Löysin miehen roskiksesta

Vein tänään aamulla roskat ennen töihin lähtöä ja kun avasin roskiksen kannen, niin siellähän nukkui joku mies. Reippaana henkilönä en jäänyt sanattomaksi, eli toivotin hyvät huomenet, paiskasin roskapussin hänen päälleen ja suljin varovasti kannen.


"Porvarihallituksen kädenjäljet alkavat näkyä yhteiskunnassamme"


MarttyyriMallari-TTt

14

825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kin porsas.

      Et sentään avannut roskapussiasi ja ripotellut kahvinpuruja miehen päälle....

      • toki, mutta roskapussin pohjalle valunut kiisseli
        tahri tämän hemmon hiukset.


        "Roskiksissa tapahtuu"


        MarttyyriMallari-TTt


      • oona.
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        toki, mutta roskapussin pohjalle valunut kiisseli
        tahri tämän hemmon hiukset.


        "Roskiksissa tapahtuu"


        MarttyyriMallari-TTt

        Ei, apuva..."roskiksissa tapahtuu"...

        Pitäisiköhän tästä antaa juonivinkki Salattuihin elämiin...?


    • Kettulaatikossa

      löytänyt miehen roskalaatikosta.

      Sanoi: Tähän on tultu.

      "Hyvänyön toivotukseni kuulosti typerältä"

      • sentään suljit roskiksen kannen ettei miehelle tullut yöllä kylmä. Tosiasiassa lehtiroskiksessa
        voi viettää yön pakkaskelissäkin, koska sanomalehdet eristävät kylmää erittäin hyvin.


        "En puhu kokemuksesta"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Kettulaatikossa
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sentään suljit roskiksen kannen ettei miehelle tullut yöllä kylmä. Tosiasiassa lehtiroskiksessa
        voi viettää yön pakkaskelissäkin, koska sanomalehdet eristävät kylmää erittäin hyvin.


        "En puhu kokemuksesta"


        MarttyyriMallari-TTt

        toki ja kiireesti.

        "Huomaavaisuus on hyve"


      • Suomessa :
        Kettulaatikossa kirjoitti:

        toki ja kiireesti.

        "Huomaavaisuus on hyve"

        asutaan ahtaasti ja karuissa olosuhteissa


      • oona.

        Todennäköisesti kuulosti aika typerältä, juu...


      • oona.
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sentään suljit roskiksen kannen ettei miehelle tullut yöllä kylmä. Tosiasiassa lehtiroskiksessa
        voi viettää yön pakkaskelissäkin, koska sanomalehdet eristävät kylmää erittäin hyvin.


        "En puhu kokemuksesta"


        MarttyyriMallari-TTt

        Jaa-a...muistatteko vielä sen uutisen, kun känninen/krapulainen opiskelijapoika meni nukkumaan roskikseen...en muista roskien "laatua", mutta "kuolleena heräsi" ja en tiedä kuinka monena palana...

        Siis roska-auto tuli ja vei (nuokkuneen teekkarin)...?


      • oona.
        oona. kirjoitti:

        Jaa-a...muistatteko vielä sen uutisen, kun känninen/krapulainen opiskelijapoika meni nukkumaan roskikseen...en muista roskien "laatua", mutta "kuolleena heräsi" ja en tiedä kuinka monena palana...

        Siis roska-auto tuli ja vei (nuokkuneen teekkarin)...?

        "Toisin sanoen en suosittele näitä roskis-öitä".


      • koska
        oona. kirjoitti:

        "Toisin sanoen en suosittele näitä roskis-öitä".

        kaikki me joudumme joskus vielä kierrätykseen


      • teekkarit
        koska kirjoitti:

        kaikki me joudumme joskus vielä kierrätykseen

        joutavat turhimpina sinne ensimmäisenä..


    • rapiskarpalo

      kerran kissanpentuja roskiksesta ja vein ne kotiini ja hesy etsi heille uudet kodit.

      Onneksi en ole muita löytänyt, enkä tavannut roskiksesta, joku on joskus kuulemma vauvankin löytänyt.

    • Mr. Spock

      Roskalaatikko on edes vähän lämmin.

      Hra. MarttyyriMallari-TTt ei ole.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      639
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      98
      566
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe