Moikka! Olen juuri Tampereelle muuttanut ja olisi kiva löytää hyvä huolto paikka kynsilleni keskustan tuntumasta. Sillä ei ole väliä millä merkillä tehdään, kunhan jälki on nättiä ja pysyvää. Hyvä asiakaspalvelukaan ei ole pahitteksi ;)Kiitos jo etukäteen vastanneille!
Kynnet
17
2448
Vastaukset
- uma75
Riippuu vähän siitä onko sinulla geelit vai akryylit. Jos on geelit, suosittelen Studio Feel it -nimistä paikkaa mutta jos on akryylit niin sitten Näytä Kyntesi. Hyviä kokemuksia olen kuullut myös Changling -nimisestä paikasta. Kaikilta löytyy nettisivut ja ovat keskustassa. Jokaisellahan loppujen lopuksi oma mielipide mutta jotain noista suosittelisin!
- changliniin
älä vaan erehdy changliniin... ahne ja röyhkeä omistaja. kamalat hinnat, huolto 80,- eikä laatukaan ole enää hyvää..
t. sieltä vaihtanut.. - hyvä paikka!! :)
changliniin kirjoitti:
älä vaan erehdy changliniin... ahne ja röyhkeä omistaja. kamalat hinnat, huolto 80,- eikä laatukaan ole enää hyvää..
t. sieltä vaihtanut..Suosittelen ihan keskustasta aleksanterinkadulta löytyvää 7. taivas kynsi studiota. Kivoja tyttöjä töissä! eikä oo pahan hintastakaan. käy kattomassa netti sivuja. Itse oon käyny melkeen studion avaamisesta saatta ja aina laadukasta työtä saanut. http://www.7taivas.com/
- Kaikille vastauksista
Kiitos vastauksista! :) Enköhän minä jonkun huolto paikan nyt ainaki löydä. Geelikynnet minulla siis on ollut, enkä näe syytä vaihtamiseen.
- 7.taivaasta....
Kaikille vastauksista kirjoitti:
Kiitos vastauksista! :) Enköhän minä jonkun huolto paikan nyt ainaki löydä. Geelikynnet minulla siis on ollut, enkä näe syytä vaihtamiseen.
Käväisin kyselemässä 7.taivaasta heidän hintojaan ja tämän henkilön (joku tumma nainen) rakennekynnet näyttivät aivan kamalilta tekeleiltä...en uskaltautunut varaamann aikaa.Luulisin että ainakin Changling olisi tasokas paikka.Näin olen kuullut.
- gogogogogogogo
7.taivaasta.... kirjoitti:
Käväisin kyselemässä 7.taivaasta heidän hintojaan ja tämän henkilön (joku tumma nainen) rakennekynnet näyttivät aivan kamalilta tekeleiltä...en uskaltautunut varaamann aikaa.Luulisin että ainakin Changling olisi tasokas paikka.Näin olen kuullut.
kun teen kynsiä asiakkaalle niin viilaan omiakin kynsiä, paljon, vahingossa tietysti! jolloin niistä omista kynsistä tulee ruman näköiset, ja koko päivän kun on asiakkaiden kynsiä viilannut niin ei kiinnosta enää kotona alkaa viilaamaan omia kynsiä!! tämä voipi olla hyvinkin syy miksi kynnen viilaajan omat kynnet eivät välttämättä ole esteettiset... "suutarin lapsella ei ole kynsiä" kuten sanotaan ;) toisaalta olisihan se hyvä että viilajien kynnet olisivat hyvän näköset, niillähän niitä asiakkaita on hyvä hankkia, vilauttamalla omia kynsiään...
- vinokynsi
gogogogogogogo kirjoitti:
kun teen kynsiä asiakkaalle niin viilaan omiakin kynsiä, paljon, vahingossa tietysti! jolloin niistä omista kynsistä tulee ruman näköiset, ja koko päivän kun on asiakkaiden kynsiä viilannut niin ei kiinnosta enää kotona alkaa viilaamaan omia kynsiä!! tämä voipi olla hyvinkin syy miksi kynnen viilaajan omat kynnet eivät välttämättä ole esteettiset... "suutarin lapsella ei ole kynsiä" kuten sanotaan ;) toisaalta olisihan se hyvä että viilajien kynnet olisivat hyvän näköset, niillähän niitä asiakkaita on hyvä hankkia, vilauttamalla omia kynsiään...
Sama mulla, tuppaa omat kynnet olemaan vähän tekeleen näköiset.... Olen yrittänyt laittaa teippiä suojaksi että pysyis kynnet parempana, mutta se teippi vähän hankaloittaa työntekoa.
- ..............................
7.taivaasta.... kirjoitti:
No itsepä menet heittämään rahasi kaivoon jos changliniin menet.. kallein ei aina ole laadultaa parhain, muista se ;)
- reeeeeta
.............................. kirjoitti:
No itsepä menet heittämään rahasi kaivoon jos changliniin menet.. kallein ei aina ole laadultaa parhain, muista se ;)
tämä changling taitaa olla oikea mielipiteiden jakaja... miksihän näin... ? o.O
- ...........................
changliniin kirjoitti:
t. sieltä vaihtanut..Changling on arvostettu paikka ja perushuolto maksaa muistaakseni 55e, ranskiksella kympin enemmän. Toki jokaises kynsipaikas tulee lisää jos haluaa koristeluja ym. Jokaisella tietty on mielipiteensä, mut mun mielest hyvä paikka ja kivat tekijät. Paikka löytyy keskustasta Näsilinnankadulta.
