http://www.youtube.com/watch?v=pRx8sbp4-qo
Tykkäsittekö?
Hieman musakkia juutubelta..
50
2014
Vastaukset
Ensimmäisen puolen minuutin aikana meinasin oikeasti nukahtaa. Sitten kun se alkoi, säikähdin niin että tukka nousi pystyyn, ja sitten suljin.
- Pirre*
sori..jos "säikäytin" :)
Musiikkimakumme eivät näköjään kohtaa :))
- Virus'
ÄLÄ AVAA!! vAROITUS!
- se on
laitas selain kuntoon niin ei tuu viruksia!
- Pirre*
lisää..:)
http://www.youtube.com/watch?v=8_aZQ49KFLQ
Ihoni nousee kananlihalle näistä..- noita syötät
jokainen löytää kyllä itsekkin jos on tarvis.
Ota aamulääke ja rauhotu. - !!!!
Etkö osaa mitään itte!
- Pirre*
noita syötät kirjoitti:
Ota aamulääke ja rauhotu.tietenkin :)
Juu ja, jaettu on :) - Pirre*
!!!! kirjoitti:
Etkö osaa mitään itte!
nuo on kyllä meikäläiselle :(
Osaatko Sinä, ystäväni? - itse otit
Pirre* kirjoitti:
tietenkin :)
Juu ja, jaettu on :)kun noin lujaa menee heti aamusta.
- Pirre*
itse otit kirjoitti:
kun noin lujaa menee heti aamusta.
kemikaali, siis tarkoittamasi nappi, on hyvä musiikki, - suosittelen lämpimästi :)
- helisevä
noita syötät kirjoitti:
Ota aamulääke ja rauhotu.onko nyt hyvä mieli?
Pirrellä on positiivinen ote. - osteoropoosi
noita syötät kirjoitti:
Ota aamulääke ja rauhotu.Ei mene suoraan suoneen jos on lääkityksessä. Ei edes pienessä jurbelossa.
- musiikki veressä
!!!! kirjoitti:
Etkö osaa mitään itte!
Kuules nyt moukka mulkero. Kaunista musiikkia kuunnellessa täytyy olla sielun ovet levällään eikä vaan takki. Sinä ole sivistymätön moukka. Jos olisit käynyt Sorrentossa tajuaisit mitä tunne latausta sieltä voi ammentaa. Todella upeeta Pirre, kiitos
- kuoromusiikkia
Veronasta tulee parasta oopperaa. Kiitos!
- Heikunkeikku
...tosi sopivasti, sillä olen parin viikon ajan kuunnellut kyseistä kappaletta yhä uudelleen ja uudelleen ja miettinyt, että mikähän kappale on kyseessä. Kiitokset musiikkielämyksestä.
Poikani opiskelee taideteollisessa korkeakoulussa ja pari vikkoa sitten hän lähetti elokuvatehostekurssin pienoiselokuvan, jossa oli todella hyvin tehty "räjähdyskohtauksia" hidastettuna ja taustalla oli juuri tämä samainen kappale. Taustamusiikki ja kuva sopivat hienosti yhteen. Pavarotin ääni on taiturimaisen puhdas ja varma. Oli kiva yllätys kuunnella kyseinen kappale taas.- Pirre*
Sinulla on hieno poika, ja ilmeisesti olette musikaalisia molemmat?
- tammikuun likka
Hyvää naistenpäivää. :)
Tykkäsin ja aina tykännyt Pavarotista. Tuo toinen taisi olla alkuperältään vankien kuoron laulu. Oliko? Samantapainen musiikkimaku meillä. Klassinen musiikki on omaa suosikkiani ja puhallinorkesteria kuuntelen mielelläni, itsekkeni nuoruudessa mukana olleena. - täti puskasta
Kiitos.
Te joiden mieleen ei asia ole, onko pakko aukoa linkkejä, onko pakko vedota nappien määrään (lääkitys), onko pakko kommentoida hyökkäävästi, jos olet 50 , kasva aikuiseksi vastauksiesi kanssa.
Koulussakin aikanaan opetettiin miten käyttäytyä ei mieleiseen asiaan, olitko pois silloin koulusta.- v......ee
niin teho on parempi kuin myötäily ja lässytys.
- et tasan
v......ee kirjoitti:
niin teho on parempi kuin myötäily ja lässytys.
verbaliikka on verbaliikkaa ja nössöt on nössöjä.
- Kyllä tykkäsin.
Musiikki vastasi mielikuvaani luonteestasi ja pukeutumisestasi. Hyvää naistenpäivää sulle!
- oikein tänne kirjoittaa
typerys.
- Pirre*
oikein tänne kirjoittaa kirjoitti:
typerys.
mutta Sie olet heränny pylly eellä, - meepä takaisin sinne sänkyyn ja ota uusiksi, - joohan?
- pirreltä'????
kenelle oli tarkoitettu loppujen lopuksi pirre, muistaakseni pyysit aikoinaan synttärirunon "skorpparille" joskus kaaaaaaaaaaaaunan sitten?
- Pirre*
nyt hieman ulalla, mistähän on kysymys?
- enkelitrio
naisil:
"Hävinnyt on silmistä jo unen häivä.
Muistathan tänään on naistenpäivä.
Etsi siis peili,tsekkaa mahtava leidi.
pörröinen tukka,ryppyinen naama,
liikavarvaskin paljaana.
Hyllyvä pylly,roikkuvat tissit.
Ollaan silti oman elämämme missit.
Siispä keikuta pyllyä,ketkuta jalkaa,
tästäpä mahtavien naisten päivä alkaa!"
Hyvää naistenpäivää kaikille !
Hyvää lauantaita miehille ! T.^^j^^- t.l.
Hauskasta toivotuksesta. :))
- Solistiyhtye Suomi
Musiikkia pitää olla maailamassa. Tämä on kauneimpia. Kuuntelin vielä Mario Lanzan laulamana. Tuo lapsuuden lauantain toivotu mieleen. Kiitos Pirre. Kummallisia kommentteja toisilta. Ymmärtää tan henkisen rason paremmin kun lukee. Hilipata hippaa. HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ.
- taso on huomattu
päivät pitkät istutte koneella, tekemättä mitään muuta niin henkinen taso kyllä näkyy.
- ja siksi jäät
taso on huomattu kirjoitti:
päivät pitkät istutte koneella, tekemättä mitään muuta niin henkinen taso kyllä näkyy.
kehitystä ei ole tapahtunut 50 vuoteen. Yksinkertaisuus periytyy mutta voi myös tarttua seurassa. tollaset ohitan yleensä nopeesti ja nokkelaan.
- aamusta on kaikenlaiset
kaappijuopot akat olleet asialla ja meno jatkuu samanlaisena iltaan saakka.
- menossa
moittimista, kun sinäkin olet noin hyvällä tuulella jo aamusta pitäen.Tästä tulee hieno päivä.
- istuva härkä
menossa kirjoitti:
moittimista, kun sinäkin olet noin hyvällä tuulella jo aamusta pitäen.Tästä tulee hieno päivä.
hyvä päivä kuolla, heh**
- tuo.
istuva härkä kirjoitti:
hyvä päivä kuolla, heh**
kuolema on semmoinen asia, että minä en siitä leikkiä laske.
- leikkiä laske
tuo. kirjoitti:
kuolema on semmoinen asia, että minä en siitä leikkiä laske.
vaan muistui eräs mainos TV:stä, olisko ollut joku pastillimainos tai jotain. No, kuitenkin siinä oli intiaanipäällikkö pääosassa.
- telkkaria
leikkiä laske kirjoitti:
vaan muistui eräs mainos TV:stä, olisko ollut joku pastillimainos tai jotain. No, kuitenkin siinä oli intiaanipäällikkö pääosassa.
oli miten oli typerä mainos kuitenkin ja omituinen aasinsilta tuoda se tänne.
- RatafiaN
Ei ehkä ihan paras tulkinta, mihin Pavarotti tästä aariasta pystyy, mutta kyllä tälläkin kyyneleet saa silmiin - "Cielo, si può morir / di più non chiedo"...
Tämä kappale soi muuten muutama vuosi sitten jääkiekon MM-kisojen puffin taustalla, joten varsin monikäyttöistä musiikkia.- Pirre*
pavarotti fani.... kirjoitti:
Aivan mahtava!
..on niin väärin itkettää pientä ihmistä..niisk.., mutta kiitos. :)
- pirre pirre pirre
HYVÄ PIRRE hyvä!
- Juro-Ukko
Juutuupi on hyvä paikka etsiä nostalgisia muistoja, itse huomaan usein kahlaavani putkessa etsimässä biisejä, mitä ovat olleet osa elämääni, tai sitten vaikuttanut omiin valintoihin joskus historian alkulehdillä.
Tässä on yksi sellainen laulu omalla kohdallani.
http://www.youtube.com/watch?v=T3vTlDAdr7I&feature=related - Sinimarjanen
Minä tykkäsin. Kuuntelen paljon musiikkia ja
myös tätä kyseistä herraa kuuntelen.Iltaa vaan Pirre!!!
Kyllä oliki hyvät kappale valinnat sinulla. Justihin ittekki pirään samaankaltaasesta. Ihmeellinen tyttö sä oot Pirre, mun sinusta sais tykätä mutta tykkään silti ja heti näin palijon..
Tiitun kans kuunneltihin. Tiitu kullalle tuli uni mun sylihin niin rauhoottavaa se oli, ny se nukkuu tuolla omaas sängyssään.
Hyvää naistenpäivää sinulle sinulle.
terv. me kaksi minä ja Tiitu täältä kotoa.- Pirre*
seppäpohojanmaalta kirjoitti:
Iltaa vaan Pirre!!!
Kyllä oliki hyvät kappale valinnat sinulla. Justihin ittekki pirään samaankaltaasesta. Ihmeellinen tyttö sä oot Pirre, mun sinusta sais tykätä mutta tykkään silti ja heti näin palijon..
Tiitun kans kuunneltihin. Tiitu kullalle tuli uni mun sylihin niin rauhoottavaa se oli, ny se nukkuu tuolla omaas sängyssään.
Hyvää naistenpäivää sinulle sinulle.
terv. me kaksi minä ja Tiitu täältä kotoa.Katopa miun toista "listaani" tuolta toisesta ketjusta, - Tiituparkakin oisi ihan säikkynä mokomasta räminästä :)
Musiikkimakuni on muuttunut sitten nuoruuden, lapsuuden melkein, - mutta kummasti ne vaan sykähdyttää vielä vanhaakin :))
Hyvää yötä Tiitupienelle ja Sinulle, nukkukaa hyvin. - Pirre*
Samoin, kuuntelen nykyään paljon tälläista musiikkia, ja yleensä klassista musiikkia, - on kuin lääkettä raihnaiselle sielulle.
Hyvää yötä nyt. - Sinimarjanen
Pirre* kirjoitti:
Samoin, kuuntelen nykyään paljon tälläista musiikkia, ja yleensä klassista musiikkia, - on kuin lääkettä raihnaiselle sielulle.
Hyvää yötä nyt.Musiikista hyvät fiilikset. Minun myös
musiikinmaku aika laaja-alainen.
Siinä mielessä olen ehkä valinnut ammatinkin
väärin.
Hyvää Yötä myös Sinulle!
- Pirre*
jotka tykkäsitte, ja kiitos teillekin jotka ette tykänneet :)
Mutta nyt on aika yön, aika levon - jälkeen työn.
Hyvää yötä kaikille.
Yksi linkki vielä..
http://areena.yle.fi/mediasoitin/ylenklassinen/
P.s. täältä kuuluu, yleensä, hyvää musiikkia..:) - Otto-Vaan
Mieleistä musiikkia.:)
http://www.youtube.com/watch?v=jKi2bcofb8g
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5011439- 641156
- 61862
- 61835
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18797Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101746- 72714
- 30687
- 63685
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49681