olen ihastunu 15v tyttöön\naiseen.
        Me tavattiin 3v sitten kerhossa jossa oltiin ja me oltiin silloin molemmat aika pihkassa toisiimme, mutta entiä että mitä mieltä se on viä musta!
        sain vuosi sitte sen puhelin numeron ja niinä ekoina päivinä viestiteltiin koko ajan ja se vaikutti kiinnostuneelta musta! Ei olla tavattu kuukausiin ja nyt en enää tiedä että mitä tehdä! :(
        Että olisiko teillä mitään neuvvoa ku meillä on semmonen välimatka ongelmakin! :(


    • Adias juusto

      Mitä pitää tehä jos on ihastunu sellasee tyttöö mut sitte paras kaveri sanoo et se haluu pokata sen ja sit mun toinenki kaveri haluis sen mut mä sanoin et ok ja sillo en viel tykänny siit mut nyt oon alannu tykkää siitä ja haluisin sen. Mut se on kertonu mulle salaisuuksii ja se on sanonu et oon komeempi ku leikkasin hiukset. Siis mitä hittoo pitää tehä?? Ikää 13.

      • 15 v. poika

        Oon ihastunu yhteen mun luokal olevaan tyttöön.Ajatteln sitä koko ajan.Käyn salil,oon hyväkuntoinen,mut mul on silmälasit,mua pidetään nörttinä enkä oikein osaa puhuu tyttöjen kaa enkä tiiä miks.Tarttisin vähän neuvoi miten sitä lähestyis ilman et maine menis.Mun luokal on kusipäitä,jotka kiusais siitä useit päivii tai ehkä viikkoja enkä haluis sitä.Siit ei kuluis ku n. 10-30 min. että koko luokka ja muiltakin luokilta sais tietää siitä,jos yritän iskee. MITÄ HITTOA PITÄS TEHÄ TÄSSÄ TILANTEESSA?!?!?


    • oo03

      no mun mielest kyl oot liian nuori suhteesee mut joo sanot vaa ihan suoraan et tykkäät siitä ei mitää muuta äläkä eisitä mitää yms

    • tom5

      tytön saa kiinostumaan tanssista ja pyytää kaupungille tai olla netissä sen tytön kanssa määkin oon tehny niin

      • 14v poika

        Mul o ainaski sillee et oonnkuses johki tyttöö ja puhun sille jonku verra ja si se alkaa kiinnostuu musta ja sit mul menee kiinnostus siihen mitä teen ?


    • (Y)

      Okei. Ois kiva saada vähän apua.

      Oon ihastunut yhteen tyttöön, mutta se on mua vuotta vanhempi.. Joo'o, monissa viesteissä on sanottu et iällä ei silleen oo välii, mut en tiiä sitte..

      Voin sanoa itestäni sen, että oon ylä-asteella, ja oon tuntenu sen tytön ihan koulun alusta. En mitenkään hyvin, mutta kuitenki tiedän. Sen tiedän ainaki, ettei hän ole kenenkään kanssa yhessä. Olen suht tyytyväinen siihen, miltä näytän ja en ole sieltä tyhmimmästä päästä.

      Ihastuin kyseiseen henkilöön jossain random discossa, johon ei alunperin pitäny ees mennä.. Menin seuranpuutteessa pyytämään häntä tanssimaan hitaisiin. Silloin tuli sellanen "wou"- efekti ja aloin seuraavan 2 päivän aikana vähän juttelemaan sille chatissä.

      En tiedä onko toi chätti hyvä paikka tutustua, mutta sillä alotin. Kyselin siltä vähän asioita esim. mitä harrastaa ja tällei. Vastauksen sain aina, ja vielä hymiöiden kera :) Käsitin saamani viestit ettei, se ainakaan vihaa minua. Myös vastakysymyksiä sain, en montaa mutta muutaman.

      Sitten siihen ite avunpyyntöön. Eli mitä sanotte, miten voisin edistää tätä? Olen ollut hänen kanssaan yhteyksissä vasta about viikon. Onko liian aikaikaista kysyä ulos/vastaavaa? Apua?

