KEHONRAKENTAJA bull Mentulan pituus???

simon44

onko mies 169cm vai 180 cm? body lehti kertonut molempii??? onks tietoo???

31

8878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pituus

      175,5 cm on oikea pituus.

      • perinteinen napoleon syndrooma

        perinteinen napoleon syndrooma.


    • Decamies

      Yksinkertaista. Niitä senttejä tulee ja menee sen mukaan mitä koneessa kiertää.

      • Natures Best

        Se o natu! Näkeehän sen lihaksista, et ne ei oo millään steroidilla pöhötetyt ilmapallot, vaan kivikovaa lihaa.


      • Decamies
        Natures Best kirjoitti:

        Se o natu! Näkeehän sen lihaksista, et ne ei oo millään steroidilla pöhötetyt ilmapallot, vaan kivikovaa lihaa.

        Hah! Hyvä vitsi.


      • Kuinka?

        Ei kai pituus muutu miksikään. Luut ei enää kasva aikuisilla vaikka mitä rojua ottaisi.


      • Decamies
        Kuinka? kirjoitti:

        Ei kai pituus muutu miksikään. Luut ei enää kasva aikuisilla vaikka mitä rojua ottaisi.

        Vastaus on: kasvuhormonin (GH) käyttö.


      • eiolesuurin
        Natures Best kirjoitti:

        Se o natu! Näkeehän sen lihaksista, et ne ei oo millään steroidilla pöhötetyt ilmapallot, vaan kivikovaa lihaa.

        Ja saihan ukko lapsen, ei ole ainakaan kyvyt menneet kun vielä seisoo. Ja jos käyttäis kasvuhormooneja olis kyllä isompi kuten maailman huiput.


      • Anonyymi
        eiolesuurin kirjoitti:

        Ja saihan ukko lapsen, ei ole ainakaan kyvyt menneet kun vielä seisoo. Ja jos käyttäis kasvuhormooneja olis kyllä isompi kuten maailman huiput.

        Mä luulin, että se mummo sai sen lapsen, mutta hormoni piireissä kaikki on mahdollista.


      • yet

        vai oliko Dickinson reenaa tos Die Hard 7 varten, jonka ohjaa suomen omapoika, Ranny Herlin.


    • Lifter

      itseäni pidempi kun äijän olen joskus nähnyt. Ja olen sen 169cm. Veikkaisin että aika lähellä 180cm.

      • Itse olen 180 cm, ja olen kaverin joskus Tampereella nähnyt ja on kyllä ainakin minua lyhyempi.


      • Anonyymi
        T12 kirjoitti:

        Itse olen 180 cm, ja olen kaverin joskus Tampereella nähnyt ja on kyllä ainakin minua lyhyempi.

        Se oli sen lapsi!


    • gtert

      180cm, eli aikamoinen jässikkä. Jään kakkoseksi.

      • simon44

        Bodyn uusimmassa numerossa 180cm.parivuotta vanhassa numerossa 169cm.?????????????????????????????????????????????????????????????? stekatkaa itte googlesta????



        t.simon


      • Pullamaha
        simon44 kirjoitti:

        Bodyn uusimmassa numerossa 180cm.parivuotta vanhassa numerossa 169cm.?????????????????????????????????????????????????????????????? stekatkaa itte googlesta????



        t.simon

        Sanoisin, että noin 180cm, koska suunnilleen saman pituinen kuin minä ja itse olen 181cm..


      • tosirulettaja jeejee
        simon44 kirjoitti:

        Bodyn uusimmassa numerossa 180cm.parivuotta vanhassa numerossa 169cm.?????????????????????????????????????????????????????????????? stekatkaa itte googlesta????



        t.simon

        no se on mentula kasvanut parissa vuodessa 11 senttiä. sellasia ne hormoonit kato on!

        olen nähny mentulaa livenä ja oli vähän lyhyempi kuin minä, joten uskon 180senttiseen mentulaan.


      • mahollista tuo 11cm
        tosirulettaja jeejee kirjoitti:

        no se on mentula kasvanut parissa vuodessa 11 senttiä. sellasia ne hormoonit kato on!

        olen nähny mentulaa livenä ja oli vähän lyhyempi kuin minä, joten uskon 180senttiseen mentulaan.

        koska luulis luiden pituuskasvun jo pysähtyneen murros iän jälkeen. vai miten???ihmeessä**?







        wimon45


    • Masi............

      on enää enintään 5 vuotta.

    • kengänkoroilla

      saada 11Cmm lisää????? :):)






      t.dimon46

      • koroilla

        saa ko 2-3 cm.





        t.bugi


    • Bulmen

      Olen kuullut että hän on 202 pitkä. En oikein usko että on pitempi kuin 195.

    • Josieq

      Lyhyt on, jotain alta 170 cm. Kaveri just kertoi :)

    • 171cm

      Eiköhän se ole siellä 180 cm.

      • Anonyymi

        Kylillä kerrotaan olevan älykääpiö


    • Pikkiksenmake

      13.5 cm juhlakunnossa majoneesit rinnuksilla.

    • littlemake

      on se pitkä ja helevetin komee, oikein satuprinssi, kaikkien anoppien unelma!

      • vierailija2017

        Ei se ole pitkä 1,75 metriä. Ja hän on ihan HELVETIN RUMA. Kauheet rypyt ja liian isot lihakset hyi vittu. Esittää lavalla lihaksiaan mikä on ihan homojen hommaa. T: Mies


      • Anonyymi
        vierailija2017 kirjoitti:

        Ei se ole pitkä 1,75 metriä. Ja hän on ihan HELVETIN RUMA. Kauheet rypyt ja liian isot lihakset hyi vittu. Esittää lavalla lihaksiaan mikä on ihan homojen hommaa. T: Mies

        Komeempi ja naisten keskuudessa halutumpi kuin sinä.


    • Anonyymi

      Eiköhän toi 169cm oo leveys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1175
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      14
      1083
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe