Tein tämän testin ja sen mukaan en ole pelkästään tyhmä, olen myös hullu.
http://fi.iq-test.eu/
"Voi vittu"
MarttyyriMallari-TTt
Älykkyystesti
19
1088
Vastaukset
- Enrique_Lister
Ihailtavaa rehellisyyttä! Pitää vissiin itekin koittaa jossain välissä.
olen aina rehellinen ja näköjään myös tyhmä hullu.
"Ei se mitään"
MarttyyriMallari-TTt- Enrique_Lister
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
olen aina rehellinen ja näköjään myös tyhmä hullu.
"Ei se mitään"
MarttyyriMallari-TTtÄlä mitään, olen minäkin tyhmä ja hullu, eikä mun tarvitse tehdä edes tota testiä, vaan olen huomannut sen muutenkin.
Enrique_Lister kirjoitti:
Älä mitään, olen minäkin tyhmä ja hullu, eikä mun tarvitse tehdä edes tota testiä, vaan olen huomannut sen muutenkin.
se lohduttaa, kiitos sinulle!
"Olisi ikävää olla ainoa hullu ja tyhmä"
MarttyyriMallari-TTt
- siksi on
hahmossasi jotain käsittämättömän rakastettavaa.
"Ihailen rehellisyyttäsi itselle"olen aina rehellinen itselleni.
"Tällä kertaa ei tosin olisi kannattanut olla"
MarttyyriMallari-TTt- olisit
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
olen aina rehellinen itselleni.
"Tällä kertaa ei tosin olisi kannattanut olla"
MarttyyriMallari-TTtsaavuttanut sillä? Jos et olisi ollut rehellinen itselle tällä kertaa? Tuskin mitään saavuttamisen arvoista.
"Korjaa, jos olin väärässä" olisit kirjoitti:
saavuttanut sillä? Jos et olisi ollut rehellinen itselle tällä kertaa? Tuskin mitään saavuttamisen arvoista.
"Korjaa, jos olin väärässä"oikeassa, rehellisyys perii maan.
"Älä huijaa itseäsi"
MarttyyriMallari-TTt
- saaminen
olisi vaatinut maksullisen sms:n lähettämistä.
En ollut niin kiinnostunut omasta älykkyydestäni.osoittaa että olet älykäs henkilö ja sinua ei kiinnosta mitä jonkun typerän testin tulos sinusta kertoo.
"Toinen vaihtoehto on se, että olet helvetin pihi"
MarttyyriMallari-TTt- caput.mortuum
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
osoittaa että olet älykäs henkilö ja sinua ei kiinnosta mitä jonkun typerän testin tulos sinusta kertoo.
"Toinen vaihtoehto on se, että olet helvetin pihi"
MarttyyriMallari-TTtosoittaa sen että vaikka olisitkin hullu niin et ainakaan tyhmä ole.
caput.mortuum kirjoitti:
osoittaa sen että vaikka olisitkin hullu niin et ainakaan tyhmä ole.
meinaatko että testitulokseni olisi ollut vain puoliksi paikkansa pitävä :9
"On järkevämpää olla hullu kuin tyhmä"
MarttyyriMallari-TTt- siis..
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
osoittaa että olet älykäs henkilö ja sinua ei kiinnosta mitä jonkun typerän testin tulos sinusta kertoo.
"Toinen vaihtoehto on se, että olet helvetin pihi"
MarttyyriMallari-TTthelvetin pihi.
- caput.mortuum
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
meinaatko että testitulokseni olisi ollut vain puoliksi paikkansa pitävä :9
"On järkevämpää olla hullu kuin tyhmä"
MarttyyriMallari-TTtKeskittymiskyky ei vaadi älykkyyttä.
- oona.
"Hulluna on hyvä olla...";)
- Kettulaatikossa
laiska etten jaksa edes tuota linkkiä avata... Luotan siihen että lähimmäiset raportoi mahdollisesta älykkyydestäni, tyhmyydestäni ja hulluudestani. Jos niissä nyt on mitään uutiskynnystä ylittävää.
- luottais
Jep jep.. Taas noita nettitestejä.
Ainoo edes jotenki luotettavalta vaikuttava nettiäotesti minkä oon nähny on varmaan toi:
http://www.iqout.com/index.php
Ainakin ne selittää kuinka sen pitäis toimia ja mitä sillä mitataan.
Ei se äo merkkaa kuitenkaa mitään. - rapiskarpalo
on tiedossa jo ilman testejäkin, mut en tiiä tietääks kukaan muu kui mä sitä lopputulosta? ;D
...vaadittu tuollaisten tehtävien suorittaminen, niin olen läpäissyt seulan. Minulle riittää tuo tieto.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä772261Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351455- 1331452
- 1501156
- 108993
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten371919Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683
