Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

epäonnistunut

mietiskelijä

pitäsköhän suosiolla lopettaa koko homma kun mulla ei edes ollie onnistu :/ olen yrittänyt ja tiedän miten se thdään mut se ei onnistu.. lauta ei nouse toisesta päästä melkee ollenkaan.. eikö kellään muulla oo ollu ongelmii alussa?

19

1944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blaado

      ei se alux nouse pitää vaan harjotella

    • mietiskelijä

      muuten hyvä mutta kun yritin harjotella olliee niin satuin kaatumaan kurjasti naamalleni ja nyt huuli turvonnu ja hampaassa tuntuu oudolta..
      toivottavasti ei muodostu kammoo sit siitä harjottelusta :/

    • ollie girl

      skeittaus on pitkä aikausta jos ei ole naturally good.
      jotku tajuu sen niin paljon nopeempaa.
      sun täytyy olla nopee jos kerta tiedät miten se pitäis tehdä.
      nopeasti näpäytä taili maahan...
      miekin saan sen ilmaan ja se on turhauttavaa kun en vieläkään osaa ollieta liikkeestä...
      mutta ei kannata luovuttaa, se on vaan SE TAKTIIKKA PITÄÄ TAJUTA JA AJOITUS!
      ei kannata lopettaa jos kiinnostaa tarpeeksi skeittaus.:)
      tsemppiä:) elä vielä lopeta.

      • Flippi

        Juu ollie girli oon mäki huomannu et jotku oikeest oppii vähä nobeemmi...:( Kaveri alotti samaa aikaa ollaa ny vuos abaut skeitattu mä saan flipin ja jotai 3 dekkii vauhdist ja se saa tuplaflippii vauhdist tosta vaa ja 360 bonelessiki menee iha hups vaa....... V****taa.. Mut on mul silti parempi ollie ku sil!!!! =) jeshh.. Minkä ikäne oot muute ollie girl?


      • Ollie girl
        Flippi kirjoitti:

        Juu ollie girli oon mäki huomannu et jotku oikeest oppii vähä nobeemmi...:( Kaveri alotti samaa aikaa ollaa ny vuos abaut skeitattu mä saan flipin ja jotai 3 dekkii vauhdist ja se saa tuplaflippii vauhdist tosta vaa ja 360 bonelessiki menee iha hups vaa....... V****taa.. Mut on mul silti parempi ollie ku sil!!!! =) jeshh.. Minkä ikäne oot muute ollie girl?

        oon mummo lol hahaha no en ehkä.
        22.
        nykyään tosi nuoret opettelee skeittaan enemmän.
        tai useammat tuntuvat aloittavan, ehkä oon väärässäkin.
        ite kyllä arvostan skedeejiä aina ja ikuisesti enemmän kun rulliksia käyttäviä.
        piste.
        mie en kyl harjoittele usein kun on vähän muita ongelmia.
        Hitto miksi suomi on niin rasisti valtio.
        (olen ite suomalainen)

        jatkahan skeittailua olen kade olliestas, ku ite en osaa vauhdissa vieläkään.
        toi blaado tyyppi vaikuttaa aika prolta tai ainakin on nopee oppimaan kai.

        ja kiva ku antaa kaikille neuvoja, eikä hauku toisia.
        no skeittailemisiin heh.


      • Flippi
        Ollie girl kirjoitti:

        oon mummo lol hahaha no en ehkä.
        22.
        nykyään tosi nuoret opettelee skeittaan enemmän.
        tai useammat tuntuvat aloittavan, ehkä oon väärässäkin.
        ite kyllä arvostan skedeejiä aina ja ikuisesti enemmän kun rulliksia käyttäviä.
        piste.
        mie en kyl harjoittele usein kun on vähän muita ongelmia.
        Hitto miksi suomi on niin rasisti valtio.
        (olen ite suomalainen)

        jatkahan skeittailua olen kade olliestas, ku ite en osaa vauhdissa vieläkään.
        toi blaado tyyppi vaikuttaa aika prolta tai ainakin on nopee oppimaan kai.

        ja kiva ku antaa kaikille neuvoja, eikä hauku toisia.
        no skeittailemisiin heh.

        Jaa jaa sitä luetaa ittensä jo mummoix.... Et oo mummo VARSINKAA jos skeittaat. Piste. Mut oon kyl sua nuorempi silti.. Mut kaikkee hyvää sulle ja pitäis täst lähtee skeittaa jollen ois 3 päivää sitte katkassu omaa dekkii...:( Shitti tuuri... Mut heb!


      • ollie girl
        Flippi kirjoitti:

        Jaa jaa sitä luetaa ittensä jo mummoix.... Et oo mummo VARSINKAA jos skeittaat. Piste. Mut oon kyl sua nuorempi silti.. Mut kaikkee hyvää sulle ja pitäis täst lähtee skeittaa jollen ois 3 päivää sitte katkassu omaa dekkii...:( Shitti tuuri... Mut heb!

        Alright se on aika huono tuuri ku hajottaa laudan ku ei ne kuitenkaan ilmasia oo...
        Ehkö en sit oo niin mummo hehehe....
        no tsemppiä nyt sullekin.


      • originaali
        ollie girl kirjoitti:

        Alright se on aika huono tuuri ku hajottaa laudan ku ei ne kuitenkaan ilmasia oo...
        Ehkö en sit oo niin mummo hehehe....
        no tsemppiä nyt sullekin.

        mulla on slidikammo ku luulen aina et se lauta katkee allani kun vetää boardii. mut onneks ei oo vielä niin käyny xD


      • blaado
        ollie girl kirjoitti:

        Alright se on aika huono tuuri ku hajottaa laudan ku ei ne kuitenkaan ilmasia oo...
        Ehkö en sit oo niin mummo hehehe....
        no tsemppiä nyt sullekin.

        se on tooosii vi*uttavaa kun uus satasen dekki meni n. viikossa palasix. kalliiks tulee.. kannattaa muuten liimata kenkiä kumiliimalla tai ne hajoo parissa viikossa, riippuu tietysti kengistä...


      • blaado
        Ollie girl kirjoitti:

        oon mummo lol hahaha no en ehkä.
        22.
        nykyään tosi nuoret opettelee skeittaan enemmän.
        tai useammat tuntuvat aloittavan, ehkä oon väärässäkin.
        ite kyllä arvostan skedeejiä aina ja ikuisesti enemmän kun rulliksia käyttäviä.
        piste.
        mie en kyl harjoittele usein kun on vähän muita ongelmia.
        Hitto miksi suomi on niin rasisti valtio.
        (olen ite suomalainen)

        jatkahan skeittailua olen kade olliestas, ku ite en osaa vauhdissa vieläkään.
        toi blaado tyyppi vaikuttaa aika prolta tai ainakin on nopee oppimaan kai.

        ja kiva ku antaa kaikille neuvoja, eikä hauku toisia.
        no skeittailemisiin heh.

        mitä sitä toisia haukkumaan kun oli pari vuotta sitten itsekin ihan amatööri


      • Ollie girl
        blaado kirjoitti:

        mitä sitä toisia haukkumaan kun oli pari vuotta sitten itsekin ihan amatööri

        No en sie ainakaan tyhmä ole, meinaan on tyhmää haullia toisia...
        hyvä esimerkki..näin kerran rullaluistelijoita jotka meni grindejä ja sillain, ja niitten ohi meni skeittailijoita ne puhu että.
        1 rolleri:" miks ne skeittarit ei jääny tähän hyppiin?"
        2.rollari" koska ne ei varmaan osaa ees ollieta."
        Musta toi oli niin huvittavaa kun ne itse menee rullaluistimilla jolla MINÄKIN osaisin tehdö 100% temppuja tiedän olen mennyt.
        siinä ei ole haastetta ja ei se kiinnosta mua kaikilla oma harrastus mut pointti:
        se rullaluistelija oli paraskin puhuja KYLLÄ SE NYT RULLIKSILLA HYPÄÄ EASYSTI!
        Kuitenkin, jos sie olit alottelija 2 vuotta sitten, sä olet hyvä. mä oon hautaan asti aloittelija, kun 3 kk ja ollie ei mee paikallaan yli 5 cm (ellei säkä) ja vauhissa ehkä 1cm.
        olen P*** ja ottaa päähän.
        voisiko se muka johtua laudasta kun siinä ei oo kunnon tailit.
        se on oikea lauta ei mikään ihan paskakaan.
        mut vanhempaa mallia(EN TARKOITA 80 LUVUN)
        mutta 1 vanhaa ainakin sano myyjä.
        ottaa päästä kun moni oppii ollien viikoissa 1 kk mie viekin kituutan, miks mua kiinnostaa tollanen rääkki?
        ....no words to that....mutta coolii se on.
        YOU ARE LUCKY:)


      • Olli girl
        originaali kirjoitti:

        mulla on slidikammo ku luulen aina et se lauta katkee allani kun vetää boardii. mut onneks ei oo vielä niin käyny xD

        ole iloinen ettet oo luonnon möhlikkyys ainoassa fyysisessä harrastuksessa mitä tekee mieli harrastaa (SKEDEYS)kaikki muut niin tylsiä.
        arvaa vaan haluaisinko osata grindata.
        en ikinä opi ollieta niin vähän vaikeeta.
        ole iloinen ettet oo tällanen möhlijä, mutta ymmärrän pelkosi kyllä koska olen möhlijä:)
        tsemppiö ei se lauta hajoo jos et pompi liika lujaa ku hypööööööt grindiin( kai mitä mie tiedän)
        tsemppii käy katteeks.