      • vanha kyselijä

        Oon noin puoltoist vuotta sitte kyselly täältä apuja ja oon nyt 17v ja tuli tuossa viikonloppuna ensimmäinen naiskokemus 21 vuotiaan kanssa hyvän näköinenkin mutta aikamoine jakorasia. Oltiin kotibileissä noin 7 ihmistä (määrä vaihteli) en ollu ennen suudellu ni siinä sitten puolhumalassa otin siltä röökin kädestä heitin pois otin päästä kiinni ja suudeltiin kielari ja aikas kauan. Kourin tissejäkin siinä ja perää mutta ei pantu kumminkaan sitten ja oltiin sylikkäin siellä sohvalla annoin vähän päähierontaakin siinä kunnes nukahettii mut sit heräsin tekee pitsaa kun oli mukana roiskeläppä ja sit ku se heräs nin ei pidetty mitään kontaktia toisiimme (siis bileet edelleen käynnissä) sitten siinä biletettiin ja nukahettiin. Aamulla kun oli aika lähtee kämpiltä niin halattiin ja moikattiin ja se oli siinä. Olisin kyllä saanu jos oisin vaa tehny siihenki alotteen :D. En yleensä harrasta bileitä paitsi nykyään oon löytänyt kavereita kenen kanssa on sitten tullut biletettyä mutta en lintsaule koulusta ja oon ihan kiltti yms. Olihan siinä paljon muutakin mutta tääkin on jo vitunmoinen romaani ni lopetan nyt tähä :D


      • vanha kyselijä
        vanha kyselijä kirjoitti:

        Oon noin puoltoist vuotta sitte kyselly täältä apuja ja oon nyt 17v ja tuli tuossa viikonloppuna ensimmäinen naiskokemus 21 vuotiaan kanssa hyvän näköinenkin mutta aikamoine jakorasia. Oltiin kotibileissä noin 7 ihmistä (määrä vaihteli) en ollu ennen suudellu ni siinä sitten puolhumalassa otin siltä röökin kädestä heitin pois otin päästä kiinni ja suudeltiin kielari ja aikas kauan. Kourin tissejäkin siinä ja perää mutta ei pantu kumminkaan sitten ja oltiin sylikkäin siellä sohvalla annoin vähän päähierontaakin siinä kunnes nukahettii mut sit heräsin tekee pitsaa kun oli mukana roiskeläppä ja sit ku se heräs nin ei pidetty mitään kontaktia toisiimme (siis bileet edelleen käynnissä) sitten siinä biletettiin ja nukahettiin. Aamulla kun oli aika lähtee kämpiltä niin halattiin ja moikattiin ja se oli siinä. Olisin kyllä saanu jos oisin vaa tehny siihenki alotteen :D. En yleensä harrasta bileitä paitsi nykyään oon löytänyt kavereita kenen kanssa on sitten tullut biletettyä mutta en lintsaule koulusta ja oon ihan kiltti yms. Olihan siinä paljon muutakin mutta tääkin on jo vitunmoinen romaani ni lopetan nyt tähä :D

        Lisään nyt sen verra kumminkin että ei ole mitään naisonnea koulussakaan vaikka sillon tällön hieman katsekontakteja kaupungilla. Eli mun tapauksessa täyty hakee bilekavereita saadakseen naisia eihän se kaikkien tapauksessa täydy niin olla mutta mun tapauksessa kyllä :(. Olin ollu yksinäinen koko yläasteen ja puol vuot amiksessa kunnes kolme vuotta vanhemmat serkku ja eno tutustutti mut tähän seuraan eikä haittaakkaan kun vihdoin tapahtuu kaikkea jännää elämässä (viikonloppusin vain kylläkin). Tämän vois sanoo olevan tuurista kiinni kun tämmöstä kaveriporukkaa saanu mut jouduin hieman tyrkyttää itseäni kaveriporukkaan noin 5kk mutta on mut ihan hyvöksytty jne. Tuun kattoo jonku viikon parin päästä tätä palstaa oisko tää auttanu tai inspiroinu ketään kiitos :)


    • dfg2

      haluun tytön

      • Sonni

        No pane perseesee


      • kotkot
        Sonni kirjoitti:

        No pane perseesee

        Hakkaa tattias uivelo


    • pillunkaappaaja pro

      mene kysyy muijalta et miten menee? sit sano sille et haluuks se mennä kahville.
      Sit ku ootte kahvilla nii kysy, siltä. "haluuksä munaa"!!!
      Jos se sanoo ei niin mee sen perää ilman housuja ja raiskaa se putkassa. mmmmmm yeaaahhhhhhh......

      Läpäl läpäl, kysy silt ihan perus jutut (ei musiikki makuu missään nimes) esim. sen leffamakuja ja harrastuksii ja jos teillä on jotain yhteistä niin silloin teil on mahiksii, mut jos ette pidä mistää samasta nii sul ei valitettavasti oo mahiksii.
      Toinen mahdollisuus on vaa jos te hngaatte samas kaveriporukas ja näätten toisiannne Tämän takia "satunnaisesti", muuten ei toimi. Sorry, mut näin se homma toimii. Onne neitsyyden menettämises poju

    • CHIII CHII

      sano sille et sill on pieni tissi ja sun kyrpa on niin pieni ettei se näy sun puskasta tai siis sori musta älä käytä kortsuu jos sun penis on lyhyt annan vihjeen et kannattaa mennä afrikkaa ja ottaa chii chii.

    • rakastan2

      moi,olen 12 haluaisin 1 luokkalaisen rakastamaan mua mut miten

    • kakk2

      kysy et alax panee

    • mr elias

      Esittele harras tuskses tytölle

    • saaja94

      kyllä jos tässä pillusta kaikki on kiinni niin ja kun saa sen naisen, miettii heti onko se pihi vai ei

      MUTTA JOS SE ÄITEENSÄ TULEE NIIN KYLLÄ SE ANTAA MUTTA JOS SE ISÄÄNSÄ TULEEN NIIN SUORASTAAN PYYTÄÄ

      KUMI ON HYVÄ OLLA PERHANA

      TÄSSÄ KOKEMUS PUHUU!!!!

    • MUUU olen lehmä

      Miten alottaa seurustelu tytön kaa oon 13v. ja se se ei oo viel kinnostunu kestkää ni miten alottais.

    • Yksi poika

      Minulla on ongelma nais asioissani. :(
      Olen 14 vuotias poika.
      Minä pidän ja olen pitänyt pitkään yhdestä tytöstä ketä asuu ihan toisessa kaupungissa.
      Olen jo kerran ollut samassa tilanteessa ja yrittänyt unohtaa hänet, mutta se ei vaan onnistu. :(
      Hän tuli viimeks sydämmeeni unessani.
      Kun aloin viimeksi muistelemaan häntä niin ymmärsin että minun on mentävä puhumaan hänelle.
      Ja niin menin, ja olen nyt 3 viikkoa jutellu hänen kanssaan.
      En ihan joka päviä, mutta silloin tällöin viikon aikana. ( koska hän ei "kerkeä")
      Mutta olen huomannut että hän ei taida olla kiinnostunut minusta. :(
      En ole varma.... Ymmärsin sen siitä ettei hän ole vastannut minun viimisimpiin viesteihin. (Face)
      Mutta onko mitään vinkkejä että miten saisin hänet kiinnostumaan minusta???
      En voi vaan jättää tätä tähän..... meinaa pidän hänestä ihan hirveästi.
      Hyppäisin vaikka luodin eteen hänen puolestaan. :)
      T: Yksi poika. :(

      • poijan pili

        Olen huumassa haluan tunkea pilini tytön pilluun ja pyllyynsä ja imie tisiä


    • voihyvinmies

      Jätä ensin tuo perkeleen
      valepuku.
      Et ole vielä mies.
      Kuka siitä sitten välittää.
      Kun saat naista niin saat.
      Hyvin yksinkertaista.
      Jos olet rehellinen ja miehekäs.
      Naiset pitävät sinusta.
      Sekin on yksinkertaista.

      Tietenkin koska sinä
      perkele olet niin saatanan
      hyvä niin neuvot ei käy.
      Ei edes niiltä jotka
      vihaavat vanhempiasi.
      Voi hyvin mies.

    • Mä tiedän nää hommat

      Sano että moi vaikka kikissä sitte kyselet siltä että harrastatsä mitää tai semmosta peruskauraa sitte ku ootte jutellu jo jonkin aikaa ni ala kyselee tyylii mitä meinasit huomen tai onks sul suunnitelmii huomiseks tai millon vaa ja sit sanot vaik et ''tuu munkaa ulos huomen ?:) Joskus 14 aikaa jos käy. Mennää hakee vaik jäätelöt kioskilta ja mennää siihe puistoo oleskelee ? :) '' sitte oot siel ja hymyilet kuuntelet mitä se sanoo ja juttelette siitä ja siitä. sitte ku lähet ni sanot vaik et '' oot tosi mukava käviskö joku kerta uudestaa ? :) sitte ku ootte ollu pari kertaa ulkona tai jossai ni ala lähestyy iha pikkuhiljaa ja sit ku ootte nyt vaikka kuudetta kertaa ulkona ni istutte jossai penkeil ni sanot et: ''Ollaa ny jo aika kaua tunnettu. Mä haluaisin olla enemmän ku kavereita :) Haluaisiks sä ? :)'' Sun pitää siis olla saanu se kiinnostumaa sust ja ettei se välttele sua. Jos se sanoo joo ni katot sen huulii ja suutelet sitä alkaneen suhteen kunniaksi.

    • rakastunut <3

      Siis oon 16v poika oon ihastanu yhteen tyttöö nii kovaa et silmät meinaa tippuu päästä ja se on vitun hyvän näkönen pyysin ulos sitä ja se lähti vein sen mopo ajelulle olin senkanssa koko päivän ja sen jälkeen ei oo ollu yhtää päivää että en ois nähny sitä ollaan melkein joka päivä tehty kaikkee kivaa pusu hymiöitä on tullu se on kehunu mua ymärtäväiseks olen saanut haleja en tiiä onko se ihastunu muhun vai onko se jotain ystävyyttä apua tähä ongelmaa vituttaaa miettii joka päivä tätä nii sorruin tälläsee keinoo

      • rakastunut <3

        Enkä haluis pilata nyt tätä alkua tuntuu vaan niiiin ihanalta ja se on varattu apuva perkele ja voiko olla että se oiskin kiinostunu musta ja on jättämässä sen toisenkun tänään käveltiin käsikädes mutta en oo nähny viellä kunollisia merkkejä siitä että onko tää kaveruutta vai rakkautta


    • rakastunut <3

      Kerran menin sen luoja aattelin että jos saisi pesää tai jotain juotin sen kännii samalla itteni myös heräsin sen vierestä ilman paitaa ja se oli rintsikoissa mutta mitään ei ollu tapahtun siinku olin sen herättäny se vaa kahto mua ja kysyy et mis päin suomee ollaan ja mentii siitä juomaa kahvia ja sen jälkee se on lähentyny muhun hirveesti vaikka se on varattu mitä teen kertokaa

    • lsjdjdjdj

      Olen 11v ja olen kiinnostunut yhdestä tytöstä.olemme pussaillut kerran mutta hän ei oikein ole enään kiinostunut minusta miten saan hänet?

    • mitä pitäisi tehdä

      Minäkin tarvitsisin apua olen 13v niinkuin se tyttökin en tiedä onko se kiinostunut musta paljon olen valmis tekemään sen vuoksi elikä ihan sama vaikka maine menisi vähän aikaa sitten tullut sellainen fuck the police asenne kaiken laista on kokeiltu

      • Joka joku

        Ole oma itsesi jos se kiinnostuu susta. Jos ei eti joku muu


    • avuton6901

      Oon 13v oon rakastunut yhteen tyttöön faces olisi kiva nähdä hänet. Jos kysyn jotain hän kertoo siitä kavereille.ja sitten ne nauravat minulle ja ärsyttävät.

      • saturnus3

        Kysy siltä kasvotuksen vaikka koulussa et tykkääks se susta ja jos tykkää nii kysy siltä et alax tai jotai et haluut oll sen kaa enemmä ku kaveri jne.


