Matkailuauto

lomal

Etsin Pohjois-savosta matkailu/asuntoautoa vuokralle. Mistähän löytäis esim. yksityiset vuokraajat?? ynnä muut?

6

1297

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .................

netistäkin voi haeskella. Täällä tuskin vuokraajat kerkiävät päivystää. Pikkuisen täytyisi nyt nähdä sinun vaivaa lomasi eteen

• on nähty

mutta, ei ole löytynyt yksityisiä...

• nykyaikana
        on nähty kirjoitti:

ole enää yksityistä joka vuokraisi vehkeensä.riskit on liian isot.Ja jos yksityisiä etsit, niitä on puhelin luettelo täynnä

• on nähty kirjoitti:

Minä ainakaan en lainaa enkä vuokraa. M-auto on kakkosautoni ja -asuntoni jonka pidän aina perusvarustuksessa jotta matkalle lähtö olisi hetken mielijohteestakin helppoa.

Jos vuokraisin niin vuokran pitäisi olla aika suuri koska joutuisin ottamaan kalliimman vakuutuksen ja sen riskin, ettei kapine ainakaan parani vuokrauksessa. On myös ollut tapauksia joissa yksityiseltä vuokrattu on rekisteröity uudelleen ja myyty eteenpäin. Muistaakseni viime vuonna oli tästä juttua tuolla oikealla karavaanarisivustolla.

Suosittelen ammattimaisia vuokraamoita, heille vuokraus on jokapäiväistä hommaa ja homma pelaa. Yksityisen ei kannata yhtä "halvalla" vuokrata omaansa.

Kokeilin Googleen hakua "matkailuauton vuokraus" ja sain 75000 vastausta joista ainakin 7 ensimmäistä oli suoraan vuokrataan ilmoituksia. Kokeile!

• parempi Google
        karva.naamari kirjoitti:

Minä ainakaan en lainaa enkä vuokraa. M-auto on kakkosautoni ja -asuntoni jonka pidän aina perusvarustuksessa jotta matkalle lähtö olisi hetken mielijohteestakin helppoa.

Jos vuokraisin niin vuokran pitäisi olla aika suuri koska joutuisin ottamaan kalliimman vakuutuksen ja sen riskin, ettei kapine ainakaan parani vuokrauksessa. On myös ollut tapauksia joissa yksityiseltä vuokrattu on rekisteröity uudelleen ja myyty eteenpäin. Muistaakseni viime vuonna oli tästä juttua tuolla oikealla karavaanarisivustolla.

Suosittelen ammattimaisia vuokraamoita, heille vuokraus on jokapäiväistä hommaa ja homma pelaa. Yksityisen ei kannata yhtä "halvalla" vuokrata omaansa.

Kokeilin Googleen hakua "matkailuauton vuokraus" ja sain 75000 vastausta joista ainakin 7 ensimmäistä oli suoraan vuokrataan ilmoituksia. Kokeile!

kuin minulla: sain vain 1150 osumaa. Mutta itse vuokrausasiasta olen samaa mieltä. Ammattivuokraajilla on yleensä paperitkin kunnossa ja jälkijupakoiden riski pienempi. Samalla pääsee ottamaan todellista tuntumaa siihen, kuinka kallista matkailuautoilu on.

• vuokrausilmoituksia
        parempi Google kirjoitti:

kuin minulla: sain vain 1150 osumaa. Mutta itse vuokrausasiasta olen samaa mieltä. Ammattivuokraajilla on yleensä paperitkin kunnossa ja jälkijupakoiden riski pienempi. Samalla pääsee ottamaan todellista tuntumaa siihen, kuinka kallista matkailuautoilu on.

on jo 77 300 kappaletta kuukkelissa ja tässä olisi yksi vielä lisää, 600€/vko sisältäen 2000km ajelua, ylimenevät km:t 30 senttiä. Terv. Mikko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5237
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3392
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      91
      3224
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      2926
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1847
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1580
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      127
      1555
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1436
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      130
      1234
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1149
    Aihe