      • blaado
        Ollie girl kirjoitti:

        No en sie ainakaan tyhmä ole, meinaan on tyhmää haullia toisia...
        hyvä esimerkki..näin kerran rullaluistelijoita jotka meni grindejä ja sillain, ja niitten ohi meni skeittailijoita ne puhu että.
        1 rolleri:" miks ne skeittarit ei jääny tähän hyppiin?"
        2.rollari" koska ne ei varmaan osaa ees ollieta."
        Musta toi oli niin huvittavaa kun ne itse menee rullaluistimilla jolla MINÄKIN osaisin tehdö 100% temppuja tiedän olen mennyt.
        siinä ei ole haastetta ja ei se kiinnosta mua kaikilla oma harrastus mut pointti:
        se rullaluistelija oli paraskin puhuja KYLLÄ SE NYT RULLIKSILLA HYPÄÄ EASYSTI!
        Kuitenkin, jos sie olit alottelija 2 vuotta sitten, sä olet hyvä. mä oon hautaan asti aloittelija, kun 3 kk ja ollie ei mee paikallaan yli 5 cm (ellei säkä) ja vauhissa ehkä 1cm.
        olen P*** ja ottaa päähän.
        voisiko se muka johtua laudasta kun siinä ei oo kunnon tailit.
        se on oikea lauta ei mikään ihan paskakaan.
        mut vanhempaa mallia(EN TARKOITA 80 LUVUN)
        mutta 1 vanhaa ainakin sano myyjä.
        ottaa päästä kun moni oppii ollien viikoissa 1 kk mie viekin kituutan, miks mua kiinnostaa tollanen rääkki?
        ....no words to that....mutta coolii se on.
        YOU ARE LUCKY:)

        älä luovuta, kun opit ollien vauhdissa (vain teknikka) ja vähän flippii niin sitten alkaa oppiin temppuja tosta vaan. opin parissa päivässä pressureflipin ja hardflipin. hinkkaa vaan tarpeeks kauan niin kyllä oppii eikä välitä kaatilusta ja kivustA !!!


      • Ollie girl
        blaado kirjoitti:

        älä luovuta, kun opit ollien vauhdissa (vain teknikka) ja vähän flippii niin sitten alkaa oppiin temppuja tosta vaan. opin parissa päivässä pressureflipin ja hardflipin. hinkkaa vaan tarpeeks kauan niin kyllä oppii eikä välitä kaatilusta ja kivustA !!!

        En luovutakaan, koska ensinnäkään en voi koska skeittaus tosissaan kiinnostaa.
        Ja kun kerta noin kivasti sanoit että älä luowuta.
        Heheh.
        Mut harmi kun en tunne ketään joka osais skeitata vois vähän neuvoa niinkuin näyttää nääs.
        paha homma, mut harjoitus tekee ainakin paremman jos ei mestaria.
        kiitti taas blaado.
        I woun't give up even if i drop lol.


      • blaado
        Ollie girl kirjoitti:

        En luovutakaan, koska ensinnäkään en voi koska skeittaus tosissaan kiinnostaa.
        Ja kun kerta noin kivasti sanoit että älä luowuta.
        Heheh.
        Mut harmi kun en tunne ketään joka osais skeitata vois vähän neuvoa niinkuin näyttää nääs.
        paha homma, mut harjoitus tekee ainakin paremman jos ei mestaria.
        kiitti taas blaado.
        I woun't give up even if i drop lol.

        kannattais ehkä hakeutua sellaseen paikkaan, jossa on jotain skedeejiä ja sitten ihan rohkeesti kysyt, miten joku juttu tehdään. jos joku tyttö/poika tulis multa kysymään jotain vastaavaa niin kyllä mä auttaisin, ja autankin.


      • axu93
        originaali kirjoitti:

        mulla on slidikammo ku luulen aina et se lauta katkee allani kun vetää boardii. mut onneks ei oo vielä niin käyny xD

        miten skeitti laudalla hypätään?


    • skede mies

      olie on helppo tehdä paina taka jalkaa alas nii lauta nousee niin

    • mä vaan harjoittelin eipä muuta.

    • ....

      siis TOHONKO lopetat skeittaamisen?! toi on oikeesti sairasta Elämässä ei ole koodeja että saisi heti vedettyä jonkun tempun... Yksi asia on mitä juuri skeittaamisessa tarkoitan (HARJOITTELE!) se on 11 sanaa ei ole hirveän vaikeata joka päivä vaan skeittaat ja kyl lähtee jos nyt siitä lähetään en osaa ollieta melkein mutta se menee jotenkin osaan vain pienen ollien ei ole ºSkeittaamisessa Järkeä Jos ei harjoitteleº That's right! T.h.u.m.b.s. U.P.! Etc: Watch the videos Slow mo videos i recommend to you really! JUST DO IT! I BELIEVE U!!!!!!!!!!! u can do it someweeks later if you Can't come again here in like 1 month then say what fuck is wrong in my skating...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe