..juoppojen ikioma selviämispäivä.. voitkin katsoa itseäsi peiliin ja kysyä..oletko täyspäivä juoppo.. osapäivä juoppo, kausi juoppo vaiko keikka juoppo... eiköhän suomalaista suurin osa ole juoppoja.. ai na ne jotain juo kuitenkin.. minä olen ylpeä työmies joka juo vasta huomenna..normaalina perjantaina.. ei oo mitään pikku sitä tai pikku tätä.. blöbbblöbbblöbb
jihuu..pikkusunnuntai
4
165
Vastaukset
- minunkin
viinat juo??? Itse en niitä nimittäin juo!
..sulla on viinaa jos et juo?..kyllähän juomaton viina houkuttaa vaikka lähinaapurii.. tai sitten juot alitajuiseti tiedostamatta ja nykyinen hetkesi onkin humalaotila.. muttet tiedosta sitä.. siinä kaksi vaihtoehtoia.. kolmatta en tiedä..
- *valkonen viikko*
kaks olutta koko viikolla mutta kait se siitä paranee!
..ja valkoinen.. koiran kirsu kostea terveyden merkki.. ihmisillä kylmä ja kostea sairauden merkki.. eli punainen ja lämmin.. paras nenä.. sitä hankkimaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473005
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222435- 222298
- 342263
- 281941
- 331678
- 791633
- 381619
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161536- 301415