Naistenpäivä huomenna

Utelias-Liisi

Muistaako puolisonne teitä naistenpäivänä?

Minä olen yleensä saanut kukkakimpun, joka kyllä ilahduttaa joka vuosi:)

Hyvää naistenpäivää kaikille jo etukäteen!

80

15478

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mammmamma

      Kiitos kiitos kanssasisarelle. Joskin on pakko ihmetellä miksi on erikseen naistenpäivä, onkos niin että vuoden jokainen päivä on sitten miestenpäivä (vaikka sitä ei olekaan poliittisesti korrektia myöntää)

      • Vähän samaan malliin kuin että kalenterissa on kirkollisia juhlapäiviä. Ja loput, jotka eivät ole, ovat sitten saatanallisia. ;-)


      • KUKKIA KIITOS
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Vähän samaan malliin kuin että kalenterissa on kirkollisia juhlapäiviä. Ja loput, jotka eivät ole, ovat sitten saatanallisia. ;-)

        Olen homosuhteessa oleva mies. Ollut jo yli 10 vuotta. Hieman stereotyyppisestikin sanotaan että homosuhteissa toinen on mies ja toinen "nainen".

        No, kumppanini on se "nainen" ja meillä on ollut tapana että minä kannan kumppanilleni, naiselleni, ruusuja naisten päivänä. Kyllä tuo on tykännyt.
        Halusin vain sanoa, että naisten päivänä voi ilahduttaa monella tavalla, kangistumatta kaavoihin.

        Jamppa


      • OTAN MALLIA
        KUKKIA KIITOS kirjoitti:

        Olen homosuhteessa oleva mies. Ollut jo yli 10 vuotta. Hieman stereotyyppisestikin sanotaan että homosuhteissa toinen on mies ja toinen "nainen".

        No, kumppanini on se "nainen" ja meillä on ollut tapana että minä kannan kumppanilleni, naiselleni, ruusuja naisten päivänä. Kyllä tuo on tykännyt.
        Halusin vain sanoa, että naisten päivänä voi ilahduttaa monella tavalla, kangistumatta kaavoihin.

        Jamppa

        Tuo oli kyllä kaunis juttu!
        Tuossahan olisi malli myös lesbopareille, ei vain homomiehille. Myös naispareissa sanotaan toisen osapuolen olevan nainen ja toisen "mies". Minusta miesmäisessä lesbonaisessa onkin enemmnäkin kyse miehestä ja naismaisessa homomiehessä naisesta. Minusta tuo on luovaa ajattelua että kukkia voi antaa naiselle ja "naiselle".

        viva la differánce


    • naiselta

      Mieheni ei ole koskaan muistanut minua naistenpäivänä. Taisi olla viime tai toissavuona, kun yksi puolituttu mies toivotti minulle lämpimästi hyvää naistenpäivää kun oma mies oli siinä vierelläni. Oma mies oli vähän, että höh...:) Ei kai ollut muistanut koko päivää tai ajatellut, että sillä ei ole mitään väliä.

      Mulla on kaksi vanhaa opiskelukaveria (naisia), joiden kanssa ollaan vietetty naistenpäivän tienoilla yhteinen pitkä viikonloppu, joskus mökillä, joskus Tallinnassa, joskus vaan jonkun meistä kotona. Traditio on jatkunut jo 13 vuotta! Tänä vuonna viikonlopun vietto siirtyy myöhemmäksi keväällä, koska yksi meistä asuu nyt ulkomailla eikä kellään ole varaa lippuihin.

      Mieheni on ehkä kade näistä naisten viikonlopuista? Tai vain hämillään? En tiedä, koska hän ei ole asiaa koskaan kommentoinut. Enkä ala tankata, kun mitään ongelmaa asia ei minulle ole tuottanut.

    • Nimetön

      Just meni ystävänpäivä! Moni nainen taas huomenna pettyy kun ei oma kultsi muistanutkaan kansainvälisenä naistenpäivänä! Ja sitten pitäis muistaa synttärinä ja nimpparina ja jouluna ja tapaamispäivinä ja kihlajaispäivinä ja hääpäivinäja äitienpäivinä. Joka vuosi! Miks ei oo erikseen miestenpäivää?

      • grh.....

        antakaa sitä tuttua tulppaania riittävästi,siitä naiset tykkää.ainkin lomilla kun ukko ei ole mukana,nytkin lapissa siellä on veeasento ja se ei liity hiihtämiseen.


      • surffaileva n
        grh..... kirjoitti:

        antakaa sitä tuttua tulppaania riittävästi,siitä naiset tykkää.ainkin lomilla kun ukko ei ole mukana,nytkin lapissa siellä on veeasento ja se ei liity hiihtämiseen.

        Hyppyrimäessä ponnistaminen onkin jo eriasia, sillä sieltähän ponnistetaankin veeasennossa montunpohjalle asti;)


      • hittoa

        tuo äitien päivä tuossa listassa tekee.
        Ei minun mielestäni miehen pidä muistaa avo/avio puolisoaan vaan äitiään!


      • ksdlsdf

        Miehiä ei silleen 'raiskata' ja jos nii hyvin vähän...Suhteessa nainen on 'kuitenkin' alisteisessa asemassa suomessakin, ainakin seksin puolella, vaikka on hyvin paljon tasaarvoisia suhteita oli sitt mies tai nainen, jne...Mut kokonaisuudeltaan valitettavan usein on ett naista käytetään 'seksuaalisesti painostetaan johonki seksiin, ilman hänen tahtoaan tai edes kysytä sitä...' Sen pitäs kanssa miesten kokea mitä SE OIKEASTI ON kun väkisin seksiin sinua käytetään, vaikket just silllä hetkellä halua, tai väkivalloin seksiä uhkaillaan jne...Nii sitt vois miestenpvää ja pitäski olla miestenpvä jne..Mut tämä onki kansainvälinen naistenpvä ei vaan suomen pitäs muistaa sekin...Ja kukaa ei pakota miespuolista ostamaan mitään..Se lähtee vapaaehtoisesti ihmisen sisältä ett ostatko mitä tai ei mitään...On naisia jotka ei mitää halua 'lahjana' sitä voi vaikka siten 'sängyssä hemmotella, tuoden aamiaisen tai muuten hieroen, erotiikkaan myöten ja mitä keksikään, mitä tuo yhteiseen elämään sitä hellyyttä ym kestävää hyvää oloa jne'...Kun vaan oivallatte sen..
        Ett ei se turha ole tämäkää juhlapvä, ja oikealla asenteella ja haluamallaan osoittaa sen minkä pystyy (ei sen tarvi olla rahalla tai pitää nyt väkisten hakee kukka tms...siis muutenki voi naisensa muistaa, kuka mitenkin:)) Tsemmpiä kaikille, ja hyvää naistenpvää!!!


      • grh.........
        surffaileva n kirjoitti:

        Hyppyrimäessä ponnistaminen onkin jo eriasia, sillä sieltähän ponnistetaankin veeasennossa montunpohjalle asti;)

        tarkoitin että siellä hotellihuoneessa..se vee asento,ja typerät ukot kotona....


      • dfklslfsd
        surffaileva n kirjoitti:

        Hyppyrimäessä ponnistaminen onkin jo eriasia, sillä sieltähän ponnistetaankin veeasennossa montunpohjalle asti;)

        ja monella naisella on se ihana miesrakastaja tai vakipano tms...(joidem miehet kun on matkoillaan tms)...Niin naiselle lahjana oitis verraton, kun menee 'miesrakastajansa luo, ja mies odottaa Vee asennossa sexikkäänä hyvävartaloisena puolalaston/alaston hmm (vaik öljyttynäkin:)) kuten hunks miehet njam njam..Ja miesrakastaja ojentaa kukkasin ym 'antaja antaen kookkain 'lahjansa naiselleen, ja sitä rentoutumista ajan kanssa, ihan omassa rauhassa, miten mitenkin...Syöden, juoden, pitkien naisen toiv. rakastelujen, ym ym...Siinä joka naiselle oikein rentouttava naistenpvä 'miesrakastaja lahjana'...Ja siinä jos mikä ladataan samalla akkuja, tulevaan arkea vkkoa varten,


      • näin on

        Se on ihan turha päivä naistenpäivä,ei sen kummempi päivä,samanlainen päivä kuin muutkin päivät.
        Suomessa naistenpäivästä on tehty kaupallinen päivä ja silloin naiset odottaa lahjoja mieheltään ja kauppiaat rikastuu kun ostetaan lahjoja vaimolle tai naisystävälle.

        On mukavempaa elää ihan normaalia arkea kuin alkaa hössöttämään naisten päivien vietossa.


    • muistetaan

      Puolisoni ei varmaan unohda minua yhtenäkään päivänä, asummehan yhdessä ja pidän sen verran ääntä päivittäin, näkyväkin olen.

      Joku kansainvälinen naistenpäivä ei meitä hetkauta mihinkään suuntaan, ei kukka- eikä kakkukauppaan.

      Lieneekö jokin amerikkalainen keksintö tuokin ihan vain bisnestä virkistyttämään. Niinkuin on ystävänpäiväkin. Täyttä hömppää ja turhuutta.

      Mutta kyllä sillä monen perheriidn saa aikaisenski nykypäivänä kun nuoret naiset ovat niin itsekeskeisiä ja vaativia. Aina pitäisi olla huomioimassa milloin mistäkin, mutta itse ei huomioida toista.

      • cad-59

        OLET täysin oikeassa !! Suomessa siis Tämmöinen MINÄ-nainen KAIKKI tänne ja heti : Äläs kuule äijjä Tuu multa pyytään sit MITÄÄN !
        ...Säälittävää Naisten nykytouhua joka tuntuu vaan lisääntyvän. Miehet kyykkyyn ja maksamaan.


      • näkökulma

        sulla. naistenpäivä on kiva perinne jolloin juhlitaan naisia. sanotaanko näin. turha alkaa mitään vaatimaan, muuten jää juhlat välistä. mut eikö se oo vähän kaikkien oma asia mitä vaatii, kyllä mulle se kukka kimppuki on riittäny.
        riippuu tietenki et minkälainen juppi tämä nykypäivän nainen on.


      • cad-59 kirjoitti:

        OLET täysin oikeassa !! Suomessa siis Tämmöinen MINÄ-nainen KAIKKI tänne ja heti : Äläs kuule äijjä Tuu multa pyytään sit MITÄÄN !
        ...Säälittävää Naisten nykytouhua joka tuntuu vaan lisääntyvän. Miehet kyykkyyn ja maksamaan.

        Musta kans tää on jotenki niin turhaa.. No ystävänpäivä menee jotenki ku silloin ees tulee muistettuu kamuja jotka asuu kaukana.. muuten en oikee jaksa huomioida ketää. vaikka ystäviä. jos jonkin näköstä... ja eiköhän me kamujen kanssa (ne jotka asuu lähempänä) nähä joka kerta ku vaa soittaa . "hei.. mitä teet. perse ylös penkistä ja tänne" tyylillä aina mennää..


      • näin naisena

        Ruusu on aina ihana yllätys, kun sen saa yllätyksenä, olipa naistenpäivä, tai ei :)
        Naistenpäivänä taas olisi ihanaa saada jonkinlaista hemmottelua siis jos sitä ei muulloin niin paljoa saa ja ehkäpä kädet täysin vapaiksi kotitöistä.
        Valmiiksi katettu vähän normaalia herkullisempi ja hienompi illallinen voisi olla myös ihana yllätys ja toki hellät sanat.

        Siinäpä hyvä vihje kaikille miehille! :)


      • Nainen ihan ite
        cad-59 kirjoitti:

        OLET täysin oikeassa !! Suomessa siis Tämmöinen MINÄ-nainen KAIKKI tänne ja heti : Äläs kuule äijjä Tuu multa pyytään sit MITÄÄN !
        ...Säälittävää Naisten nykytouhua joka tuntuu vaan lisääntyvän. Miehet kyykkyyn ja maksamaan.

        Jumalalla oli luomistyö vielä kesken ja hän sanoi Aatamille ja Eevalle "vielä on 2 osaa jakamatta,toinen toiselle ja toinen toiselle"."Mitkä ne on"? kysyi Eeva. Toinen saa pippelin.....Minä, minä huusi Aatami - Eeva kohautti olkapäitään ja Aatami sai pippelin. Hän juoksenteli ilahtuneen ympäriinsä ja suihki pissaa ylös ja alas - hihkui iloisena ja piirteli pissalla hienoja kuvioita hiekkaan. Eeva katsoi jumalaan ja kysyi mikä toinen osa on. Aivot Eevaseni, aivot. Hyvää naistenpäivää!!!


      • cad-59
        Nainen ihan ite kirjoitti:

        Jumalalla oli luomistyö vielä kesken ja hän sanoi Aatamille ja Eevalle "vielä on 2 osaa jakamatta,toinen toiselle ja toinen toiselle"."Mitkä ne on"? kysyi Eeva. Toinen saa pippelin.....Minä, minä huusi Aatami - Eeva kohautti olkapäitään ja Aatami sai pippelin. Hän juoksenteli ilahtuneen ympäriinsä ja suihki pissaa ylös ja alas - hihkui iloisena ja piirteli pissalla hienoja kuvioita hiekkaan. Eeva katsoi jumalaan ja kysyi mikä toinen osa on. Aivot Eevaseni, aivot. Hyvää naistenpäivää!!!

        Joo, hyvää Neitojenpäivää :) ...asiallinen jutska Sulta.


      • keppuli2
        Nainen ihan ite kirjoitti:

        Jumalalla oli luomistyö vielä kesken ja hän sanoi Aatamille ja Eevalle "vielä on 2 osaa jakamatta,toinen toiselle ja toinen toiselle"."Mitkä ne on"? kysyi Eeva. Toinen saa pippelin.....Minä, minä huusi Aatami - Eeva kohautti olkapäitään ja Aatami sai pippelin. Hän juoksenteli ilahtuneen ympäriinsä ja suihki pissaa ylös ja alas - hihkui iloisena ja piirteli pissalla hienoja kuvioita hiekkaan. Eeva katsoi jumalaan ja kysyi mikä toinen osa on. Aivot Eevaseni, aivot. Hyvää naistenpäivää!!!

        toi oli niin vanha vitsi et sen kertomisesta sais joutua linnaan


    • iii...iii

      Vietän naistenpäivää siinä vaiheessa kun on olemassa myös kansainvälinen miestenpäivä. Naistenpäivä on minulle muistutus epätasa-arvosta ja siitä kuinka tuore asia on esim naisten äänioikeus ja siitä kuinka huono on naisten asema yhä monessa maassa täällä maailmassa. Ei olisi naistenpäivää, jos naiset ja miehet olisivat aina ja kaikkialla olleet tasa-arvoisia.