      • Joka joku

        Itellä oli sama juttu. Olin ihan pihkassa yhteen vuotta vanhempaan


    • Joku joko

      Ei sitä vielä tarvi huolehtia

    • 17v tyttö

      Luin tätä vähän aikaa ja ajattelin antaa par neuvoa ihan naisen/tytön näkökulmasta. Ensinnäkin tytöt pitää siitä että joku on ihastunut heihin ja antaa heille huomiota (kenestä se ei olisi imartelevaa?), mutta kannattaa välttää liioittelua. Ainakin kun minä olin 11-vuotias eräs poika oli ihastunut muhun ja availi ovia ja auttoi istumaan tuoleihin, jne. Se oli aika ahdistavaa ja kiusallista. Älkää siis sortuko ihan hirveään liioitteluun, koska varsinkin pikku tytöt (10 - 14 vuotiaat ja nuoremmat) saattavat hämmentyä. Mutta kannattaa silti olla ystävällinen. Ehkä ei kannata antaa lahjoja tai muuta, mutta voi avata vaikka oven jos tytöllä on kädet täynnä ja hymyillä. Hymyily auttaa aina. Ja tietysti voi moikata nähdessään. Ja jos on koulussa (niin kuin aika moni tällä palstalla näyttää olevan) voi vaikka lainata kynän tai teroittimen, jos tytöltä puuttuu. Voi myös mennä puhumaan tytölle. On hyvä aloittaa puhumalla jostain mielenkiinnonkohteesta, joka ei kumminkaan ole liian henkilökohtaista (poikkeuksen tekee jos tyttö on jo ystävä) tätä kutsutaan Small talk:si. Jos vaikka tytöllä on koira niin voit kysellä siitä tai puhua koirista yleensä. Voit tietysti kysyä mitä hän teki eilen tai miten aamu on alkanut. Mutta jos tyttö on ujo niin kannattaa ottaa itselleen se puheliaampi rooli. Ja katsoa että jos tyttö välttelee jotain aihetta niin ei jatka siitä. Ole oma itsesi ja ystävällinen. Minä ainakin olen ollut pihkassa myös ujoihin poikiin.

    • blöööööö

      Moi oon 15v poika ja oon ihastunu yhtee typyy ollaa juteltu whats apissa ja snäppäilty toisillemme se ois myös menny munkaa varaa sille jotkut vaatteet miten saan sen kiinnostuu enemmän

      • rakastunu

        moi oon 12 v. Poika ja oon ihastunu yhteen kauniiseen tyttöön mitä tehdä laitan sille viestejä mut se vaa laittaa ok tai ei mitää. Se ei huomaa mua enkä viittii sanoo et oon rakastunu siihe koska siihen on niin monta ja en oo mistään suosituimmasta päästä.


      • NaistenNaurattaja
        rakastunu kirjoitti:

        moi oon 12 v. Poika ja oon ihastunu yhteen kauniiseen tyttöön mitä tehdä laitan sille viestejä mut se vaa laittaa ok tai ei mitää. Se ei huomaa mua enkä viittii sanoo et oon rakastunu siihe koska siihen on niin monta ja en oo mistään suosituimmasta päästä.

        Voi teitä. Ei ne muijat oo tärkeintä tossa iässä. Käykää koulut kunnolla ja aloittakaa joku mieluisa harrastua


    • Juujeps

      Itse huomasin 16-vuotiaana että humala autaa paljon ujouteen. Normaalisti en hirveästi puhu uusile tytöille ketä en tunne, mutta esim. jos näen johnakin bileissä kivan näköisen tytsyn uskallan heti mennä puhumaan sen enempää edes asiaa miettimättä ja yleensä olen saanut vähintään puhelinnumeron. Ja jos nyt käykin niin että tyttö ei kiinnostu nii en sen enempää edes ala tytölle puhumaan jos ei kiinnosta niin ei sitten. Maailmasta ei naiset lopu. Mutta humallalla ny tarkoitan vaan muutamaa rohkaisevaa ei sen enempää missään överi kännissä on aivan turha alkaa tyttöä iskemään. Ja sitten kun on tytön puhelinnumeron saanut on tyttöä paljon helpompi alkaa lähstyä esim. wapis ja kysyä jos vaikka tyttö lähtis syömään. Ja oon nyt yli puoli vuotta seurustellu kivan tytön kans. Tärkein asia mikä pitää muistaa kun tytön kannssa on älkää yrittäkö heti päästä vain housujen sisään se kyllä taphtuu aikanaan.

    • Rohkeestivaanpuhumaan

      Nosiis jätkät. Asia on sillä lailla että kasvakaa eka isoiks eli suunnilleen 15 vuotiaiksi. Sitten, jos on joku kiva tyttö kiikarissa, ei siitä kannata kauheesti välittää, antaa sen kiinnostua susta ekana kunnolla, sitten sä voit vaan kysyä että mitä mieltä se on susta, jos se tytsy on vaan että "Oot tosi kiva ja komee" ni sä voit olla vaan et "Säkin oot ihana ja kaunis" ei ole niin helvetin vaikeeta, kun sen osaa. Itse aloittelin siinä 14 kesäsenä ja nyt ollaan oltu 7 vuotta yhessä mun kaunottaren kanssa.

    • Saimaansaarentorppa

      Esitä oo rohkee ja kovis kiroile iha helvetisti juo esaa ja oo syötävän sulonen ja hauska vitsiniekka

    • mä sanon vaa että pimppaa pöytään tai mene pois :)))))

    • ainasinkku

      siis tääl 12v porukka yrittää saada jo tyttöystävää kun taas tämä melkein yläkoulun lopettanut 9lk poika ei oo ikinä ees ollu kunnon suhteessa. kiiinnostuneita muhun löytyy mut ketään ei oo nätti :/ pojat jaksakaa vielä kl te löydätte oikanne

      • Poika15_00

        Itekki eksyin tänne kattoo et mitäs ihmettä


    • PRESIDENTTI.007

      Siis häh täällä on 1000 viesti oon kiinnostunu niin miks te tuutte 7vuotta vanhaan roska palstalle ei millään pahalla tehkää tuore. Palsta ite että kaikki puhutte toisillenne. Koska se että joku kirjoittaa oon ihastunu niin esimerkiksi se tehty 2012 niin ja toinen vastaa 2016 niin sille toiselle niin se yhtä tyhjän päivästä koska ei toinen vastaa siihen no kuitenkin ei millään pahalla

    • 11vtyttö

      No nii mun on nyt "naisena " (tai no .1.2.2016. Täytin 11..) puuttua tähän .......me tytöt kiinnostutaan pojista jotka on mukavia eikä kiroile , arvostaa naisen / tytön apua , mutta täytyy myös sanoa että myös ulkonäöllä on ainakin vähän väliä esim : Jos oot hirveen lihava niin tai sulla on akne niin tytöt ei hirveesti semmosista tykkää mut jos sul on akne älä huoli siihen löytyy keinoja

    • Setäjonne

      8 vuotta jo kestäny tää ketju

    • Treffaileva19v

      Kyllä se tyttö varmaan jollain tasolla on huomannut, kun kirjoittelee kanssasi mesessä paljon. Ei tytöt kirjoittele urpojen kanssa, joten sulla on asiat hyvin. Lue vanhoja viestejä ja bongaa asioita joista tyttö pitää. Palaa siihen aiheeseen ja kysele siitä enemmän. Pääasia, että huomioit asioita, joista hän pitää. Tai sitten voit kysellä jotain, josta saat tietää mistä pitää, esim harrastus, lempileffa tms. Vaikuttaa siltä, että tyttökin on kiinnostunut, mutta on itsekin kovin ujo. Tytöt harvemmin tekee aloitteen, joten sinun pitäisi ottaa riski. Jos homma ei onnistu, niin älä turhaan lannistu. Elämä ei siihen lopu.

    • porkkanallasaaaina

      HOUKUTTELE PORKKANALLA

    • Auttavakäsi

      Herää

    • Pokika

      Olen 11v poika Hyvinkäältä ja tykkään yhdestä luokkani tytöstä mutta myös kaverini

    • Poika234

      Mä oon 13v ja pidän yhestä tytöstä, mutta mun frendi tuntuu olevan sen kanssa aika paljon ja epäilen vahvasti että se mun ihastus tykkää mun frendistä :(

      • Sunpelastus

        Et saa sitä se tykköä sun kaverista sitku ne eroo muija tulee pyytää sut älä ota äläkä tee sitä virhettä, ps älä seurustele noin nuorena tein ite saman virheen