- mieltä
changliniin kirjoitti:
t. sieltä vaihtanut..ikinä ei kannata kyseiseen paikkaan mennä! omistaja röyhkeä, ajattelee itseään eikä välitä asiakkaistaan. menettänyt jo paljon asiakkaita, minut mukaanlukien!
- tampereella
on kyllä minusta changling. Ei se hinnoissakaan poikkea juur muista.
Toinen paikka on place puutarhakadulla,niilläkin on takuu käytössä.- mistä tykkää
kaikilla paikoilla on takuu, tai ainakin pitäisi olla!
Changlinissä siitäkin joutuu maksamaan.. mielestäni, ja vaikka huollosta olisi vain viikko aikaa ja kynnet ovat hörpänneet ilmaa, niin aina vika on asiakkaan, ikinä ei syy ole tekijässä.. joo..
Varmasti sieltäkin löytyy hyvä tekijä.. itse en vaan sinne enää menisi..
Eija on taitava, placessa. mutta mahdoton saada aikoja sille. sillä on puol vuotta eteenpäin aivan täyttä kun ei edes tee kynsiä päivittäin, vaan konsulentin hommien ohessa.. - tyytyväinen olen
Changlinissa on samaa hintaluokkaa kuin muillakin...
kauniita ja kestäviä kynsiä tekevät... - hahahhahaah
tyytyväinen olen kirjoitti:
Changlinissa on samaa hintaluokkaa kuin muillakin...
kauniita ja kestäviä kynsiä tekevät...samaa hinta luokkaa?? hahahahahhahahahahhahahahhahahahahhahaaaaaaaaa
zemppii sulle.. - jkhjhjlkk
hahahhahaah kirjoitti:
samaa hinta luokkaa?? hahahahahhahahahahhahahahhahahahahhahaaaaaaaaa
zemppii sulle..Nuo hinnat pyörii mones paikas todellakin suurin piirtein samois...
Rakennekynnet ranskalaisella manikyyrillä
Kynsihuone LimeDesing 90 e LCN
Changling 95e
7. Taivas 85e
Studio feel it 85e
Beauty park 99e
Sit kannattaa ottaa huomioon, et toises paikas maksaa eka kerta enemmän, mut huolto voi ollakin halvempi kuin siin paikas, jos eka kerta on halvempi. Onhan noit paljon sit varmaan jotka tekee pimeesti pilkkahintaan ja vaikka mitä touhaajia. Jokainen löytää mileisensä paikan etsimällä. Joillakin voi olla vaan niin, että kemiat ei pelaa ja sit haukutaan kaikki. Tää on vähän kuin kampaajan etsiminen :)
- -M-
Jos haluatte kuulla muutamia rehellisiä mielipiteitä yli viiden vuoden kokemuksella Tampereen kynsistudioista niin olkaapa hyvät: Kävin Tampereelle muutettuani Sokoksella Hennalla huolloissa ja hän oli ihan loistava tekijä ja kynnet pysyivät todella hyvinä seuraavaan huoltoon asti. Henna teki LCN-tuotteilla kynsiä. Hennan jäätyä vauvalomalle iski paniikki, mistä löytää hyvä tekijä! Sain kuulla kokemuksia että Eija Placessa olisi hyvä. Menin sinne huoltoon ja kynnet olivat todella nätit mutta eivät valitettavasti pysyneet kuin muutaman päivän kauniina sitten jo reunat aukesivat, tähän syynä lienee se että kaikki tuotteet eivät olleet LCN-tuotteita joita Eija käytti. Jouduin luopumaan kynsistä kun en löytänyt tekijää. Onneksi parin kuukauden päästä Sokokselle tuli uusi tekijä LCN-tuotteilla ja tilasin Janicalle ajan. Siitä lähtien olen seurannut tätä tekijää kuin hai laivaa ;) Kynsien huoltoväli on pitkä, kynnet ovat todella ohuet ja näyttävät siisteiltä. Nykyisin Janicalla on oma liike Changling, josta saa myös laadukkaita kosmetologin palveluja. Ihmettelen kyllä suuresti miten tällä palstalla on arvosteltu ko. firman omistajaa?! Mielestäni Janica on todella ystävällinen ja mukava ihminen. Olen ainakin itse saanut aivan loistavaa palvelua aina. Eikä hinnat mitenkään eroa muiden kynsistudioiden hinnoista, huollothan maksavat toisissa studioissa saman verran ja muutamassa paikassa jo muutaman euron enemmänkin. Itse olen valmis maksamaan hyvästä palvelusta ja laadusta. Jos haluan kynsieni näyttävän upeilta, käyn jatkossakin Tampereen parhaassa paikassa asiakkaana ja eiköhän tätä mieltä ole aika moni muukin, jos miettii sitä että Changlinissa Janica ei voi ottaa enää uusia asiakkaita, koska on ajat niin buukattu vanhoista asiakkaista. Onneksi heille tulee lisää kynsien tekijöitä töihin niin myös ystäväni saavat laadukkaat kynnet. Tässä minun kokemukseni, toivottavasti oli jollekin apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3492997Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841292- 1081291
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591235- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781037Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837