Mieheni mielestä anoppi on tärkein

unelma03

Mitä tekisitte, jos miehenne sanoisi, että äiti on hänelle tärkeämpi kuin oma vaimo?

37

6921

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpä niin

      siinä tapauksessa miehes ei ole vielä löytänyt sellasta naista johon olis sydänjuuriaan myöten rakastunut. Kyllä sillon äiteen syli unohtuu.

    • Make60

      Jos miehesi väittää että hänen äitinsä on vaimoa tärkeämpi niin seuraavan kerran kun miehesi haluaa seksiä niin sinun pitää sanoa että menepä äitisi luo kun se on niin tärkeä. Semmoinen mies joka sanoo että aiti on tärkeämpi kuin vaimonsa niin ei ole katkaissut napanuoraansa lapsuuden kotiin ja hänen äitinsä on kasvattanut oikean mammanpojan joka ajattelee näin. Minulle ainakin avovaimoni on paljon tärkeänpi kuin oma äitini koska avovaimon kanssa eletään päivittäin ja kun on viejä lpsikin niin se vasta tuo vastuutä.

    • Muuttakoon kotiinsa

      Siinä tapauksessa on todettava, että mies on tehnyt erehdyksen menemällä sinun kanssasi yhteen.
      Et ole Se Oikea hänelle.

      Kannattaa erota heti.

    • minnie08

      ehkä ukkosi haluaa vaan saada sinut aisoihin sanomalla että äitee on tärkeämpi, vaikka eihän se niin oo.tai no voi kai se ollakin, riippuu nyt ajasta jonka on ollut kimpassa yms.

    • kun en sanoisi

      En mitään. Miehenä en lähtisi laukomaan tuollasia.
      Kerro miksi ihmiset muka pitäis laittaa "tärkeysjärjestykseen"?

      • vai?

        Eikö se ihminen ole tärkein, kenen kanssa asuu kotia? Eikö se ole tärkein ihminen, kenen kanssa viettää suurimman osan ajastaan? Se vaimo? Vai äiti lapsuudenkodissa, jonne ei muuten voi palata? Eli kyllä, ihmiset voi laittaa tärkeysjärjestykseen.

        Aika outoa olisi se, että anoppi, joka on naimisissa pitäisi aikuista poikaansa tärkeämpänä kuin omaa miestään. Aivan sama kuin mies tai nainen, joka on naimisissa, pitäisi äitiään tärkeämpänä kuin omaa puolisoa.

        Vanhemmilla oli aikansa, heillä on ollut yli 20 vuotta hyvää aikaa kasvattaa ja opettaa lapsiaan kahdenkesken, jotkut opettavat vielä yli kolmekymppisiäkin, eikö se aika riitä heille, vai pitääkö vaimon luopua vähästäkin?

        Kaikki ihmiset eivät ole yhtä tärkeitä samalla hetkellä. Jonkun täytyy olla se ykkönen. Lapsuudenkodissa ei voi asua koko ikäänsä, henkisesti.


      • outo....
        vai? kirjoitti:

        Eikö se ihminen ole tärkein, kenen kanssa asuu kotia? Eikö se ole tärkein ihminen, kenen kanssa viettää suurimman osan ajastaan? Se vaimo? Vai äiti lapsuudenkodissa, jonne ei muuten voi palata? Eli kyllä, ihmiset voi laittaa tärkeysjärjestykseen.

        Aika outoa olisi se, että anoppi, joka on naimisissa pitäisi aikuista poikaansa tärkeämpänä kuin omaa miestään. Aivan sama kuin mies tai nainen, joka on naimisissa, pitäisi äitiään tärkeämpänä kuin omaa puolisoa.

        Vanhemmilla oli aikansa, heillä on ollut yli 20 vuotta hyvää aikaa kasvattaa ja opettaa lapsiaan kahdenkesken, jotkut opettavat vielä yli kolmekymppisiäkin, eikö se aika riitä heille, vai pitääkö vaimon luopua vähästäkin?

        Kaikki ihmiset eivät ole yhtä tärkeitä samalla hetkellä. Jonkun täytyy olla se ykkönen. Lapsuudenkodissa ei voi asua koko ikäänsä, henkisesti.

        mutta kyllä minulle omat lapset ja heidän lapsensa ovat ne kaikkein tärkeimmät ihmiset.
        Jos pitäisi laittaa lähimmäisiä tärkeysjärjestykseen, kukaan ei menisi lasten edelle.


      • hallie
        outo.... kirjoitti:

        mutta kyllä minulle omat lapset ja heidän lapsensa ovat ne kaikkein tärkeimmät ihmiset.
        Jos pitäisi laittaa lähimmäisiä tärkeysjärjestykseen, kukaan ei menisi lasten edelle.

        Ei helppo aihe.

        Omaan lapseen kohdistuvaa rakkautta ei voi verrata mihinkään muuhun tunteeseen. Luulen, ettei rakkautta sen enempää puolisoon kuin vanhempiinkaan voi oikein verrata mihinkään. Ollaanhan omien vanhempien kanssa ollaan eletty koko ikä, hyvässä ja pahassa. Puolison kanssa taas jaetaan tän hetkinen elämä. Seksielämän jakaminen hänen kanssaan kyllä riittää tekemään suhteesta ihan oman lukunsa.

        Kaikki rakkauden lajit, lapsiini, mieheeni, vanhempiini ja sisaruksiini ovat omalla tavallaan ainutlaatuisia. Olen kuitenkin sitä mieltä, että lastemme kuuluis pitää puolisoitaan (sitten joskus) tärkeämpinä kuin meitä vanhempiaan.

        Appivanhemmat ovat kuolleet vuosia sitten, joten on vaikea kommentoida enää heitä ja poikaansa. Itse pidän ehdottomasti miestäni tärkeämpänä kuin vanhempiani, hän on Se Erityinen ihminen mulle. Joskus luulin, etten vois elää ilman sitä miestä. Nyt jo tiiän, että eläisin ilman mitä vaan. On eri asia nauttisinko elämästä ilman häntä.

        Mutta mutta... onhan se silti (edelleen) aika nautinnollista rientää äitin helmaan kun maailma murjoo ;)


      • Anonyymi
        outo.... kirjoitti:

        mutta kyllä minulle omat lapset ja heidän lapsensa ovat ne kaikkein tärkeimmät ihmiset.
        Jos pitäisi laittaa lähimmäisiä tärkeysjärjestykseen, kukaan ei menisi lasten edelle.

        Olet väärässä. Ensin on puoliso,sitten lapset.


    • gfhfgh

      Tottakai vaimo ja äiti ovat tärkeitä. Mutta ei ihmisiä voi alkaa noin laittaa tärkeysjärjestykseen. Yhtä typerää kuin miettiä kumpi lapsista on tärkeämpi tai isä vai äiti.

      • Eräs vaimo

        Silloin kun asiat on hyvin anopin ja miniän/lasten kesken, tuskin on tarpeellista laittaa ihmisiä tärkeysjärjestykseen. Jos taas välit ovat ongelmalliset, on mielestäni hyvä miehen pohtia kuka tai ketkä ovat etusijalla ja kenen "puolella" oikein on. Näin meillä kun välit anopilla ja minulla, miniällä siis, on mitä ovat.


      • ja miniällä ??
        Eräs vaimo kirjoitti:

        Silloin kun asiat on hyvin anopin ja miniän/lasten kesken, tuskin on tarpeellista laittaa ihmisiä tärkeysjärjestykseen. Jos taas välit ovat ongelmalliset, on mielestäni hyvä miehen pohtia kuka tai ketkä ovat etusijalla ja kenen "puolella" oikein on. Näin meillä kun välit anopilla ja minulla, miniällä siis, on mitä ovat.

        Jos anopilla ja miniällä ei välit ole kunnossa, ei miehen täydy miettiä mitään siitä.
        Anopin ja miniän siinä on mietittävä !
        Miehen ei tarvitse olla kenekään puolella eikä ketään vastaan.
        Naisen ei pidä KOSKAAN asettaa miestä sellaiseeen tilanteeseen, siinä aina joku häviää, eikä se välttämättä ole se kenen miniä tahtoo häviävän.
        Miniä tekee itse itsensä kakkoseksi asettamalla kaksi ihmistä tuollaiseen kilpailutilanteeseen.

        Anopin ja miniän välien ongelmat eivät kuulu miehelle eivätkä kenellekkään kolmannelle osapuolelle.