    • Sunpelastus

      Tytön/naisesta saa tietää helpostikki onko kiinnostunu jos hänellä on kiireit nii oot kussu koko homma ei sil oo kiireit eti jo toinen ei pahalla,naisen saa iskettyy yhellä tavalla älä kysy kaumpunkii onko noi vaikeeta ei 18v tytöt halua olla kaupungilla hengaamassa joten vie syömää tai leffaa idiootti onks sul kokemusta naisist ei vissii no harmi oo rohkee ja vie syömää sit leffaa etkä ala puhuu autoist tai salil käymisest ei iit kiinnosta sanot ruuan jälkee kauniiks sit homma selvä

      • EiLiianNopea

        Ite oon aina ollut todella "hidas" naisten kanssa ja luulen että se on hyvä. Ei kannata parin viikon ihastuksen jälkeen tyttöä seurustelu suhteeseen kysyä koska todennäköisesti tämä tulee tytölle täysin yllätyksenä ja vastaa joko ei tai sitten seurustelusuhde ei kestä paria viikkoa pidempään. (Toisaalta kokemushan se on sekin). Tytön kanssa kannattaa kaveerata jonkin aikaa jonka jälkeen pyytää tätä ulos tai jotain sinne päin. Vasta parin kuukauden jälkeen kysyä koska silloin on jo tullut 90% mahdollisuudella nähtyä onko tyttö edes kiinnostunut ja suhde on helpommin kestävämpi. Ole itsevarma se oikeasti auttaa todella paljon. Itseä kiusattiin ala-asteella mutta ylä-asteelle mentäessä kiusaavat vaihtoivat luokkaa ja itsevarmuus nousi reilusti. Ja ihme tyttöjä alkoi tulemaan kaveriksi ja yhdestä enemmän noin vuoden kaveruuden ja "iskemisen" jälkeen. Lihaksilla ei oikeasti ole niin merkitystä kunhan on jotenkin kunnossa ettei aivan... No... Läski ole. En väitä ettei reilusti ylipainoisilla olisi mitään mahdollisuuksia mutta homma vaikeutuu merkittävästi. Niin ja sitten pituus. Itse olen lyhyt ja melkein jokainen tyttö on (tällä hetkellä) minua pidempi mutta sillä ei oikeasti ole mitään merkitystä. Loppujen lopuksi sanonta "vain luonteella on merkitystä" pitää hyvin paikkansa jos vain on tarpeeksi rohkea. Toivon että tästä oli jollekkin apua ja sai edes vähän rohkeutta.


    • demisensei

      itse olisin jo jörnimässä. et vakuuta minua.

    • Naisten_miess

      Sano et haluaisit nähdä ja kun näätte kerrot vaan rohkeesti tunteistasi tai jos asutte kaukana toisistanne niin kerrot viestillä mutta mieluiten kerrot sitten kun näätte

    • Kaikkearandomia

      Se fiilis ku 2008 alotettu keskustelu on yhä hengissä

    • Kuningas-piusa

      Matti Nykäsen sanoin: Se on fifty-sixty eli läppää perseelle nii pilluu tulee tai maine menee.

    • 666man

      kysy että lähekkö nussii

      • Toosamies69

        nuole sen persettä


    • dextradesomorfin

      :,D saan kaikki naiset mitä haluun

    • PERSEPOSKIENPAUKUTTAJA22

      sinä jätkä et tuu pillua näkemään :DDDDDDDDD

    • nakkipoika

      ITELLÄKI SAMA ONGELMA KYSYIN VOIDAANKO NÄHÄ OIKEESTI JA SE OLI MUN ÄITI

    • DOGlower69xx

      joo minulla on sama tilanne menin pettämään koiraani toisen koiran kanssa :( nyt minulla on paha mieli ja koira nimelta tessu ei tykkää enään minusta

    • AkiNinjax

      Miten saan mun luokkalaisen kiinostumaan musta kun mua haukutaan Pedofiiliks ja Pervoks niin miten voi saadasen NYT autatte mua tai tapan itteni

    • Anonyymi

      Moi mä oon 13vuotias poika joka asuu Lappeenranassa mä haluaisin kovasti tyttö ystävän joka asuu lähellä

    • Anonyymi

      Lol

    • Anonyymi

      Seurustelu o turhaa ja tulee tielle vaa (oon ite huomannu)

    • Anonyymi

      Olen 9v poika olen kinnostun yhdestä tytöstä mitä minun kannataa tehdä

    • Anonyymi

      Olen 11v poika ja olen yhessä tosi kivan tytön kaa. Mä menin vaan kertoo sille mun tunteista ja se vastas et se tuntee samoin. Kannattaa olla rohkea ja puhua suoraan.

    • Anonyymi

      Oon 13v poika ja oon ihastunut yhteen mun luokan tyttöön. Haluaisin saada sen huomion. Oon yrittänyt olla sille erittäin kiltti ja vähä kiusinut sitä mutta se ei tunnu huomaavan mua . Välillä oon katsonut sitä käytävällä silmiin ja se on alkanut nauraa mut haluaisin viettää aikaa sen kanssa enemmän kuin vaan koulus mut en uskalla kysyä siltä kun se on aina sen kavereitten kans ja pelkään jos kysyn sitä ulos että se leviää mun muitten luokkalaisten korviin ja ne alkaa vittuilee mulle siirrä. MITÄ TEEN?

      • Anonyymi

        Voin samaistus selkeesti


    • Anonyymi

      :o

    • Anonyymi

      Oon 11v poika ja oon ihastunu yhteen meiän luokkalaiseen mut en tiiä tykkääkö se must? Mitä pitäs tehä?

      • Anonyymi

        voin samaistua syvästi


    • Anonyymi

      Moi, oon 10v poika.Oon ihastunu yhteen mun luokan tyttöön ja se tietää sen.Mulla on pientä säätöö sen kanssa nii mitä pitäs tehä.

    • Anonyymi

      Oon laittanut yhdelle tytölle viestiä hän nyt vähän niinku ärsyynty kun yritin esittää että pidän hänestä ja nyt meillä on väli rikki . Kysymys kuuluu, mitä teen?

    • Anonyymi

      Oon siis 17vuotias mies ja itellä riittä jokunen vinkki miten saada tytön huomio jos ei uskalla puhuu.

      (Mulla tää toimi)

      1. Katsot jtn tiettyä tyttöä aika ajoin milloin nyt sitä näkeekään välillä ja esität siistii.

      2. On ystävällinen esim. Ovia avatessa.

    • Anonyymi

      Oon sama 17vuotias mies tosta ylhäält

      Tää taktiikka on tosin hidas.

    • Anonyymi

      kukaa 10-12v tyttö oulusta jolla ois tarpeeks huono huumorintaju nauramaan mun vitseille nii kertokaa

    • Anonyymi

      Kerroin tunteistani yhdelle tytölle johon oon ihastunut mut sen kaveri potkaisi munille et mitähän helevettiä

    • Anonyymi

      HUORA-PASKA-SUOMI-SUOLI-PASKA-SUOLI-SUOMI-HUORA-SUOLI-KAATOPAIKKA

    • Anonyymi

      Olen 17vuotias ja nooo kannattaa tuijottaa sitä aina kauan ja kysyy sitä ulos kyllä se tulee

    • Anonyymi

      Haluaisiko joku olla mun poika ystävä jos nähtäisi vaikka tänään tai kaveri pllis 😭😭

    • Anonyymi

      Oon ihastunut yhteen mun luokkalaisten tyttöön ja must tuntuu et sekin on kiinnostunut musta mut mä en tiiä miten tehdä aloite.mul on puhelin numero sain sen numeron eilen.ps ollaan 7 luokalla

    • Anonyymi

      Moi oon10 v poika ja haluun tyttöystävän nopeesti ja mä painan 39 kg mun pituus on noin 144cm🙂😘

    • Anonyymi

      Oon kymmenen mun luokassa on yks tyttö jota oon jo pyytänyt kaks kertaa mut hän ei halu olla mun kaa mut mä halun olla auttakaa pliis...

    • Anonyymi

      Oon 13v ja oon ihastunu yhtee mun luokkalaiseen ja en tiedä miten lähestyä.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2854
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      531
      2696
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1875
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1857
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1758
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1689
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1342
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      61
      1149
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      89
      1135
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1112
    Aihe