Minulla oli viime kesänä antibioottikuuri aknen takia ja en tiennyt, että sääriä ei saa epiloida (edes sheivata) kuurin aikana. Tein niin ja kun sain tietää lopetin heti, mutta sääriini on jäänyt outoja pisteitä jokapuolelle, tummanruskeita läikkiä, jotain arpia kait. Sääreni näyttävät kamalilta varsinkin auringonpaisteessa ja ole ihan onneton asian takia. Toivon vain, että arvet häviävät ennen ensi kesää. Olen kuorinut ja rasvannut, mutta tuntuu vain pahentavan asiaa. Osaisiko joku neuvoa?
Epiloimisesta jäävät arvet
ärsyttää!!!
2458
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Sun kannattaa todellakin varoa sitä ihoa ja suojata sitä.
Mä varmaan käyttäisin jotain arpivoidetta ja aurinko suojaa jos sääret joutuu auringon altistamaksi.
Mä iten käyn saaret sokeroimassa kosmetologilla ja se on kyllä tosi hellävarainen. Eikä ole enään ollut kutinaa.
Toi mun kosmetologi ainakin tekee tosi hyvää jälkeä. Käy kattomassa mitä siitä sokeroinnista sanotaan
http://www.kulosaarensalonki.fi/index3.html
Millainen paikka tuo kulosaaren salonki on? Kauanko karvat pysyy poissa sokeroimalla? kiitos jos vastaat! :)