http://www.multikustannus.fi/Products.asp?document_id=201&cat_id=201
Lukekaa kirja niin tiedätte miten häikäilemättömästi naiset käyttävät seksuaalista valtaa.
Naisen seksuaalinen valta
32
4201
Vastaukset
- voihan v.....
"Kontrolloimalla miesten seksin saantia naiset voivat vaikuttaa merkittävällä tavalla miesten käyttäytymiseen, sillä saadakseen seksiä miesten on tehtävä erilaisia asioita. Toisin sanoen miesten on maksettava seksistä tavalla tai toisella. Seksi edustaa siten palvelua tai palkkiota, jonka nainen voi tarjota tai pidättäytyä sen tarjoamisesta. Vain harvat kirjoittajat ovat tuoneet tuon näkökulman esiin suoraan, ja naisten seksuaalinen valta näyttääkin olevan yhteiskunnassa perustavanlaatuinen tabu, josta ei saisi puhua avoimesti."
Eli naisten pitäisi antaa kaikille, niin maailman olisi parempi vai?- se Henry-poika
Joo niinhän se henkka ratiossa sano että sodat johtuu siitä ettei miehet saa p****a. Ei voi kuin ihmetellä kuinka tyhmiä miehet on, jos tuo pitää paikkansa!
- lukiopoika-runkkari
Mitäs siinä sitten jos naiset pihtaavat ja jakavat vain pelimiehille, pitäkööt tunkkinsa, eipä ole minulta pois. Minä vedän käteen ja käyn huorissa, joten naisten fasistiset pahuudet ja seksikontrollit eivät vaikuta minuun tuon taivaallisen vertaa, toisin kuin heikkomielisiin ääliöihin jotka kontrolloitaviksi itse suostuvat.
Runkkaamista ja huorissa käymistä sanotaan tosin säälittäväksi, mutta se nyt on naisten propagandaa. Vapaa mies vetää käteen, vapaa mies kairaa hyvä-kroppaisia muijia eikä mitään teini-diskon lattialla farkuistaan tursuavaa yli-ikäistä läskipissistä. - on olemassa
On olemassa myös normaaleja naisia, ja sitten sellaisia naisia jotka tykkää seksistä ihan oikeasti. Tietysti on myös noita naisia joista tuo kirja kertoo, mutta ne erottaa jo kaukaa happamasta naamasta ja jo ulospäin näkyvästä negatiivisesta asenteesta lähes kaikkeen, nämä henkilöt tunnetaan yleisesti myös nimillä vanhapiika tai yh.
Tuolla aiemmin jossain muussa keskustelussa olikin jo jonkin naisen kirjoitus siitä kuinka naisilla on myös seksuaalisia tarpeita, ja silloin kun on tarve, niin seksi ei ole vallankäytön väline.- vanhapiika-femakko
...mun tuntemat vanhapiiat on positiivisia ja elämäniloisia ihmisiä. Sen sijaan huonossa avioliitossa kituvia katkeria naisia tunnen pilvin pimein. Tuo on muuten jännä juttu, että miehet kuvittelee, että naiset loukkaantuu, jos heitä sanotaan vanhoiksipiioiksi. Johtunee siitä, että monet naiset ovat yksin omasta tahdostaan, mutta miehillä yleensä on kyse siitä, etteivät he ole saaneet ketään. Mutta kuule, mä olen vanhapiika ja vielä femakkokin kaiken lisäksi, joten nimittele mua ihan sielusi kyllyydestä, jos sulle tulee siitä parempi mieli! Onnelliseen ihmiseen sellainen kun ei vaikuta tippaakaan! :)
- Viisaus ennen kaikkea
vanhapiika-femakko kirjoitti:
...mun tuntemat vanhapiiat on positiivisia ja elämäniloisia ihmisiä. Sen sijaan huonossa avioliitossa kituvia katkeria naisia tunnen pilvin pimein. Tuo on muuten jännä juttu, että miehet kuvittelee, että naiset loukkaantuu, jos heitä sanotaan vanhoiksipiioiksi. Johtunee siitä, että monet naiset ovat yksin omasta tahdostaan, mutta miehillä yleensä on kyse siitä, etteivät he ole saaneet ketään. Mutta kuule, mä olen vanhapiika ja vielä femakkokin kaiken lisäksi, joten nimittele mua ihan sielusi kyllyydestä, jos sulle tulee siitä parempi mieli! Onnelliseen ihmiseen sellainen kun ei vaikuta tippaakaan! :)
siis nykyisin on todella paljon miehiä, jotka eivät huoli naista sotkemaan elämäänsä. Usko pois vain ja heitä ei sitten yhtään liikuta, jos joku homoilee, itensä tuollainen tekele vain häpäisee.
Kuka täysijärkinen, varakas, todella komea ja hyväkäytöksinen mies nyt tahallaan olisi niin tyhmä, että ottaisi jonkun naikkosen elämäänsä pilaamaan.
Toisekseen tätä palloa on jäljellä enää muutamaksi kymmeneksi vuodeksi, joten ei se perillisen hankkiminenkaan ole muuta kuin viattoman kiduttamista.
Kyllä voi olla romanttinen rakkaus miehellä, vaikka ei edes asuta samassa asunnossa, vaikka neliöitä olisi 300.
Todella fiksu ja kaunis ja varakas ja akateeminen mies ei suomipissistä huoli ja se on varma se ja toinen asia on se, että suurin osa liitoista menee kuralle ja mies menettää lapsensa.
On hyvä olla kaukaa viisas.
Kaikki tuntemani poikamiehet nykyisin ovat niitä kaikkein viisaimpia. Tyhmyydestä sakotetaan rajusti. - vanhapiika-femakko
Viisaus ennen kaikkea kirjoitti:
siis nykyisin on todella paljon miehiä, jotka eivät huoli naista sotkemaan elämäänsä. Usko pois vain ja heitä ei sitten yhtään liikuta, jos joku homoilee, itensä tuollainen tekele vain häpäisee.
Kuka täysijärkinen, varakas, todella komea ja hyväkäytöksinen mies nyt tahallaan olisi niin tyhmä, että ottaisi jonkun naikkosen elämäänsä pilaamaan.
Toisekseen tätä palloa on jäljellä enää muutamaksi kymmeneksi vuodeksi, joten ei se perillisen hankkiminenkaan ole muuta kuin viattoman kiduttamista.
Kyllä voi olla romanttinen rakkaus miehellä, vaikka ei edes asuta samassa asunnossa, vaikka neliöitä olisi 300.
Todella fiksu ja kaunis ja varakas ja akateeminen mies ei suomipissistä huoli ja se on varma se ja toinen asia on se, että suurin osa liitoista menee kuralle ja mies menettää lapsensa.
On hyvä olla kaukaa viisas.
Kaikki tuntemani poikamiehet nykyisin ovat niitä kaikkein viisaimpia. Tyhmyydestä sakotetaan rajusti....katkeran kuuloinen viesti onnellisen elämän valinneelta mieheltä.
- Tietoa on
vanhapiika-femakko kirjoitti:
...katkeran kuuloinen viesti onnellisen elämän valinneelta mieheltä.
Lempinimellä "Pokaalimamma" tunnettu palstan vakihäirikkö, joka on kertonut mielenterveysongelmistaan selvempänä hetkenään täällä.
Tunnustetun kaksisuuntaisuuden lisäksi kyseistä henkilöä vaivaavat harhat: hän muun muassa kuvittelee olevansa kirjailija, vaikka tekstit ovat kielellisesti apukoulutasoa. Hänellä on myös kaksi menestyvää ja rikasta sinkkupoikaa, joiden nimissä hän välillä kirjoittaa - tyylin säilyessä helposti tunnistettavana.
Potilaamme sydäntä lähellä on myös ilmastonmuutosasiat, joista hän ei toki mitään ymmärrä, mutta eihän sen pidä antaa häiritä...
Suosittelen jättämään kyseisen meuhkaajan omaan arvoonsa. Aiemmin noilla rääkäisyillä oli sentään hieman viihdearvoa, mutta niiden paljastettua sairaan ihmisen tuotoksiksi jo nauraminenkin alkoi tuntua moraalittomalta. - Ylioppilaskirjoituksistakin...
Tietoa on kirjoitti:
Lempinimellä "Pokaalimamma" tunnettu palstan vakihäirikkö, joka on kertonut mielenterveysongelmistaan selvempänä hetkenään täällä.
Tunnustetun kaksisuuntaisuuden lisäksi kyseistä henkilöä vaivaavat harhat: hän muun muassa kuvittelee olevansa kirjailija, vaikka tekstit ovat kielellisesti apukoulutasoa. Hänellä on myös kaksi menestyvää ja rikasta sinkkupoikaa, joiden nimissä hän välillä kirjoittaa - tyylin säilyessä helposti tunnistettavana.
Potilaamme sydäntä lähellä on myös ilmastonmuutosasiat, joista hän ei toki mitään ymmärrä, mutta eihän sen pidä antaa häiritä...
Suosittelen jättämään kyseisen meuhkaajan omaan arvoonsa. Aiemmin noilla rääkäisyillä oli sentään hieman viihdearvoa, mutta niiden paljastettua sairaan ihmisen tuotoksiksi jo nauraminenkin alkoi tuntua moraalittomalta.erittäin kunnioitetulta taholta ja palkinto oli ensimmäinen palkinto ja niitä on kaappi täynnä.
Lajia en sano ja niitä lajeja on kaksi erilaista ja lisäksi taidemaalaus.
Menkää te häpeämään omaa kurjuuttanne, koska ette ole edes miestä saaneet, sillä ei täysijärkinen mies suomipissistä huoli.
Terveyteni on ikääni nähden hyvä ja mielenterveydellisiä häiriöitä ei ole eikä muutakaan lääkitystä, ainoa on seleeni ja D-vitamiini talvella....jotta kahdehtikaa vaan ihan kaikessa rauhassa.
Mieheni keittää minulle juuri kahvia ja tuo sen tähän kirjoituspöydälle, joten jos pitäisitte sen kateuden siellä ihan sisikunnassanne.
Lisäksi sain lähes tuhannen euron timanttisormuksen ja niitä on kyllä ennestäänkin. Että silleen......
Ylioppilaskirjoituksista ei tule äidinkielestä laudaturia, jos ei ole tosi hyvä ja minä olen ja kuten opettajani sanoi jo nuorena, että kannattaa ryhtyä myös kirjailijaksi, niin sen olen tehnyt ja palkintoja satelee.
Olen myös osallistunut kolmeen kilpailuun, joten on kaiketi ostettava isompi palkintokaappi, koska pidän ne näkyvillä.
- Alkaa jo kyllästyttää...
tai vaimo thaimaasta tai venäjältä, niin sillähän se hoituu... Että te miehet jaksatte kitistä kuin pikkukakarat...
- pakko hankkia...
Kun parempaa ei täältäkään saa...
- Petter X
"Kirjan kirjoittaja Henry Laasanen on Jyväskylässä asuva yhteiskuntatieteiden maisteri, joka tekee väitöskirjaa aiheesta "Miesten tasa-arvo-ongelmat Suomessa"."
V*ttu mikä ruikuttaja. En todellakaan tuhlaa vapaa-aikaani tällaiseen paskaan. Itse ainakin mieluiten vapaa-ajalla panen ja kun luen, luen vaikkapa kvanttifysiikkaa. Aitona sovinistina hyväksyn pelin säännöt. Kovat naiset kohtelee välillä miehiä huonosti, mitä sitten? Ikään kuin en itse tekisi samaa. Ei siitä tarvitse kirjaa kirjoittaa. - mutta silti en malta olla
huomauttamatta, että jos minä olisin Laasanen ja tahtoisin saada kirjalleni mahdollisimman paljon lukijoita, pistäisin juuri tänne viestin, jossa kehottaisin kaikkia lukemaan kirjan. Niinikään jo ennen kirjan julkaisemista panisin alulle lukuisia ketjuja, joissa puidaan kirjan teemoja. Niistähän voisi saada hyviä ideoita vaikkapa väitöstilaisuudessa puolustautumista varten. Oli kyse mistä hyvänsä, niin kovin paljon Laasasen teemoihin liittyviä viestejä täällä joka tapauksessa on näkynyt ihmeellisen samanaikaisesti kirjan valmistumiseen nähden.
- höpöhöpöhöpöhöpö
Seksuaalinen valta ei ole valtaa sen varsinaisessa merkityksessä. Vain mies voi esittää ajatuksen jonka mukaan seksi olisi valtaa. Miehet kun saavat yleensä niukemmin seksiä, ja ovat siten riippuvaisempia siitä. Siten he myös ajattelevat - naisista poiketen, että seksin avulla nainen voisi voittaa jotakin. Valtaosa naisista haluaa vakavan, turvallisen parisuhteen, ja sitä nainen ei saa seksin avulla. Miehet sen sijaan käyttävät seksuaalista valtaa naiseen uskottelemalla naisille haluavansa vakavan suhteen, vain että saisivat seksiä. Nainen alistuu seksiin, koska luulee sen johtavan parisuhteeseen. Voittaja on mies. Mies siis käytti sekä seksuaalista, että emotionaalista valtaa saadaksen seksiä.
Toinen esimerkki voisi olla nainen joka ulkonäkönsä ja seksin avulla pyrkii jollain tavalla "parempaan" asemaan, kuten taloudellinen hyöty avioliiton tai yksinkertaisesti huoraamisen avulla. Häviäjä on taas nainen, koska itsensä myyminen on esineellistämistä. Ihmiselle, ihmisen sielulle ei voi asettaa hintaa, ja vaikka mitä muuta väitettäisiin, itsensä myynyt ei ole sielultaan vapaa. Voittaja on taas lopulta mies, koska hän on vapaa. Hänen menetyksensä on vain aineellista.
Se, että naiset eivät halua vakituiseen suhteeseen miehen kanssa, joka yleisen mittapuun mukaan on parisuhteeseen kelpaamaton(anteeksi vertaus = luuseri), on aivan seksistä/seksuaalisesta vallasta riippumaton tekijä. On naivia väittää, että valta olisi naisilla, kun se tosiasiassa on ns.normaalin ja YTM-tason miehillä. Liekö tässä Henryn tutkimuksessa mukana liiallista solidaarisuutta muita miehiä kohtaan, mikä estää asian loogisen ja moniuloitteisen pohdinnan..?
Jos mies on ruma tai muuten sellainen ettei hän saa naista, hän voi rahalla/statuksella ostaa naisen. Joskus jopa nainen voi luulla rakastavansa miestä, vaikka pohjimmiltaan motiivi olla miehen kanssa perustuu hyötysuhteeseen.
Jos nainen on ruma/vanha/miesten silmissä kelpaamaton, hän ei voi "ostaa" parisuhdetta edes rahalla. Hyvällä tuurilla hän voi ostaa jonkinlaista miesten huomiota antamalla seksiä sellaisille miehille, jotka eivät saa sitä mistään muualta. Esimerkkinä tästä ovat suomalaiset yksinhuoltajat, joilla ei ole "markkinoilla" mitään arvoa mikäli eivät ole hyvännäköisiä ja hyvässä asemassa olevia. Ns. tavallinen yh, jolla on nuo näillä palstoilla kiistellyn ihanat jenkkakahvat, tuulipuku ja riipputissit, ei saa enää minkäänlaista parisuhdetta sen paremmin seksillä kuin hyvällä taloudellisella asemallakaan.
Entä ns. suuren maailman julkkisnaiset, jotka ovat kauniita, hyvässä asemassa, hyvinsäilyneitä ja edustavia? Lähes poikkeuksetta mies vaihtaa tämänkin tasoisen naisen nuorempaan, kun nainen täyttää maagiset 40v. Eli edes tämän tason nainen ei saa kaipaamaansa pysyvää parisuhdetta. Kuinka siis "markkina-arvoltaan alhainen" suomalainen nainen voisi saada minkäänlaista kunnollista, pysyvää parisuhdetta, ellei huoli jollain tapaa "ongelmaista" miestä?
Hyvin usein myös ns. ATM - tason miehet käyttävät normaalin, saati ATM-tason naisia vain seksiä saadakseen, ja katoavat heti paremmille apajille, jos tulee tilaisuus..
Henry hyvä, joka kuitenkin tämän ketjun aloitit.. Kuka käyttää valtaa?- Kaiken nähnyt
Naisilla on seksuaalinen valta. Naiset pärjää ilman miestä hyvinkin, vaikka olisivat kuinka seksuaalisesti aktiivisia.Olen huomannut miten helppoja miehet ovat, parisuhteessa tai ei, joten ei mitään hätää, vaikka seuraavat 5 vuotta vielä sinkkuna kärvistelen. (En silti varattuihin koske).Ja sitten kun ikää on jo niin paljon, ettei flaksi käy enää yhtä paljon, lähden Kuubaan tutkimusmatkalle!!!
Ja huom. En ole mikään feministi/ miestenvihaaja. Otan sen mistä nautin, eli miellyttävistä miehistä juuri sen verran, että säilytän vapauteni. Kas kas, kun ruoho aina vihertää ja miestä on aina helppo saada.
ADIOS!!!! - Suuri Isä
Kaiken nähnyt kirjoitti:
Naisilla on seksuaalinen valta. Naiset pärjää ilman miestä hyvinkin, vaikka olisivat kuinka seksuaalisesti aktiivisia.Olen huomannut miten helppoja miehet ovat, parisuhteessa tai ei, joten ei mitään hätää, vaikka seuraavat 5 vuotta vielä sinkkuna kärvistelen. (En silti varattuihin koske).Ja sitten kun ikää on jo niin paljon, ettei flaksi käy enää yhtä paljon, lähden Kuubaan tutkimusmatkalle!!!
Ja huom. En ole mikään feministi/ miestenvihaaja. Otan sen mistä nautin, eli miellyttävistä miehistä juuri sen verran, että säilytän vapauteni. Kas kas, kun ruoho aina vihertää ja miestä on aina helppo saada.
ADIOS!!!!saa miestä, hän jakaa pilluaan miehille ja tämä halventaa naista. Miehet eivät ole helppoja, sillä miehet saavat ja naiset alentuvat antamaan jos alentuvat. Tottakai ne miehet panevat jos joku nainen helposti alentuu antamaan.
- Laatua ja laatua
Suuri Isä kirjoitti:
saa miestä, hän jakaa pilluaan miehille ja tämä halventaa naista. Miehet eivät ole helppoja, sillä miehet saavat ja naiset alentuvat antamaan jos alentuvat. Tottakai ne miehet panevat jos joku nainen helposti alentuu antamaan.
Miten niin "naiset alentuu antamaan". En ole kyllä itse törmännyt omassa elämässäni siihen, että nainen vastenmielisesti "alentuu antamaan". Itse otan miehen, joka kiinnostaa, ja teen tämän silloin ihan vapaasta tahdostani. Aina löytyy miesseuraa, ja koskaan en ota säälittäviä "joka pillun perään" tyyppejä, niinkuin itse taidat olla, vaan laatua (mukavannäköistä ja sosiaaliset taidot omaavia).
- lklklkl
Laatua ja laatua kirjoitti:
Miten niin "naiset alentuu antamaan". En ole kyllä itse törmännyt omassa elämässäni siihen, että nainen vastenmielisesti "alentuu antamaan". Itse otan miehen, joka kiinnostaa, ja teen tämän silloin ihan vapaasta tahdostani. Aina löytyy miesseuraa, ja koskaan en ota säälittäviä "joka pillun perään" tyyppejä, niinkuin itse taidat olla, vaan laatua (mukavannäköistä ja sosiaaliset taidot omaavia).
how ir is! Yep näinhän se menee. Pitäisikin pian tavata eräs itselle..hmmm..tärkeä mies..hieroa miekkosen hartiota vähän ja sitten..grrr..hmmm..nice.. ;)
- _Matilda_
Tämä oli mahtava kirjoitus, kiitos siitä! Olen aivan samaa mieltä kanssasi.
- Minä vaan
Kyllä miehetkin osaavat seksuaalista valtaa käyttää ja pihdata, jos niikseen tulee. Vai mistä tulevat ne onnettomat naiset jotka valittavat miehensä haluttomuudesta?
- Haha
Hahaha! Mies ei voi eikä pysty käyttämään seksuaalista valtaa. Jos nainen elää parisuhteessa puutteessa, kyse on jostain ongelmasta miehen korvien välissä, mies ei TAKUULLA pihtaa käyttääkseen valtaa. Miehen seksin "pihtaaminen" kääntyy aina miestä itseään vastaan, nainen kun aina löytää pantavaa. Miehet sen sijaan joutuvat useinkin törmäämään siihen, etteivät saa, eivät omalta, eivätkä vieraalta
- Tartuttavat nartut
Haha kirjoitti:
Hahaha! Mies ei voi eikä pysty käyttämään seksuaalista valtaa. Jos nainen elää parisuhteessa puutteessa, kyse on jostain ongelmasta miehen korvien välissä, mies ei TAKUULLA pihtaa käyttääkseen valtaa. Miehen seksin "pihtaaminen" kääntyy aina miestä itseään vastaan, nainen kun aina löytää pantavaa. Miehet sen sijaan joutuvat useinkin törmäämään siihen, etteivät saa, eivät omalta, eivätkä vieraalta
niitä satiaisia eikä pehmeitäsankkereita etc etc eli kuka fiksu mies nyt alentuisi sellaista visvaista panopatjaa paneskelemaan, mutta kyllä niitä ukkoja löytyy ihan takuulla teille, kun tyydytte panopatjana olemiseen, arvostusta ette koskaan saa ja ryppyisenä ja ruttuisena, kun teillä ei ole ollut tosirakkautta, olette totaalisen yksin. Surkeata, eikö totta?
- sori for you
Tartuttavat nartut kirjoitti:
niitä satiaisia eikä pehmeitäsankkereita etc etc eli kuka fiksu mies nyt alentuisi sellaista visvaista panopatjaa paneskelemaan, mutta kyllä niitä ukkoja löytyy ihan takuulla teille, kun tyydytte panopatjana olemiseen, arvostusta ette koskaan saa ja ryppyisenä ja ruttuisena, kun teillä ei ole ollut tosirakkautta, olette totaalisen yksin. Surkeata, eikö totta?
Kuulostat juuri niin katkeralta, ettet ole pitkään aikaan saanut? Yleensä tyydyttävää seksielämää viettävät miehet pitävät naisista ja puhuvat heistä kivasti, seksuaalisesti aktiivisistakin, eivätkä koskaan mollaa heitä. Mutta kun ei saa, niin sävy muuttuu :)
- osui ja upposi
sori for you kirjoitti:
Kuulostat juuri niin katkeralta, ettet ole pitkään aikaan saanut? Yleensä tyydyttävää seksielämää viettävät miehet pitävät naisista ja puhuvat heistä kivasti, seksuaalisesti aktiivisistakin, eivätkä koskaan mollaa heitä. Mutta kun ei saa, niin sävy muuttuu :)
yhdyn mielipiteeseesi : D
- utelias79
Johtuisikohan se siitä, että naiset ei ehkä näytä ihan just siltä miltä ne suhteen alussa? Siis jos nainen tarvitsee vain 500 kilokaloria enemmänkin raskauden aikana niin miksi pitää ahmia itsensä niin täyteen, ettei enää pysty laihduttamaan takaisin.
Toiset ei ole olleet edes raskaana ja näyttävät siltä, että olisi 3 pentua tullut. Okei myönnän että geenit on huonot mutta yrittäkää edes, laittakaa vähän meikkiä ja laihduttakaa niin jopas rupeaa äijän vieterikin toimimaan.
Siis edes antakaa hiusten kasvaa... polkkatukka femakkoja on täällä liikaa.
- Kahvisieppo
Itse en kyllä tuohon ihan usko - ainakaan aivan noin mustavalkoisessa muodossa. Henkilökohtaisesti minua ainakin ns. harmittaisi jos joutuisin parisuhteessa tuntemaan "maksavani" seksistä tavalla tai toisella, siitähän tulisi ehkä vähän likainen olo. Ei kuulosta hyvältä.
- CitizenY
Ensinnäkin en ole vielä kerinnyt Henryn gradu tai kirjaa lukea mutta, aihe on kyllä tuttu. Voin sanoa, ettei tämä mitenkään uusi aihe ole, tänne Suomeen tuntuu vaan kaikki tulevan myöhässä.
Evoluutiobiologia on tutkinut ihmisen seksuaalikäyttäytymistä jo pitkään ja havainnot ovat melkein samat kuin Henryllä, vaikka hän käyttää taloustieteenmalleja hyödyn maksimoinnista.
Tulojen siirtymä mieheltä naiselle tapahtuu Suomessa jo verotuksesta lähtien ja kuten jokainen mies tietää tämä jatkuu parisuhteessa.
Naiset en todellakaan syytä teitä, koska te teette sen luonnostaan ja koska me miehet täällä Suomessa lähinnä sallimme sen. Te pyritte ottamaan rikkaamman miehen ja ehkä jopa pettää häntä jonkun treenatun urheilijapojun kanssa.
Nyt kun sanotte, että no meidän Pekka ei ole yhtään rikas vaan rakastan häntä, jos suoraan voin sanoa niin et ole saanut parempaa. Miksi? Kaikki naiset voivat hakea syitä lähinnä peilistä ja miehet lompakosta/julkisuuden puutteesta.
Vihdoinkin kun tarpeeksi lähellä olevat arvot (ulkonäkö, raha/työ jne) kohtaavat alkaa syvällisempi tutustuminen eli reaktiot, joita kutsumme ihastumiseksi ja rakastumiseksi. Ihminen pyrkii olemaan yksiaviollinen ja moniaviollinen. Se on ikuista taistelua. Kulttuurin, uskontojen lakien takia olemme lähinnä jääneet yksiaviollisuuteen.
Suomessa tilanne on kumminkin mielenkiintoinen, toisesta syystä eli koska naisemme ovat niin helppoja, että on vaikea törmätä ulkomaalaiseen mieheen, joka on ollut Suomessa hänen kehumatta montako naarasta kellisti. Tämä johtuu tasa-arvosta ja alkoholin runsaasta kulutuksesta. Tietysti tämä on meille miehille kivaa kun voi yrittää uutta ennätystä mutta myös laskee naisten tasoa, koska heidänkään ei tarvitse yhtä paljon panostaa ulkonäköönsä.
Pikku loppu pähkinä, jos naiset ja miehet ovat niin samanlaisia kuin feministit väittävät, miksi miehet eivät ota mielellään paljon tienaavaa uraohjusta?
ja ei he eivät he tunne oloaan uhatuksi.
Siinä minun mietteitä. Voin sanoa, että olen asiaa seurannut, lukenut ja muutamassa eri kulttuurin maassa asunutkin (Aasiassa ja Latinalaisessa-Amerikassa).
ps. Miksi Suomessa on niin vaikea keskustella (järkevästi) näistä asioista naisten kanssa ilman, että saa koko pyhän vulvan seurakunnan vihat niskaansa? - viestistä toiseen
Käsi sydämelle äidit, mikä meni näiden poikakultienne kanssa vikaan, kun niistä tuli tällaisia masentuneita ja aggresiivisia ruikuttajia?
Jos mies on mielestään luomakunnan kruunu ja se kruunu on tämä tämmöinen, niin voi ihmiskunta-parkaa, mihin se on matkalla.
Näin katkerat miehet pitäisi ehdottomasti saada hakeutumaan mielenterveyshoitoon. Tämäkin kirjoittaja on seonnut oman katkeruutensa vertigoon. Voi poika, että oli ahdistava sepustus.- Enää keskustella?
Miksi luet ja vastaat jos ei kiinnosta ruikutukset?
Ihmettelen kaltaisiasi ihmisiä, joilla ei ole mitään sanottavaa asiasta mutta valittavat siitä, että toisilla on jotain valitettavaa?
Toinen asia sinun kaltaisillasi on se että aina kun joku tekee (tai kirjoittaa) jotain valtavirrasta poikkeavaa. Vedetään heti mielenterveysongelmat ja katkeruus.
Mene itseesi tavis, ja lopeta vastailu jos ei ole mitään sanottavaa. - päättymätöntä uhoa
Enää keskustella? kirjoitti:
Miksi luet ja vastaat jos ei kiinnosta ruikutukset?
Ihmettelen kaltaisiasi ihmisiä, joilla ei ole mitään sanottavaa asiasta mutta valittavat siitä, että toisilla on jotain valitettavaa?
Toinen asia sinun kaltaisillasi on se että aina kun joku tekee (tai kirjoittaa) jotain valtavirrasta poikkeavaa. Vedetään heti mielenterveysongelmat ja katkeruus.
Mene itseesi tavis, ja lopeta vastailu jos ei ole mitään sanottavaa.Hyvä tietää, millaisia hirviönalkuja liikkuu joukossamme.
Tuo ei ole enää keskustelua vaan pahanolon oksentamista. Miljoonia uhkailevia sanoja ilman alkua tai loppua.
Ei ihme, jos naiset juoksevat karkuun.
- Anonyymi00061
Naisen seksuaalinen valta on suurempi kuin miehen vastaava. Näin ollen sen rippeillä voi saada itselleen epätoivoisen aisurin, jonka resurssit voi kivasti siirtää omaan käyttöönsä.
Jos mies ottaa yksinhuoltajan ja toisen miehen siittämän lapsen, on aiheetonta pilkata häntä aisuriksi, ja selittää, että hän on tehnyt näin epätoivoissaan.
Lapsella on keskimäärin paremmat geenit, koska niistä monet ovat alfamiesten siittämiä. Adoptoijamies taas ehkei halua omien geeniensä jatkumista ihmispopulaatiossa.
Miellyttävää perhe-elämää voi aivan hyvin harrastaa herttaisen naisen ja adoptiolapsen kera. Machomies on usein, jos on ollenkaan, aivan kamalassa, seksipuutteisessa ja riitaisessa liitossa, muttei ilkeä sitä kertoa.
Epäilen, et ns. machomiehet, jotka pilkkaavat ns. aisureita, ovat todellisuudessa kateellisia luusereita, jotka eivät ole saavuttaneet tavoitteitaan. Machojen heikko taso näkyy jo kielellisessä ilmaisussa täällä netin kommenteissa. -exKynis.mi
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi663286Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj903066SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1773018- 1372396
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä412376Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2052211Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li361724Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön4011689Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi521688Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "21361