      • Kiits nauruista

        Kylläpä tuli hyvät naurut. Niinpä niin, naisethan sai suomessa toisena MAAILMASSA äänioikeuden, olisko ollu 1904 vai 1906.. Ja heti sai äänioikeutta käyttää. Suomessa naisella on aina ollut hyvä asema.

        Ja itse kyllä vietän kiitos vaan tuon naistenpäivän, koska on mukavaa saada kukkia, daa? Olen pyytänyt miestä tuomaan niitä joskus extempore jos haluaa, eipä ole näyttänyt pahemmin vielä haluavan tuoda (kerran toi kun luuli että oli joku juhla). Mutta vaikka haluankin viettää naistenpäiviä jne, muistutan miestä jos se ei itse näytä muistavan, että se ja se päivä on tulossa, sillä näin on huomattavasti parempi toimia, kuin sitten vääntää myöhemmin itkua kun ei se putkiaivo muistanutkaan..


      • äölkj
        Kiits nauruista kirjoitti:

        Kylläpä tuli hyvät naurut. Niinpä niin, naisethan sai suomessa toisena MAAILMASSA äänioikeuden, olisko ollu 1904 vai 1906.. Ja heti sai äänioikeutta käyttää. Suomessa naisella on aina ollut hyvä asema.

        Ja itse kyllä vietän kiitos vaan tuon naistenpäivän, koska on mukavaa saada kukkia, daa? Olen pyytänyt miestä tuomaan niitä joskus extempore jos haluaa, eipä ole näyttänyt pahemmin vielä haluavan tuoda (kerran toi kun luuli että oli joku juhla). Mutta vaikka haluankin viettää naistenpäiviä jne, muistutan miestä jos se ei itse näytä muistavan, että se ja se päivä on tulossa, sillä näin on huomattavasti parempi toimia, kuin sitten vääntää myöhemmin itkua kun ei se putkiaivo muistanutkaan..

        Sata vuotta äänioikeutta on tuore asia, kun sitä verrataan miesten satojen ja tuhansienkin vuosien (antiikin Kreikka, nevöhööd?) äänioikeuteen. Kappas kun välttämättä asiat jotka ovat tapahtuneet ennen sinun syntymääsi eivät välttämättä ole mitään muinaishistoriaa...


      • VonDee
        Kiits nauruista kirjoitti:

        Kylläpä tuli hyvät naurut. Niinpä niin, naisethan sai suomessa toisena MAAILMASSA äänioikeuden, olisko ollu 1904 vai 1906.. Ja heti sai äänioikeutta käyttää. Suomessa naisella on aina ollut hyvä asema.

        Ja itse kyllä vietän kiitos vaan tuon naistenpäivän, koska on mukavaa saada kukkia, daa? Olen pyytänyt miestä tuomaan niitä joskus extempore jos haluaa, eipä ole näyttänyt pahemmin vielä haluavan tuoda (kerran toi kun luuli että oli joku juhla). Mutta vaikka haluankin viettää naistenpäiviä jne, muistutan miestä jos se ei itse näytä muistavan, että se ja se päivä on tulossa, sillä näin on huomattavasti parempi toimia, kuin sitten vääntää myöhemmin itkua kun ei se putkiaivo muistanutkaan..

        suomessa on saavutettu tasa-arvo jokusen sadan vuoden päästä. siitä on tukimuksia ollut, ehkä turhaa narinaa, mutta esim. samasta työstä mies saa suuremman palkan kuin nain, huomioidaan se että nainen voi joskus ehkä synnyttää. onko naisen haluttomuus lapsen tekoon johtuva itsekkyydestä, vai yhteiskunnasta?? ehkä alintajuntaan jää, että: täytyy olla enemmän kuin miehet.


    • naisten päivää!

      Ilman ihania kansainvälisiä naisia olisi monta kertaa ollut "hätä kädessä" :oD

    • tuuan

      eipä muista, ei. kun muistaisikin edes joskus.

    • ei meijän mollikoitten

      turha venaa kukkia!!!

      • koti-keksijä

        nainen on mailman ihanin ""keksintö""....mutta mutta...siinä kyllä saisi olla on / off nappula että saisi sen joskun ""tarvittaessa"" pois päältä vähäksi aikaa... ;) ...mutta onneksi olkoon naiset......


      • sanottu
        koti-keksijä kirjoitti:

        nainen on mailman ihanin ""keksintö""....mutta mutta...siinä kyllä saisi olla on / off nappula että saisi sen joskun ""tarvittaessa"" pois päältä vähäksi aikaa... ;) ...mutta onneksi olkoon naiset......

        Kyl me naiset monel miehel ollaan 'korvaamattomii',,,,,,,,,,oisko naistenpäivä siks et miehet huomais naisensa,,,,,,,,,,,ainakin ne kotitontut jotka keittää, hoitaa lapset ja on viel ilotyttönäkin tarvittaessa. Miehet aika usein keräävät voimia iltaa varten sohvalla maaten,,,kun oli niin raskas päivä töissä.Nainenhan saa tehdä ne kevyet hommat töissä ja kotona vaan keveitä pikkuhommi.hih hih.Aina ei tartte muistaa kukal....kaunis sana voi olla paljon arvokkaampi.


      • kukkia ei

        jep.. ei oo näkyny kukkia. ikinä en ole sanut keneltäkään sellaisia.. melkein päässyt jo unohtumaan mitä ne on :D.. no toivottavasti edes joskus joku muistaisi :). aikaa tässä ehkä vielä on.


    • muista!

      No ei onneksi muista! Lupasi boikotoida koko päivää ja hyvä niin. :D

      Minä en naistenpäivää käsitä, kun ei ole miestenpäivääkään! Mistä tällainen naistenpäivä edes tulee ja miksi sitä vietetään?

      Hassua ajatella, että pitäisi olla joku erityinen päivä saadakseen/antaakseen kukkia ja huomiota. Minulle on aivan sama muistaako mieheni minua hääpäivänä, naistenpäivänä ja tyhjänpantinpäivänä. Riittää, kun on kultani ja kaverini arjessa ja juhlassa, lähtee mukaani lenkille, auttaa kotihommissa jne.

      Parisuhteessa on tärkeintä se miten toista kohdellaan JOKA PÄIVÄ!

      • minä myös

        vaikken boikotoi päivää vaan itse olen yh nainen ja lähetin kaikille ystävilleni onnittelu viestin =)
        hyvää naistenpäivää kaikille meille ROTUNAISILLE =))
        ja oikeassa olet että kumppanin pitäisi muistaa ja hellitellä muinakin päivinä kuin ns'merkkipäivinä'..en ole itse saanut kylläkään yhtenäkään naisten tm päivinä hellyyttä ja eroonhan se johti..viimeisen kerran mustat silmät on parantuneet mutta henkinen puoli on murskana edelleen!!
        toivon että joskus se MIES sattuisi minunkin kohdalle eikä nuo luuserit ja hyväksikäyttäjät =(
        ANYWAY... HAPPY WOMENS DAY TO EVERYONE =)


      • alkuperäinen tarkoitus

        on käsittääkseni ollut ajaa naisten oikeuksia niin työelämässä kuin muuallakin. Nämä kukkaset ja muut on vähän kuin tullut siihen juhlan humua tuomaan.
        Että kyllä sillä ihan hyvä tarkoitus on ollut ja on edelleen.


    • Äippä 1984 poika 3v

      MIESTENPÄIVÄ

    • juhlat...

      Heräsin tänä aamulla ja ruusukimppu ja suklaalevy oli odottamassa minua pöydällä.
      Mieheni aina muistaa naistenpäivänä kukilla ja kukkien saaminen ilahduttaa aina.
      Ollaan oltu yhdessä jo yli 15 vuotta. Kiitos rakkaalle aviomiehelle kaikesta! Kiitos paljon! I LOVE YOU!

      Onnellista naistenpäivää kaikille naisille ja toivon että jokainen mies muistaa muistuttamatta rakastettuaan kukilla naistenpäivänäkin. Juhlat tuovat vaihtelua arkipäivään! :)

      • kullalle

        tulpaaneja vai onks joku parempi??? ja monta kpl?


      • yhtä
        kullalle kirjoitti:

        tulpaaneja vai onks joku parempi??? ja monta kpl?

        ja kunnolla.


    • Mies osti rakkaalle vaimolleen kukkasia ja lahjan tänään. Vaimo lähti Naistenpäivän viettoon sinkkukaverinsa luo toiselle paikkakunnalle, tytöt tahtoo pitää vähän hauskaa... tietäispä vaan rakas aviomies mitä vaimo puuhaa reissussa.

      • mie vaan

        ei muista tänään. kuten ei ole muistanut minään muunakaan merkkipäivänä. kaksi vuotta yhdessä ja pakolliset joululahjat olen saanut, kun vähän "pakko" on ollut. kukkia ei ole tuonut koskaan, päinvastoin on ilmoittanut, että "mä en sulle kukkia viitsi ostaa".


    • Santtu 82

      TRoivottavasti muistaa, annoin eilen miehelle lahjaksi hauskat (ja pirun kalliit >:S) Wagner-sukat sekä Äijämäisen atrian ja kylmänb kaljan päätteeksi kunnon selkähieronnan sängyllä öljyillä, kylvetyksen, pesun ja parranajon. Olin niin väsynyt kun menin nukkumaan, jalat ja kädet oikein tärisi (aina välillä jaksan muistaa ahkeraa ahertajaani hieronnalla). Vihjasin myös vilkaisemaan kalenteria sillä huomenna on tärkeä päivä. Mies on jatkuvasti töissä, joten en enää jaksa ihmetellä kun siltä menee suunnilleen joulut ja juhannuksetkin ohi.

      Toivottavasti saisin kukkakimpun. :P Rakastan eniten tulppaaneja ja erikoisen värisiä ruusuja. Aina välillä koitan miestä vihjata mitä muuta pientä voisi ostaa lahjaksi mutta se yleensä unohtaa ne. Koska näen itse kauheasti vaivaa miehen ilahduttamiseen ja viihdyttämiseen, olisi kiva saada samanlaista huomiota takaisin. :( Mahdan olla outo ilmestys naiseksi kun aina ajattelen ensin miehen parasta jos se on sen oikeasti ansainnut (eikä vain rötvännyt sohvalla).

    • Elämä nähnyt..

      Milloin on miesten päivä?Taitaa olla niin että nykyajan naiset jyrää.Miehet tekee kotityöt hoitaa lapset ym.ym.Toista se oli ennen,nainen oli nyrkin ja hellan välissä.Hyvää naisten päivää.T.mummo

      • kevennys

        Missä vika jos muija kurkkii koko ajan keittiön ovenraosta? Kettinki liian löysällä.


      • Nähnyt?
        kevennys kirjoitti:

        Missä vika jos muija kurkkii koko ajan keittiön ovenraosta? Kettinki liian löysällä.

        Totta,näin on tänä päivänä


      • nannanaa
        Nähnyt? kirjoitti:

        Totta,näin on tänä päivänä

        Ehkä kahlitsemmekin teidät kiinni hellaan jos "naiset ovat nykyään liian löysällä".


      • Nähnyt!
        nannanaa kirjoitti:

        Ehkä kahlitsemmekin teidät kiinni hellaan jos "naiset ovat nykyään liian löysällä".

        Sory,tarkoitin että naiset jyrää miehet.


      • dfklsdfsd
        nannanaa kirjoitti:

        Ehkä kahlitsemmekin teidät kiinni hellaan jos "naiset ovat nykyään liian löysällä".

        Nyt naisten vuoro juhlistella, kun se 'tärkeä pvä on kerran vuodessa, ja silloin tällöin normaalistikkin viettää rutiini työkoti perhe, vastapainoksi pitää päästä juhlimaan, rentoutumaan hyvien ystävien kesken, niinhä miehetkin saunailloissaan keskenään, nii samaten naistenki 'välillä ottaa rennommin parhaitten kavereitten kanssa, ladata akkuja, ett jaksaa taas sen rutiin arjen/työn ja lastenhoidon jne jne..mitä moni nainen nykyään joutuu tekemään suhteellisen paljon, kuin mitä mies tekee, ei ole tasapainossa vieläkää ett miehet ja naiset yhtäpaljon tekevät kotiaskareet ymn lastenhoidon...Kyllä suurimman osan naiset sen tekee tänäpvänä, mutta nuoremmat/nuorekkaatki isät nykyaikana ovat tasoittamassa tätä tilannetta, mitä itse tässä olen huomannu ja se hyvä se, lastenkin kannalta...On niitäkin miehiä jotka tekee kaiken kotitöitä myöten, mut suhteessa se on vähemmistönä kuitenkin...Tutkimuskin sen on osoittanut jne...Eli naisille 'sitä omaa vapaa aikaakin enemmän kun vaik on pieniä lapsia, kun kaikil ei ole sitä mummia ukkia ym lähellä, niin hyvä itsetuntoiset fiksut niiden miehensä, hoitavat sen ajan esim lapsia, ja vuorottaa ett mies pääsee vapaalle, ja taasen nainen hoitaa vuorostaan yhteisiä lapsia jne...Tämä on sitä oikeanlaista asennetta...Ja ei mies kuin nainen ole tässä suhteessa se 'päällepäsmäri'..Tällainen nokittelu ei kyl pitemmän ajan kuluessa ei toimi ja ei tuo sitä tasapuolista elämään lastenkaa kannalta...


    • kuurankukka

      Hei!

      Mieheni muistaa naistenpäivänä minua,ruusukimpulla ja kauniilla kortilla ihanine teksteineen.
      Kaikille naisille naistenpäivää!!

    • juupelisjuu

      ei muista. me vaan tapellaan... ja vielä lapsikin tulossa. jaksaako tätä enää? :/

    • kukkia

      Minä olen ostanut joka naistenpäivänä itse itelleni kukkia, ei siihen miestä tarvita. Ja saan juuri sellaisen kauniin kimpun kuin haluan. Elämä on ihanaa!

      • Hyvää Naistenpäivää kaikille suomen naisille!! en ole koskaan saannut kukkasia naistenpäivänä, enkä myöskää osta itelleni mitää kivaa.. ystävänpäivänä kyllä sain kauniin tummanpunaisia ruusuja miespuoliselta ystävältäni.. kattoo et miten se tänää keksii.. ;D


    • vinkki vinkki

      Minä toivoisin, että poikaystäväni muistaisi minua naistenpäivänä. Kukkasia olisi ihana saada, välillä vaikka ihan muutenkin vaan, mutta näin naistenpäivänä se olisi oikein ihana yllätys. :)

    • blondi-72hki

      kaipaakaan.En oo koskaan halunnut saada rehuja.Mulle on aina riittänyt kunhan saan olla perheen kesken rauhassa juhlapäivinä.Iloitsen enmpi viesteistä joita saan aina heti aamusta alkaen ku rehukimpusta.

      Lumisateista Naistenpäivää kaikille!

      • |laura-maria|

        Sama täällä. Saan ruusuja usein kun mieheni pyytelee anteeksi, silloinkin saattaa mennä hermot kun ei löydy maljakkoa! :)


    • että markkinamiehet

      On saanu äijäs sekasin. Ikinä en ostais kukkia akkojen päivänä. Ostan kun siltä tuntuu.

      Sama kuin ystävän päivä. HYIS SAATANA!!!!!

    • yäkkk

      Jos pitää ostaa ruusu silloin, kun markkinamies sanoo, kyllä on epätoivo vallalla. Ostan lepakolle horsman kun siltä tuntuu, en kalenterin mukaan. Hyi saatana!!!!

      • dfsdlöf

        Ihme asenne sinulla on nimitellä naistasi..Mitäs jos naisesi sanoo ett mä kaljasialle osta jos ostan jonkun rentun risun ja siihe kaljapullo..miltä tämä vaikuttaa sinulle, mietippä vähän..Ja sinä olet ukkolepakko joka ett ansaitsis mitään oikeastaan tolla asenteella, taitaa olla huono itsetunto ett noin toista arvostaa...Mene ole yksin mieluummin kun naisen kanssa, jos ett osaa olla kun fiksut miehet on!!!!Peilin eteen katsomaan, millainen mies on????


    • tonksis

      isä ei tämmösistä päivistä piittaa, joten jotta äiti ei pahoittais mieltään ostan minä, 15-v likka hänelle tulppaanikimpun ja jotai hyvää :)
      Miehet on paskoja,ainaki meidän isä :/

    • nina.

      Rakkaani oli aamulla käyttänyt koiran puolestani lenkillä ja oli käynyt ostamassa 10 tulipunaista ruusua, sillä aikaa kun nukuin....
      Hän tuli herättelemään ja toi ruusut ja teen sänkyyn...

      • piri

        Tänään sain paljon syntymä ja naistenpäivä ruusuja,ja mieheni toi myös aamupalan sänkyyni.Että ei ihanempaa voi olla.Hyvää naistenpäivää kaikille naisille.


    • arvoa...

      ... jos minua muistetaan tavallisena päivänä!
      Silloin olen ollut oikealla tavalla antajan ajatuksissa.

      • onnekas

        ...jos muistetaan ihan tavallisena arkipäiväna kukkasin ja suudelmin. Se oikeesti piristää ja antaa suhteelle uutta kipinää.


      • Mievaanh
        onnekas kirjoitti:

        ...jos muistetaan ihan tavallisena arkipäiväna kukkasin ja suudelmin. Se oikeesti piristää ja antaa suhteelle uutta kipinää.

        No taas tuli rakkaalle vaimolle kukkia ostettua, eikä ainoastaan naistenpäivän kunniaksi.Kolme ihanaa lasta pyöräyttänyt. Ei mitään valittamista ja vanhemmiten suhde senkun paranee!


      • piri
        onnekas kirjoitti:

        ...jos muistetaan ihan tavallisena arkipäiväna kukkasin ja suudelmin. Se oikeesti piristää ja antaa suhteelle uutta kipinää.

        Kyllä meillä tuodaan kukkasia joskus arkipäivänäkin,ja suukojakin olen saannut 20 avioliittovuoden aikana jokapäivä.


    • naistenpäivänä

      Työpaikalla yksi mies toi naisille jo perjantaina suklaakakkua. Toinen mies taas suklaata. Ihanaa!
      Kännykkääni olen saanu tänään lauantaina Hyvää Naistenpäivää toivotuksia sekä miehiltä että naisilta. Eräässä kaupassa jaettiin naisille ruusuja naistenpäivän kunniaksi.
      Ainoastaan miesystäväni ei ole kommentoinut asiaa mitenkään. Pitäisiköhän kertoa näistä kokemuksista huomenna, ehkä jotain tapahtuu sitten ensi vuonna..:)

    • vittuilemalla

      puhelimessa juuri äsken.

      • naistenpäivää!! :)

        Olispa munkin siippani muistanu mua. Aiemmin tällä viikolla muistutin, että on naistenpäivä tulossa, johon tuo tokaisi että "osta ittelles kivoja kukkia, niin on mullekkin sit silmäniloo!" tänään sitten hääräili koko päivän omien juttujensa parissa, ja pyysi laittelemaan ruokaa ja vaikka mitä, lopulta hermostuin tuohon touhuun. Eipä oo kaikki miehet herrasmiehiä tällasissa asioissa, mutta hyvä mies mulla silti on :)


      • sdfsdölsdf

        Niin vastaa samalla takaisin kyrpäilemällä, ja sanot ett ansaitse minua enää...Häivyn maisemista senkin kyrpäaivo ja hullun ääliö...Painukoot suohon sellaiset miehet...kunnolla alistaen!!!!


      • dsdl
        naistenpäivää!! :) kirjoitti:

        Olispa munkin siippani muistanu mua. Aiemmin tällä viikolla muistutin, että on naistenpäivä tulossa, johon tuo tokaisi että "osta ittelles kivoja kukkia, niin on mullekkin sit silmäniloo!" tänään sitten hääräili koko päivän omien juttujensa parissa, ja pyysi laittelemaan ruokaa ja vaikka mitä, lopulta hermostuin tuohon touhuun. Eipä oo kaikki miehet herrasmiehiä tällasissa asioissa, mutta hyvä mies mulla silti on :)

        Täällä todetaan ett tällaisia miehiä ei katsella, jotka ei luonnostaan silloin tällöin jotain keksi ihan itse ja ilman sanomisia, tuo tosta minkä minkäkinlaisen yllätyksen, kuka mitenkin..Jo eleillä saa paljon aikaan 'toisen huomion, ja silmäniloakin, kun sen oivaltaa, tästä tehdään liian suuri numero, yks pvä muitten joukossa ja vähän erikoista siten viettää se mukavammin...Fiksut hyväitsetuntoiset miehet on mitä parhaimpia muistamaan tosta noin vaan yllättäen naisensa silläkertaa, vaik nainen välttämättä halunnu, mut yllätykselliset teot onkin niitä parhaimpia suhteessa, piristääkin arkea mukavasti:)...


    • ...

      Olen tänään saanut paljon hemmottelua. Sain aamulla nukkua hieman pidempään ja aamiaisen sänkyyn. Lisäksi puolisoni toi valtavan ihanan kukkakimpun ja antoi minulle kampaamoa varten rahaa. Hoidan 4 kuukautista poikaamme kotona ja olen monesti valittanut, että haluaisin kerrankin laittaa hiukseni kampaajalla. Toiveeni oltiin siis rekisteröity. Totta kai vähempikin olisi riittänyt. Tänään oli siis minulle hemmottelupäivä (=

      Mukavaa naistenpäivää!

    • panokone69

      vaimolle seksiä 69:ssä ilahduttaa

    • tiiti-käinen

      Ainakin minun rakas muisti minua Mansikka-raparperisiiderillä. Sanoin kylläkin erikseen että en halua mitään namuja tai suklaata:)

    • StarBlue

      Sain kauniita kukkia rakkaaltani naisten päivän kunniaksi. Kyllä sitä muulloinkin tulee kukkia saatua vaikkei mitään merkkipäivää ole.

    • lämpimästi

      Sillä tavalla muisti, että lähti yksin kelkkailemaan, ja kun pyysin päästä mukaan, tokaisi vain, että yksin pääsee lujempaa, ja kun olis kiva mennä taas kavereiden kans kelkkailemaan (edellisenä vkonloppuna oli käynyt kavereidensa kanssa, ja oli puhetta, että tänä vkonloppuna käydään yhdessä).
      Ja en kuulemma edes tykkää kelkkailusta, kun viime vuonna kerran taisin mainita, että takin selkämys kastui kelkkaillessa. Ja että minun kanssa reissailu, mihin vain, on niiiiiiiiiin kauheaa hänelle, kun aina valitan siis joka asiasta. Tein pyhän lupauksen, että puhutun etelänmatkan keväämmällä käyn tekemässä yksin tai jonkun muun kaverin kanssa, hän voi lähteä omalle reissullensa muualle, ettei mene loma pilalle. Ja hänen kelkan kyytiin en jalallanikaan enää astu.
      Ja suuret on puheet, pienet teot, viikolla mainitsi, että ostaa ruusun ja suklaata ja hemmottelee naistenpäivänä. Ruusua ja suklaata ei siis kuulunut, en olisi kyllä tarvinnutkaan, ja hemmottelu tarkoittikin vittuilua, ei olisi muistanut edes koko naistenpäivää, ellen olisi aamulla vahingossa maininnut.
      Heilukoon pari viikkoa nyt sitten kavereidensa kanssa ja toteuttakoon itseään, minä hengitän välillä omaan suuntaani. Näemme muutenkin ehkä pari kertaa viikossa, mutta siinäkin taitaa olla se pari kertaa liikaa.

      Mutta kivaa mennyttä naistenpäivää muille naisille!

      • Anonyymi

        Aivan kuin oma exä. 😳 Se tosin lirkutteli muille naisille ja petti minkä kerkesi. Ei jatkoon. Kunnioittakaa naiset itsejänne ja etsikää kelpo mies.


    • Jenzsku

      olin ihan varma ettei se mitään naistenpäivää muista tai vastaavaa. kiva yllätys :D

    • Anonyymi

      minä olen tyttö se on hyvä asia

    • Anonyymi

      EI muista. 22v.yhdessä ja otti ja kuoli sydis 20.3.21.

    • Anonyymi

      Kansainvälinen naisten päivä ei niinkään ole meitä länsimaisia naisia varten vaan niitä naisia, joilla ei vieläkään ole samanlaisia ihmisoikeuksia kuin miehillä ja vain sen takia, että on "väärää" sukupuolta,

      Mutta onhan se ihanaa, jos mies muistaa vaikka tuolloin naistenpäivänä. Minusta ainakin. AIna joku ruttuturpa mitätöi tällaiset kivat huomioimiset mutta se on heidän ongelmansa.

    • Anonyymi

      Ei muista. Ei mitään kosketusta ees

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1233
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe