Vein tänään aamulla roskat ennen töihin lähtöä ja kun avasin roskiksen kannen, niin siellähän nukkui joku mies. Reippaana henkilönä en jäänyt sanattomaksi, eli toivotin hyvät huomenet, paiskasin roskapussin hänen päälleen ja suljin varovasti kannen.
"Porvarihallituksen kädenjäljet alkavat näkyä yhteiskunnassamme"
MarttyyriMallari-TTt
Löysin miehen roskiksesta
14
825
Vastaukset
- kin porsas.
Et sentään avannut roskapussiasi ja ripotellut kahvinpuruja miehen päälle....
toki, mutta roskapussin pohjalle valunut kiisseli
tahri tämän hemmon hiukset.
"Roskiksissa tapahtuu"
MarttyyriMallari-TTt- oona.
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
toki, mutta roskapussin pohjalle valunut kiisseli
tahri tämän hemmon hiukset.
"Roskiksissa tapahtuu"
MarttyyriMallari-TTtEi, apuva..."roskiksissa tapahtuu"...
Pitäisiköhän tästä antaa juonivinkki Salattuihin elämiin...?
- Kettulaatikossa
löytänyt miehen roskalaatikosta.
Sanoi: Tähän on tultu.
"Hyvänyön toivotukseni kuulosti typerältä"sentään suljit roskiksen kannen ettei miehelle tullut yöllä kylmä. Tosiasiassa lehtiroskiksessa
voi viettää yön pakkaskelissäkin, koska sanomalehdet eristävät kylmää erittäin hyvin.
"En puhu kokemuksesta"
MarttyyriMallari-TTt- Kettulaatikossa
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
sentään suljit roskiksen kannen ettei miehelle tullut yöllä kylmä. Tosiasiassa lehtiroskiksessa
voi viettää yön pakkaskelissäkin, koska sanomalehdet eristävät kylmää erittäin hyvin.
"En puhu kokemuksesta"
MarttyyriMallari-TTttoki ja kiireesti.
"Huomaavaisuus on hyve" - Suomessa :
Kettulaatikossa kirjoitti:
toki ja kiireesti.
"Huomaavaisuus on hyve"asutaan ahtaasti ja karuissa olosuhteissa
- oona.
Todennäköisesti kuulosti aika typerältä, juu...
- oona.
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
sentään suljit roskiksen kannen ettei miehelle tullut yöllä kylmä. Tosiasiassa lehtiroskiksessa
voi viettää yön pakkaskelissäkin, koska sanomalehdet eristävät kylmää erittäin hyvin.
"En puhu kokemuksesta"
MarttyyriMallari-TTtJaa-a...muistatteko vielä sen uutisen, kun känninen/krapulainen opiskelijapoika meni nukkumaan roskikseen...en muista roskien "laatua", mutta "kuolleena heräsi" ja en tiedä kuinka monena palana...
Siis roska-auto tuli ja vei (nuokkuneen teekkarin)...? - oona.
oona. kirjoitti:
Jaa-a...muistatteko vielä sen uutisen, kun känninen/krapulainen opiskelijapoika meni nukkumaan roskikseen...en muista roskien "laatua", mutta "kuolleena heräsi" ja en tiedä kuinka monena palana...
Siis roska-auto tuli ja vei (nuokkuneen teekkarin)...?"Toisin sanoen en suosittele näitä roskis-öitä".
- koska
oona. kirjoitti:
"Toisin sanoen en suosittele näitä roskis-öitä".
kaikki me joudumme joskus vielä kierrätykseen
- teekkarit
koska kirjoitti:
kaikki me joudumme joskus vielä kierrätykseen
joutavat turhimpina sinne ensimmäisenä..
- rapiskarpalo
kerran kissanpentuja roskiksesta ja vein ne kotiini ja hesy etsi heille uudet kodit.
Onneksi en ole muita löytänyt, enkä tavannut roskiksesta, joku on joskus kuulemma vauvankin löytänyt. - Mr. Spock
Roskalaatikko on edes vähän lämmin.
Hra. MarttyyriMallari-TTt ei ole.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18639Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 98566
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437
