Kysymys miehille

Kaapista ulos

TV:ssä näytettiin Kiinan (Shanghai) kodittomia, jotka nukkuivat vällyjen alla kadulla. Joukossa oli myös nuoria nättejä tyttöjä. Kävi kovasti sääliksi.

Kelpuuttaisitko sinä "kadunnaisen" vaimoksesi, jos tämä olisi hyvätapainen ja nuhteeton?

8

1059

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ongelma.

Koska lapsimäärä on rajoitettu,mut jos lähden vaimoa etsimään,niin se on suomalainen. Sääliavioliitto ei toimi.

• missä.

Löytyykö vielä jostain

• pekka kovaniska

Naisen on oltava koulutettu ja sivistynyt,tasa-arvoinen kanssani ja mielellään työssään urautunut,muutenhan keskustelut menee väkisinkin
      ruokakauppa-kuka hakee tarhasta-kakkapyykki-linjalle.Siis oikea suomalainen nainen.

• surkeita

Joka maassa löytyy, miehiä että naisia, hyvännäköisiä että rumia. Löytyy USAsta, löytyy Thaimaasta, löytyy varmaan joka kaupungista jos etsii. Olen nähnyt jopa Suomessa, mies lämmitteli lattialämmitetyn aulan luona, mutta kutsuin poliisin viemään vierailijan pois työpaikkani aulasta.

• say no for islam

kiinalaisen nuoren ja nätin "kadunnaisen" naisin vihellellen tyytyväisyydestä:)

• Fanbia

Kodittomien ongelmaksi muodostunut vastuu vanhemmista. Nuo nuoret tytöt lähtevät etsimään parempaa mahdollisuutta eli rahaa kasvukeskuksiin.Kiinassa nuorten tyttöjen kuin poikienkin on huolehdittava isästä ja äidistä sekä muuhun perheyhteisöön kuuluvista. Ottaisinko tytön kumppanikseni joka on vastuuntuntoinen vaikka tietää vaikeudet jo yrittäessään...jos tunne-elämän perusasiat sekä elämänkatsomus on kunnossa ei olisi syytä kieltäytyä. Raha on tärkeä vain vajaavaisen kokonaiskatsomuksen omaaville ihmisille, kun perustoimeentulo on ok onnellisuus tulee ihmisen sisältä ja niistä olettamuksista mitkä ovat meille tärkeitä. Teennäisen onnellisia suhteita on aivan liikaa jopa Suomessa. Hei kulta, ostin uuden mersun...älä mökötä sängyssä enää.

• Eihän käytettävissä oleva rahamäärä tee ketään ihmistä hyväksi tai pahaksi.
      Useikin elämässä kovia kokenut on ihmisenä jopa parempi kuin rikkaassa perheessä elänyt joka on hopealusikalla saanut kaiken ilman mitään omaa panosta asian eteen.
      Koska en kuitenkaan osaa kiinaa (kaikesta huolimatta), ja tuskinpa nuo kiinan kodittomatkaan ovat pystyneet englantia opiskelemaan, joten sen takia olisi ollut käytännössä mahdotonta edes aloittaa seurustelua tällaisen ihmisen kanssa.
      Mutta näin teoreettisena pohdintana syynä olisi ollut nimenomaan yhteisen kielen puute, sillä en arvosta ihmistä sen mukaan kuinka paljon hänellä on rahaa vaan ihan muiden kriteereiden perusteella.

• On jo

Tietenki voisin ottaa vaimokseni ,ei sillä väliä onko mistä maasta ja köyhä ,pääasia että suhde toimii =).Nyt köyhä afrikan nainen ,elätän häntä jne.. =)..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2146
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1537
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1273
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      79
      1255
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      116
      1220
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1034
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      59
      1002
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe