Erosta tulee nyt vuosi ja kyllähän se on ollut jotain sellaista mitä ei koskaan kuvitellut eteensä saavan. Pikkuhiljaa on alkanut löytämään minuutensa, mutta kuitenkin yksinäisinä hetkinä miettii, tätkö tämä nyt sitten on. Minulle perhe oli jotain minkä eteen siedin kaikkea mahdollista ja nyt kun sitä ei enää ole, ihmettelen miksi oikeastaan vaivauduin. Ystävät patistelevat liikkeelle ja antamaan mahdollisuuden oikealle elämälle. Miten ihmeessä voi aloittaa alusta jonkun toisen kanssa, kun epäonnistuin ensimmäisen kanssa. Miten kellekkään kelpaa epäonnistuja, onko seuraavakin mies sellainen, joka laittaa minut taasen alas ja arvottomaksi. Haluanko enää siihen epävarmuuteen? Ikää minulla on 40 ja haluaisin alkaa uskoa huomiseen.
Hiljaisuuden hinta
3
1303
Vastaukset
- zerita
Höpö höpö höpö. Olet 40 ja mitä sitten. olen 50 ja plus, erosta kaksi kuukautta ja vaikeaa on ollut. Minäkin ensin ajattelin eräänä vaikeutena omaa epäonnistumista suhteessa. Minussa oli jopa syytä, mutta miksi ihmeessä vielä vuodenkin eron jälkeen syytät noin paljon itseäsi. Tottakai suhteessa pitää taipua vaikka kuinka, mutta pitää siinä enemmän kyllä olla positiivista ja onnellista olotilaa kuin vaan kaikkensa antamista. Mutta lopeta tuo itsesi arvostelu ja aliarviointi. Te kai olitte vaan väärät ihmiset toisillenne. Niin kuin mekin - enkä sitä vieläkään oikein usko.. mutta se onkyllä ihan totta
- aina erilainen
Jokainen kokee eronsa eri tavalla, mitä nöyryyttävämpi, ehkä silloin myös toipuminen vie enemmän aikaa. Joskus arvet jäävät pysyviksi ja niiden kanssa on elettävä halusipa tai ei. Uudet suhteet voivat kaatua niihin, koska kummitukset ovat joskus hankalia voitettavia.
..erosin lyhyestä avoliitosta vasta ja omalle kohdalle näitä epäonnistuneita suhteita on tullut jo niin paljon, ettei enään viitsi mainita..Olen vain miettinyt, että olenko niin huono ihminen, liian vaativainen, aiheutanko mustasukkaisuutta..Suhteet minulla on kaatunet mustasukkaisuuteen..olen iloinen, reipas ja vedän ihmisiä puoleeni ja näissä suhteissa tämä luonteen piirre on ollut liikaa. kuvioihin on tullut henkistä alistamista, mustasukkaisuutta..Onko vain näin ettei suomalainen mies kestä vahvaa naista??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673