      • Tämänkin nähnyt
        ja miniällä ?? kirjoitti:

        Jos anopilla ja miniällä ei välit ole kunnossa, ei miehen täydy miettiä mitään siitä.
        Anopin ja miniän siinä on mietittävä !
        Miehen ei tarvitse olla kenekään puolella eikä ketään vastaan.
        Naisen ei pidä KOSKAAN asettaa miestä sellaiseeen tilanteeseen, siinä aina joku häviää, eikä se välttämättä ole se kenen miniä tahtoo häviävän.
        Miniä tekee itse itsensä kakkoseksi asettamalla kaksi ihmistä tuollaiseen kilpailutilanteeseen.

        Anopin ja miniän välien ongelmat eivät kuulu miehelle eivätkä kenellekkään kolmannelle osapuolelle.

        Kyllähän juttu on niin että joka itse on vapaaehtoisesti puolisonsa valinnut ei siihen ole anopin tai apen sanalla (tai muillakaan) valtaa puuttua. Se joka yrittää puuttua tähän keskinäiseen suhteeseen, pitäköön mölynsä mahassa, jollei ole kysymys väkivallasta tai valehtelusta toista puolisoa kohtaan.
        Oma anoppini yritti mieheni veljen naimisiinmenon estää 23 v sitten. Ja he menivät, aikuiset täysjärkiset, naimisiin. Saivat kaksi lasta jotka jo molemmat ovat muuttaneet kotoa pois. Tämä pari on edelleen naimisissa! Eli tässä tuli anopille pitkä nenä, joka yrittää poikansa ja minun yli 20v kestänyttä avioliittoa nyt saada rikki. Mutta täytyy todeta että miksiköhän anopille on niin kova paikka poikien vaimojen löytäminen...? (se kuuluisa napanuora..?)


      • Maalivahti jos puolustus tö...
        ja miniällä ?? kirjoitti:

        Jos anopilla ja miniällä ei välit ole kunnossa, ei miehen täydy miettiä mitään siitä.
        Anopin ja miniän siinä on mietittävä !
        Miehen ei tarvitse olla kenekään puolella eikä ketään vastaan.
        Naisen ei pidä KOSKAAN asettaa miestä sellaiseeen tilanteeseen, siinä aina joku häviää, eikä se välttämättä ole se kenen miniä tahtoo häviävän.
        Miniä tekee itse itsensä kakkoseksi asettamalla kaksi ihmistä tuollaiseen kilpailutilanteeseen.

        Anopin ja miniän välien ongelmat eivät kuulu miehelle eivätkä kenellekkään kolmannelle osapuolelle.

        Olet ehkä tsaarinaikainen mies... Onneksi en ole vaimosi. Sinun pitää oikeasti oppia puolustamaan kotipesää jos aiot olla UROS jota nyt varmaan kuvittelet itsestäsi. Herää siihen kenen kanssa elät ja olet ja mieti sitä että kuka jää tod. näk. jäljellle kun aika koittaa vanhemmalle polvelle...Toivottavasti osaat laittaa Äitisi sinne lapsuuden kotiin hyvänä ihmisenä. Tuntuu vaan siltä että jollain on velka maksettavana kun tollaisia kirjoitat. Kenellä?


      • UROS ;)
        Maalivahti jos puolustus tö... kirjoitti:

        Olet ehkä tsaarinaikainen mies... Onneksi en ole vaimosi. Sinun pitää oikeasti oppia puolustamaan kotipesää jos aiot olla UROS jota nyt varmaan kuvittelet itsestäsi. Herää siihen kenen kanssa elät ja olet ja mieti sitä että kuka jää tod. näk. jäljellle kun aika koittaa vanhemmalle polvelle...Toivottavasti osaat laittaa Äitisi sinne lapsuuden kotiin hyvänä ihmisenä. Tuntuu vaan siltä että jollain on velka maksettavana kun tollaisia kirjoitat. Kenellä?

        Äitinä, vaimona, miniänä ja anoppina kommentoin sen verran, että veloista selvitään rahalla mutta ihmissuhteet hoidetaan puhumalla KESKENÄÄN asiat selviksi.
        Jos tarvitaan ulkopuolisen apua, se on sitten asiantuntija, mutta riitoihin ei pidä sotkea muita perheenjäseniä. Aikuiset ihmiset osaavat yleensä hoitaa suhteensa, riitaisatkin, keskenään.
        Odotan itse sekä miniältä että itseltäni miniänä ja anoppina sen verran kypsyyttä, että kolmatta osapuolta ei tarvita riitoja selvittelemään. Itse olemme ne kehittäneet ja itse ne hoidamme.


      • kokeneen ääni
        UROS ;) kirjoitti:

        Äitinä, vaimona, miniänä ja anoppina kommentoin sen verran, että veloista selvitään rahalla mutta ihmissuhteet hoidetaan puhumalla KESKENÄÄN asiat selviksi.
        Jos tarvitaan ulkopuolisen apua, se on sitten asiantuntija, mutta riitoihin ei pidä sotkea muita perheenjäseniä. Aikuiset ihmiset osaavat yleensä hoitaa suhteensa, riitaisatkin, keskenään.
        Odotan itse sekä miniältä että itseltäni miniänä ja anoppina sen verran kypsyyttä, että kolmatta osapuolta ei tarvita riitoja selvittelemään. Itse olemme ne kehittäneet ja itse ne hoidamme.

        Usein näissä anopin ja miniän välisissä suhteissa on kysymys siitä että anoppi ei oikein haluaisi kelpuuttaa pojalleen ketään. Eli napanuorasta pidetään kiinni ja niin usein tekee myös poika, tämän haukutun miniän mies. Siis kuitenkin poika on valinnut puolisonsa vapaaehtoisesti ja tähän kun sotketaan se kiinni pitävä anoppi, on soppa valmis. Näin päästään tulokseen jolloin tämä miniä on yksin puolustamassa itseään tältä "duolta", josta ei ehkä ollut vielä tietoinen edes seurustelun aikana. Samalla kun anoppi moittii miniäänsä hän kyseenalaistaa poikansa arvostelukyvyn, valita itselleen vaimo joka olisi juuri hänen (lue anopin)tarpeita vastaava. Näin päästäänkin tulokseen jossa siis pojan olisikin oltava se puolustaja omalta äidiltään omaa perhettä kohtaan. Tämän tulisi jokaisen pojan ymmärtää ja laittaa tämän perhettä kiusaavan anopin suu tukkoon! P.S. Sama päteköön myös toisen anopin suhteen, eli tytär puolustakoon myös miestään jos niin päin olisi asiat.


      • urokseks...
        UROS ;) kirjoitti:

        Äitinä, vaimona, miniänä ja anoppina kommentoin sen verran, että veloista selvitään rahalla mutta ihmissuhteet hoidetaan puhumalla KESKENÄÄN asiat selviksi.
        Jos tarvitaan ulkopuolisen apua, se on sitten asiantuntija, mutta riitoihin ei pidä sotkea muita perheenjäseniä. Aikuiset ihmiset osaavat yleensä hoitaa suhteensa, riitaisatkin, keskenään.
        Odotan itse sekä miniältä että itseltäni miniänä ja anoppina sen verran kypsyyttä, että kolmatta osapuolta ei tarvita riitoja selvittelemään. Itse olemme ne kehittäneet ja itse ne hoidamme.

        Hyvä puheenvuoro, uros!

        Oon kans tota mieltä, ettei ihmisen pitäis joutua valitsemaan äidin/isän ja puolison välillä riitatilanteessa. Onhan mullekkin (naisena:)) äiti tosi tärkeä. En haluis joutuu valitseen mieheni ja äidin välillä. Valitsisin kyllä miehen ihan kotirauhan nimissä ;D


      • Anonyymi
        ja miniällä ?? kirjoitti:

        Jos anopilla ja miniällä ei välit ole kunnossa, ei miehen täydy miettiä mitään siitä.
        Anopin ja miniän siinä on mietittävä !
        Miehen ei tarvitse olla kenekään puolella eikä ketään vastaan.
        Naisen ei pidä KOSKAAN asettaa miestä sellaiseeen tilanteeseen, siinä aina joku häviää, eikä se välttämättä ole se kenen miniä tahtoo häviävän.
        Miniä tekee itse itsensä kakkoseksi asettamalla kaksi ihmistä tuollaiseen kilpailutilanteeseen.

        Anopin ja miniän välien ongelmat eivät kuulu miehelle eivätkä kenellekkään kolmannelle osapuolelle.

        Nimenomaan ... toisen asettaminen tuomarin asemaan hänelle rakkaiden ihmisten välillä on täysin kohtuutonta. Yleensä homma menee niin, että se valintatilanteeseen pakottava on se joka lopulta häviää. Sellainen ihminen tekee itsestään hankalan ja vaikeammin rakastettavan. Ei kannata koskaan tehdä sellaista, joka alentaa omaa arvoa toisen silmissä, jos ei halua arvonsa alenevan.


    • miehen henkisestä napanuorasta äitiinsä.
      Älä huoli, saathan olla varaäippä.

      Nii joo en oo giftikses miehen kanssa

    • itseni.....

      tärkeäksi miehelleni, jotta pääsisin äidin kanssa tasoihin. Eli olisin entistä parempi vaimo ja ystävä, kannustaja ja rakastava läheinen ihminen.

      Äidin täytyy olla miehelle tärkeä, se on ihan oikein. Se taas ei ole oikein, että vaimo joutuu kyselemään mieheltä tuollaisia asioita, vaimo on siinä tapauksessa aika heikoilla ja itsetunto nollassa. Kilapilutilannetta äidin ja vaimon välillä ei voi olla. Edustavat aivan eri lajeissa.

      Varmasti meistä äideistä jokainen toivoo olevansa tärkeä lapselleen elämänsä loppuun saakka. Käsi ylös, joka ei sitä tahdo.

      • ei ole

        En tahdo olla enää aikuisille lapsilleni se tärkein.
        Riittää että välittävät niinkuin minä heistä.


      • ei ole
        ei ole kirjoitti:

        En tahdo olla enää aikuisille lapsilleni se tärkein.
        Riittää että välittävät niinkuin minä heistä.

        Tarkoitin, että käsi nousee..
        Ikä teki tepposet..


    • Nimetön

      Sinulla on melko mammanpoika miehenä, ilmeisesti ainut lapsi. Annapa hänelle vaihtoehdot joko sinä tai äiti. Kysyppä myös anopin mielipidettä. Vai ettekä ole välilöissä? Kannattaisi olla.

    • asia onkin

      Vaimoa voi vaihtaa ja vaihdetaan montakin kertaa, mutta äitejä on vain yksi.
      Äiti on tehnyt miehen puolesta paljon enemmän kuin mitä vaimo koskaan tulee tekemään, ellei mies sairastu melko nuorena vakavasti ja vaimo ryhdy hänen omaishoitajakseen.
      Äiti on elättänyt miehen kun tämä oli lapsi ja elättää haudankin takaa tätä perinnöllään. Vaimo usein vain haaskaa miehen tienestit ja perinnöt.

      • simmmpeli

        Usein vaimo nykyään töissä, ansaitsee siis vuodessa noin 30000€, jos ollaan naimisissa 30 vuotta tuloiksi tulee 960000€. Harvalla anopilla on jättää tuollaista perintöä. Eiköhän siis nykypäivänä ole turha puhua, että elättää haudan takaa perinnöllään.


      • Anonyymi

        Näpit irti pojastasi.Hän on miniän aviomies . He ovat perhe,vanhemmat ja sisaret seuraavassa ryhmässä vasta.


    • ei ole

      Kasvanut aikuiseksi joka noin sanoo.
      Jos minun aikuinen naimisissa oleva poikani tai tyttäreni sanoisi minua tärkeämmäksi kuin puolisoaan, tulisin surulliseksi koska mitä heille jäisi kuolemani jälkeen?
      Se ehkä toiseksi tärkein...
      Viisaampaa olisi sanoa vaimolleen, että olet tärkein ja rakas, mutta välitän myös äidistäni,tai olla sanomatta mitään

      • anopin "talloma"

        Juuri tästä onkin kysymys, mikä on tärkeintä? Ilmeisesti järkevät anopit ja apet osaavat arvostaa omia lapsiaan ja heidän suhteitaan niin paljon ettei juurikaan tarvitse puuttua ilkeilemällä aikuisten lastensa elämään arvostelemalla heidän puolisoitaan. Jos oma äitini kaikkien näiden 22 avioliittonivuosien jälkeen sanoisi pahan sanan miehestäni, olisin erittäin loukkaantunut hänelle. Oma anoppini sensijaan on kokoajan yrittänyt rikkoa meidän sekä mieheni veljen avioliittoja... Niin, tuntuu että tällaisella ihmisellä ei kaikki palikat ihan kohtaa toisiaan, siis itsetunto ei ole kohdillaan oman äidinrakkauden kohdalla... Valitettavasti näitäkin vielä löytyy!


    • uskomatontatatata

      että mene äitis helmoihin kasvamaan!

      • Hermoromahduksen partaalla.

        Minulla on sama ongelma. Mieheni on aina riitatilanteessa anopin puolella..Ei oma äiti ikinä voi mitään väärin tehdä. Keskinäisessä riidassa, mies ryntää äitilleen kertomaan surunsa. Mikäpä siinä, mutta anoppi asuu 20m päässä. Ei mene päivää etteivät toisiaan näe, äiti ja poika. Tunnen olevani kolmas pyörä. Ihan kuin mieheni pelkää meidän eroavan, ja hänellä onkin varalla äiti vieressä.


      • se tämänkin kokenut ja viel...
        Hermoromahduksen partaalla. kirjoitti:

        Minulla on sama ongelma. Mieheni on aina riitatilanteessa anopin puolella..Ei oma äiti ikinä voi mitään väärin tehdä. Keskinäisessä riidassa, mies ryntää äitilleen kertomaan surunsa. Mikäpä siinä, mutta anoppi asuu 20m päässä. Ei mene päivää etteivät toisiaan näe, äiti ja poika. Tunnen olevani kolmas pyörä. Ihan kuin mieheni pelkää meidän eroavan, ja hänellä onkin varalla äiti vieressä.

        Näitä mamman poikia on ja tätä sitten riittää sinullakin jatkossakin. Tässä pitäisi tehdä selvä jako; puoliso, tai partneri, on kaiken edellä sen mitä lapsuuden kotiin on jättänyt. Jos annat heti "periksi" tulet aina olemaan miehesi ja hänen äitisi "välissä".
        Totuus on sanottava niin sille anopillekin että ystävät ja puolison voi valita, mutta sukulaisiaan ei...
        Olen itse ollut liian kiltti anopille ja hänen moitteilleen vuosikaudet. Olemme olleet naimisissa jo yli 20 v!
        Olen itse ollut samassa "jamassa" . Nyt riittää, olen tehnyt pesäeron anopin kanssa, en jaksa enää.
        Voimia sinulle!


    • piapampula

      Kihlasormusten ostamisen jälkeen sulhoni sanoi että olen tärkein ihminen heti äidin jälkeen! Tämä on totta edelleenkin, 36 vuoden jälkeen. Anoppi jäi leskeksi toistamiseen, on kiristänyt otetta poikaansa, milloin mitäkin asiaa täytyy lähteä korjaamaan anopin luokse esim.sunnuntaiaamulla. Ymmärrän toki että anoppi saattaa kokea yksin asumisen ahdistavana. Mieheni käytöskin on muuttunut, puheessaankin käyttää samoja lausahduksia kuin anoppi. Mieheni on selvästi etääntynyt minusta. En ole koskaan ollut hyväksytty miniä. Olen kasvattanut lapset, käynyt töissä ja hoitanut kodin, ja muutenkin olen yrittämyt kaikkeni ollakseni parempi miniä. Olen lähtemistäkin suunnitellut, asuntoakin käynyt katsomassa, toiselta paikkakunnalta, pois anopin läheltä. Ehkä anoppi muuttaa sitten tänne poikaansa paapomaan.

    • Anonyymi

      Arsea anopilta ei äidiltä. Kaikenlaisia pervoja...

    • Anonyymi

      Aika normaaliahan tuo on, että veri on vettä sakeampaa, jos valitsemaan joskus joutuu.

      Toki rakastumisvaiheessa parisuhde menee kaiken edelle, mutta valtaosalla ihmisistä tilanne palautuu pikkuhiljaa. Ei yksikään järkevä ihminen edes päästä tilannetta tuollaiseksi, että toinen joutuu valitsemaan tärkeysjärjestystä. Tuollainen kommentti kertoo, että parisuhteessa ovat asiat viturallaan. Terveessä tilanteessa ei moisia tarvitse edes pohtia.

    • Anonyymi

      Katoa välillä,puhelin kiinni myös. Anna ukon haahuilla äitinsä helmoissa. Tai ala elää itsenäisesti,välittämättäukon tuumailuista ja mielipiteistä En tarkoita uskottomuutta silti.. Saa koittaa,riittääkö äiti vaimon korvikkeeksi. Säikähtää ehkä,jos ei on toivoton tapaus.

    • Anonyymi

      ottaisin eron ja etsisin toisen. Ei ole mies miehistynyt tai sitten et ole hänelle oikea

    • Anonyymi

      Potku pyöreisiin osiin,joita on kolme lähekkäin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1250
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      50
      894
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      824
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      96
      779
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      760
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      82
      727
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      625
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      52
      623
    10. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      28
      621
    Aihe